Home Funny Pictures YouTube Funny Videos Funny GIFs Text/Links Channels Search

soopfox    

Rank #2843 on Comments
soopfox Avatar Level 288 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor
Offline
Send mail to soopfox Block soopfox Invite soopfox to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:10/04/2011
Last Login:4/24/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#5432
Comment Ranking:#2843
Highest Content Rank:#10003
Highest Comment Rank:#489
Content Thumbs: 286 total,  398 ,  112
Comment Thumbs: 8994 total,  10095 ,  1101
Content Level Progress: 20% (2/10)
Level 24 Content: Peasant → Level 25 Content: Peasant
Comment Level Progress: 22% (22/100)
Level 288 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor → Level 289 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor
Subscribers:0
Content Views:24946
Times Content Favorited:31 times
Total Comments Made:9734
FJ Points:9485
Favorite Tags: facebook (2) | game (2) | tags (2) | the (2)

latest user's comments

#6714468 - Good to hear. I'm doing alright, I guess. Tired as ba…  [+] (3 new replies) 11/19/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
User avatar #6714601 - pathological (11/19/2013) [-]
Glad you're here then, just to crack yourself up a bit
User avatar #6714635 - soopfox (11/19/2013) [-]
yeah, well, I'm in a kinda grumpy mood. So I dunno really..

But thanks anyway <3
User avatar #6714701 - pathological (11/19/2013) [-]
<3
#6714457 - Sorry, I'll share with you  [+] (1 new reply) 11/19/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... +1
User avatar #6714458 - tinkotin (11/19/2013) [-]
<3
#6714452 - How are you?  [+] (5 new replies) 11/19/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
#6714454 - pathological (11/19/2013) [-]
Good ^^ And you, lovely fox?
#6714468 - soopfox (11/19/2013) [-]
Good to hear.

I'm doing alright, I guess. Tired as balls and had a long day and shitty morning.
User avatar #6714601 - pathological (11/19/2013) [-]
Glad you're here then, just to crack yourself up a bit
User avatar #6714635 - soopfox (11/19/2013) [-]
yeah, well, I'm in a kinda grumpy mood. So I dunno really..

But thanks anyway <3
User avatar #6714701 - pathological (11/19/2013) [-]
<3
#6714445 - No thanks, I'm good  [+] (3 new replies) 11/19/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... +1
User avatar #6714448 - tinkotin (11/19/2013) [-]
I just extended the arm of friendship to you and you deny me? Cold
User avatar #6714457 - soopfox (11/19/2013) [-]
Sorry, I'll share with you
User avatar #6714458 - tinkotin (11/19/2013) [-]
<3
#6714436 - hey thread  [+] (18 new replies) 11/19/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
User avatar #6714455 - traffy (11/19/2013) [-]
I see booty
User avatar #6714471 - soopfox (11/19/2013) [-]
shhh just enjoy it
User avatar #6714444 - sebthebrony (11/19/2013) [-]
hllo
User avatar #6714470 - soopfox (11/19/2013) [-]
whaddup?
#6714473 - sebthebrony (11/19/2013) [-]
i'm alright
you?
User avatar #6714483 - soopfox (11/19/2013) [-]
Glad to hear that.

I'm tired. Long day at work and all that shit, so might as well head to bed soon, even though it's only 8:30
#6714440 - pathological (11/19/2013) [-]
hi
#6714452 - soopfox (11/19/2013) [-]
How are you?
#6714454 - pathological (11/19/2013) [-]
Good ^^ And you, lovely fox?
#6714468 - soopfox (11/19/2013) [-]
Good to hear.

I'm doing alright, I guess. Tired as balls and had a long day and shitty morning.
User avatar #6714601 - pathological (11/19/2013) [-]
Glad you're here then, just to crack yourself up a bit
User avatar #6714635 - soopfox (11/19/2013) [-]
yeah, well, I'm in a kinda grumpy mood. So I dunno really..

