Upload
Login or register

pyrothermal

Last status update:
-
Gender: male
Age: 23
Date Signed Up:3/23/2010
Last Login:7/23/2016
Location:Texas
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#1011
Comment Ranking:#1036
Highest Content Rank:#993
Highest Comment Rank:#46
Content Thumbs: 4184 total,  5444 ,  1260
Comment Thumbs: 50768 total,  56722 ,  5954
Content Level Progress: 88% (88/100)
Level 139 Content: Respected Member Of Famiry → Level 140 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 87.4% (874/1000)
Level 347 Comments: Sold Soul → Level 348 Comments: Sold Soul
Subscribers:18
Content Views:151091
Times Content Favorited:511 times
Total Comments Made:14791
FJ Points:15733
Favorite Tags: nigger stupid fu (18) | the (6) | adventure (4) | various (4) | webm (4) | lol (3) | mp4 (3) | please (3) | Time (3) | two (3) | You (3) | bad (2) | comic (2) | fail (2) | figures (2) | FJ (2) | forever alon hah (2) | fortress (2) | game (2) | gun (2)

latest user's comments

#14 - What... what is this even supposed to be? This almost makes me…  [+] (3 new replies) 10 hours ago on Fan-Made Overwatch Skins +4
#57 - anon (3 hours ago) [-]
Looks a lot like Zeiram, for some reason.
User avatar
#38 - drainbamage (8 hours ago) [-]
I honestly thought about Mccree in a space suit, just call it space cowboy.

I can't draw so I'll never see this realized.
User avatar
#20 - smallzninja (9 hours ago) [-]
those weak ankles made me think it was Hanzo at first
#46 - Same, but you've gotta admit that Dr. Pepper is probably the m… 10 hours ago on The most famous brand... 0
#9 - Comment deleted 10 hours ago on Smooth filming 0
#2 - I'd read it. 18 hours ago on Disguise +14
#13 - The person who made the model might've stuck a Lucio skin on T… 07/21/2016 on Hey Bastion, check this out +7
#5 - I use emuparadise myself. Not sure why you're asking here,…  [+] (3 new replies) 07/21/2016 on random stuff +2
#10 - dragonjackel (07/21/2016) [-]
i remember this game.
User avatar
#6 - FeeFieFoe (07/21/2016) [-]
oh yeah I was looking at that, thank you, I trust fj more than anything else, even professionals
User avatar
#7 - aximil (07/21/2016) [-]
Fair enough. We may be a bunch of autistic cunts but at least we're not trying to get you to download a virus. I vouch for emuparadise as well.
#2 - These are the current numbers, but still a financial loss. 07/18/2016 on flipity flop +2
#14 - Picture  [+] (2 new replies) 07/17/2016 on The Rock +7
User avatar
#23 - edgexplain (07/18/2016) [-]
Hey. Hey, you. Let's go blow shit up and drink cherry wine.
User avatar
#18 - soulknitter (07/17/2016) [-]
WTF

This shit scarred the unborn shit out of me.
#3 - Picture 07/17/2016 on Overwatch lineup 0
#2 - That's Symmetra. 07/15/2016 on An Overwatch Rehash Pt.3 0