Upload
Login or register

shatt

Last status update:
-
Date Signed Up:8/02/2012
Last Login:9/30/2016
Stats
Comment Ranking:#12052
Highest Content Rank:#7004
Highest Comment Rank:#4309
Content Thumbs: 25 total,  65 ,  40
Comment Thumbs: 2770 total,  4918 ,  2148
Content Level Progress: 38.98% (23/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 75% (75/100)
Level 223 Comments: Mind Blower → Level 224 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:5937
Times Content Favorited:2 times
Total Comments Made:2991
FJ Points:2371

latest user's comments

#1 - i dont get this  [+] (1 reply) 10/10/2015 on Engi 0
User avatar
#2 - geraltofmeowia (10/11/2015) [-]
Celine Dion, My Heart will go on, it goes "Here, Far, wherever you are"
#5 - but that was the point wasnt it, at least thats why i thought …  [+] (4 replies) 10/10/2015 on Angles +3
User avatar
#10 - stickmanz (10/10/2015) [-]
Yeah once you accepted that it was a forced joke anime you could start to enjoy it
User avatar
#13 - thewowpimp (10/10/2015) [-]
>Forced br /> br /> If it's the point of the scene to be the set up to a joke, how is it forced?
User avatar
#14 - stickmanz (10/10/2015) [-]
oh look she's bent over that obviously immediately correlates to anal am i right guys? br /> If you've seen the anime you know that two of the main characters do literally nothing but force dick jokes from nothing
User avatar
#15 - thewowpimp (10/10/2015) [-]
I have seen it, and that's not forced. Forced implies that it makes no sense to make a joke there, but when they're doing that stuff, the whole idea is that it's absurd to crack that many dick jokes. You're missing the point of the jokes, dude. br /> br /> And yeah, the bending over thing is funny, cause it's the set up for the joke. Not forced.
#36 - its backstory to Ga-rei, showing how **** got to the point it …  [+] (1 reply) 10/10/2015 on Sharing is caring 0
User avatar
#60 - letmethink (10/10/2015) [-]
Hmmm, I haven't watched Ga-rei. Might do so. Thanks!
#37 - just because the name is maria holic doesnt mean the crossdres…  [+] (3 replies) 10/08/2015 on Don't make war make love... 0
User avatar
#38 - dndxplain (10/08/2015) [-]
I mean, he's legit the mc tho
User avatar
#58 - lokischosen (10/08/2015) [-]
I feel like you think MC is male character, not main character
User avatar
#63 - dndxplain (10/08/2015) [-]
I've been watching anime for a while, and I know that MC means main character.
#32 - who the **** is the mc then? the crossdresser? do keep in…  [+] (5 replies) 10/08/2015 on Don't make war make love... 0
User avatar
#36 - dndxplain (10/08/2015) [-]
yeah, maria (the crossdresser) is the MC.

hence the name.
#37 - shatt (10/08/2015) [-]
just because the name is maria holic doesnt mean the crossdresser is the mc on that note im gonna watch maria holic season 2
User avatar
#38 - dndxplain (10/08/2015) [-]
I mean, he's legit the mc tho
User avatar
#58 - lokischosen (10/08/2015) [-]
I feel like you think MC is male character, not main character
User avatar
#63 - dndxplain (10/08/2015) [-]
I've been watching anime for a while, and I know that MC means main character.