But thanks anyway <3
User avatar #6714701 - pathological (11/19/2013) [-]
<3
#6714439 - tinkotin (11/19/2013) [-]
hi want to share radaway?
User avatar #6714445 - soopfox (11/19/2013) [-]
No thanks, I'm good
User avatar #6714448 - tinkotin (11/19/2013) [-]
I just extended the arm of friendship to you and you deny me? Cold
User avatar #6714457 - soopfox (11/19/2013) [-]
Sorry, I'll share with you
User avatar #6714458 - tinkotin (11/19/2013) [-]
<3
#162 - *on 11/19/2013 on Yet another reason to live... 0
#161 - Come one. I mean, Skymountain is pretty cool, right? .... righ…  [+] (1 new reply) 11/19/2013 on Yet another reason to live... 0
User avatar #162 - soopfox (11/19/2013) [-]
*on
#434 - Pllffffft  [+] (5 new replies) 11/19/2013 on geeg's profile 0
#435 - geeg (11/19/2013) [-]
The package wasn't there when I went today :c
User avatar #436 - soopfox (11/20/2013) [-]
O hai, you're online

I don't get it.. did you inform them your name or mine ?
#437 - geeg (11/20/2013) [-]
I used my name, but should I have used yours?
User avatar #438 - soopfox (11/20/2013) [-]
No, you should have used yours.
hmmm.... I've sent a mail to your workmail. it contains all the info you should need to get it, including some sort of pickup code.
#439 - geeg (11/21/2013) [-]
I didn't know this, but apparently there are three McColls in Mildenhall.

Derp.

At least I have the correct one now. Gonna go get the package tomorrow.
#6704301 - Have this in return. I too expand it every once in a while. 11/18/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... +1
#6704240 - >open link >go to antrhobutts allmyyes Thank… 11/18/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... +1
#6704219 - What Thim said. I'll share my ~20gb in return. 11/18/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... 0
#6703658 - Nice 11/18/2013 on ヽ༼ຈلຈ༽ノ... +3
#36 - Good for you, my man! Hope she'll bring you happiness and joy … 11/18/2013 on Happy!! 0
#102 - Source? 11/17/2013 on Many grown men will cry... -4
#595 - wut?  [+] (1 new reply) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#601 - ponytentia has deleted their comment.
#593 - The chick by the tree. She's the only one left with bewbs  [+] (3 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#594 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #595 - soopfox (11/17/2013) [-]
wut?
#601 - ponytentia has deleted their comment.
#590 - This one  [+] (6 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#591 - ponytentia has deleted their comment.
#606 - geeg (11/17/2013) [-]
Can I be the pig on the right, or if that's taken, then the big rock guy coloring the eggs?
User avatar #593 - soopfox (11/17/2013) [-]
The chick by the tree. She's the only one left with bewbs
#594 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #595 - soopfox (11/17/2013) [-]
wut?
#601 - ponytentia has deleted their comment.
#587 - Also, I have work tomorrow morning  [+] (9 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#589 - ponytentia has deleted their comment.
#590 - soopfox (11/17/2013) [-]
This one
#591 - ponytentia has deleted their comment.
#606 - geeg (11/17/2013) [-]
Can I be the pig on the right, or if that's taken, then the big rock guy coloring the eggs?
User avatar #593 - soopfox (11/17/2013) [-]
The chick by the tree. She's the only one left with bewbs
#594 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #595 - soopfox (11/17/2013) [-]
wut?
#601 - ponytentia has deleted their comment.
#588 - ponytentia has deleted their comment.
#668 - ***** , what the **** you doing? Get … 11/17/2013 on soopfox's profile 0
#560 - As much as I enjoy your company, I should really go to bed. …  [+] (13 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#585 - geeg (11/17/2013) [-]
I've been working all weekend, which is why it's taking me so long to reply...

I'm down to party tonight though :3
#586 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #587 - soopfox (11/17/2013) [-]
Also, I have work tomorrow morning
#589 - ponytentia has deleted their comment.
#590 - soopfox (11/17/2013) [-]
This one
#591 - ponytentia has deleted their comment.
#606 - geeg (11/17/2013) [-]
Can I be the pig on the right, or if that's taken, then the big rock guy coloring the eggs?
User avatar #593 - soopfox (11/17/2013) [-]
The chick by the tree. She's the only one left with bewbs
#594 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #595 - soopfox (11/17/2013) [-]
wut?
#601 - ponytentia has deleted their comment.
#588 - ponytentia has deleted their comment.
#561 - ponytentia has deleted their comment.
#558 - what?  [+] (15 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#559 - ponytentia has deleted their comment.
#560 - soopfox (11/17/2013) [-]
As much as I enjoy your company, I should really go to bed.
sorry for the whole no-party. I hope we can postpone it to some time when geeg isnøt being baka
#585 - geeg (11/17/2013) [-]
I've been working all weekend, which is why it's taking me so long to reply...

