x

nuclearnacho

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:4/27/2011
Last Login:9/04/2015
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#3919
Comment Ranking:#13508
Highest Content Rank:#3928
Highest Comment Rank:#556
Content Thumbs: 457 total,  527 ,  70
Comment Thumbs: 4247 total,  4542 ,  295
Content Level Progress: 20% (2/10)
Level 43 Content: Sammich eater → Level 44 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 16% (16/100)
Level 234 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 235 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:4
Content Views:15967
Times Content Favorited:30 times
Total Comments Made:960
FJ Points:416
Favorite Tags: fail (4) | funny (2) | zing (2)

Funny Pictures

  • Views: 8564
    Thumbs Up 131 Thumbs Down 9 Total: +122
    Comments: 25
    Favorites: 9
    Uploaded: 09/02/15
    Dark Souls Standoff Dark Souls Standoff
  • Views: 3929
    Thumbs Up 113 Thumbs Down 11 Total: +102
    Comments: 11
    Favorites: 4
    Uploaded: 04/29/11
    Oh facebook Oh facebook
  • Views: 1515
    Thumbs Up 38 Thumbs Down 2 Total: +36
    Comments: 0
    Favorites: 2
    Uploaded: 05/21/11
    Heaven and Hell 2 Heaven and Hell 2
  • Views: 1124
    Thumbs Up 34 Thumbs Down 1 Total: +33
    Comments: 8
    Favorites: 3
    Uploaded: 05/20/11
    Heaven and Hell 1 Heaven and Hell 1
  • Views: 1166
    Thumbs Up 35 Thumbs Down 3 Total: +32
    Comments: 2
    Favorites: 2
    Uploaded: 04/28/11
    Missing Missing
  • Views: 1399
    Thumbs Up 22 Thumbs Down 1 Total: +21
    Comments: 4
    Favorites: 0
    Uploaded: 04/28/11
    Mom on facebook Mom on facebook
1 2 3 4 > [ 20 ]

latest user's comments

#25 - While that seems fun, summoning reds only to gangbang them isn… 09/03/2015 on Dark Souls Standoff 0
#11 - Like the other guy said, it's naturally balanced due to the fa… 09/02/2015 on Dark Souls Standoff 0
#6 - I can list a lot of gameplay mechanics that were improved in D…  [+] (1 new reply) 09/02/2015 on Dark Souls Standoff +1
#7 - noonelikesdan (09/02/2015) [-]
Well of course there are many more, I just stated my favourite two favourite, though the new animations were pretty sweet too.
#87 - Well, I suppose by "meta" I mean all those builds wh… 09/02/2015 on Attention to Detail in... 0
#2 - Dark Souls 1 is my favorite game of all time. Dark Souls 2 is …  [+] (3 new replies) 09/02/2015 on Dark Souls Standoff +5
#5 - noonelikesdan (09/02/2015) [-]
One of the only things about DKS2 which is the reason I play it over DKS is power stancing, if that shit was in DKS then I would never even think about playing DKS2 Oh and 3 weapon slots for both hands
User avatar #6 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
I can list a lot of gameplay mechanics that were improved in DS2. Power stancing, shield breaks, (although I did like kicks, I kinda want both), I feel like the movesets are more interesting as well.

That being said, DS1 is better in pretty much every aspect. The level design is stellar, the lore is intriguing, and the boss fights were better (except bed of chaos which is the worst boss between the two)
#7 - noonelikesdan (09/02/2015) [-]
Well of course there are many more, I just stated my favourite two favourite, though the new animations were pretty sweet too.
#76 - I just roll with some random-ass armor that keeps me at fast r…  [+] (2 new replies) 09/02/2015 on Attention to Detail in... +1
User avatar #86 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
there really is no meta in ds2 because of soul level, which is nice. but jah, most things can be viable.
User avatar #87 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
Well, I suppose by "meta" I mean all those builds which involve lightning/dark buff, GMB, and whatever that other miracle buff is. When a rapier can do more damage in one hit than my greatsword can do on a backstab.
#71 - right back atcha, you mage **** . And yeah, 3 looks …  [+] (5 new replies) 09/02/2015 on Attention to Detail in... +2
User avatar #75 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
I built a ganker tanker in ds1 if I do recall. My main character, havels great shield gauntlets, leggings, and black knight armor with magic, magic, crown thingy Nothing better than killing 3 gankers in less than 10 seconds with black beads of anal rape
User avatar #74 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
aw fuck yeah daddy coming home
I'm a hybrid shit for your information, rocken fashion souls in DS2
Alone captian armor, allones helm, havels gauntlets, allone knight legginigs.
Watcher shiled, watcher great sword (Fucking great)
and the black catalyst that can do everything minus pyro

working on the ring of thorns 2 right now
User avatar #76 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
I just roll with some random-ass armor that keeps me at fast roll, a heavy weapon of my liking, and pyromancies. Use chloranthy Ring, Third Dragon Ring, Giants Ring, and Southern Ritual Band.

