Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

satexas    

no avatar Level 312 Comments: Wizard
Offline
Send mail to satexas Block satexas Invite satexas to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:1/20/2012
Last Login:7/12/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 12408 total,  13714 ,  1306
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 40.4% (404/1000)
Level 312 Comments: Wizard → Level 313 Comments: Wizard
Subscribers:0
Total Comments Made:2147
FJ Points:12740

latest user's comments

#68 - Colin Mochrie is one of the funniest ************* …  [+] (1 new reply) 07/22/2012 on Colin Mochrie +12
User avatar #72 - coolfool (07/22/2012) [-]
Some would argue Penicillin or the telephone.. But nah, you're right. He is fucking hilarious.
#218 - Comment deleted 07/22/2012 on Try to Sleep +2
#195 - What the actual **** did I just read? 07/22/2012 on Watching the parents have... +11
#592 - That guy is awesome and he should feel awesome. 07/22/2012 on What a man. +2
#587 - **satexas rolled a random image posted in comment #7305233 … 07/22/2012 on What a man. 0
#603 - Here you go. 07/21/2012 on It's never too soon +6
#98 - The fact that she's a South Carolina ********* (a…  [+] (12 new replies) 07/21/2012 on Bitches.. +23
User avatar #115 - spirallizard (07/21/2012) [-]
where are there some many people from columbia??i thought i was the only one
User avatar #151 - dassnasty (07/21/2012) [-]
The ONLY person from an entire state?
User avatar #155 - spirallizard (07/21/2012) [-]
columbia is a city...
User avatar #157 - dassnasty (07/21/2012) [-]
My apologies, I'm not from America and never took Geography.
My comment still stands, just change state to city.
User avatar #159 - spirallizard (07/21/2012) [-]
not that big of a city all we have is the state house(capital of South Carolina, which is a state) some federal buildings and the campus. We only have a population of about 75k in the city and the suburbs around it.
User avatar #164 - dassnasty (07/21/2012) [-]
That's pretty average by my country's standards.
User avatar #165 - spirallizard (07/21/2012) [-]
you have 4,500,000 people in new zealand where we have over 300,000,000 so 75,000 is small compared to most cities and we are also a capital city. We also have a high elderly population so seeing someone on a website that isn't that big from the same city, its kind of rare.
User avatar #169 - dassnasty (07/21/2012) [-]
Meh, my town is 200k and I've found a couple of people from here. Ehh, I guess it just depends.
User avatar #171 - spirallizard (07/21/2012) [-]
I suppose...
#101 - femalealert (07/21/2012) [-]
columbia south carolina. where you can wear shirts, shorts, or anything at all with the word cocks on it and its perfectly normal. i live there. trust me.
#112 - anonymous (07/21/2012) [-]
yep, i know someone that has a pink shirt that says i love cocks. i was born and raised in Columbia South Carolina as a gamecock fan
#245 - femalealert (07/21/2012) [-]
I realized after posting that i was wearing gamecock shorts that said cock on them. oh columbia
#161 - Picture  [+] (1 new reply) 07/21/2012 on asians... +3
#168 - unclegloops (07/21/2012) [-]
#57 - Yes, that's a crocodile, but close enough. 07/21/2012 on gnus -2
#158 - The Canadians: we may never understand them, but we can still …  [+] (2 new replies) 07/21/2012 on The Canadians found youtube +18
User avatar #165 - scotlandspie (07/21/2012) [-]
That's alright aye, we've got plenty o' maple syrup to pour on our burns.
#182 - anonymous (07/21/2012) [-]
My eyes are fucking up does that say maple syrup on our bums or buns or burns ??
#231 - Nope, still don't see the appeal in soccer.  [+] (1 new reply) 07/21/2012 on WTF Ronaldo +7
User avatar #256 - bamanec (07/21/2012) [-]
What is your sport Baseball?
#230 - Comment deleted 07/21/2012 on WTF Ronaldo 0
#286 - Detroit: America's only third world city. 07/20/2012 on Meanwhile in Detroit +6
#285 - Comment deleted 07/20/2012 on Meanwhile in Detroit 0
#141 - Anything is possible. 07/20/2012 on we gotta badass 0
#169 - Nope, just nope. 07/20/2012 on Dont be wasting it now 0
#165 - Comment deleted 07/20/2012 on scenes from a hat +1
#218 - Always reminds me of this 07/20/2012 on Vladimir what the shit? +17
#65 - Picture 07/19/2012 on Helpp +10
#132 - God, I miss this show. 07/19/2012 on Why I gotta be the thief? +26
#107 - The dog 07/19/2012 on Dog +3
#217 - Picture  [+] (5 new replies) 07/19/2012 on A Russian Joke +11
#262 - ollygolly (07/19/2012) [-]
#234 - yukarma has deleted their comment.
#241 - applejackownage has deleted their comment.
#237 - yukarma has deleted their comment.
#245 - nathanwebb has deleted their comment.
#394 - This is the part where I'd post a "rape her" gif, bu… 07/19/2012 on OAG +2
#226 - Can't decide if that was intentional or not. 07/19/2012 on Skyrim! +12
#89 - Picture 07/18/2012 on Just saw this +10

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
#2 - dareposta (11/17/2012) [-]
hey dude can i have your fj points? they won't affect your rating or anything, they're used by item collectors and nothing more.
User avatar #1 - robogandalf (07/31/2012) [-]
**** YEAH SAN ANTONIO TEXAS
 Friends (0)