I'm down to party tonight though :3
#586 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #587 - soopfox (11/17/2013) [-]
Also, I have work tomorrow morning
#589 - ponytentia has deleted their comment.
#590 - soopfox (11/17/2013) [-]
This one
#591 - ponytentia has deleted their comment.
#606 - geeg (11/17/2013) [-]
Can I be the pig on the right, or if that's taken, then the big rock guy coloring the eggs?
User avatar #593 - soopfox (11/17/2013) [-]
The chick by the tree. She's the only one left with bewbs
#594 - ponytentia has deleted their comment.
User avatar #595 - soopfox (11/17/2013) [-]
wut?
#601 - ponytentia has deleted their comment.
#588 - ponytentia has deleted their comment.
#561 - ponytentia has deleted their comment.
#556 - Picture  [+] (1 new reply) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#557 - ponytentia has deleted their comment.
#554 - Implying "a bunch" is just for 16 hours Implying…  [+] (3 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#555 - ponytentia has deleted their comment.
#556 - soopfox (11/17/2013) [-]
#557 - ponytentia has deleted their comment.
#552 - Drugs are, suicide isn't  [+] (5 new replies) 11/17/2013 on ponytentia's profile 0
#553 - ponytentia has deleted their comment.
#554 - soopfox (11/17/2013) [-]
Implying "a bunch" is just for 16 hours
Implying implications
#555 - ponytentia has deleted their comment.
#556 - soopfox (11/17/2013) [-]
#557 - ponytentia has deleted their comment.
#17144 - **soopfox sneaks up on you from behind** 11/17/2013 on twi's profile 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 6820 / Total items point value: 9795
[ 26 items Total ]

Comments(777):

[ 777 comments ]
Per page:
Order:

Show All Replies Show Shortcuts
Anonymous commenting is allowed
User avatar #861 - lilmisssunbutt ONLINE (04/21/2014) [-]
**lilmisssunbutt boops you**
#862 to #861 - soopfox (04/22/2014) [-]
**soopfox boops back**
Haai!
User avatar #863 to #862 - lilmisssunbutt ONLINE (04/22/2014) [-]
Awww, you booped while I was sleeping, that's not very nice

jk hai
#864 to #863 - soopfox (04/22/2014) [-]
Hey, you did the same to me! :c

What's up, sweetie? :3
User avatar #865 to #864 - lilmisssunbutt ONLINE (04/22/2014) [-]
But you were online when I did it :3

Nothing much, just relaxing, happy to be home. You?
User avatar #866 to #865 - soopfox (04/22/2014) [-]
Well, I just left my laptop on, so I guess you're excused :3

Where have you been? :o

I'm packing all my **** , getting ready to go home myself :p
User avatar #867 to #866 - lilmisssunbutt ONLINE (04/22/2014) [-]


I was out of town visiting family for Easter.

Oh, you're still not home yet?
User avatar #868 to #867 - soopfox (04/22/2014) [-]
Ah, sounds fun?

Nope, flight leaving in like 6 hours. And then a 5-6 hour train ride follows :s fml
User avatar #869 to #868 - lilmisssunbutt ONLINE (04/22/2014) [-]
**lilmisssunbutt hugs you**
Awww, that sucks...

And it was alright.
User avatar #870 to #869 - soopfox (04/22/2014) [-]
Yeah, well.. It'll be in the middle of the night, so I'll just sleep through it I'm more worried about work tomorrow, since I'll be arriving at home at about 5AM and I need to leave for work at about 7AM. So I will get maybe 30mins of sleep..
User avatar #872 to #871 - soopfox (04/22/2014) [-]
Oh well.. welp, Geegy is back, and sick, so I'll be off for now. Talk to you later, okay ^^
User avatar #873 to #872 - lilmisssunbutt ONLINE (04/22/2014) [-]
Okies, bye bye
User avatar #841 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
Okay let's try this again. Keep in mind I will be spamming your profile

Guess who got off work early? :3
User avatar #842 to #841 - soopfox (04/15/2014) [-]
Haha, spam all you want. I love the attention ^^

Duurh, I dunno... You, perhaps?
User avatar #843 to #842 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
Good, cause your profile will be covered in my comments

Maybe~
User avatar #844 to #843 - soopfox (04/15/2014) [-]
Oh no, anything but that!

