Upload
Login or register

xtremehivoltage

Last status update:
-
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:8/11/2012
Location:Behind my computer
Stats
Content Thumbs: 44062 total,  48568 ,  4506
Comment Thumbs: 10595 total,  12528 ,  1933
Content Level Progress: 22.5% (225/1000)
Level 233 Content: Ambassador Of Lulz → Level 234 Content: Ambassador Of Lulz
Comment Level Progress: 40% (40/100)
Level 284 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor → Level 285 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor
Subscribers:41
Content Views:2135813
Times Content Favorited:3017 times
Total Comments Made:2383
FJ Points:5579
Favorite Tags: cringe (4) | Parents (4) | batmans (3) | i (3) | it (3) | ad (2) | in (2) | pls (2) | your (2)
nope.jpg

latest user's comments

#83 - I'm in lackland TX in the air force rn. Anything going on in tn?  [+] (1 reply) 11/21/2015 on Stories from a Correction... +4
User avatar
#96 - tyrson (11/21/2015) [-]
Nah, christmas shit pissing me off, but other than that its pretty standard.
#79 - Columbia tn reporting in  [+] (3 replies) 11/21/2015 on Stories from a Correction... +5
User avatar
#81 - tyrson (11/21/2015) [-]
Murfreesboro here, mate.
User avatar
#83 - xtremehivoltage (11/21/2015) [-]
I'm in lackland TX in the air force rn. Anything going on in tn?
User avatar
#96 - tyrson (11/21/2015) [-]
Nah, christmas shit pissing me off, but other than that its pretty standard.
#5 - He got high 90s. Wtf man HE'S SUPPOSED TO BE…  [+] (1 reply) 11/11/2015 on The tales of A1C Price 0
User avatar
#6 - niggastolemyname (11/11/2015) [-]
it would be hilarious then if he tried to become a CCT
#1 - Also tear gas burns like **** Pic related it's what you fe…  [+] (6 replies) 11/11/2015 on The tales of A1C Price +7
#12 - rocketpropelledtit (11/12/2015) [-]
Where'd you go for Basic? I went to Fort Benning for Army Basic. What's your MOS or job or whatever?
User avatar
#8 - jdrinfantry (11/11/2015) [-]
Yeah, it's some of the shitty things you have to go through. Everyone has a different experience though, it's fun to see what you made of it.
#9 - xtremehivoltage (11/11/2015) [-]
>mfw

Me and my friend Wilson (a half black, half Puerto Rican man, 5'5", looked liked Vin diesel, mad gains) did the super saiyan challenge (breathe out as you remove mask, then breathe in DEEP and force eyes open, scream reporting statement)

It was great, I threw up on the training dvd. On the cameraman.
User avatar
#3 - niggastolemyname (11/11/2015) [-]
That's fuckin' brutal, how did that guy even pass his ASVAB?
User avatar
#5 - xtremehivoltage (11/11/2015) [-]
He got high 90s.

Wtf man

HE'S SUPPOSED TO BE AN AIR TRAFFIC CONTROLLER

AS ENLISTED AIR CREW I AM AFRAID
User avatar
#6 - niggastolemyname (11/11/2015) [-]
it would be hilarious then if he tried to become a CCT