Upload
Login or register

notaxev

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:3/07/2013
Last Login:2/17/2014
Location:Yawron
FunnyJunk Career Stats
Comment Thumbs: 992 total,  1039 ,  47
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 199 Comments: Anon Annihilator → Level 200 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Total Comments Made:245
FJ Points:994

latest user's comments

#80 - No prob 09/18/2013 on BAD Luck GTA 5 Cop 0
#22 - Happy birthday  [+] (8 new replies) 09/17/2013 on BAD Luck GTA 5 Cop +2
User avatar
#24 - Kabutops (09/17/2013) [-]
is it strange that you two have the same avatar
User avatar
#28 - Kabutops (09/17/2013) [-]
wtf is going on here. did he just wish himself a happy birthday
User avatar
#27 - spainisbad (09/17/2013) [-]
And inversed names.
User avatar
#29 - holycrapimacupcake (09/17/2013) [-]
So yeah, samefag.
User avatar
#71 - vexaton (09/18/2013) [-]
spainisbad kabutops

Not a samefag. He copied my name and avatar as a practical joke, and he stuck with it I guess.

notaxev

Thanks bro ;)
User avatar
#81 - holycrapimacupcake (09/18/2013) [-]
Okay then.
User avatar
#80 - notaxev (09/18/2013) [-]
No prob
User avatar
#79 - spainisbad (09/18/2013) [-]
Aah ok
#598 - Just saying, multiply your lollipops, not your candies. It's m… 09/05/2013 on vexaton's profile 0
#1 - oh my god MUTANT DEATH SHARKS WITH WINGS 09/05/2013 on Actually crazy important +7
#596 - Just keep buying lollipops and planting them, you won't need t…  [+] (2 new replies) 09/05/2013 on vexaton's profile 0
User avatar
#597 - vexaton (09/05/2013) [-]
Will do
User avatar
#598 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just saying, multiply your lollipops, not your candies. It's much more beneficial.

(you'll know what I mean later on)
#594 - Yep, it seems kinda intimidating, doesn't it? Don't worry, you…  [+] (4 new replies) 09/05/2013 on vexaton's profile 0
User avatar
#595 - vexaton (09/05/2013) [-]
I figured with my calculations. It seemed intimidating when it said 1/day... Now it's 7/hour, it's gonna be fast after a while
User avatar
#596 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just keep buying lollipops and planting them, you won't need them this early on (I don't think)
User avatar
#597 - vexaton (09/05/2013) [-]
Will do
User avatar
#598 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just saying, multiply your lollipops, not your candies. It's much more beneficial.

(you'll know what I mean later on)
#592 - It is, and it gets kinda difficult later on, since you'll need…  [+] (6 new replies) 09/05/2013 on vexaton's profile 0
User avatar
#593 - vexaton (09/05/2013) [-]
Is it in realtime btw? The lollipop farm and such?
User avatar
#594 - notaxev (09/05/2013) [-]
Yep, it seems kinda intimidating, doesn't it? Don't worry, you'll soon get lollipops by the second.
User avatar
#595 - vexaton (09/05/2013) [-]
I figured with my calculations. It seemed intimidating when it said 1/day... Now it's 7/hour, it's gonna be fast after a while
User avatar
#596 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just keep buying lollipops and planting them, you won't need them this early on (I don't think)
User avatar
#597 - vexaton (09/05/2013) [-]
Will do
User avatar
#598 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just saying, multiply your lollipops, not your candies. It's much more beneficial.

(you'll know what I mean later on)
#590 - I just ate toast  [+] (8 new replies) 09/05/2013 on vexaton's profile 0
User avatar
#591 - vexaton (09/05/2013) [-]
...... You are not me... And btw, now I have a production rate of 4lp/hour, I went on a quest, and I have figured this shit out. Thanks! This is amusing
User avatar
#592 - notaxev (09/05/2013) [-]
It is, and it gets kinda difficult later on, since you'll need to plan strategies a little
User avatar
#593 - vexaton (09/05/2013) [-]
Is it in realtime btw? The lollipop farm and such?
User avatar
#594 - notaxev (09/05/2013) [-]
Yep, it seems kinda intimidating, doesn't it? Don't worry, you'll soon get lollipops by the second.
User avatar
#595 - vexaton (09/05/2013) [-]
I figured with my calculations. It seemed intimidating when it said 1/day... Now it's 7/hour, it's gonna be fast after a while
User avatar
#596 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just keep buying lollipops and planting them, you won't need them this early on (I don't think)
User avatar
#597 - vexaton (09/05/2013) [-]
Will do
User avatar
#598 - notaxev (09/05/2013) [-]
Just saying, multiply your lollipops, not your candies. It's much more beneficial.

(you'll know what I mean later on)
#586 - Okie dokie 09/05/2013 on vexaton's profile 0
#584 - I think you either have to get 10 lollipops or 100 candy.  [+] (2 new replies) 09/05/2013 on vexaton's profile 0
User avatar
#585 - vexaton (09/05/2013) [-]
I'll get 100 candy and then get back to you
User avatar
#586 - notaxev (09/05/2013) [-]
Okie dokie
Leave a comment Refresh Comments (13)
Anonymous comments allowed.
13 comments displayed.
#12 - kattbajs (04/03/2013) [-]
<3♥<3♥<3
#13 to #12 - notaxev (04/03/2013) [-]
#1 - theflamingfire (03/27/2013) [-]
Why do you even need 2 accounts?!
#2 to #1 - notaxev (03/27/2013) [-]
I have around 6 or 7 accounts.
#3 to #2 - theflamingfire (03/27/2013) [-]
Do you really need that many? Do you just use them to thumb yourself?
#4 to #3 - notaxev (03/27/2013) [-]
No? I don't ever thumb myself up. Some accounts I forgot my password to (I don't usually put my email in for verification) one got banned, and the rest I made out of boredom, like this one.
#5 to #4 - theflamingfire (03/27/2013) [-]
So a lot of accounts for just the same people my life is a lie.....
#6 to #5 - notaxev (03/27/2013) [-]
How did you even know I had multiple accounts?
#7 to #6 - theflamingfire (03/27/2013) [-]
I have my ways.....
#8 to #7 - notaxev (03/27/2013) [-]
Is it because my name and profile picture in reverse is that of vexaton's?
Is it because my name and profile picture in reverse is that of vexaton's?
#9 to #8 - theflamingfire (03/27/2013) [-]
Yes.......
#10 to #9 - notaxev (03/27/2013) [-]
Comment Picture
#11 to #10 - theflamingfire (03/27/2013) [-]
Comment Picture