I never really messed with meta, so my builds are usually shit, but I win a slight majority of my fights so it works out.
User avatar #86 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
there really is no meta in ds2 because of soul level, which is nice. but jah, most things can be viable.
User avatar #87 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
Well, I suppose by "meta" I mean all those builds which involve lightning/dark buff, GMB, and whatever that other miracle buff is. When a rapier can do more damage in one hit than my greatsword can do on a backstab.
#69 - PC. You? 09/02/2015 on Attention to Detail in... 0
#66 - To be honest magic being nerfed was one of the best part…  [+] (9 new replies) 09/02/2015 on Attention to Detail in... +3
User avatar #70 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
Fuck you. Magic is completely fucking useless now. Mage builds are next to impossible. Fucking sucks, and yeah it was fucking awesome. Yeah. I guess Im looking forward to 3, though have no idea how I'll ever get to play it
User avatar #71 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
right back atcha, you mage shit.
And yeah, 3 looks sick. With Miyazaki at the helm again, I hope it's a mix of the best things from each previous game.
User avatar #75 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
I built a ganker tanker in ds1 if I do recall. My main character, havels great shield gauntlets, leggings, and black knight armor with magic, magic, crown thingy Nothing better than killing 3 gankers in less than 10 seconds with black beads of anal rape
User avatar #74 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
aw fuck yeah daddy coming home
I'm a hybrid shit for your information, rocken fashion souls in DS2
Alone captian armor, allones helm, havels gauntlets, allone knight legginigs.
Watcher shiled, watcher great sword (Fucking great)
and the black catalyst that can do everything minus pyro

working on the ring of thorns 2 right now
User avatar #76 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
I just roll with some random-ass armor that keeps me at fast roll, a heavy weapon of my liking, and pyromancies. Use chloranthy Ring, Third Dragon Ring, Giants Ring, and Southern Ritual Band.

I never really messed with meta, so my builds are usually shit, but I win a slight majority of my fights so it works out.
User avatar #86 - infinitereaper (09/02/2015) [-]
there really is no meta in ds2 because of soul level, which is nice. but jah, most things can be viable.
User avatar #87 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
Well, I suppose by "meta" I mean all those builds which involve lightning/dark buff, GMB, and whatever that other miracle buff is. When a rapier can do more damage in one hit than my greatsword can do on a backstab.
User avatar #68 - thesnarfalarker (09/02/2015) [-]
What platform do you play ds1 on?
User avatar #69 - nuclearnacho (09/02/2015) [-]
PC. You?
#75 - Franken Fran is the **** ! 09/02/2015 on Kids these days. +2

user's channels

Join Subscribe darksoulstime
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #73 - soundofwinter ONLINE (06/28/2014) [-]
**** you
#20 - mrsnowballs (04/01/2014) [-]
Well lets see here...
The story centers on Koyomi Araragi, a third year high school student who has recently survived a vampire attack, and finds himself mixed up with all kinds of apparitions: gods, ghosts, myths, and spirits. Oshino is an apparation hunter that helps Araragi. After the vampire attack the vampire that attacked Araragi turned into a little girl and Oshino now takes care of her. Araragi shares a special bond with this girl. So long as she is alive, Araragi is immortal.

<----- Araragi and Shinobu
User avatar #65 to #20 - nuclearnacho (06/14/2014) [-]
I think .... I think this Kaiki arc is my favorite arc. He's a really goddamn interesting characters. He does the sherlock holmes thing, but he's kinda a heartless douche (not completely) in the way he acts. I dunno, it's the most fun I've had watching a character.

inb4 Kaiki is best monogatari.
User avatar #66 to #65 - mrsnowballs (06/14/2014) [-]
Yeah it was one of my favorites as well. So you weren't upset by the ending?
User avatar #67 to #66 - nuclearnacho (06/14/2014) [-]
Well, I'm only 3 episodes into it. Unless you mean the Nadeko arc earlier, then yeah, that was a pretty annoying way to end it.