Imma take that as a yes. How come?
User avatar #845 to #844 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
Cuz I'm awesome and finished the job sooner than expected~
User avatar #847 to #845 - soopfox (04/15/2014) [-]
And yes you are ^^
User avatar #846 to #845 - soopfox (04/15/2014) [-]
How do you finish your job early when you work retail? aren't there just gonna be more customers? :o
User avatar #848 to #846 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
I wasn't doing cash today, I was doing stuff in the back
User avatar #849 to #848 - soopfox (04/15/2014) [-]
Ah, explains x3 So what plans have you got for now, except filling my profile page with comments? :p
User avatar #850 to #849 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
Well, I have the house to myself so...

*watches porn with volume at max*
User avatar #851 to #850 - soopfox (04/15/2014) [-]
Haha, ejnoying life at it's finest.
(I can't watch porn, I'm like 5000m in the sky)
User avatar #852 to #851 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
Oh yeah, you're on your way back home huh? And you can still watch porn, you'll just get people looking at you shocked
User avatar #853 to #852 - soopfox (04/15/2014) [-]
Actually, I'm only just heading there. Left home 8 hours ago, and wont be back till next tuesday :3

I would actually bet they blocked that kind of stuff off of their wifi. (I'm not gonna check!)
User avatar #854 to #853 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
It wasn't this past weekend? Huh...

Why not?
User avatar #855 to #854 - soopfox (04/15/2014) [-]
Nope, this week :3

Cuz I have an old dude sitting next to me. Though, I reckon he wouldn't mind, lol.
User avatar #856 to #855 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
**lilmisssunbutt giggles**
I'm just teasing
User avatar #857 to #856 - soopfox (04/15/2014) [-]
**soopfox smiles at you** I know you are, dear. ^^
User avatar #858 to #857 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
**lilmisssunbutt giggles again**
User avatar #859 to #858 - soopfox (04/15/2014) [-]
Aight, plane is landing. Gtg luv. I'll talk to you later ^^
Have fun!
User avatar #860 to #859 - lilmisssunbutt ONLINE (04/15/2014) [-]
You too, bye bye :3
User avatar #840 - lilmisssunbutt ONLINE (04/14/2014) [-]
Oh boy, someone else's profile I get to monopolize!

hi
User avatar #768 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt boops you**
User avatar #831 to #768 - soopfox (04/12/2014) [-]
So no getting wasted?
User avatar #832 to #831 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
Nope. Unless I ditch and go out with my friends, which I'm tempted to do. Obviously stay at the birthday for a while, but not the whole time.
User avatar #833 to #832 - soopfox (04/12/2014) [-]
Sorry, Friend called to talk :s

Well, if you stay for some of it, I don't see why you shouldn't
User avatar #834 to #833 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
Is okay

My family is very, very picky about this kind of thing, and they'll probably find it obscenely offensive.
User avatar #835 to #834 - soopfox (04/12/2014) [-]
Ah damn.. Even if you stay for a few hours? :s
User avatar #836 to #835 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
Yeah. That's how they are...
User avatar #837 to #836 - soopfox (04/12/2014) [-]
Fake your death. Then it wouldn't be weird that you weren't there!
User avatar #838 to #837 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
**lilmisssunbutt giggles**
Funny.

