Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

pleasewelcomejc

Rank #914 on Subscribers
pleasewelcomejc Avatar Level 271 Content: Ninja Pirate
Offline
Send mail to pleasewelcomejc Block pleasewelcomejc Invite pleasewelcomejc to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Age: 113
Facebook Profile: http://lemonparty.org/
Youtube Channel: http://lemonparty.org/
Steam Profile: http://steamcommunity.com/id/WelcomeJC
Consoles Owned: Gameboy Advance, Nintendo DS, PS2, PS3
Video Games Played: LBP 2,Pokemon, NBA 2K11, NBA 2K12, MW2, MW3, Skyrim, Portal 2, Far Cry 2, Castle Crashers, Fat Princess, Kingdom Hearts
PSN: tshokka
Interests: Bitches covered in Nutella.
Date Signed Up:2/26/2012
Last Login:11/10/2013
Location:Where the wild things are
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 71323 total,  80335 ,  9012
Comment Thumbs: 5403 total,  7366 ,  1963
Content Level Progress: 30.3% (303/1000)
Level 271 Content: Ninja Pirate → Level 272 Content: Ninja Pirate
Comment Level Progress: 96% (96/100)
Level 253 Comments: Contaminated Win → Level 254 Comments: Contaminated Win
Subscribers:91
Content Views:2134044
Times Content Favorited:2962 times
Total Comments Made:2319
FJ Points:78108
Favorite Tags: Cunt Destroyer (3) | fuck (3) | i (3) | You (2)
Retired

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 123941
    Thumbs Up 7589 Thumbs Down 419 Total: +7170
    Comments: 783
    Favorites: 341
    Uploaded: 04/15/12
    You had one job brain, ONE JOB! You had one job brain, ONE JOB!
  • Views: 85790
    Thumbs Up 4521 Thumbs Down 157 Total: +4364
    Comments: 350
    Favorites: 254
    Uploaded: 07/19/12
    Cat Toys Cat Toys
  • Views: 70213
    Thumbs Up 4075 Thumbs Down 239 Total: +3836
    Comments: 874
    Favorites: 198
    Uploaded: 06/08/12
    How about, you stop existing. How about, you stop existing.
  • Views: 69741
    Thumbs Up 4077 Thumbs Down 276 Total: +3801
    Comments: 287
    Favorites: 216
    Uploaded: 05/13/12
    Brazil: 1, Nicki Minaj: 0 Brazil: 1, Nicki Minaj: 0
  • Views: 73801
    Thumbs Up 3975 Thumbs Down 229 Total: +3746
    Comments: 311
    Favorites: 108
    Uploaded: 04/28/12
    The Bus. The Bus.
  • Views: 614096
    Thumbs Up 4168 Thumbs Down 454 Total: +3714
    Comments: 523
    Favorites: 295
    Uploaded: 04/08/12
    Dat penis Dat penis
1 2 3 4 5 > [ 26 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

Show:
Sort by:
Order:

funny gifs

  • Views: 1377
    Thumbs Up 17 Thumbs Down 3 Total: +14
    Comments: 3
    Favorites: 1
    Uploaded: 03/24/12
    True Love True Love
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#689 - "You wouldn't steal a DVD from a store so why would you d… 07/25/2012 on KILL BOTH OF THEM NOAW! 0
#214 - **pleasewelcomejc rolls 43** Come on 21! 07/25/2012 on Shit Tyrone, you got it... -5
#6 - Every James Holmes in Aurora Colorado will regret the day they… 07/20/2012 on /b/ being /b/ +4
#938 - Woo! 07/20/2012 on pleasewelcomejc's profile 0
#934 - Swag.  [+] (2 new replies) 07/20/2012 on pleasewelcomejc's profile 0
#935 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Whhaatttt??

That gif is awesome as well :D
I don't even...haha
#938 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Woo!
#931 - On a list of things that are expected, that was really not expected.  [+] (4 new replies) 07/20/2012 on pleasewelcomejc's profile 0
User avatar #932 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Haha, well that is good :D
I'm glad :3

I really like that gif lol
#934 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Swag.
#935 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Whhaatttt??

That gif is awesome as well :D
I don't even...haha
#938 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Woo!
#927 - Dude oh god what the **** xD Coffee is n…  [+] (6 new replies) 07/20/2012 on pleasewelcomejc's profile 0
User avatar #930 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Hahaha, ya man it get em' every time :3
lololol it even still gets me :3
User avatar #931 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
On a list of things that are expected, that was really not expected.
User avatar #932 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Haha, well that is good :D
I'm glad :3

I really like that gif lol
#934 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Swag.
#935 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Whhaatttt??