Also, I'm not completely sure in what order these arcs are happening. I think it's Hanekawa -> time-travel->Mayoi feels->Nadeko->Kaiki

I suppose it's obvious there, but I want to know where the hell Araragj came from at the end of the Tsubasa arc
User avatar #68 to #67 - mrsnowballs (06/14/2014) [-]
Oh so you're not done with the second season. My bad. You'll just have to wait and see
User avatar #69 to #68 - nuclearnacho (06/15/2014) [-]
Oh damn, I see what you mean. That's pretty damn infuriating.

Although it's not akin to the series to just up and kill characters, and we did just lose Hachikuji, so I doubt they actually killed Kaiki. But hell, I was surprised by Trigun, so I'm not too great at calling these things.
User avatar #70 to #69 - mrsnowballs (06/15/2014) [-]
yeah idk what trigun is
User avatar #71 to #70 - nuclearnacho (06/15/2014) [-]
Irrelevant, I suppose.

In any case, internet says that the last few stories are gonna be aired in august, called Hanamonogatari or something. You know anything about that?
User avatar #72 to #71 - mrsnowballs (06/15/2014) [-]
yeah that's the next season. It's gonna focus on Suruga.
#62 to #20 - nuclearnacho (06/10/2014) [-]
I haven't talked to you in a bit, but holy **** that Sengoku arc was amazing.
User avatar #63 to #62 - mrsnowballs (06/11/2014) [-]
Oh, yeah. It was good. The ending was infuriating though
User avatar #61 to #20 - nuclearnacho (05/03/2014) [-]
Whelp, just started SS. That's was certainly an interesting character development...
#56 to #20 - nuclearnacho (04/27/2014) [-]
Okay, so I finished Nekomonogatari. It was good, although I was a little disappointing that they never got into the part where Araragi actually turns into a vampire. Do they get into that?
User avatar #57 to #56 - mrsnowballs (04/27/2014) [-]
No, it's supposed to be in Kizu which they haven't released yet.
User avatar #58 to #57 - nuclearnacho (04/27/2014) [-]
Oooh, so there a more seasons in the future. That's uplifting.
User avatar #59 to #58 - mrsnowballs (04/27/2014) [-]
The second season is the best one so far, you are gonna love it.
User avatar #60 to #59 - nuclearnacho (04/27/2014) [-]
I look forward to it!
User avatar #39 to #20 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
Dude. Just.....Dude. I just binged Nisemonogatari after slicing my finger open, and god damn is it good. And now I find out that theirs a second season that's 26 episodes long. AND an in-between show? I am enthralled. Anyway, do I watch SS or Neko next?
#40 to #39 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
Hehehe Neko is next. It's a prequel to the Bakemonogatari. Stuff that happened during Golden Week. Who's your favorite girl so far?
User avatar #41 to #40 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
Tough Question. It would either be Senjougahara or Hachikuji. Gahara because her character is ******* awesome, and Hachikuji because she's the funniest of all of them. I don't think I've seen enough Shinobu to count her out yet, though.
#42 to #41 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
Yeah Shinobu plays a big part in 2nd season. My favorite non loli is Senjougahara as well. Shinobu and Mayoi share the #1 loli spot for me. They're both great in their own way
User avatar #43 to #42 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
I think the best thing about Hachikuji is that she's like a mentor to Araragi, who's pretty much a mentor to everyone else.
#44 to #43 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
I know right. And they got all those funny moments together. They would make a great couple
User avatar #45 to #44 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
And they get the added bonus of Senjougahara not being able to see her, therefore not killing her.
#46 to #45 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
Yeah! I don't know if you're into that stuff but think of what an awesome threesome that would be
Yeah! I don't know if you're into that stuff but think of what an awesome threesome that would be
#47 to #46 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
It certainly stimulates the imagination.    
(and my &quot;in to&quot; range is fairly flexible)
It certainly stimulates the imagination.
(and my "in to" range is fairly flexible)
#48 to #47 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
I gtg now. And if you're &quot;off to 			****		&quot; you should check out Bakemonogatari rule 34. They got some GREAT stuff there. Oh and you've seen Nise right? What did you think of the bath scene?
I gtg now. And if you're "off to **** " you should check out Bakemonogatari rule 34. They got some GREAT stuff there. Oh and you've seen Nise right? What did you think of the bath scene?
User avatar #49 to #48 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
There is definitely some R34 in my future. And the bath scene was interesting, although Araragi seemed totally chill with it. Dat Toothbrush scene, though.
WHAT INCEST?
WHERE?
#50 to #49 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
Yes that toothbrush scene was something else. The sexual tension was through the roof
Yes that toothbrush scene was something else. The sexual tension was through the roof
User avatar #51 to #50 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
Before you go, do you know of any good 480p mp4 downloads for SS? I'm going on a trip, and my phone only has 8 gigs of data.
User avatar #52 to #51 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
Don't tell me that you've watched it on a phone. And no I don't know any sites, I stream my anime
User avatar #53 to #52 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
I've been watching it on my PC, but I'll be in a car for 16 hours bored to hell. Anyway, I gtg too. ttyl.
User avatar #54 to #53 - mrsnowballs (04/10/2014) [-]
Good luck reading subs on a tiny screen. Can't you borrow a tablet or a laptop or smth?
User avatar #55 to #54 - nuclearnacho (04/10/2014) [-]
ehhh, we'll have a laptop, but it's battery is pretty crap. Also, I have watched enough animu on my phone that my sub-reading skills have been refined to a point. But loading up a USB for laptop use might be my only option.
User avatar #37 to #20 - nuclearnacho (04/06/2014) [-]
Whelp, just finished it. I liked it a lot. It's last episode was pretty damn good. I'm guessing Shinobu is a more prominent character in the sequel/prequel seasons?
#38 to #37 - mrsnowballs (04/07/2014) [-]
Oh damn right she is. The next season is called Nisemonogatari and it mainly focuses on Araragi's sisters, it's my 2nd favorite season
User avatar #30 to #20 - nuclearnacho (04/04/2014) [-]
Y'know, after looking at your page and the comments there, It appears you are sort of "Bakemonogatari Evangelist". I'll bet your go door to door spreading the news of Araragi our lord and savior
#31 to #30 - mrsnowballs (04/04/2014) [-]
You were stalking me? tsk tsk tsk. I don't really mind though. Also did you intend that smiley to look that angry?
User avatar #32 to #31 - nuclearnacho (04/04/2014) [-]
Yes, good, and why the **** does the tongue smiley look that godamn pissed?
#33 to #32 - mrsnowballs (04/04/2014) [-]
It seems that you're almost done with Bakemonogatari. The next season is called Nisemonogatari, it focuses on the Fire sisters
It seems that you're almost done with Bakemonogatari. The next season is called Nisemonogatari, it focuses on the Fire sisters
User avatar #34 to #33 - nuclearnacho (04/04/2014) [-]
Are they MC's little sisters? Because they seem fun to follow.
#35 to #34 - mrsnowballs (04/04/2014) [-]
Yes they are, and I think Nise is the 2nd best season 2nd season being the best I gtg now, we'll talk more tomorrow
User avatar #36 to #35 - nuclearnacho (04/04/2014) [-]
No Prob. I'm probably not gonna finish Bake until tonight anyway
User avatar #26 to #20 - nuclearnacho (04/04/2014) [-]
Hmmm, Crunchyroll doesn't seem to have the final part(s) to Tsubasa Cat. Do you have a site I can stream them at?
#27 to #26 - mrsnowballs (04/04/2014) [-]
This is where I watched it You need to login to view this link