Anyways, I need to get going, bye bye sugar
User avatar #839 to #838 - soopfox (04/12/2014) [-]
Aight hun, you go have fun! Talk to you some other time ^^
User avatar #810 to #768 - soopfox (04/10/2014) [-]
You only talk to me because of my secrets of juiciness? :c
User avatar #811 to #810 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
I talk to everyone for their juicy secrets, it's how I maintain my beauty
User avatar #812 to #811 - soopfox (04/10/2014) [-]
Speaking of beauty, I still haven't seen you yet. I lack a picture of you for my special folder :3
User avatar #813 to #812 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
And you likely never will see me, sorry

so, you gonna tell me?
User avatar #814 to #813 - soopfox (04/10/2014) [-]
Thought so Can't blame me for trying x3
User avatar #815 to #814 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt giggles**
No, I can't blame you for trying~

send PM to keep it secret
User avatar #816 to #815 - soopfox (04/10/2014) [-]
Are you really that desperate to find out? x)
User avatar #817 to #816 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Yush :3

I like to know these things about people
User avatar #818 to #817 - soopfox (04/10/2014) [-]
But I barely know anything about you

I'll tell you, if you promise to tell me something about you
User avatar #819 to #818 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Hmm, depends on what you want to know~
User avatar #820 to #819 - soopfox (04/10/2014) [-]
I dunno, something good :3
User avatar #821 to #820 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Hmm...well, how about this...
Despite being a huge slut on here, I'm actually very picky IRL
User avatar #822 to #821 - soopfox (04/10/2014) [-]
Good enough, was gonna tell you anyway ^^
User avatar #824 to #822 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
**lilmisssunbutt boops you again**
Hi sugar
#825 to #824 - soopfox (04/12/2014) [-]
**soopfox glomps you**
Hai Sunshine <3
User avatar #826 to #825 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
What's up?
User avatar #827 to #826 - soopfox (04/12/2014) [-]
Nothing much. Fixing my pistol, since it's been buggin me a lot lately :s

How about yourself? Got any plans for the night? :3
User avatar #828 to #827 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
Sorry, had to help my sister with something.

Have a birthday to go to later tonight.
User avatar #829 to #828 - soopfox (04/12/2014) [-]
Is okay

Funny, I just came home from a birthday party myself a few hours ago.
You going to friends place or is it family?
User avatar #830 to #829 - lilmisssunbutt ONLINE (04/12/2014) [-]
Family.
User avatar #823 to #822 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt giggles**
Yay
User avatar #789 to #768 - soopfox (04/10/2014) [-]
I don't have a "crush" per say. But there are some individuals that I wouldn't mind spending being with ;b
User avatar #790 to #789 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt pokes you again**
Tell meh~
User avatar #791 to #790 - soopfox (04/10/2014) [-]
Nuh~ >.<
User avatar #792 to #791 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt keeps poking you**
Tell muh! I wanna know who
User avatar #793 to #792 - soopfox (04/10/2014) [-]
but wai? D:
User avatar #794 to #793 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Because I actually know quite a few of your friends
User avatar #795 to #794 - soopfox (04/10/2014) [-]
You do o.o? I take you mean people from this site, right?
right?
User avatar #796 to #795 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Yes, friends of yours that are on this site as well. But you know them IRL too silly
User avatar #797 to #796 - soopfox (04/10/2014) [-]
Yeah yeah, just thought you secretly knew my friends from the outside world and was stalking me x)

But still not gonna tell you xP
User avatar #798 to #797 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Maybe I am...DUN DUN DUUUUUUUUUUUUUN!~

Booo!
User avatar #799 to #798 - soopfox (04/10/2014) [-]
You're just gonna tell, aren't you?
User avatar #800 to #799 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt gives you a serious look**
I promise I won't tell.
User avatar #801 to #800 - soopfox (04/10/2014) [-]
How serious a look are you giving me exactly?
#802 to #801 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
A serious one
User avatar #804 to #802 - soopfox (04/10/2014) [-]
Aight, dinner time.
Way to leave you hanging. Sorry, I tell when I get back, I promise <3
User avatar #805 to #804 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
woooooooooow roooooood
okays <3
#806 to #805 - soopfox (04/10/2014) [-]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand I'm back
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand I'm back
#807 to #806 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Oh hi
Oh hi
#808 to #807 - soopfox (04/10/2014) [-]
Missed me~? <3
#809 to #808 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
You didn't hear it from me, but...
only for the juicy secrets
#803 to #802 - soopfox (04/10/2014) [-]
Geez.. That IS serious
#769 to #768 - soopfox (04/10/2014) [-]
**soopfox snickers** pfft, hai!
User avatar #770 to #769 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Hai hai. What's up
#771 to #770 - soopfox (04/10/2014) [-]
Nothing much, just got home from work. Getting ready for a ********* when my mum comes home ._.