That gif is awesome as well :D
I don't even...haha
#938 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Woo!
#925 - Colorado's death rate.  [+] (8 new replies) 07/20/2012 on pleasewelcomejc's profile 0
#926 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1372602358
Hm, indeed it is, indeed it is.
User avatar #927 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Dude oh god what the fuck xD

Coffee is now all over my laptop.
User avatar #930 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Hahaha, ya man it get em' every time :3
lololol it even still gets me :3
User avatar #931 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
On a list of things that are expected, that was really not expected.
User avatar #932 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Haha, well that is good :D
I'm glad :3

I really like that gif lol
#934 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Swag.
#935 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Whhaatttt??

That gif is awesome as well :D
I don't even...haha
#938 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Woo!
#3 - I was gonna call you stupid, but then I looked at your usernam…  [+] (3 new replies) 07/20/2012 on /b/ being /b/ +101
#4 - captainobivous (07/20/2012) [-]
i aim to please
#127 - anonymous (07/21/2012) [-]
So does the theatre guy
User avatar #151 - bensho (07/21/2012) [-]
No, he's pleased to aim.
Still too soon, I know.
#242 - Timmy looks so adorable ;u; 07/19/2012 on Your Childhood -1

user's channels

Join Subscribe 4chan
Join Subscribe dolan
Join Subscribe morbid-channel
Join Subscribe oc-comic-makers
Join Subscribe pokemon
Join Subscribe stoner-humor
Join Subscribe zombies

Comments(794):

[ 794 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #951 - lostusername (04/27/2013) [-]
HEY JC m MAH ******* . I just got back on here, maybe a new comic or something ?
User avatar #950 - samxdaxman (03/27/2013) [-]
Hey :) just sayin' hi to all my FJ friends. Whatsup?
User avatar #949 - samxdaxman (11/20/2012) [-]
making my social rounds again, just checking in on everyone. hows it been bro?
User avatar #948 - bayakpo **User deleted account** (10/20/2012) [-]
We miss your OC comics =(
User avatar #947 - samxdaxman (09/07/2012) [-]
hey whatsup?
#946 - qezl has deleted their comment [-]
#924 - blartonfairweather (07/20/2012) [-]
Hola, mate :3   
   
What is up?
Hola, mate :3

What is up?
#925 to #924 - pleasewelcomejc (07/20/2012) [-]
Colorado's death rate.
#921 - lostusername (07/15/2012) [-]
Wait. you make other people pictures or you dont make them?
#911 - dragonzard has deleted their comment [-]
#910 - dragonzard has deleted their comment [-]
#909 - dragonzard has deleted their comment [-]
User avatar #912 to #955 - pleasewelcomejc (07/09/2012) [-]
And you wonder why I blocked you dude.
User avatar #913 to #958 - dragonzard (07/09/2012) [-]
BECAUSE YOU WON'T ACEPT MY FRIEND REQUEST.
User avatar #914 to #959 - pleasewelcomejc (07/09/2012) [-]
Don't spam me with porn freaking rainbow cunt.
#915 to #960 - dragonzard (07/09/2012) [-]
You're not the JC I met....   
What chaged man...
You're not the JC I met....
What chaged man...
User avatar #916 to #961 - pleasewelcomejc (07/09/2012) [-]
You
Spammed
Me
With
Porn
User avatar #917 to #962 - dragonzard (07/09/2012) [-]
HOW IS THAT BAD?
I THOUGHT YOU WOULD BE HAPPY??
User avatar #918 to #963 - pleasewelcomejc (07/09/2012) [-]
Well besides the fact its annoying, you also act like an obsessed ex girlfriend.

