Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

theglaw    

Rank #5457 on Comments
theglaw Avatar Level 232 Comments: Ambassador Of Lulz
Online
Send mail to theglaw Block theglaw Invite theglaw to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:7/08/2011
Last Login:10/20/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#6063
Comment Ranking:#5457
Highest Content Rank:#5987
Highest Comment Rank:#2900
Content Thumbs: 128 total,  192 ,  64
Comment Thumbs: 3303 total,  3681 ,  378
Content Level Progress: 50% (5/10)
Level 11 Content: New Here → Level 12 Content: New Here
Comment Level Progress: 1% (1/100)
Level 232 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 233 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:1
Content Views:16205
Times Content Favorited:6 times
Total Comments Made:766
FJ Points:3321

latest user's comments

#14 - Looks like you need more rape in your life. 08/29/2014 on waiting in line +5
#95 - Beats me man, I just love this gif. 08/28/2014 on /b/ writes a letter to Zoe... 0
#90 - lost it at Ayy Lmao  [+] (5 new replies) 08/28/2014 on /b/ writes a letter to Zoe... +38
User avatar #94 - Vancer (08/28/2014) [-]
Whhats the name of that movie?
User avatar #101 - Ulmer (08/28/2014) [-]
Pretty sure it's george of the jungle. Don't quote me on it though, I'll sue you for libel.
User avatar #103 - sabcy (08/28/2014) [-]
you are correct, person who believed it was george of the jungle.
#111 - Ulmer (08/28/2014) [-]
Shit yeah I was right.
User avatar #95 - theglaw (08/28/2014) [-]
Beats me man, I just love this gif.
#29 - Picture 08/28/2014 on MFW trying to get front page 0
#86 - New Gundam series and Build Fighters should be hype!!! 08/27/2014 on Autumn anime 2014 +2
#582 - From what I've heard it is a really nice kit. 08/27/2014 on Defender 0
#574 - This is actually my first and only painted kit so far lol I'm … 08/26/2014 on Defender +1
#573 - A good pair of cutters, exacto knife, and maybe some sand pape…  [+] (2 new replies) 08/26/2014 on Defender +1
User avatar #577 - voltwaffle (08/26/2014) [-]
Thanks, man. I really wanna try the Star Build Strike.
User avatar #582 - theglaw (08/27/2014) [-]
From what I've heard it is a really nice kit.
#117 - Picture 08/25/2014 on Defender 0
#115 - Nah lol I love how it turned out man, Im working on a Gouf Cus… 08/25/2014 on Defender 0
#98 - Yea they came out better than I expected, same goes with the p…  [+] (1 new reply) 08/25/2014 on Defender 0
#102 - kameli (08/25/2014) [-]
I'm more into paper crafts, but I generally respect people who can make neat stuff with their hands.
#96 - Thanks man, It is mine! This photo of it was before I put …  [+] (5 new replies) 08/25/2014 on Defender +10
#113 - Tyranitar (08/25/2014) [-]
Shit, son. If I saw that in a store I'd think it was an official product.
#115 - theglaw (08/25/2014) [-]
Nah lol I love how it turned out man, Im working on a Gouf Custom right now.
#97 - kameli (08/25/2014) [-]
I really dig the finishing and the wear patterns on it.
User avatar #98 - theglaw (08/25/2014) [-]
Yea they came out better than I expected, same goes with the purple I used. I take it you're into the hobby as well?
#102 - kameli (08/25/2014) [-]
I'm more into paper crafts, but I generally respect people who can make neat stuff with their hands.
#93 - Because i paint Gundams...  [+] (15 new replies) 08/25/2014 on Defender +47
#312 - voltwaffle (08/25/2014) [-]
That's rad, man. I've also wanted to get in to building Gunpla. What kind of supplies would you recommend?
User avatar #573 - theglaw (08/26/2014) [-]
A good pair of cutters, exacto knife, and maybe some sand paper for you to get the nubs down. That how i started out, I've only just started painting bud. Its a good hobby to get into.
User avatar #577 - voltwaffle (08/26/2014) [-]
Thanks, man. I really wanna try the Star Build Strike.
User avatar #582 - theglaw (08/27/2014) [-]
From what I've heard it is a really nice kit.
User avatar #307 - pim (08/25/2014) [-]
did you do any others because these are awesome :o
