Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

xxkosukexx    

Rank #559 on Content
xxkosukexx Avatar Level 219 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to xxkosukexx Block xxkosukexx Invite xxkosukexx to be your friend flag avatar
Last status update:
I wanna make a new account so i can have a cool name but i don't wanna lose me lvl or colored txtcomment
Personal Info
Gender: male
Steam Profile: Pomwatcher
Consoles Owned: I got an xbox one nigga
Video Games Played: BF4, GTA5, COD, Shogun 2
X-box Gamertag: maddman4
Date Signed Up:2/28/2011
Last Login:11/24/2014
Location:Seattle
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#559
Comment Ranking:#4117
Highest Content Rank:#558
Highest Comment Rank:#1944
Content Thumbs: 8084 total,  9679 ,  1595
Comment Thumbs: 2137 total,  10586 ,  8449
Content Level Progress: 6% (6/100)
Level 170 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 171 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 89% (89/100)
Level 219 Comments: Comedic Genius → Level 220 Comments: Mind Blower
Subscribers:2
Content Views:444130
Times Content Favorited:713 times
Total Comments Made:4780
FJ Points:8954
Favorite Tags: i (22) | Based (16) | is (11) | am (9) | lol (9) | obscurity (9) | in (8) | niggas (7) | no (7) | You (7) | Love (6) | a (5) | funny (4) | game (4) | OP (4) | the (4) | Trusted (4) | belong (3) | comic (3) | cool (3)
http://do-acidd.tumblr.com/

He's climbin in yo windows. Snatchin yo people up, tryna rape em so yall need to hide yo kids hide yo wife n hide yo husban cuz they rapin errbody outchea

latest user's comments

#22 - I was at a party one time n this girl sat on my lap n when she… 11/18/2014 on My nose says no but my... 0
#41 - **xxkosukexx rolled image ** how i eats da pussy 11/18/2014 on how he eats da pussy 0
#10 - That's a blunt with weed in it dumb ass.  [+] (11 new replies) 11/17/2014 on got blunt +2
User avatar #11 - theplanetearth (11/17/2014) [-]
I'm sorry you are retarded. You see the only difference between a marijuana cigarette or "faggot stick", and a tobacco cigarette or "retard stick" is what you put inside of them. As long as nobody takes a look or smells the acrid smoke coming from your cheap car nobody will be any the wiser. There actually are some faggots out there that prefer to hand roll their cigarettes so they can just get emphysema instead of cancer.
#12 - thedudeintheshirt (11/17/2014) [-]
If a police sees you smoking a hand rolled cigar, they WILL pull you over with suspicion of marijuana, where they will then confirm it by the smell and arrest you.
User avatar #18 - vanillasmoke (11/17/2014) [-]
smell isn't a liable cause though. know your rights. smell ain't shit and they cannot detain you for it.
#19 - thedudeintheshirt (11/17/2014) [-]
Smell is probable cause.

They can search your vehicle without a warrant if they smell weed.
User avatar #20 - vanillasmoke (11/17/2014) [-]
not where I'm from, smell is nothing. you have to be acting unnatural and have visible paraphernalia for them to do anything.
#21 - thedudeintheshirt (11/17/2014) [-]
These are laws of the USA. Where are you from?
User avatar #22 - vanillasmoke (11/17/2014) [-]
lol no i live in CT. It's decriminalized. Same with mass. I'm fairly certain marijuana is a state governed. There's medical marijuana places everywhere, RI and Maine. Dispensary's are about to be coming in all over New England.
#23 - thedudeintheshirt (11/17/2014) [-]
Well, I should have said PA. Weed isn't de-crim'd here yet. It's still against federal law though.

