x
Click to expand

zielscheibe

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 27
Date Signed Up:3/28/2012
Last Login:7/28/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#3525
Highest Content Rank:#2084
Highest Comment Rank:#1152
Content Thumbs: 1134 total,  1238 ,  104
Comment Thumbs: 9190 total,  10289 ,  1099
Content Level Progress: 0% (0/10)
Level 84 Content: Srs Business → Level 85 Content: Srs Business
Comment Level Progress: 0% (0/100)
Level 281 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor → Level 282 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor
Subscribers:4
Content Views:60829
Times Content Favorited:74 times
Total Comments Made:6237
FJ Points:9127

latest user's comments

#4 - Some friendly advice , new one. Even if that is true …  [+] (4 new replies) 03/30/2015 on Just too good +6
User avatar #5 - belphegore (03/30/2015) [-]
Look at this nerd, thinking he is the funnyjunk sociologist.
#6 - zielscheibe (03/30/2015) [-]
It's called been nice

you should try it -

This guy seems to be new here - and he is about to get thumbed down because of reasons - so i explained why -

And did i say something wrong ?

I did not know some FJ shit before people told my about it back in the day.

so why not tell a new user .

But what is it to you anyway's ?

User avatar #7 - belphegore (03/30/2015) [-]
Yes yes, help the noob, show him his errors. But, positive thumbs? Negative thumbs? I don't think anything has mattered any less. Let him figure this shit out, and then he will figure out of thumbs matter, and if he thinks they don't, oh fuckin well.
#8 - zielscheibe (03/30/2015) [-]
That - was a very good point you made there.
#3 - Comment deleted 03/30/2015 on Just too good 0
#379 - I am straight - but i will swing with your vibes here … 03/30/2015 on Trigger Warning +2
#374 - Tovarish - why you of so much *********** today … 03/30/2015 on Trigger Warning +5
#12 - * free **** * ? If we all get that much … 03/30/2015 on Game Theory: Gamers, You're... 0
#11 - Comment deleted 03/30/2015 on Game Theory: Gamers, You're... 0
#86 - That --- 4th wall break was not that bad .... Mayb… 03/30/2015 on Steven Universe Comp 11 0
#9 - YES - Indeed - And that is why i love FJ no matter ho… 03/30/2015 on Game Theory: Gamers, You're... 0
#7 - I can see why some may hate it - like with every other show … 03/30/2015 on Game Theory: Gamers, You're... +1
#5 - > people hating on game theory > drowning other peo…  [+] (7 new replies) 03/30/2015 on Game Theory: Gamers, You're... +2
User avatar #10 - glitternips (03/30/2015) [-]
PREJUDICE EQUALITY.
YOU GET SHIT, I GET SHIT.
#12 - zielscheibe (03/30/2015) [-]

* free shit * ?

If we all get that much shit , maybe we should have a nice Hotbox and enjoy ourselfs.

i am sorry - but what else am i supposed to do with this shit ? A little unfunny stoner pun was all i could come up with
#11 - zielscheibe has deleted their comment.
User avatar #8 - Aro (03/30/2015) [-]
You're allowed to like whatever you want
We're allowed, as a community, to not want to see more of it on the website and voice that though a rating system.
#9 - zielscheibe (03/30/2015) [-]
YES - Indeed -

And that is why i love FJ no matter how stupid it get's

Still had to say that i think it is stupid to hate on it that much
User avatar #6 - awesomedoge (03/30/2015) [-]
I was wondering why they hated as well
#7 - zielscheibe (03/30/2015) [-]
I can see why some may hate it - like with every other show or stuff
That is fine.

But going full bananas every time they see or hear game theory on FJ -

Is it stupid ? (pic) Yes , it is.
#5 - That dude has the face of a nordic god - with less epic beard.... 03/30/2015 on call em chompy +1
#2 - Picture 03/30/2015 on (untitled) 0
#117 - Part 8 of comment #76 ( reposted - corrected ) Wi… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#116 - 6th - line in this comment : *Any person that refuses t… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer +1
#114 - Comment deleted 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer 0
#107 - That is to bad - you are missing out and wont learn anything n… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#103 - Final part of comment #76 And that is why it is impor…  [+] (2 new replies) 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
User avatar #104 - blakethewizard (03/29/2015) [-]
tldr
#107 - zielscheibe (03/29/2015) [-]
That is to bad - you are missing out and wont learn anything new
for you choose to ignore -

But maybe someone else will read this - understand and think about waht i want to say
So i can live with your tldr just fine -

I did my part and wrote what i hat to.

