Upload
Login or register

obeewan

Last status update:
-
Date Signed Up:9/11/2013
Last Login:11/30/2015
Stats
Content Thumbs: 2619 total,  2796 ,  177
Comment Thumbs: 50 total,  55 ,  5
Content Level Progress: 43% (43/100)
Level 125 Content: Respected Member Of Famiry → Level 126 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 72.72% (40/55)
Level 0 Comments: Untouched account → Level 1 Comments: New Here
Subscribers:0
Content Views:118938
Times Content Favorited:465 times
Total Comments Made:9
FJ Points:2579

  • Views: 84490
    Thumbs Up 2230 Thumbs Down 84 Total: +2146
    Comments: 204
    Favorites: 448
    Uploaded: 10/03/13
    Hail Satan Hail Satan
  • Views: 19418
    Thumbs Up 425 Thumbs Down 62 Total: +363
    Comments: 103
    Favorites: 16
    Uploaded: 12/27/13
    Damn you Apple Damn you Apple
  • Views: 5168
    Thumbs Up 61 Thumbs Down 6 Total: +55
    Comments: 2
    Favorites: 1
    Uploaded: 02/01/14
    ...but the food is so good ...but the food is so good
  • Views: 2830
    Thumbs Up 23 Thumbs Down 5 Total: +18
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 10/16/13
    eharmony is a hater eharmony is a hater
  • Views: 1628
    Thumbs Up 18 Thumbs Down 5 Total: +13
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/25/13
    dammit dammit
  • Views: 1734
    Thumbs Up 17 Thumbs Down 7 Total: +10
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 04/27/15
    tattoo I did. tattoo I did.
First2[ 7 ]
  • Views: 1786
    Thumbs Up 5 Thumbs Down 2 Total: +3
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/24/13
    yup yup
First2[ 7 ]

latest user's comments

#2 - yeah dude, i work down the street, kinda. Babydolls tattoos o…  [+] (1 reply) 02/03/2014 on obeewan's profile 0
#3 - tehgaemeh (02/04/2014) [-]
I don't think I've ever been down that way, but I know exactly where it is. I go to school somewhat close to Northline though, Leroy and Devoe.
Honestly, I prefer Mandarin Kitchen on Dix, but Thai's pretty great too.
#4 - i did it to my laptop but i had to set it to 2:30 min for it t…  [+] (8 replies) 12/27/2013 on Damn you Apple +16
#5 - emperorofman (12/27/2013) [-]
Yeah they recommend the high power setting and 2:30 - 3:00 with a 1000 watt microwave for a full charge on a laptop.
User avatar
#6 - xtrmbragnrytz (12/27/2013) [-]
if you find it's not working right, sticking a fork in the bottom near the connector will always guarantee a good connection of power
#7 - emperorofman (12/27/2013) [-]
True, I have also heard reports that heating the laptop in a conventional oven at 200 degrees for 30 minutes will reset your password incase you forget it.
User avatar
#8 - xtrmbragnrytz (12/27/2013) [-]
ah yes, that old trick. i've recovered many accounts that way. if you have a fancy new SSD though, it goes up to an hour due to the new technology
#9 - emperorofman (12/27/2013) [-]
I heard that too, and you have to squirt some superglue inside the SSD connector before you do it though.
User avatar
#10 - xtrmbragnrytz (12/27/2013) [-]
well how else are you gonna do it?
User avatar
#14 - AwesomeJT (12/27/2013) [-]
dont forget dipping it in water then freezing it before microwaving it cleans the screen too
User avatar
#16 - woodenalligator (12/27/2013) [-]
I love all of you.
#2 - works on ipads too  [+] (11 replies) 12/27/2013 on Damn you Apple +11
#3 - emperorofman (12/27/2013) [-]
Pretty much any Apple product really.
User avatar
#13 - bossguycumsplash (12/27/2013) [-]
What about android?
User avatar
#4 - obeewan (12/27/2013) [-]
i did it to my laptop but i had to set it to 2:30 min for it to fully charge.
#5 - emperorofman (12/27/2013) [-]
Yeah they recommend the high power setting and 2:30 - 3:00 with a 1000 watt microwave for a full charge on a laptop.
User avatar
#6 - xtrmbragnrytz (12/27/2013) [-]
if you find it's not working right, sticking a fork in the bottom near the connector will always guarantee a good connection of power
#7 - emperorofman (12/27/2013) [-]
True, I have also heard reports that heating the laptop in a conventional oven at 200 degrees for 30 minutes will reset your password incase you forget it.
User avatar
#8 - xtrmbragnrytz (12/27/2013) [-]
ah yes, that old trick. i've recovered many accounts that way. if you have a fancy new SSD though, it goes up to an hour due to the new technology
#9 - emperorofman (12/27/2013) [-]
I heard that too, and you have to squirt some superglue inside the SSD connector before you do it though.
User avatar
#10 - xtrmbragnrytz (12/27/2013) [-]
well how else are you gonna do it?
User avatar
#14 - AwesomeJT (12/27/2013) [-]
dont forget dipping it in water then freezing it before microwaving it cleans the screen too
User avatar
#16 - woodenalligator (12/27/2013) [-]
I love all of you.
#3 - Picture 10/14/2013 on Watermelon art 0
#92 - Picture 10/12/2013 on Case +1