x
Click to expand

teoberry

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 70
Interests: FJ, sports, music, animals, long walks on the beach
Date Signed Up:6/20/2011
Last Login:7/27/2015
Location:Canada
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#19564
Highest Content Rank:#741
Highest Comment Rank:#570
Content Thumbs: 7341 total,  8431 ,  1090
Comment Thumbs: 12925 total,  23693 ,  10768
Content Level Progress: 70% (70/100)
Level 171 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 172 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 33.5% (335/1000)
Level 312 Comments: Wizard → Level 313 Comments: Wizard
Subscribers:7
Content Views:411700
Times Content Favorited:770 times
Total Comments Made:28488
FJ Points:17787
Favorite Tags: fuck (2) | jamal (2) | tyrone (2)
13. Genderless. Physically Caucasian. Transnigger (Yes, shitlords, I have the privilege to say that since I'm not white mentally). I'm just an atheist teenager who greatly values his intelligence and scientific fact over any silly fiction book written 3,500 years ago.

Funny Pictures

  • Views: 58739
    Thumbs Up 1286 Thumbs Down 57 Total: +1229
    Comments: 133
    Favorites: 86
    Uploaded: 11/10/13
    CSI CSI
  • Views: 46782
    Thumbs Up 1223 Thumbs Down 52 Total: +1171
    Comments: 181
    Favorites: 260
    Uploaded: 11/14/13
    Mormons Mormons
  • Views: 22640
    Thumbs Up 929 Thumbs Down 43 Total: +886
    Comments: 37
    Favorites: 31
    Uploaded: 08/28/12
    lady gaga lady gaga
  • Views: 32377
    Thumbs Up 716 Thumbs Down 52 Total: +664
    Comments: 29
    Favorites: 112
    Uploaded: 06/29/13
    Fucking beautiful Fucking beautiful
  • Views: 34997
    Thumbs Up 891 Thumbs Down 253 Total: +638
    Comments: 94
    Favorites: 72
    Uploaded: 05/23/13
    Every cloud has it's silver lining Every cloud has it's silver lining
  • Views: 20533
    Thumbs Up 523 Thumbs Down 46 Total: +477
    Comments: 37
    Favorites: 45
    Uploaded: 04/12/14
    get rekt chinks get rekt chinks
1 2 3 4 5 6 7 8 > [ 47 ]

YouTube Videos

  • Views: 1086
    Thumbs Up 3 Thumbs Down 1 Total: +2
    Comments: 5
    Favorites: 0
    Uploaded: 01/20/12
    Big Smoke's Order Big Smoke's Order

latest user's comments

#2495 - done big guy  [+] (1 new reply) 07/26/2015 on teoberry's profile 0
#2496 - ragnarfag (07/26/2015) [-]
Thanks
#2490 - from yeezus acc tho 07/26/2015 on teoberry's profile 0
#2487 - i think so, havent seen any posts from the yeezus acc recently  [+] (6 new replies) 07/26/2015 on teoberry's profile 0
User avatar #2488 - badmotorfinger (07/26/2015) [-]
yeah. he hasn't said anything for a long time. in like 2013 he and shibe were the two biggest posters on /music/
User avatar #2489 - shibe (07/26/2015) [-]
weird he was just spammign my profile today
User avatar #2492 - teoyeezy (07/26/2015) [-]
i wasnt spamming it you twat
User avatar #2491 - badmotorfinger (07/26/2015) [-]
yo teoyeezy why don't you use yeezus anymore man
User avatar #2493 - teoyeezy (07/26/2015) [-]
idk maybe il keep usin it
User avatar #2490 - teoberry (07/26/2015) [-]
from yeezus acc tho
#2485 - i forgot about that. everyone became obsessed with me and star…  [+] (8 new replies) 07/26/2015 on teoberry's profile 0
User avatar #2486 - badmotorfinger (07/26/2015) [-]
even yeezus. did he abandon his account for teo yeezy?
User avatar #2487 - teoberry (07/26/2015) [-]
i think so, havent seen any posts from the yeezus acc recently
User avatar #2488 - badmotorfinger (07/26/2015) [-]
yeah. he hasn't said anything for a long time. in like 2013 he and shibe were the two biggest posters on /music/
User avatar #2489 - shibe (07/26/2015) [-]
weird he was just spammign my profile today
User avatar #2492 - teoyeezy (07/26/2015) [-]
i wasnt spamming it you twat
User avatar #2491 - badmotorfinger (07/26/2015) [-]
yo teoyeezy why don't you use yeezus anymore man
User avatar #2493 - teoyeezy (07/26/2015) [-]
idk maybe il keep usin it
User avatar #2490 - teoberry (07/26/2015) [-]
from yeezus acc tho
#406809 - my arms have always been my smallest part. i was the biggest c… 07/26/2015 on Hating - file complaints,... 0
#406796 - me af!!!!! except i dont workout except arms in my garage and running  [+] (4 new replies) 07/26/2015 on Hating - file complaints,... 0
User avatar #406798 - bladeboy (07/26/2015) [-]
I used to work only arms back in grade 10 and looked weird as fuck. I had to stay light cus of wrestling so I looked like spongebob with the blow up arms.
User avatar #406803 - alexanderburns (07/26/2015) [-]
My brother only works out his arms and he looks fat and gross
User avatar #406804 - bladeboy (07/26/2015) [-]
Yeah, it's not a good luck. I would rather be skellington than have a small/fat body and big arms.
User avatar #406809 - teoberry (07/26/2015) [-]
my arms have always been my smallest part. i was the biggest centaur for a while, still kind of am, just cuz my quads have always been bigger than everything
#406785 - dad bod!!!!!  [+] (6 new replies) 07/26/2015 on Hating - file complaints,... 0
User avatar #406791 - bladeboy (07/26/2015) [-]
>get to eat whatever you want
>lift twice a week max
>bitches stil dig you