Best Regards

PS : if you think this is just another Neo_Nazi fuck trying to sell you a /pol/ ticked for the * Hitler did nothing Wrong * train - you are wrong - So maybe go check that stuf yourself. Just my two Shekels here - Have a good one mate )
#101 - Part 8 of comment #76 With all this in mind - thousan…  [+] (3 new replies) 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer +2
#160 - anon (03/29/2015) [-]
nah they deserved it xD they wouldnt show hitler their jew gold
#116 - zielscheibe (03/29/2015) [-]

6th - line in this comment :
*Any person that refuses to believe that the Holocaust was a HOAX is either blind or simply stupid or fanatic enough to look away - in the face of all the evidence.*

I wanted to write - *Any person that wants to believe that the Holocaust was a HOAX is either blind or simply stupid or fanatic enough to look away - in the face of all the evidence*

But strated the sentence with the idea of - * Any person that refuses to believe that the Holocaust " took place " is either blind or simply stupid or fanatic enough to look away - in the face of all the evidence *


And got that mixed up - so it seems - SORRY for that and all the ohter typos - i wrote to fast

I will repost this comment - to ste it right
#114 - zielscheibe has deleted their comment.
#98 - part 7 of comment #76 The true atrocities against th… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer +1
#90 - part 6 of comment #76 Herschel Feibel Grynszpan's mot… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#85 - part 5 of comment #76 BUT The real problems bega… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#82 - part 4 of comment #76 This made things just wors… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#80 - Part 3 of Comment 76# This led to enourmus rise of an… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#77 - Part 2 of comment #67 They even went so far as to use… 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1
#76 - I dont want to shake your believes - but they did some things … 03/29/2015 on pls withhold the ban hammer -1

Comments(193):

[ 193 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#193 - dashgamer (02/06/2015) [-]
Hi. I talked to you about a week ago saying I'd make some gifs out of Stalingrad, but I never got around to it. I've had a falling out with my mother and have been a bit depressed, so it took me a while to bother doing anything.    
Anyway, here are some gifs for you.
Hi. I talked to you about a week ago saying I'd make some gifs out of Stalingrad, but I never got around to it. I've had a falling out with my mother and have been a bit depressed, so it took me a while to bother doing anything.
Anyway, here are some gifs for you.
#198 to #197 - dashgamer (02/06/2015) [-]
And this was my favorite part of the movie.
And this was my favorite part of the movie.
#199 to #198 - zielscheibe (03/01/2015) [-]
Thank you very much for these !
#200 to #199 - dashgamer (03/01/2015) [-]
You're welcome.
#187 - syrianassassin (02/03/2015) [-]
we should discuss more and live less
#188 to #187 - zielscheibe (02/03/2015) [-]
yeah , people should do that more often    
   
even if we do not agree with each other - ( well that happens duh)    
that is no reason to hate  or even go full retard and kill others   
   
Well i am always glad to have a good discussion    
   
funny enough how most of the time , if you keep throwing stuff at each other for just long enough , you learn that we basicaly  just want the same thing.
yeah , people should do that more often

even if we do not agree with each other - ( well that happens duh)
that is no reason to hate or even go full retard and kill others

Well i am always glad to have a good discussion

funny enough how most of the time , if you keep throwing stuff at each other for just long enough , you learn that we basicaly just want the same thing.
#189 to #188 - syrianassassin (02/03/2015) [-]
well

you just made a friend with the king of the religion board. and the king of ******** of that board .

i made that place my own kingdom. it was autistic fedoras heavens. now it is my own *********** central
User avatar #191 to #190 - syrianassassin (02/03/2015) [-]
i cant add you for some ****** bugs in the code system.

addy ***** up
User avatar #192 to #191 - zielscheibe (02/03/2015) [-]
Is ok - it will work again soon ... i guess

no need to worry mate
#175 to #174 - zielscheibe (01/15/2013) [-]
Hello
Hello
#177 to #175 - bloodmachine (01/15/2013) [-]
what does hello mean
#178 to #177 - zielscheibe (01/15/2013) [-]
Hello seems to be the common word of use amongst filthy humans

for every time they encounter
but i might be wrong .....
#179 to #178 - bloodmachine (01/15/2013) [-]
wanna be friends
#180 to #179 - zielscheibe (01/15/2013) [-]
well why not

But i have to go take a damn nap right now
or tomorrow will be hell
#176 to #175 - bloodmachine has deleted their comment [-]
#168 - panamaofjacks ONLINE (11/01/2012) [-]
Hello zielscheibe
Hello zielscheibe
#169 to #168 - zielscheibe (11/01/2012) [-]
Hey Panamaofjacks    
   
NEAT  to see you
Hey Panamaofjacks

NEAT to see you
#170 to #169 - panamaofjacks ONLINE (11/01/2012) [-]
What would you like to talk about?


(On a different note, you got Pesterchum yet? If so, what's your chumhandle?)
#171 to #170 - zielscheibe (11/01/2012) [-]
Damn i have to admit i dont have Pesterchum yet.... i forgott about it because of my stupid job....    
   