Also how do you like it so far?
User avatar #28 to #27 - nuclearnacho (04/04/2014) [-]
It's pretty great. What it loses in having ******** plot progression it makes up in clever dialogue and the interesting art style. So far, snail girl has best theme.
#29 to #28 - mrsnowballs (04/04/2014) [-]
Damn straight!
Damn straight!
User avatar #24 to #20 - nuclearnacho (04/03/2014) [-]
As a follow up, I now see that blonde girl is that girl in Oshino's place. Also I'm ******* loving it so far.
#25 to #24 - mrsnowballs (04/03/2014) [-]
Great! Don't forget to watch the aftercredits. Tthere is always something funny going on. Msg me when you finished the season, or when you just want to talk, discuss the anime and whatnot. I'm always open
User avatar #22 to #20 - nuclearnacho (04/01/2014) [-]
Oh yeah, also, isn't Bakemonogatari only the first season (or whatever they call it) of the monogatari series? If so, what are the others, and are they direct sequels/continuations?
#23 to #22 - mrsnowballs (04/01/2014) [-]
Nekomonogatari is a prequel to Bake. Everything else is in order
Nekomonogatari is a prequel to Bake. Everything else is in order
User avatar #21 to #20 - nuclearnacho (04/01/2014) [-]
interesting. Blondie hasn't shown up for me yet, though. Guess I'll be looking forward to it.
 Friends (0)