Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
asd
#41 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/24/2013) [-]
hey you
#146 to #41 - redunicorn
Reply
(08/17/2013) [-]
so just like my first and last name???
#147 to #146 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/17/2013) [-]
Iunno.. xD add my one :') it'll be easier
#148 to #147 - redunicorn
Reply
(08/17/2013) [-]
haha I would but idk where I add people! ugh im dumb X/ im working on it, give me some time haha
#149 to #148 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/17/2013) [-]
lmao fair..
#104 to #41 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
haha that's fine, im here to try to show you entertaining pictures
haha that's fine, im here to try to show you entertaining pictures
#105 to #104 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
hahaha awww thankyou :')
#106 to #105 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
haha no problem.  oh and is there never anything to do at your job? haha
haha no problem. oh and is there never anything to do at your job? haha
#107 to #106 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
haha yeah but i dont leave the computer much :')
#108 to #107 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
hha what are you supposed to do??
hha what are you supposed to do??
#109 to #108 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
tell people what to do whilst doing nearly nothing myself and getting paid for it :')
#110 to #109 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
haha that sounds so easy and yet so boring lol. id die, I had a desk job last summer and hated it
haha that sounds so easy and yet so boring lol. id die, I had a desk job last summer and hated it
#111 to #110 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
I really want a job where im physically active D: I NEED TO MOVE
#112 to #111 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
haha yeah, we wouldn't want you getting fat would we? :p
#114 to #112 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
haha don't think i have to worry about that.. metabolisms too high
what you up to today?
#117 to #114 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
nvhj,ghj,
#113 to #112 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
forgot this
forgot this
#115 to #113 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
hahaha
#116 to #115 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
but maybe there's no muscle left. ahaha :p   
and once my friend leaves, ill be going out for my daily run (in the rain, today, it would seem), then work on some college packing, and then theres a party that ive been invited to , I just don't know if I want to go or not
but maybe there's no muscle left. ahaha :p
and once my friend leaves, ill be going out for my daily run (in the rain, today, it would seem), then work on some college packing, and then theres a party that ive been invited to , I just don't know if I want to go or not
#118 to #116 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
aha ooohhhh :'(
ahh running in the rain is not fun!! you like running then?
why don't you wanna go?
i'm gona be lazy, get home and play an mmo.
#119 to #118 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
I like the rain, and running in it is pretty fun if it continues to rain throughout the run. I hate when it stops and Im just uncomfortably damp for the rest of the run. lol
and I do like to run, but I don't run an insane distance or anything. its just 2.5 miles (about 4km) (converted just for you)
and because there aren't a whole lot of people going that I actually like, haha, but I might just go anyway
and what mmos do you like?
#120 to #119 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
haha awww thankyou for converting
and liking running in the rain is fair enough :')
I'm currently playing fiesta. downloaded rift the other day also how bout you?
#121 to #120 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
I haven't been playing one for a little while. I stopped city of steam. ive just downloaded steam and was thinking about buying portal next, which isn't really mmo but its a game haha
#122 to #121 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
Haha can add me if you waannt, FearlessTeacup :')
#123 to #122 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
haha thanks! I will once I get a game in my library, because It wont let me have friends until then haha
#124 to #123 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
aha download a free one? :')
#125 to #124 - redunicorn
(08/09/2013) [-]
idk which one though, I don't want to download a crappy oneee
#83 to #41 - redunicorn
Reply
(08/08/2013) [-]
of course you can come!!! you just wont
#126 to #83 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
Sorryyyy i had a meeting D:
errrmm hrmm i'm trying to remember what ive got xD
#84 to #83 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/08/2013) [-]
Not my fault
#85 to #84 - redunicorn
Reply
(08/08/2013) [-]
haha ik, its okay!
#86 to #85 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/08/2013) [-]
You got Skype or anything?
#88 to #86 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
OMG YOU ARE ONLINE!!!!
#87 to #86 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
no not yet, but actually I was planning on getting one soon. I could work on that
#89 to #87 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
aha yeah i just got it haha, i left my laptop on D:
#90 to #89 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
so did you do it again?
#91 to #90 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
we are online!!
#92 to #91 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
yay!!!!! lol first time!!
#93 to #92 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
hahaha how are you?
#94 to #93 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
great, but sad at the same time
#95 to #94 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
why are you saaddd?