I would love to live in a state where it's decriminalized. Isn't a marijuana violation like <40$?
User avatar #24 - vanillasmoke (11/17/2014) [-]
In CT the troopers where I live do not give a fuck been pulled over baking the car and he just said get home. Town cops in mass are dicks though, from what i've heard the fine is like 100 bucks but they do give you the option to hand in your shit and get no fine. But if you're carrying serious weight it is still a serious crime.
User avatar #34 - Twithyiguess (11/18/2014) [-]
Are you always this stupid? Because everything you just said was bullshit
User avatar #37 - vanillasmoke (11/18/2014) [-]
please tell me how?
#58 - Let me convert my ebonic jibberish to your middle class white …  [+] (1 new reply) 11/17/2014 on just some stuff -5
#74 - zetsuboukamina (11/17/2014) [-]
#20980 - **xxkosukexx rolls 43** Comment what you think, no homo tho.…  [+] (4 new replies) 11/17/2014 on Fitness - muscle and... 0
User avatar #21003 - jokerjack (11/18/2014) [-]
moar reps of fork to mouth
User avatar #20988 - marinepenguin (11/17/2014) [-]
Too skinny.
User avatar #20986 - donnybergerstory (11/17/2014) [-]
Look good but you have to put on some mass. EAT!!! I am fat as hell right now trying to lose weight, so I cant eat a lot. Just start eating and drinkin your protein. But try to stay away from shitty foods.
#20983 - KungFuZerO (11/17/2014) [-]
You still have a long way to go. Make sure youre lifting heavy and eating a lot. Keep us updated with your progress.
#106 - **xxkosukexx rolls 097** I hate when bitches talk ***… 11/17/2014 on An accurate example -1
#45 - I've smoked weed since forever and i've never seen no *…  [+] (1 new reply) 11/17/2014 on just some stuff 0
#59 - Womens Study Major (11/17/2014) [-]
i hate it when I pull too hard and get it on my lips
smells and tastes like rotten potatos
but
white people here, never drank, none of my friends drank
thats some uncommon shit
#44 - I took 2 tabs of acid and i just stared at everybody and never… 11/17/2014 on just some stuff 0
#43 - I have failed i must commit seppuku  [+] (1 new reply) 11/17/2014 on just some stuff 0
#77 - ihaveapencil (11/17/2014) [-]
based god forgives u
#42 - **xxkosukexx rolls 71** Thank you Based God. Here are dubs  [+] (2 new replies) 11/17/2014 on just some stuff +1
#43 - xxkosukexx (11/17/2014) [-]
I have failed i must commit seppuku
#77 - ihaveapencil (11/17/2014) [-]
based god forgives u
#40 - You're dumb af, bong water is nasty 11/17/2014 on just some stuff 0
#39 - I bet half you white pple cnt get these jokes lol  [+] (6 new replies) 11/17/2014 on just some stuff -7
#70 - thegrimgenius (11/17/2014) [-]
I bet half of you nignogs can't read this.
User avatar #55 - heartlessrobot (11/17/2014) [-]
At least I can walk past a cop without getting capped.
#96 - rotimix (11/17/2014) [-]
Wrong time. Wrong time.
User avatar #50 - darksideofthebeast (11/17/2014) [-]
At least I can fucking read and spell.
User avatar #58 - xxkosukexx (11/17/2014) [-]
Let me convert my ebonic jibberish to your middle class white dialect. "I am sure that 50% of white people on this website can't understand the material present in the content, i am laughing out loud."
#74 - zetsuboukamina (11/17/2014) [-]
#107 - I have a D&D game and i never played it. Looks kinda gay, … 11/17/2014 on RPG funnies -1
#49 - I feel like it's really rare for any internet nerd to get puss… 11/17/2014 on 4chan's Worst Sex Experiences 0
#47 - Comment deleted 11/17/2014 on 4chan's Worst Sex Experiences 0
#46 - Eminem sucks  [+] (1 new reply) 11/17/2014 on White people -13
#51 - kristovsky (11/17/2014) [-]
#37 - Well, i am black and being white would suck cuz u guys can't d…  [+] (4 new replies) 11/17/2014 on White people -5
#59 - coolwearm (11/17/2014) [-]
But we can have money, and rights
#42 - kristovsky (11/17/2014) [-]
User avatar #46 - xxkosukexx (11/17/2014) [-]
Eminem sucks
#51 - kristovsky (11/17/2014) [-]
#35 - So glad i'm not white.  [+] (13 new replies) 11/17/2014 on White people -8
User avatar #69 - Conquistador (11/17/2014) [-]
LOL. Funny to see how caucasoids can spam the "I love being white" BS on everything which makes other races look bad, yet when someone does it to them, it starts a shitfest.
User avatar #67 - niggernazi (11/17/2014) [-]
Thats fucking racist bro
#48 - popeflatus (11/17/2014) [-]
Why?
User avatar #60 - shadowhorn (11/17/2014) [-]
Black people can get away with saying almost anything, they honestly have more opportunities than whites, they're generally physically stronger, and they more easily acquire respect from other people. I wish like fuck that I was born black.
User avatar #68 - niggernazi (11/17/2014) [-]
And yet all they do is smoke weed and steal bikes
#63 - popeflatus (11/17/2014) [-]
I was going to give a real reply but you're so retarded that I recommend grade school.
User avatar #64 - shadowhorn (11/17/2014) [-]
Please, educate me. I'm not trying to be retarded, maybe it's different outside of school. All I know is that in my high school's social scene, the black kids are a hell of a lot more popular.
#70 - popeflatus (11/17/2014) [-]
OK, I'm anoly getting a little information here, so here goes.

1) I hop you're genuine and not rtolling!

2) Our species emerged from Africa about 200,000 years ago.

We are all still Africans technically. Just because they act in a particular way is just the same as punks and emos doing the same thing.