ya I work out
User avatar #406796 - teoberry (07/26/2015) [-]
me af!!!!! except i dont workout except arms in my garage and running
User avatar #406798 - bladeboy (07/26/2015) [-]
I used to work only arms back in grade 10 and looked weird as fuck. I had to stay light cus of wrestling so I looked like spongebob with the blow up arms.
User avatar #406803 - alexanderburns (07/26/2015) [-]
My brother only works out his arms and he looks fat and gross
User avatar #406804 - bladeboy (07/26/2015) [-]
Yeah, it's not a good luck. I would rather be skellington than have a small/fat body and big arms.
User avatar #406809 - teoberry (07/26/2015) [-]
my arms have always been my smallest part. i was the biggest centaur for a while, still kind of am, just cuz my quads have always been bigger than everything
#406781 - big* 07/26/2015 on Hating - file complaints,... 0
#406780 - i can tell you go to the gym from your latest ig post, you look so bid  [+] (9 new replies) 07/26/2015 on Hating - file complaints,... 0
User avatar #406783 - bladeboy (07/26/2015) [-]
It's all the cheeseburgers Ive been mowing down on
User avatar #406785 - teoberry (07/26/2015) [-]
dad bod!!!!!
User avatar #406791 - bladeboy (07/26/2015) [-]
>get to eat whatever you want
>lift twice a week max
>bitches stil dig you

ya I work out
User avatar #406796 - teoberry (07/26/2015) [-]
me af!!!!! except i dont workout except arms in my garage and running
User avatar #406798 - bladeboy (07/26/2015) [-]
I used to work only arms back in grade 10 and looked weird as fuck. I had to stay light cus of wrestling so I looked like spongebob with the blow up arms.
User avatar #406803 - alexanderburns (07/26/2015) [-]
My brother only works out his arms and he looks fat and gross
User avatar #406804 - bladeboy (07/26/2015) [-]
Yeah, it's not a good luck. I would rather be skellington than have a small/fat body and big arms.
User avatar #406809 - teoberry (07/26/2015) [-]
my arms have always been my smallest part. i was the biggest centaur for a while, still kind of am, just cuz my quads have always been bigger than everything
User avatar #406781 - teoberry (07/26/2015) [-]
big*
#406779 - some places have really ****** tap water. i guess they … 07/26/2015 on Hating - file complaints,... 0

user's channels

Join Subscribe 4chan
Join Subscribe battlefield
Join Subscribe christianity
Join Subscribe dawwwww
Join Subscribe fallout
Join Subscribe feels
Join Subscribe fucking-guns
Join Subscribe oc-comic-makers
Join Subscribe pokemon
Join Subscribe wtf-channel