How about yourself, sweetie?
User avatar #772 to #771 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
A ********* ?

I'm doing alright. I have the day off work
User avatar #773 to #772 - soopfox (04/10/2014) [-]
I dunno, she prepared me for "a serious talk" when she gets home. Don't know what it's about, but something bad, I know that for sure.

Damn, lucky you. For what reason? :o
User avatar #774 to #773 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Who knows, maybe it's something like "Hey, we won the lottery and are filthy rich now, but we need to take care of the money and not go crazy"

Uhhhh, the reason that I normally don't work Thursdays?
User avatar #775 to #774 - soopfox (04/10/2014) [-]
Hah, I wish I had your optimism. :b

Right, forgot >.<. Sorry :c
I'm not sure you've told me what you do for living? or maybe you have and I'm a complete numbnut when it comes to remembering
User avatar #776 to #775 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt thinks for a second**
I don't think I've said it to you. I work in retail.
User avatar #777 to #776 - soopfox (04/10/2014) [-]
Ah, what kind of shop?
User avatar #778 to #777 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Clothing. Generic, I know.
User avatar #779 to #778 - soopfox (04/10/2014) [-]
I like people at clothes stores. They are always so nice and friendly.
User avatar #780 to #779 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Ha! That's cause we're paid to be like that.
User avatar #781 to #780 - soopfox (04/10/2014) [-]
Paid to be nice. I can do this!
User avatar #782 to #781 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt giggles**
You'd be surprised how difficult it is.
User avatar #783 to #782 - soopfox (04/10/2014) [-]
Bah, not for you. You're a natural at being nice :3
User avatar #784 to #783 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
Oh, does someone have a little crush? Hmm?~
User avatar #785 to #784 - soopfox (04/10/2014) [-]
Can't give someone a compliment without having a crush? ;b
User avatar #786 to #785 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
I'm just teasing
User avatar #787 to #786 - soopfox (04/10/2014) [-]
I knew that..
>.>
<.<
User avatar #788 to #787 - lilmisssunbutt ONLINE (04/10/2014) [-]
**lilmisssunbutt pokes you**
Oh? Does that mean you do have a crush then? Tell me who~
#766 - soopfox (04/04/2014) [-]
Comment Picture
#758 - SumoWamm (03/16/2014) [-]
Ur items suk
#759 to #758 - soopfox (03/16/2014) [-]
fuk u, lel
#760 to #759 - SumoWamm (03/16/2014) [-]
Been a while, huh?
#761 to #760 - soopfox (03/16/2014) [-]
Been quite a while indeed. I do come here more and more often, but still not as much as I want.
Been quite a while indeed. I do come here more and more often, but still not as much as I want.
#762 to #761 - SumoWamm (03/16/2014) [-]
Give full pic of your avatar.
Here's mine :3
#763 to #762 - soopfox (03/16/2014) [-]
God that's cute