If you befriend people regardless of their race then you are already doing good!
User avatar #73 - shadowhorn (11/17/2014) [-]
I do genuinely try to befriend or just be nice to people of any race/gender, and I wouldn't say I'm a racist person. The reality of the situation in my life is that black people just... have it easier. That's how it seems, anyways.
#79 - popeflatus (11/17/2014) [-]
There is a massive cultural prejudice against black people. They don;t have it easier due to this bias. Black people are and white people are the same...we are the same species.
User avatar #66 - twistedwoodthing (11/17/2014) [-]
I'm not going to comment on your life at the moment (I mean how could I?) but I think you'll find that the world is not the same as it is in high school.
#45 - tmbg (11/17/2014) [-]
#84 - GuardianofzeBlind (11/17/2014) [-]
#38 - Bet she wouldn't go near your penis 11/17/2014 on Shirt designer +5
#366 - Why are teh Ism's? racism, Feminism, Sexism, **** … 11/16/2014 on Anti-GG in a shellnut 0
#189 - Yeah i know he's like Chris Brown clone except with out the d…  [+] (1 new reply) 11/16/2014 on Fucking media... +1
#191 - kidink (11/16/2014) [-]
yea, ppl used to say he looks like chris brown, now he is chris brown.
still a shame how he sold out, he was imho one of the most unique out there
#186 - Kid ink fan?  [+] (3 new replies) 11/16/2014 on Fucking media... 0
User avatar #188 - kidink (11/16/2014) [-]
used to 3-4 years ago, but nowadays hes only making pop music
User avatar #189 - xxkosukexx (11/16/2014) [-]
Yeah i know he's like Chris Brown clone except with out the domestic violence
#191 - kidink (11/16/2014) [-]
yea, ppl used to say he looks like chris brown, now he is chris brown.
still a shame how he sold out, he was imho one of the most unique out there
#8 - smoke a bowl 11/16/2014 on Entertain Me 0
#112 - Or you can just smoke weed and not care what people think. 11/16/2014 on Cannabis in your ass +1
#111 - I smoke weed all day everyday and i love it. 11/16/2014 on Cannabis in your ass +5

Comments(46):

[ 46 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#52 - nevergiveuphope (11/17/2014) [-]
I love everyone !
Honestly.
Even you.
User avatar #51 - gugek (09/18/2014) [-]
I hope you had a great day today!
#43 - arcticassassin (11/08/2013) [-]
He killed himself because he couldn't post porn.   
*sigh*
He killed himself because he couldn't post porn.
*sigh*
User avatar #44 to #43 - xxkosukexx (12/01/2013) [-]
lol wat
User avatar #45 to #44 - arcticassassin (12/01/2013) [-]
Everyone thought you deleted your account because you weren't allowed to post porn.
User avatar #46 to #45 - xxkosukexx (12/01/2013) [-]
am i famous or some ****
User avatar #47 to #46 - arcticassassin (12/01/2013) [-]
Not exactly.
But how did you come back?
Didn't you delete your account?
User avatar #48 to #47 - xxkosukexx (12/01/2013) [-]
i don't think so. may be i did idk. i only go on funnyjunk if im high asf or **** faced wasted lol
#49 to #48 - arcticassassin (12/01/2013) [-]
I remember it was deleted as some point.
Enjoy your ********* facing.
User avatar #41 - bossdelainternet (04/21/2013) [-]
Did you delete your tumblr after that whole comment incident?
User avatar #42 to #41 - xxkosukexx (04/21/2013) [-]
No haha, i changed my url and forgot to switch it on my funnyjunk cuz i never go on fj much anymore. my url is capri-c0rn now haha why would i delete it haha i got hella followers
User avatar #39 - cyanidesandvich (01/18/2013) [-]
dumbass
User avatar #40 to #39 - xxkosukexx (01/18/2013) [-]
lol okay
User avatar #32 - SuperHyperCrazy (04/11/2012) [-]
Do you have Saints Row on Xbox?
User avatar #33 to #32 - xxkosukexx (04/11/2012) [-]
no i have it on pc
#34 to #33 - SuperHyperCrazy (04/12/2012) [-]
Goddammit.
Goddammit.
#27 - bigsaltyballs (03/13/2012) [-]
dumbass****
#26 - billythemilkman (03/13/2012) [-]
Have you ever seen that new use- DUMBASS.
#25 - amenthatip (03/13/2012) [-]
dumbass
User avatar #23 - thebeardguy (03/13/2012) [-]
Dumbass.
User avatar #21 - Yeeyeeyee (03/13/2012) [-]
dumbass
User avatar #20 - akwardsalmon (03/13/2012) [-]
U A DUMBASS *****
User avatar #19 - dragonbornargonian (03/13/2012) [-]
You are a dumbass.
#18 - Womens Study Major (03/13/2012) [-]
Y U SUCH A DUMBASS?
User avatar #17 - stafflessmoses (03/13/2012) [-]
dumbass.
#16 - Womens Study Major (03/13/2012) [-]
Dumbass
User avatar #15 - iwasherenotyou (03/13/2012) [-]
Dumbass
#13 - shtinkyfinger (03/13/2012) [-]
you're a dumbass
#12 - Womens Study Major (02/27/2012) [-]
The **** i say about rolling more? Now you got me firing up my proxy and **** .
[ 46 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)