Its like, dude

stfu.
#919 to #964 - dragonzard (07/09/2012) [-]
Ok then.
Ok then.
User avatar #907 - pleasewelcomejc (07/09/2012) [-]
**pleasewelcomejc rolled user yudodat **

Goodnight <3
#908 to #953 - yudodat ONLINE (07/09/2012) [-]
Please remember to wash your hands thoroughly after masturbating to this picture of me tonight.
User avatar #903 - dragonzard (07/05/2012) [-]
funnyjunk.com/funny_pictures/3868598/Adventure+Time+Comp/
http://funnyjunk . com/funny_pictures/3868598/Adventure+Time+Comp/
**** ^^
#901 - diddymonster (06/30/2012) [-]
i like your content so i asked if you could be my friend so i could keep up with what you're up to
#902 to #947 - pleasewelcomejc (06/30/2012) [-]
Welcome to the family.
#904 to #948 - anonymous (07/06/2012) [-]
dont use art that isnt yours

faggot
#885 - donekilledyou (06/28/2012) [-]
Just wanted to say, I like your statuses. That's all
User avatar #886 to #931 - pleasewelcomejc (06/28/2012) [-]
You're my new best friend.
#882 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
**pleasewelcomejc rolled user seota **

~Good Morning
#883 to #928 - seota (06/28/2012) [-]
sorry for the late reply but good morning to you too!
User avatar #884 to #929 - pleasewelcomejc (06/28/2012) [-]
Its okay, lol :D
#870 - jaakoko (06/27/2012) [-]
MFW the post before mine.... MFW I don't have a face.


Don't worry, tends to happen, It's a cartoonist's biggest dilemma: "Has it been done before?"

you come up with good jokes, just keep up the pace!
User avatar #872 to #915 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
Thank you, for all of this.

I'm not used to actually drawing comics, I used to make mine using rage comics, but everyone hates those now.

I always half ass my comics, hell I spend more time making avatars than an actual comic, but this, this is going to help.

My next comic, shall be epic.
User avatar #871 to #915 - jaakoko (06/27/2012) [-]
Also, if you want I can provide mini tutorials and **** ... you can visit my webcomic and see how my art has evolved and pick up some ideas from there and stuff...

and as I always do, I recomment going over to "so you're a cartoonist?" a webcomic by a really talented artist you can learn a lot from his art.
User avatar #873 to #916 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
I'll keep that in mind.
User avatar #874 to #918 - jaakoko (06/27/2012) [-]
Another tip: Spending time on your comics will definitely give it more quality, but doing the same thing for an extended period of time will drive you crazy and you won't want to draw any more... what I do to solve this is get my noise cancelling earphones, pump up some rock or techno and play it the hole time that way I am entertained by the music the whole time.



(It takes me anywhere form 3 to 7 hours to draw one comic, so yeah, I really need the music)
#875 to #919 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
When I grow up I wanna be just liek you.
#876 to #920 - jaakoko (06/27/2012) [-]





then you need to learn to air guitar Freebird's guitar solo like there's no tomorrow
#877 to #921 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
Can I just teach you how to dougie?
Can I just teach you how to dougie?
#878 to #922 - jaakoko (06/27/2012) [-]
Can  it include Kate Upton?
Can it include Kate Upton?
User avatar #879 to #923 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
YA GAWD DAMN RIGHT.
#880 to #924 - jaakoko (06/27/2012) [-]
we need you over at gmarrox's profile
User avatar #864 to #908 - lostusername (06/27/2012) [-]
Youre copying it..?
#865 to #909 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
No dude! I literally just thought of this when I woke up this morning

I made this 3 hours ago

WHAT THE **** IS GOING ON.
#868 to #910 - lostusername (06/27/2012) [-]
You sure you didn't copy it? You can tell me.. but otherwise that sucks major balls dude..
User avatar #869 to #913 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
I'm HIV positive. This is some donkey **** .

I'm gonna go talk to the guy who posted his, lol, this **** is weird.
User avatar #867 to #911 - pleasewelcomejc (06/27/2012) [-]
This officially ruined my day. Like i'm not even kidding ;-; I was so exited to post this **** .

Well **** me sideways with a broom stick. At least I made two.
User avatar #822 - lostusername (06/23/2012) [-]
Lmao I see who you made your jake ;) haha, hows my avy going o:
User avatar #823 to #867 - pleasewelcomejc (06/23/2012) [-]
Don't be jealous.

And I have a few templates, but i've scratched them all. Kinda not sure how this one's gonna come out.
User avatar #824 to #868 - lostusername (06/24/2012) [-]
I might make my own in paint.. see how it goes haha.
User avatar #825 to #869 - pleasewelcomejc (06/24/2012) [-]
Give it a shot. I'm gonna take a while.

Keep in mind I spend like weeks on my avatars.
User avatar #826 to #870 - lostusername (06/24/2012) [-]
Yeah..
[ 794 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)