Dis be mine. I love the art style of it
User avatar #764 to #763 - SumoWamm (03/16/2014) [-]
That blush is ungodly cute.
#765 to #764 - soopfox (03/16/2014) [-]
Ikr? I just looked up the artist, some really awesome stuff!
You need to login to view this link
#757 - soopfox (03/14/2014) [-]
Comment Picture
#756 - SumoWamm (03/02/2014) [-]
Hey there, samefag.
#755 - pureevil (02/28/2014) [-]
Comment Picture
User avatar #734 - roll (02/04/2014) [-]
User avatar #736 to #735 - roll (02/09/2014) [-]
wat hello
User avatar #737 to #736 - ffffyou (02/09/2014) [-]
hello hello
User avatar #738 to #737 - roll (02/09/2014) [-]
yd u reply
r u sopfex
User avatar #739 to #738 - ffffyou (02/09/2014) [-]
no lol
I was lurking and saw you
User avatar #740 to #739 - roll (02/09/2014) [-]
aw, thank you for replying
User avatar #741 to #740 - ffffyou (02/09/2014) [-]
you're welcome
User avatar #742 to #741 - roll (02/09/2014) [-]
i like ur text color
User avatar #743 to #742 - ffffyou (02/09/2014) [-]
thanks, I got it for making oc
User avatar #744 to #743 - roll (02/09/2014) [-]
it looks nice
User avatar #745 to #744 - ffffyou (02/09/2014) [-]
it stands out too
User avatar #746 to #745 - roll (02/09/2014) [-]
orange is my favorite color
User avatar #747 to #746 - ffffyou (02/09/2014) [-]
I like blue more but orange is good too
User avatar #748 to #747 - roll (02/09/2014) [-]
can i see your oc?
User avatar #750 to #749 - roll (02/09/2014) [-]
oh thats funny lol
User avatar #751 to #750 - ffffyou (02/09/2014) [-]
heh thanks.
I was expecting almost nothing from it and it got me more than others
User avatar #752 to #751 - roll (02/09/2014) [-]
it was cool. good job
User avatar #753 to #752 - soopfox (02/19/2014) [-]
wtf went on in here? Why did you two decide to chat on my profile?
User avatar #754 to #753 - roll (02/20/2014) [-]
cus u didnt reply and he didnt want 2 leave me hanging ******* u
User avatar #733 - warzon ONLINE (02/02/2014) [-]
hai
User avatar #727 to #726 - suxferyu (02/02/2014) [-]
sup mate, haven't heard from you in forever
User avatar #728 to #727 - soopfox (02/02/2014) [-]
Yeah, I know man. Haven't really been active on here in a loooong time, not really since thread got deleted a while back. This place was never really the same after..

How are you doing man?
User avatar #729 to #728 - suxferyu (02/02/2014) [-]
**** , i almost forgot that place got deleted

meh, i'm pretty much same as usual. bored mostly
User avatar #730 to #729 - soopfox (02/02/2014) [-]
Yeah, so many people left for Ponythread.com and others just left for good. And after Addy hired mods that ban from left to right, I just don't feel like hanging here anymore. I still go here daily for Frontpage, but thats it mostly.

No daily occupation?
User avatar #731 to #730 - suxferyu (02/02/2014) [-]
ahh.

still nothing permanent yet, **** sucks.
User avatar #732 to #731 - soopfox (02/02/2014) [-]
yeah, well, Just gotta keep trying, I guess.
User avatar #716 - tindarin (01/31/2014) [-]
Hey, hey, hey.
Remember when you fell asleep during that party call thing?
Was funny.
#717 to #716 - soopfox (01/31/2014) [-]
Hey, hey, hey.
I had long forgotten that, thanks for reminding me.
User avatar #718 to #717 - tindarin (01/31/2014) [-]
Heh, just wanted to say hi or something..
#719 to #718 - soopfox (01/31/2014) [-]
What's up?
User avatar #720 to #719 - tindarin (01/31/2014) [-]
Nothing really
Didn't just know how to start a conversation and stuffs..
#721 to #720 - soopfox (01/31/2014) [-]
Wel you just did
User avatar #722 to #721 - tindarin (01/31/2014) [-]
But I don't think it was the best way to open a conversation
#723 to #722 - soopfox (01/31/2014) [-]
Well, It doesn't matter.
How are you?
User avatar #724 to #723 - tindarin (01/31/2014) [-]
I'm pretty ok, thanks. But since you left already.. bye
User avatar #712 - roll (01/29/2014) [-]
did u died?
#713 to #712 - soopfox (01/29/2014) [-]
Yes. I am died.
User avatar #711 - zombienurse (01/29/2014) [-]
miss you
User avatar #710 - roll (01/24/2014) [-]
#708 - geeg (12/06/2013) [-]
*DEAD*
#709 to #708 - soopfox (12/07/2013) [-]
OMFGIWANTTHISNOWHDPFASÅOISAÆPISUGHBPÆASD
OMFGIWANTTHISNOWHDPFASÅOISAÆPISUGHBPÆASD
User avatar #707 to #706 - soopfox (12/03/2013) [-]
wut?
User avatar #696 - defensive (11/28/2013) [-]
Sorry mate.
That picture was just a little too borderline.
I would suggest keeping it to links marked as NSFW next time.
User avatar #695 - nayytayisgod (11/28/2013) [-]
Sorry
I tried
User avatar #704 to #695 - soopfox (11/28/2013) [-]
is kay.
This place is a ******* kindergarten..
[ 777 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)