x
Click to expand

soquelknight

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:12/08/2010
Last Login:4/24/2015
Location:Santa cruz
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 1701 total,  2351 ,  650
Comment Thumbs: 106 total,  377 ,  271
Content Level Progress: 1% (1/100)
Level 117 Content: Funny Junkie → Level 118 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level 54 Comments: Sammich eater → Level 55 Comments: Sammich eater
Subscribers:0
Content Views:226906
Times Content Favorited:213 times
Total Comments Made:194
FJ Points:1802
Favorite Tags: The Game (2)
Tork thick troll thick and football is all i do

Funny Pictures

1 2 3 4 > [ 22 ]

YouTube Videos

Funny Gifs

latest user's comments

#542 - No, once again, youre wrong but nice try bro. you just assume …  [+] (1 new reply) 04/20/2015 on Popular Opinion Puffin... 0
#543 - charagrin (04/20/2015) [-]
#540 - NOOOO hahaha! Not even in the slightest lol..i could give a …  [+] (3 new replies) 04/20/2015 on Popular Opinion Puffin... 0
User avatar #541 - charagrin (04/20/2015) [-]
Yeah, u mad. Mostly cause you just admitted I was right. You could have said ANYTHING, or nothing, but you chose to mention that you smoke weed, proving me right regardless of what you think or say. Y'all have a nice day now, ya'hear?
User avatar #542 - soquelknight (04/20/2015) [-]
No, once again, youre wrong but nice try bro. you just assume when you meet a pot smoker the first they say to you is "Hi, I smoke weed." No thats not how it works. and yeah telling people on the internet is keeping to your self, because the internet isnt a real person lol. Sure i may have validated your statement in this one exception, but overall is wrong and basically your and idot, again the only reason i claimed i was, was to tell you that from a perspective of an advent stoner, you are 100% wrong
#543 - charagrin (04/20/2015) [-]
#538 - now youre just tryin to be a little bitch..i only brought it u…  [+] (5 new replies) 04/20/2015 on Popular Opinion Puffin... 0
User avatar #539 - charagrin (04/20/2015) [-]
Quite clearly, 362 people have disagreed with me so far. Oh wait, I got that backwards. U mad bro?
User avatar #540 - soquelknight (04/20/2015) [-]
NOOOO hahaha! Not even in the slightest lol..i could give a shit how many thumbs you have...the fact of the matter your statement is wrong and the ONLY reason you have thumbs is because dumb ass kid dont fully understand weed culture will thumb something that sounds funny...its still very obvious you have never meet someone who does
User avatar #541 - charagrin (04/20/2015) [-]
Yeah, u mad. Mostly cause you just admitted I was right. You could have said ANYTHING, or nothing, but you chose to mention that you smoke weed, proving me right regardless of what you think or say. Y'all have a nice day now, ya'hear?
User avatar #542 - soquelknight (04/20/2015) [-]
No, once again, youre wrong but nice try bro. you just assume when you meet a pot smoker the first they say to you is "Hi, I smoke weed." No thats not how it works. and yeah telling people on the internet is keeping to your self, because the internet isnt a real person lol. Sure i may have validated your statement in this one exception, but overall is wrong and basically your and idot, again the only reason i claimed i was, was to tell you that from a perspective of an advent stoner, you are 100% wrong
#543 - charagrin (04/20/2015) [-]
#392 - you are the dumbest faggot i have ever read a comment from...r…  [+] (12 new replies) 04/20/2015 on Popular Opinion Puffin... 0
User avatar #394 - charagrin (04/20/2015) [-]
You keep it to yourself eh? Good job not telling anyone you smoke weed. Oh...wait...
User avatar #538 - soquelknight (04/20/2015) [-]
now youre just tryin to be a little bitch..i only brought it up to prove a point...you assume pot smokers go around telling evryone in town theyre a pot smoker like spongebob introducing squidward to the town of bikini bottom...not how it works but nice try...would have told you or brought it up in the first place if you didnt make such an uneducated objection..you sir are clearly in the wrong
User avatar #539 - charagrin (04/20/2015) [-]
Quite clearly, 362 people have disagreed with me so far. Oh wait, I got that backwards. U mad bro?
User avatar #540 - soquelknight (04/20/2015) [-]
NOOOO hahaha! Not even in the slightest lol..i could give a shit how many thumbs you have...the fact of the matter your statement is wrong and the ONLY reason you have thumbs is because dumb ass kid dont fully understand weed culture will thumb something that sounds funny...its still very obvious you have never meet someone who does
User avatar #541 - charagrin (04/20/2015) [-]
Yeah, u mad. Mostly cause you just admitted I was right. You could have said ANYTHING, or nothing, but you chose to mention that you smoke weed, proving me right regardless of what you think or say. Y'all have a nice day now, ya'hear?
User avatar #542 - soquelknight (04/20/2015) [-]
No, once again, youre wrong but nice try bro. you just assume when you meet a pot smoker the first they say to you is "Hi, I smoke weed." No thats not how it works. and yeah telling people on the internet is keeping to your self, because the internet isnt a real person lol. Sure i may have validated your statement in this one exception, but overall is wrong and basically your and idot, again the only reason i claimed i was, was to tell you that from a perspective of an advent stoner, you are 100% wrong
#543 - charagrin (04/20/2015) [-]
#455 - redditsucks (04/20/2015) [-]
Except you brought it up. It's rather self fulfilling when you bring up weed around people who smoke and then go "hurr durr haha I told you guys! These pot heads won't shut up how much they smoke."
User avatar #462 - charagrin (04/20/2015) [-]
And, like a generic weed smoker, you told me you smoked. You could have said "I don't agree", or "Maybe in your opinion", or even "I will take it for the joke it is", but you didn't. YOU told me, despite not being asked, mentioned, queried, or invited. Which means either you agree, or I am right. I am fine either way.
#463 - redditsucks (04/20/2015) [-]
You do realize I'm not the same guy who replied in the first place right? I never claimed to smoke or to not smoke. I only put forth that your logic is bad and you should feel bad.
User avatar #465 - charagrin (04/20/2015) [-]
My apologies, replace "you" with "him" and I stand by my previous comment. The fact is he COULD have said anything else, but he didn't.
#470 - redditsucks (04/20/2015) [-]
Well yeah, just reading his comment gave me a headache. But you did get defensive and condescending. I even thought your joke was funny the first time I heard it but your confrontational reply to his ignorant comment only fuels the fire. Which would be whatever, but don't you think as a mod you should exemplify the behavior we wanna cultivate around here instead of this adversarial crap?
#57 - These were all wonderfull than you 01/03/2015 on nature wallpapers 0
#56 - thank you 01/03/2015 on nature wallpapers 0
#11 - yes....yes it was 12/29/2014 on The Feels +2
#72 - HAHA i live i sana cruz and never heard about that rape hahahah lmao  [+] (1 new reply) 12/20/2014 on Social Media Comp 0
User avatar #80 - gmarrox (12/20/2014) [-]
Lmao haha lol
#44 - how long were you waiting to use this? 12/20/2014 on Courage's creepiest characters 0
#1288 - about sums it up for me 12/04/2014 on Meme Game 0
[ 174 Total ]

user's channels

Join Subscribe 4chan
Join Subscribe bacon
Join Subscribe skyrim
Join Subscribe stoner-humor
Join Subscribe videogames
Join Subscribe wallpapers

user's friends

User avatar Officer Dirk    
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - sonicboommer **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #2 to #1 - soquelknight (03/01/2012) [-]
hahaha i love haters...smoking while reading this right now
 Friends (0)