Upload
Login or register

themrdrprofesr

Last status update:
-
Gender: male
Age: 25
Date Signed Up:2/07/2011
Last Login:7/31/2014
Stats
Content Thumbs: 277 total,  366 ,  89
Comment Thumbs: 2003 total,  2346 ,  343
Content Level Progress: 60% (6/10)
Level 27 Content: Peasant → Level 28 Content: Peasant
Comment Level Progress: 4% (4/100)
Level 220 Comments: Mind Blower → Level 221 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:20129
Times Content Favorited:3 times
Total Comments Made:429
FJ Points:2494
I am not a he, nor doctor, nor professor.

  • Views: 2996
    Thumbs Up 56 Thumbs Down 11 Total: +45
    Comments: 5
    Favorites: 1
    Uploaded: 07/29/12
    oh 4chan oh 4chan
  • Views: 3223
    Thumbs Up 53 Thumbs Down 10 Total: +43
    Comments: 1
    Favorites: 2
    Uploaded: 07/30/12
    asdfjkl; asdfjkl;
  • Views: 2100
    Thumbs Up 15 Thumbs Down 2 Total: +13
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 06/26/12
    helpful advice helpful advice
  • Views: 600
    Thumbs Up 7 Thumbs Down 5 Total: +2
    Comments: 2
    Favorites: 0
    Uploaded: 05/03/11
    haha terrorists haha terrorists
  • Views: 713
    Thumbs Up 7 Thumbs Down 5 Total: +2
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 03/31/11
    Stare Bear fixed Stare Bear fixed
  • Views: 6466
    Thumbs Up 5 Thumbs Down 9 Total: -4
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 07/13/12
    Dipping sticks Dipping sticks

latest user's comments

#31 - Sigh....i have to fap to this...  [+] (7 replies) 09/02/2012 on I have to agreee. -1
#32 - darkjustifier (09/02/2012) [-]
User avatar
#34 - obliviousman (09/02/2012) [-]
what's the artist's name? there's a shitload of manga by this guy and i wanna know
#43 - anon (09/02/2012) [-]
TinEye'd the image; it's from a comic called 'Here Comes A New Challenger' (not even kidding) by Nekomataya. It won't let me post a link, but google the title and artist and you should get a link to fakku.
User avatar
#46 - obliviousman (09/02/2012) [-]
thank you. sites i go to don't list the artists.
User avatar
#35 - darkjustifier (09/02/2012) [-]
Oh it's easy just look up


the game
User avatar
#36 - obliviousman (09/02/2012) [-]
you don't know either, huh? my history gets checked so if anyone can tell me....
please?
User avatar
#37 - darkjustifier (09/02/2012) [-]
Nah I don't know I got this from funnyjunk.
#44 - Legs Wat r u doing Legs Stahp  [+] (4 replies) 08/25/2012 on starts kicking his face n shit +64
#100 - thessalonaki (08/25/2012) [-]
#62 - gagrgorgrs has deleted their comment.
#102 - anon (08/25/2012) [-]
>3 posts of stahp make front page a day max
>run to the ground
#106 - gagrgorgrs has deleted their comment.
#326 - Picture 08/22/2012 on Horny +5
#25 - Beauty is in the eye of the beholder sir  [+] (1 reply) 08/22/2012 on Gaming comp 18 0
User avatar
#27 - swampert (08/22/2012) [-]
That doesn't make every videogame that comes out a work of art. There are a lot of shitty games and even games that are great aren't necessarily artful.