Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

nyxie    

Rank #5299 on Content
nyxie Avatar Level 206 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to nyxie Block nyxie Invite nyxie to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:2/17/2012
Last Login:8/27/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#5299
Comment Ranking:#8855
Highest Content Rank:#5278
Highest Comment Rank:#7168
Content Thumbs: 209 total,  309 ,  100
Comment Thumbs: 1090 total,  1741 ,  651
Content Level Progress: 50% (5/10)
Level 17 Content: New Here → Level 18 Content: New Here
Comment Level Progress: 30% (3/10)
Level 206 Comments: Comedic Genius → Level 207 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:62604
Times Content Favorited:10 times
Total Comments Made:641
FJ Points:1372

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 12244
    Thumbs Up 205 Thumbs Down 35 Total: +170
    Comments: 13
    Favorites: 10
    Uploaded: 06/20/14
    Back off, Lin Back off, Lin
  • Views: 502
    Thumbs Up 10 Thumbs Down 16 Total: -6
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 03/11/12
    WTF.... WTF....
  • Views: 636
    Thumbs Up 3 Thumbs Down 9 Total: -6
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 02/19/12
    Beat that! Beat that!
Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#179 - Picture 16 hours ago on MyLawyerMadeMeChangeTheName... +1
#279 - Picture 08/25/2014 on Mike no!! +5
#83 - Benedict Glasscock 08/24/2014 on Largest Captcha Comic Dump... 0
#100 - Picture 08/24/2014 on I can't even +1
#344 - Nah, never. I'm pretty subtle when it comes to that stuff. 08/21/2014 on Otherkins are fucked up... +1
#117 - Picture 08/21/2014 on Tragic tale of love 0
#115 - Saw that coming from a mile away 08/21/2014 on Tragic tale of love +1
#70 - Am I the only one that's bothered that someone actually typed …  [+] (2 new replies) 08/21/2014 on not your standard office... -4
User avatar #94 - noisia (08/21/2014) [-]
At the risk of red thumbs, I agree with you. Instead, they could've just written "No" on the previous piece of paper.

Y'know, assuming this is real. Which it isn't.
#75 - niralius (08/21/2014) [-]
yup the only one.
#341 - Yeeeyyy 08/21/2014 on Otherkins are fucked up... 0
#340 - I feel closer to my theriotype (animal self/identity) when I w…  [+] (2 new replies) 08/21/2014 on Otherkins are fucked up... +1
User avatar #343 - elbrysobrony (08/21/2014) [-]
Huh. Well, alright. So long as you try to not make it blatantly obvious in public, I don't see why people would have a problem with it.
User avatar #344 - nyxie (08/21/2014) [-]
Nah, never. I'm pretty subtle when it comes to that stuff.
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2250

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#36 - tridaak ONLINE (08/21/2014) [-]
Comment Picture
User avatar #31 - hippiedestroyer (02/19/2013) [-]
**hippiedestroyer rolls 9,999** First to quads wins. Can you take on Saxton Hale?
User avatar #33 to #32 - hippiedestroyer (02/19/2013) [-]
Hm. Saxton Hale wins again. Care for a rematch? You go first.
User avatar #34 to #33 - nyxie (02/19/2013) [-]
**nyxie rolls 5,062**
User avatar #35 to #34 - hippiedestroyer (02/19/2013) [-]
**hippiedestroyer rolls 8,888** Do not be sad.
#29 - anonymous (01/15/2013) [-]
faggot
#5 - Zekermei has deleted their comment [-]
#1 - anonymousbastards (03/23/2012) [-]
Same birthday? Gotta be friends haha
Same birthday? Gotta be friends haha
#2 to #1 - nyxie (03/23/2012) [-]
Totally! XD
Totally! XD
User avatar #4 to #3 - nyxie (03/23/2012) [-]
haha
 Friends (0)