Well i would like to talk about a lot of  things    
but its  Midnight and i have to go to work tomorrow ... so i aint got that much time    
   
Sorry mate
Damn i have to admit i dont have Pesterchum yet.... i forgott about it because of my stupid job....

Well i would like to talk about a lot of things
but its Midnight and i have to go to work tomorrow ... so i aint got that much time

Sorry mate
User avatar #172 to #171 - panamaofjacks ONLINE (11/01/2012) [-]
Okay.
#173 to #172 - zielscheibe (11/01/2012) [-]
But i am online tomorrow and the Weekend    
   
maybe ill catch you later and get myself Pesterchum finally working
But i am online tomorrow and the Weekend

maybe ill catch you later and get myself Pesterchum finally working

#166 - invisiblepleasure (08/12/2012) [-]
Good morrow, sorry for going to bed last night
#167 to #166 - zielscheibe (08/15/2012) [-]
Ey Man , well no Problem i went to bed too ...

I am not online all the time and so i just chill
if we meet online it will be fine no matter the time

CU around
#161 - lieutenantpansy (07/02/2012) [-]
Sorry, dass ich keine weiteren wallpaper mehr posten konnte.
Letztens hat mich das uploaden von 2.5mb nur sekunden gekostet
jetzt ist mein internet wieder wie ein valion-zugedröhntes stoned faultier.
Zum beispiel brauch ich fast 5min um
<----das hier hochzuladen.
nicht auf enlarge klicken
#163 to #161 - zielscheibe (07/02/2012) [-]
Verdammt  hab draufgeklickt .... hähä   aber is schon ok    
   
wenn du mal wieder kannst  würd ich mich um mehr Material freuen    
aber mit dem Stoned-Faultier ( LOL )  Internet is klar sas nit so geht
Verdammt hab draufgeklickt .... hähä aber is schon ok

wenn du mal wieder kannst würd ich mich um mehr Material freuen
aber mit dem Stoned-Faultier ( LOL ) Internet is klar sas nit so geht
#164 to #163 - lieutenantpansy (07/02/2012) [-]
ich hab noch genügend material.
#155 - panamaofjacks ONLINE (07/02/2012) [-]
Wanna know why I hesitated to get this?
Wanna know why I hesitated to get this?
User avatar #156 to #155 - zielscheibe (07/02/2012) [-]
yeah , so why ?
#157 to #156 - panamaofjacks ONLINE (07/02/2012) [-]
Back then, Tavros/Gamzee was very common in the fandom. I believe as common as Terezi/Dave, and it ended up getting a nickname of Peanut Butter and Jelly, because of their blood colors. Then the HS Board on 4chan got a hold of this, and before you knew it... THE WHOLE BOARD WAS FLOODED WITH GAY TAVROS/GAMZEE PORN. Then that sole nickname was considered dirty on sight in the mind of the viewers of that terrible day. I only read about it, and luckily never saw it.
Back then, Tavros/Gamzee was very common in the fandom. I believe as common as Terezi/Dave, and it ended up getting a nickname of Peanut Butter and Jelly, because of their blood colors. Then the HS Board on 4chan got a hold of this, and before you knew it... THE WHOLE BOARD WAS FLOODED WITH GAY TAVROS/GAMZEE PORN. Then that sole nickname was considered dirty on sight in the mind of the viewers of that terrible day. I only read about it, and luckily never saw it.
#158 to #157 - zielscheibe (07/02/2012) [-]
OMG :D   did not know that  ... well it makes kind a sense but  i dont think that would be a good shipping
OMG :D did not know that ... well it makes kind a sense but i dont think that would be a good shipping
#159 to #158 - panamaofjacks ONLINE (07/02/2012) [-]
It wasn't quite popular since it happened.
#160 to #159 - zielscheibe (07/02/2012) [-]
well i would have freaked out with a  Tavros / Gamzee   Gay R 34  Hype
well i would have freaked out with a Tavros / Gamzee Gay R 34 Hype
#162 to #160 - panamaofjacks ONLINE (07/02/2012) [-]
Wouldn't everyone?
#152 - lieutenantpansy (06/29/2012) [-]
das wars.
für heute
ich brauch meine wöchentliche dosis fallout.
#153 to #152 - zielscheibe (06/29/2012) [-]
danke viel spaß beim zocken
danke viel spaß beim zocken
User avatar #154 to #153 - lieutenantpansy (06/29/2012) [-]
werd ich haben...
Dr pepper cola sei dank.
#147 - lieutenantpansy (06/29/2012) [-]
aus einer meiner lieblingsfolgen
#140 - lieutenantpansy (06/29/2012) [-]
it.
is.
ON
[ 193 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)