#96 to #95 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
Ive had my childhood friend over for the week, but today she is going back to her home in a different state. I might not see her for a long time because college.
#97 to #96 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
oohhh thats really **** :/ at least you got to see her? D:
#98 to #97 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
haha yeah and we had a ton of fun, its just a little upsetting.
but anyway, how are youz??
#99 to #98 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
aww i know
i'm at work D: save me.
#100 to #99 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
idk if I could save you, but entertaining you might work haha
idk if I could save you, but entertaining you might work haha
#101 to #100 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
hahaha yes please :')
#102 to #101 - redunicorn
Reply
(08/09/2013) [-]
perfect fusion :p
#103 to #102 - fearlessteacup ONLINE
(08/09/2013) [-]
i have no pictures on here -_- stupid work computer
#63 to #41 - redunicorn
Reply
(07/31/2013) [-]
awww im sorry I have off until Friday
#127 to #63 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/09/2013) [-]
poryhmnorpymorykuodtpyoernktumrtym
#128 to #127 - redunicorn
Reply
(08/10/2013) [-]
oops im sooooo sorry I left my comp on while driving my friend back home. and now im going to the party. talk to you later!!!!
#129 to #128 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/10/2013) [-]
hhaha
#130 to #129 - redunicorn
Reply
(08/11/2013) [-]
hiiiiii
#131 to #130 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/11/2013) [-]
haha hiiiiii :')
#132 to #131 - redunicorn
Reply
(08/12/2013) [-]
how are you??
#133 to #132 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/12/2013) [-]
aha i'm okay thankyou just at work yoouuu?
#134 to #133 - redunicorn
Reply
(08/12/2013) [-]
just woke up im sleepy
#135 to #134 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/12/2013) [-]
awwwhh sleepy sleepy :') i'm bored D:
#136 to #135 - redunicorn
Reply
(08/13/2013) [-]
aw im sorry you are bored you can get through it! I am running today and then going to work alllll day ugh
#137 to #136 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/13/2013) [-]
woooo, I hope works okay
#138 to #137 - redunicorn
Reply
(08/14/2013) [-]
it was not okay, I had to clean up after this one guy because he decided to do nothing all day so I had to do his job. I work again today ugh
#139 to #138 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/14/2013) [-]
oohhh i'd help if I could :3 today is my day off D:
#140 to #139 - redunicorn
Reply
(08/14/2013) [-]
haha lucky! I only have 2 more days of work left anyway, because I'm going to school in a week!!
#141 to #140 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/17/2013) [-]
WOOOOOO aha i'm so bored!! and we are never online at the same time, this makes me sad!
#142 to #141 - redunicorn
Reply
(08/17/2013) [-]
I know but we could Skype sometime!
#143 to #142 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/17/2013) [-]
aha whats your Skype name? i'll add youuuu and you're online!!
#144 to #143 - redunicorn
Reply
(08/17/2013) [-]
how do I find my Skype name?? and yeah I am, I have so much college stuff to do online before I even get there!
#145 to #144 - fearlessteacup ONLINE
(08/17/2013) [-]
I don't even know D: I think mines something **** like Timmy Kaioken
#64 to #63 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/01/2013) [-]
Aha why are you sorry? and i'm totally not jealous you've got time off ¬_¬
#65 to #64 - redunicorn
Reply
(08/01/2013) [-]
im sorry that you are bored and that I cant do anything about it because of time differences lol.
and you keep telling yourself that you aren't jealous.
oh and you are hereby invited to my party on Saturday, whether or not you can make it haha
#66 to #65 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/01/2013) [-]
aha it's okay, I think I can forgive you :')
oh am I? i'm not sure i'll be able to get there unfortunately sad times...
this make me sad
#67 to #66 - redunicorn
Reply
(08/01/2013) [-]
im glad that I am forgiven, I feel much better now. Yes you are, but its okay, you don't have to be sad that you cant come. no worries
#68 to #67 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/01/2013) [-]
haha good :')
Well you're invited to my party then.
#69 to #68 - redunicorn
Reply
(08/02/2013) [-]
aw how sweet! I would definitely love to come haha
#70 to #69 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/02/2013) [-]
Aha thats okayyy, it's a 24/7 party, goes on forever.
#71 to #70 - redunicorn
Reply
(08/03/2013) [-]
oh does it? haha ill arrive fashionably late then
#72 to #71 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/03/2013) [-]
Fashionably late eh? I like it ;D haha up to muuuchh?