Comments(1968):

[ 1968 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #2288 - teoberry (08/15/2014) [-]
stickied by teoberry
Yung Lean - Lightsaber // Saviour
#879 - cycloneclone (11/30/2013) [+] (6 replies)
stickied by teoberry
#2494 - ragnarfag (07/26/2015) [-]
Hey, your skype's live:ripinpeaceterry right?
Add me, faggot
User avatar #2495 to #2494 - teoberry (07/26/2015) [-]
done big guy
User avatar #2484 - badmotorfinger ONLINE (07/26/2015) [-]
whats with all the "teo" accounts man
User avatar #2485 to #2484 - teoberry (07/26/2015) [-]
i forgot about that. everyone became obsessed with me and started *********** from accounts starting with teo
User avatar #2486 to #2485 - badmotorfinger ONLINE (07/26/2015) [-]
even yeezus. did he abandon his account for teo yeezy?
User avatar #2487 to #2486 - teoberry (07/26/2015) [-]
i think so, havent seen any posts from the yeezus acc recently
User avatar #2488 to #2487 - badmotorfinger ONLINE (07/26/2015) [-]
yeah. he hasn't said anything for a long time. in like 2013 he and shibe were the two biggest posters on /music/
User avatar #2489 to #2488 - shibe (07/26/2015) [-]
weird he was just spammign my profile today
User avatar #2492 to #2489 - teoyeezy (07/26/2015) [-]
i wasnt spamming it you twat
User avatar #2491 to #2489 - badmotorfinger ONLINE (07/26/2015) [-]
yo teoyeezy why don't you use yeezus anymore man
User avatar #2493 to #2491 - teoyeezy (07/26/2015) [-]
idk maybe il keep usin it
User avatar #2490 to #2489 - teoberry (07/26/2015) [-]
from yeezus acc tho
User avatar #2482 - syrianassassinsoul (07/20/2015) [-]
pepsi
User avatar #2478 - misticalz ONLINE (07/13/2015) [-]
IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN DA ************ THAT KILLED U!
......|..____________________, ,
....../ ..---___________----_____|]=D
...../==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//

WE TRUE HOMIES
WE RIDE TOGETHER
WE DIE TOGETHER
send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 13 your A TRUE HOMIE... g
User avatar #2477 - awesomerninjathing (07/13/2015) [-]
IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN DA ************ THAT KILLED U!
......|..____________________, ,
....../ ..---___________----_____|]=D
...../
==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//

WE TRUE HOMIES
WE RIDE TOGETHER
WE DIE TOGETHER
send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 13 your A TRUE HOMIE...
User avatar #2480 to #2477 - teoberry (07/14/2015) [-]
petrone on icie
User avatar #2473 - cognosceteipsum (06/27/2015) [-]
funnyjunk.com/religion/113512#113512
Hmmm I wonder who did this!
User avatar #2476 to #2473 - teoberry (06/27/2015) [-]
lol lulz is asshurt
User avatar #2463 - teoyeezy (06/24/2015) [-]
what in the ever loving **** is this ******* color. goddamn. ugly as ****
User avatar #2465 to #2463 - teoyuppie (06/25/2015) [-]
Ay yo don't **** with my San Antonio Spurs color base.
User avatar #2466 to #2465 - teoyeezy (06/25/2015) [-]
eat my dick yuppie scum
User avatar #2467 to #2466 - teoyuppie (06/25/2015) [-]
Is it low in carbs?
User avatar #2468 to #2467 - teoyeezy (06/25/2015) [-]
yeah, it comes with a side of caviar too
User avatar #2469 to #2468 - teoyuppie (06/25/2015) [-]
Nah, just give me the caviar.
User avatar #2470 to #2469 - teoyeezy (06/26/2015) [-]
pls eat me weenie
User avatar #2464 to #2463 - teoberry (06/25/2015) [-]
blame teoyuppie
User avatar #2472 to #2464 - teoyeezy (06/26/2015) [-]
lets get ****** up and listen to this song www.youtube.com/watch?v=ug7r-d-XEl8
User avatar #2475 to #2472 - teoberry (06/27/2015) [-]
yeah dawg. turn up. i am turnt. shots!
User avatar #2471 to #2464 - teoyuppie (06/26/2015) [-]
**** you. I think it's hip.
User avatar #2474 to #2471 - teoberry (06/27/2015) [-]
it is bae
User avatar #2461 - lulzforchernobyl (06/20/2015) [-]
**** , here's me hoping you were dead/gone cuz I haven't seen you post in a while.
User avatar #2462 to #2461 - teoberry (06/21/2015) [-]
i don't die
User avatar #2452 to #2451 - teoberry (06/16/2015) [-]
nah i just dont use this much anymoe
User avatar #2454 to #2453 - teoberry (06/18/2015) [-]
dont know. dont really like the layout tbh
User avatar #2455 to #2454 - syrianassassinsoul (06/18/2015) [-]
where do you lurk then?

