Upload
Login or register

ninjasonic

Last status update:
-
Date Signed Up:5/26/2011
Last Login:5/30/2016
Stats
Content Thumbs: 2 total,  0 ,  2
Comment Thumbs: 603 total,  670 ,  67
Content Level Progress: 3.38% (2/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 30% (3/10)
Level 160 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 161 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:0
Content Views:6
Total Comments Made:429
FJ Points:771

latest user's comments

#700616 - **ninjasonic rolls 0** 12456789  [+] (9 replies) 11/30/2011 on FJ Pony Thread +1
User avatar
#700624 - lordheckler (11/30/2011) [-]
Lol
User avatar
#700642 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 6** 12345679 i will get this one
#700647 - lordheckler (11/30/2011) [-]
#700673 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 46** dubs then
#700681 - lordheckler (11/30/2011) [-]
#700698 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 51** dubs dubs dubs please
#700707 - lordheckler (11/30/2011) [-]
**lordheckler rolls 81**
User avatar
#700703 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
ah forget it
User avatar
#700643 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
mabye not
#700595 - **ninjasonic rolls 3** 12346789  [+] (10 replies) 11/30/2011 on FJ Pony Thread +2
User avatar
#700616 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 0** 12456789
User avatar
#700624 - lordheckler (11/30/2011) [-]
Lol
User avatar
#700642 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 6** 12345679 i will get this one
#700647 - lordheckler (11/30/2011) [-]
#700673 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 46** dubs then
#700681 - lordheckler (11/30/2011) [-]
#700698 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
**ninjasonic rolls 51** dubs dubs dubs please
#700707 - lordheckler (11/30/2011) [-]
**lordheckler rolls 81**
User avatar
#700703 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
ah forget it
User avatar
#700643 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
mabye not
#700343 - i want to draw but i am horrible at drawing  [+] (3 replies) 11/30/2011 on FJ Pony Thread +2
User avatar
#700404 - blitzeddoom (11/30/2011) [-]
I used to be terrible.
Like freaking terrible.
Ungodly.
But i started to just draw random stuff, and i can draw decently now. Its all about practice.
User avatar
#700359 - potatos (11/30/2011) [-]
And that is why you SHOULD draw,
to get better ^^

A great tip is to sketch existing things or pictures.
If you wanna draw a pony, then look at 1000 pictures of ponies and copy them.
That way you'll get a feel of how they look and how the lines should be drawn.
User avatar
#700377 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
ok thanks for the tip buddy
#700228 - hmmmm i don't know il think about it  [+] (1 reply) 11/30/2011 on FJ Pony Thread 0
User avatar
#700235 - epiluna (11/30/2011) [-]
yeah im kinda stumped bro sorry lol
#700197 - im trying to make a new account do you know what my new userna…  [+] (3 replies) 11/30/2011 on FJ Pony Thread 0
User avatar
#700215 - epiluna (11/30/2011) [-]
hmm how about "Dinkamena derp"?
#700228 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
hmmmm i don't know il think about it
User avatar
#700235 - epiluna (11/30/2011) [-]
yeah im kinda stumped bro sorry lol
#700149 - Picture  [+] (5 replies) 11/30/2011 on FJ Pony Thread +1
User avatar
#700189 - epiluna (11/30/2011) [-]
O.O if only lava lamps were that cool
#700197 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
im trying to make a new account do you know what my new username should be?
User avatar
#700215 - epiluna (11/30/2011) [-]
hmm how about "Dinkamena derp"?
#700228 - ninjasonic (11/30/2011) [-]
hmmmm i don't know il think about it
User avatar
#700235 - epiluna (11/30/2011) [-]
yeah im kinda stumped bro sorry lol