Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

xsexyxxsauceyx

xsexyxxsauceyx Avatar Level 184 Comments: Anon Annihilator
Offline
Send mail to xsexyxxsauceyx Block xsexyxxsauceyx Invite xsexyxxsauceyx to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 22
Date Signed Up:7/05/2011
Last Login:6/26/2012
Location:Washington
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 841 total,  938 ,  97
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 10% (1/10)
Level 184 Comments: Anon Annihilator → Level 185 Comments: Anon Annihilator
Subscribers:0
Total Comments Made:217
FJ Points:917
I seriously just want some hot wings.

Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments


Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#40 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#38 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #39 to #38 - xsexyxxsauceyx (07/20/2011) [-]
Yay :)
#37 - elmokllr **User deleted account** has deleted their comment [-]
#36 - elmokllr **User deleted account** has deleted their comment [-]
#34 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #35 to #34 - xsexyxxsauceyx (07/13/2011) [-]
:D Yay!
#33 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#23 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #24 to #23 - xsexyxxsauceyx (07/11/2011) [-]
Fighting my hunger pains x_x
#25 to #24 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #27 to #25 - xsexyxxsauceyx (07/11/2011) [-]
I'll get there eventually XD
#28 to #27 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #29 to #28 - xsexyxxsauceyx (07/12/2011) [-]
Well... I am now on the waitlist for one class. The other one I need to wake up early to try and get into. -Nods- Not fully enrolled into anything yet though.
#30 to #29 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #31 to #30 - xsexyxxsauceyx (07/12/2011) [-]
-Giggles and nods- Yeah... better than nothing :s
#32 to #31 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#21 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #22 to #21 - xsexyxxsauceyx (07/11/2011) [-]
That would be awesome ^^ Sure.
#17 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#18 to #17 - xsexyxxsauceyx (07/10/2011) [-]
I fell asleep x.x I'm sorry :(
#19 to #18 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#15 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #16 to #15 - xsexyxxsauceyx (07/09/2011) [-]
It's okay :) I forgives~
#10 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #11 to #10 - xsexyxxsauceyx (07/08/2011) [-]
Definitely, I am so sorry I left. But I was like: "I have to wait fifteen minutes?!? When we're almost done?! Ugh... Oh well, sleep time"

^^;;
User avatar #13 to #11 - elmokllr **User deleted account** (07/08/2011) [-]
lol do you guys play tf2?
User avatar #14 to #13 - xsexyxxsauceyx (07/09/2011) [-]
Nope, never tried it.
#20 to #14 - elmokllr **User deleted account** (07/11/2011) [-]
lol okays
lol okays
#26 to #20 - xsexyxxsauceyx (07/11/2011) [-]
Its soooo cuuute :D
#12 to #11 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#9 - comradesaintjames **User deleted account** has deleted their comment [-]
#3 - elmokllr **User deleted account** (07/06/2011) [-]
hey :)
hey :)
User avatar #4 to #3 - xsexyxxsauceyx (07/06/2011) [-]
Aww it's so cute :D Hello
User avatar #5 to #4 - elmokllr **User deleted account** (07/06/2011) [-]
lol have you made any comics/comps before?
User avatar #6 to #5 - xsexyxxsauceyx (07/06/2011) [-]
-Shakes head- Nope.. never. Don't know how :( Plus I don't think I am funny enough ^^; so I'll just be that awesome person who thumbs people :)
#7 to #6 - elmokllr **User deleted account** (07/06/2011) [-]
I'm sure you can think of something funny, it's not that hard
I'm sure you can think of something funny, it's not that hard
User avatar #8 to #7 - xsexyxxsauceyx (07/07/2011) [-]
That is so cute! You have like, the cutest pictures. I'm one of those kinds of girls who love cute things :) Except Hello Kitty... never a fan of that.
#1 - fluffybunnyyellow (07/06/2011) [-]
Girl on the internet!! Welcome to funnyjunk!
User avatar #2 to #1 - xsexyxxsauceyx (07/06/2011) [-]
Haha thank you :) I love your name.
 Friends (0)