you dont even come to skype
User avatar #2456 to #2455 - teoberry (06/19/2015) [-]
mostly reddit now. haven't logged onto skype for ages. i probably have about 100000 missed messages from all those group chats. i closed it once and my computer and never really bothered to open it up again
User avatar #2457 to #2456 - syrianassassinsoul (06/19/2015) [-]
>reddit

eww plz. that ******** is now pure SJW
User avatar #2458 to #2457 - teoberry (06/19/2015) [-]
eh, i just spend time on r/metacanada and make fun of liberals
#2459 to #2458 - syrianassassinsoul (06/19/2015) [-]
purging liberals when?
User avatar #2460 to #2459 - teoberry (06/19/2015) [-]
lol coservatives are gonna win every time, cuz everyone who votes right wing is gonna vote for conservatives, but those who vote left wing have 3 choices, meaning their vote is split
User avatar #2443 - bladeboy (06/12/2015) [-]
t...thanks for that insta like b-bro
User avatar #2444 to #2443 - teoberry (06/12/2015) [-]
no problem you look cute
User avatar #2447 to #2444 - bladeboy (06/12/2015) [-]
no homo tho right
User avatar #2449 to #2447 - teoberry (06/13/2015) [-]
one hunna percent straight.
User avatar #2442 - cognosceteipsum (06/10/2015) [-]
ayy lmao

do you have that video with the "the only ism I am... is an atheist.." ndgt?
User avatar #2445 to #2442 - teoberry (06/12/2015) [-]
holy **** its been a while since weve talked, how are ya? and nah, i dont recall it
User avatar #2446 to #2445 - cognosceteipsum (06/12/2015) [-]
Ah, too bad, I loved it.

Huh well, I got diagnosed bipolar and the whole Christian thing sort of went along with the lithium.. so yeah. I dint feeel like telling everyone who was involved but I'm kinda sad because some of the relationships were loosely built on that. I bought medication for a dude for 40 dollars though so that's good I suppose.

Hbu?
User avatar #2448 to #2446 - teoberry (06/13/2015) [-]
**** dawg, sounds bad. I've been okay i guess, really bored and stressed.
User avatar #2450 to #2448 - cognosceteipsum (06/13/2015) [-]
Such is the life eh? If its not something bad it's boredom. But I hope for better times for you. There are a lot of thinnfs that happened lately both good and bad I guess.
User avatar #2439 - misticalz ONLINE (05/19/2015) [-]
This chick wants me to cruise around with her
shes ****** beautiful
I dont even want her for pussy, we like the same music n everything, **** one time we were listening to the exact same song at the same time
Feel like this chick is one.
had 2 vent this **** , like her a lot

User avatar #2440 to #2439 - teoberry (05/19/2015) [-]
word man you dont find ledez like that often, stay w/ her
User avatar #2434 - syrianassassin (04/11/2015) [-]
my faggot detector led me here :^)
User avatar #2435 to #2434 - teoberry (04/11/2015) [-]
shut the **** up, oamr
User avatar #2438 to #2435 - syrianassassin (04/11/2015) [-]
lol make me
User avatar #2432 to #2431 - teoberry (04/11/2015) [-]
yeah ******** , glad to see calgary's finally doing work. i dont really watch hockey anymore but i'm gonna bust out the jersey and get super ****** up on the red mile
User avatar #2433 to #2432 - bladeboy (04/11/2015) [-]
If they win the cup or even get close any Calgary fan outside of Alberta is just gonna be called a bandwagoner tho
User avatar #2436 to #2433 - teoberry (04/11/2015) [-]
it already happens in calgary lmao. anyone who says anything positive about the flames is instantly labeled a bandwagoner
User avatar #2437 to #2436 - bladeboy (04/11/2015) [-]
Just root for Edmonton :^)
#2427 - cycloneclone (03/20/2015) [-]
new season releases the 28th
get hyped
User avatar #2428 to #2427 - cycloneclone (03/20/2015) [-]
nevermind its the 27th
User avatar #2429 to #2428 - teoberry (03/20/2015) [-]
i haven't watched any of the new stuff