#73 to #72 - redunicorn
Reply
(08/04/2013) [-]
yeah, just finished cleaning up after the party you didn't go to
#74 to #73 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/04/2013) [-]
I wish I could have
too far >_< jbxkfjbgfjnhcfkjghdyj.
#75 to #74 - redunicorn
Reply
(08/05/2013) [-]
what? you cant teleport? sad, I guess its only an American thing :p
#76 to #75 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/05/2013) [-]
errrrrrrr you can teleport? do it.
#77 to #76 - redunicorn
Reply
(08/06/2013) [-]
well, it causes extreme pain... lol
#78 to #77 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/06/2013) [-]
Oh okay
it's really annoying that we aren't in the same timezone! hahaha
#79 to #78 - redunicorn
Reply
(08/06/2013) [-]
haha ik. like right now im just getting up, and you are in the afternoon already
#80 to #79 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(08/06/2013) [-]
raaaaaaagggeee >;(
whatcha doin?
#81 to #80 - redunicorn
Reply
(08/07/2013) [-]
not too much. relaxing because I worked all day yesterday, and I have a party tonight
#82 to #81 - fearlessteacup ONLINE
(08/07/2013) [-]
You and you parties.. Can i come?
#42 to #41 - redunicorn
Reply
(07/24/2013) [-]
hey im actually getting ready for work and im about to leave in about 10 minutes, but have a good night (?) I think its 10 pm there right?
#43 to #42 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/24/2013) [-]
aha im actually about to finish work :')
have a good time at work!!
#44 to #43 - redunicorn
Reply
(07/24/2013) [-]
oh lucky, lol
thanks! it shouldn't be too bad, its only a four hour shift later in the day when no one's there, so ill just be bored, not busy
bye, and talk to you soon!
#45 to #44 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/24/2013) [-]
im home :') wooo
#46 to #45 - redunicorn
Reply
(07/25/2013) [-]
good morning! lol not to you though, its the afternoon there
#47 to #46 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/26/2013) [-]
aha oohhh time differences!! >;[
#48 to #47 - redunicorn
Reply
(07/26/2013) [-]
grrrrrr... ur offline again. lol the time thing sucks. going to work again! have a good rest of the day!
#49 to #48 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/26/2013) [-]
aha i'm sorryyyyy. have a nice time at work :')
#50 to #49 - redunicorn
Reply
(07/27/2013) [-]
just saw the conjuring in the theater. im so scared, I will not sleep tonight DX
#51 to #50 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/27/2013) [-]
awww
we will have a proper conversation one of these days!!
#52 to #51 - redunicorn
Reply
(07/28/2013) [-]
lol I hope so! and I just had an all day concert! best day ever!
#53 to #52 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/28/2013) [-]
oooo sounds fun :') i'm having a lazy day!!
#54 to #53 - redunicorn
Reply
(07/28/2013) [-]
my job is forcing me to come in today, but my entire body hurts and my voice is gone from last night... kill me!
#55 to #54 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/28/2013) [-]
aha awwww, no thanks!! I don't wanna.
#56 to #55 - redunicorn
Reply
(07/29/2013) [-]
haha well I guess that's good but I still cant speak. worked an 8 and a half hour shift. oh and do you know the band The Virgin Marys?
#57 to #56 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/29/2013) [-]
aha i'm at work now and i didnt sleep last night D: i might die..
no i do not? they good?
#58 to #57 - redunicorn
Reply
(07/29/2013) [-]
awwww, you need sleep! dying is not an option!
and yeah, they are pretty good, I just saw them live at the concert I went to.
there were 12 bands and they were one of them
#59 to #58 - fearlessteacup ONLINE
Reply
(07/29/2013) [-]
i'll have to check them out and I'll try not to die haha, I just got 93 thumbs for a comment I didn't even think about... whut..
#60 to #59 - redunicorn
Reply
(07/30/2013) [-]
lol 120 now, and that's funny, but im surprised you got that many haha ugh im tired of not being able to talk to youuuu
#62 to #60 - fearlessteacup ONLINE
(07/31/2013) [-]
aaahhhhh boooorreeeddddd
#61 to #60 - fearlessteacup ONLINE
(07/30/2013) [-]
aha i know right.. aha i'm tired of not being able to talk to you toooo >;(
works boring as per usual haha