User avatar #574 - theglaw (08/26/2014) [-]
This is actually my first and only painted kit so far lol I'm working on more dont worry. Ill make sure to post my work here in the future. Thanks for the compliments!
#114 - wintergreensixnine (08/25/2014) [-]
oh shit dude, that's fucking radical, have a thumb
User avatar #117 - theglaw (08/25/2014) [-]
#95 - kameli (08/25/2014) [-]
If thats your work, it looks pretty clean and awesome.
#96 - theglaw (08/25/2014) [-]
Thanks man, It is mine! This photo of it was before I put weathering on it. Here it is finished. It came out pretty good for my first time painting, I cant wait to do more.
#113 - Tyranitar (08/25/2014) [-]
Shit, son. If I saw that in a store I'd think it was an official product.
#115 - theglaw (08/25/2014) [-]
Nah lol I love how it turned out man, Im working on a Gouf Custom right now.
#97 - kameli (08/25/2014) [-]
I really dig the finishing and the wear patterns on it.
User avatar #98 - theglaw (08/25/2014) [-]
Yea they came out better than I expected, same goes with the purple I used. I take it you're into the hobby as well?
#102 - kameli (08/25/2014) [-]
I'm more into paper crafts, but I generally respect people who can make neat stuff with their hands.
#116 - Thats only the beginning fool, now go watch After Story.  [+] (1 new reply) 08/25/2014 on lol +18
#153 - youxbarstard (08/25/2014) [-]
Oh man Clannad set me up, the after story delivered the final punch.
#36 - Picture 08/24/2014 on Chris Pratt Delivers 0
#4 - Wait, where was the 4th one? Please tell me that its goi…  [+] (1 new reply) 08/19/2014 on An interesting evolution in... 0
#5 - Shmooglavoue (08/19/2014) [-]
Apparently it's a leaked design from the new movie.
#2 - AWWWWWWW YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  [+] (1 new reply) 08/19/2014 on Bring on the hate +8
User avatar #3 - ackrap (08/19/2014) [-]
Deathmask Divine and What A Horrible Night to Have A Curse are classics.
#25 - No Chuunibyou? 08/19/2014 on Anime Wallpapers +1
#208 - I needed this lol I just finished both seasons of Clannad the …  [+] (1 new reply) 08/15/2014 on Admin wanted webm, provide mp4 +1
#209 - spleed (08/15/2014) [-]
#206 - Just watched the first episode. Oh my god shes cuter than i thought.  [+] (3 new replies) 08/15/2014 on Admin wanted webm, provide mp4 +1
#207 - spleed (08/15/2014) [-]
#208 - theglaw (08/15/2014) [-]
I needed this lol I just finished both seasons of Clannad the other night. This is good medicine.
#209 - spleed (08/15/2014) [-]
#204 - Picture 08/15/2014 on Admin wanted webm, provide mp4 +1
#203 - Ive seen her everywhere, where is she from? shes too …  [+] (5 new replies) 08/15/2014 on Admin wanted webm, provide mp4 0
#205 - spleed (08/15/2014) [-]
Chuunibyou.
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
User avatar #206 - theglaw (08/15/2014) [-]
Just watched the first episode. Oh my god shes cuter than i thought.
#207 - spleed (08/15/2014) [-]
#208 - theglaw (08/15/2014) [-]
I needed this lol I just finished both seasons of Clannad the other night. This is good medicine.
#209 - spleed (08/15/2014) [-]
#100 - Ill need to sit down and watch the movie this weekend. Thats g… 08/15/2014 on Do I Fucking Dare? 0
#97 - I saw that it was the same studio that did Clannad, im probabl…  [+] (1 new reply) 08/15/2014 on Do I Fucking Dare? +1
#98 - hammerify (08/15/2014) [-]
May whatever deity you believe in have mercy on your soul
#95 - Im going to have to relive it all with my friends who havent s…  [+] (3 new replies) 08/15/2014 on Do I Fucking Dare? 0
User avatar #96 - hammerify (08/15/2014) [-]
have you watched angel beats? I advise that if you want MAXIMUM FEELS
User avatar #97 - theglaw (08/15/2014) [-]
I saw that it was the same studio that did Clannad, im probably watching next. Because fuck my emotional stability.
#98 - hammerify (08/15/2014) [-]
May whatever deity you believe in have mercy on your soul
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1400

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)