>tfw no netflix
User avatar #2430 to #2429 - cycloneclone (03/20/2015) [-]
poorfag
User avatar #2421 to #2419 - teoberry (03/13/2015) [-]
maybe like the photo retard
User avatar #2423 to #2421 - bladeboy (03/13/2015) [-]
Now your friends know of our internet love
User avatar #2424 to #2423 - teoberry (03/13/2015) [-]
<3333 cum 2 calgary sometime
User avatar #2425 to #2424 - bladeboy (03/13/2015) [-]
Once I can afford it we can bone in the saddle dome
User avatar #2420 to #2419 - teoberry (03/13/2015) [-]
absolute beauty
User avatar #2418 to #2417 - teoberry (03/06/2015) [-]
thats what got me into scott
User avatar #2395 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
A$AP Ferg Ft. A$AP Rocky - Shabba
User avatar #2396 to #2395 - teoberry (03/03/2015) [-]
>shabba
entry-tier asap, try harder nig
User avatar #2397 to #2396 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
wu-tang clan - da mystery of chessboxin' Can you hang with some real old school East Coast **** ?
User avatar #2398 to #2397 - teoberry (03/03/2015) [-]
***** i started this gangsta ****
User avatar #2399 to #2398 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
. . . no you didn't.
User avatar #2400 to #2399 - teoberry (03/03/2015) [-]
y e s i d i d
User avatar #2401 to #2400 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
Weren't you born on April 20th 1999?
User avatar #2403 to #2401 - teoberry (03/03/2015) [-]
no nig
User avatar #2404 to #2403 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
Hahahaha I know you're the reincarnate of Dylan Kleblod.
User avatar #2405 to #2404 - teoberry (03/03/2015) [-]
ya and im coming for you
User avatar #2406 to #2405 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
Why not come in me?
User avatar #2407 to #2406 - teoberry (03/03/2015) [-]
i dont want kids
User avatar #2408 to #2407 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
It's alright, I'm on the pill.
User avatar #2409 to #2408 - teoberry (03/03/2015) [-]
heard that one before babe
User avatar #2410 to #2409 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
Protection ***** .
User avatar #2411 to #2410 - teoberry (03/03/2015) [-]
terence if you're not willing to agree to my terms then we're not having sex
User avatar #2412 to #2411 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
**** you mang.
User avatar #2414 to #2413 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
I can't stay mad at you boo.
User avatar #2415 to #2414 - teoberry (03/03/2015) [-]
<3 night beb
User avatar #2416 to #2415 - teoyuppie (03/03/2015) [-]
Sweet dreams.
User avatar #2402 to #2401 - teoberry (03/03/2015) [-]
ya blaze it
User avatar #2390 - teoyuppie (02/24/2015) [-]
Paula Cole-Where have all the cowboys gone
WHERE HAVE ALL THE TEO'S GOOOOONE
*Du Dudu Du Dudu Du Dudu Du Dudu*
Patriarchy is dead.
User avatar #2394 to #2390 - dudu (02/26/2015) [-]
TITTIES
User avatar #2392 to #2391 - teoyuppie (02/24/2015) [-]
Lisa Loeb - Stay (I Missed You)
Deep 90's college music.
You ever get caught up in a bad relationship and you're spending your night crying in your dorm waiting for him to call you so you're waiting by the phone hoping he'd call? Listening to his mixtape that he gave you because they reminded how much he loved you? Do you keep his football jack he gave you on our 3 week anniversary? Do you miss those summer nights in the trunk of his Chevy listening to the crickets chirp, counting the seemingly infinite stars that fill the brisk summer night skies? Do you wish you had him back?
User avatar #2393 to #2392 - teoberry (02/24/2015) [-]
i miss him so much </33333333333333333333
[ 1968 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)