Upload
Login or register

neptomite

Last status update:
-
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:5/20/2013
Last Login:9/11/2015
Location:Newcastle OK USA
Stats
Content Thumbs: 32 total,  77 ,  45
Comment Thumbs: 357 total,  400 ,  43
Content Level Progress: 62.71% (37/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 30% (3/10)
Level 133 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 134 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:10086
Times Content Favorited:12 times
Total Comments Made:165
FJ Points:370
Just your average guy. i love to laugh with the people of funnyjunk

  • Views: 172
    Thumbs Up 1 Thumbs Down 6 Total: -5
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/18/13
    trolling?? trolling??

latest user's comments

#2144 - YES. i like a positive attitude!! n.n silver lining f…  [+] (1 reply) 02/15/2015 on Alone on V-day selfie thread? 0
User avatar
#2148 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Yup. You can always try tomorrow and so on.
#2108 - are you implying that "she" is a "HE"? …  [+] (2 replies) 02/15/2015 on Alone on V-day selfie thread? 0
User avatar
#2111 - Elk (02/15/2015) [-]
No, but are you just going to wait around until she is?
User avatar
#2132 - neptomite (02/15/2015) [-]
meh. >.< we are just friends. besides, if she WANTS to be a guy then i say to each there own hahaha
#2095 - well, thank you. n.n what about your plans for valen…  [+] (3 replies) 02/15/2015 on Alone on V-day selfie thread? 0
User avatar
#2105 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Well I didn't really plan anything so I guess so : D
User avatar
#2144 - neptomite (02/15/2015) [-]
YES. i like a positive attitude!! n.n

silver lining for me.... i get to rest and feel refreshed for a new day tomorrow!!
User avatar
#2148 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Yup. You can always try tomorrow and so on.
#2088 - ya its no big deal. just a "meh" kinda thing anyways…  [+] (4 replies) 02/15/2015 on Alone on V-day selfie thread? 0
User avatar
#2099 - Elk (02/15/2015) [-]
You should go kick her in the balls right now.
User avatar
#2108 - neptomite (02/15/2015) [-]
are you implying that "she" is a "HE"?

as i do not have an adequate reply i will say this: touche
User avatar
#2111 - Elk (02/15/2015) [-]
No, but are you just going to wait around until she is?
User avatar
#2132 - neptomite (02/15/2015) [-]
meh. >.< we are just friends. besides, if she WANTS to be a guy then i say to each there own hahaha
#2080 - conflicting work schedules (i got off at 2 and she got called …  [+] (5 replies) 02/15/2015 on Alone on V-day selfie thread? 0
User avatar
#2087 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Damn, sorry to hear!
User avatar
#2095 - neptomite (02/15/2015) [-]
well, thank you. n.n

what about your plans for valentines? did they work out?
User avatar
#2105 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Well I didn't really plan anything so I guess so : D
User avatar
#2144 - neptomite (02/15/2015) [-]
YES. i like a positive attitude!! n.n

silver lining for me.... i get to rest and feel refreshed for a new day tomorrow!!
User avatar
#2148 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Yup. You can always try tomorrow and so on.
#2052 - here is me.. for a date that was canceled T.T  [+] (13 replies) 02/15/2015 on Alone on V-day selfie thread? +2
User avatar
#2057 - Elk (02/15/2015) [-]
It happens.
User avatar
#2088 - neptomite (02/15/2015) [-]
ya its no big deal. just a "meh" kinda thing anyways. i was all ready to go out tho :p
User avatar
#2099 - Elk (02/15/2015) [-]
You should go kick her in the balls right now.
User avatar
#2108 - neptomite (02/15/2015) [-]
are you implying that "she" is a "HE"?

as i do not have an adequate reply i will say this: touche
User avatar
#2111 - Elk (02/15/2015) [-]
No, but are you just going to wait around until she is?
User avatar
#2132 - neptomite (02/15/2015) [-]
meh. >.< we are just friends. besides, if she WANTS to be a guy then i say to each there own hahaha
User avatar
#2054 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Why did she cancel?
User avatar
#2080 - neptomite (02/15/2015) [-]
conflicting work schedules (i got off at 2 and she got called to work at 5). it was spur of the moment when i asked her ANYWAYS >.<
User avatar
#2087 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Damn, sorry to hear!
User avatar
#2095 - neptomite (02/15/2015) [-]
well, thank you. n.n

what about your plans for valentines? did they work out?
User avatar
#2105 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Well I didn't really plan anything so I guess so : D
User avatar
#2144 - neptomite (02/15/2015) [-]
YES. i like a positive attitude!! n.n

silver lining for me.... i get to rest and feel refreshed for a new day tomorrow!!
User avatar
#2148 - lospuglet (02/15/2015) [-]
Yup. You can always try tomorrow and so on.
#25 - if only our eyes could see every color in the spectrum  [+] (6 replies) 02/11/2015 on Stunning Images You May... +12
User avatar
#143 - niggastolemyname (03/29/2015) [-]
#98
User avatar
#144 - niggastolemyname (03/29/2015) [-]
404'd
well fuck
User avatar
#99 - lordmandy (02/12/2015) [-]
It's impossible for this picture to contain one million colours.

It's 700x700px so the máximum would be 490,000 colours, and still, since it is a jay-pegg, the compression just fucks up many of those...
User avatar
#37 - zeunfunnyguy (02/11/2015) [-]
is that way it looks like the top 4 rows or something look almost identical?
User avatar
#91 - vapaus (02/12/2015) [-]
Each square has black on the top left, red on the top right, and green on the bottom left. Each of them create a gradient to the other side, overlapping the transparency of the other color/contrast, making a different color. Then blue/white is put as a gradient on the bottom over the whole of the squares, making it so that every pixel in the normally identical black/green/red are gradually more blue than the one's towards the top left.

Since RGB are the digital primary colors, this produces a decent color array of unnoticeable, slight change per pixel.
[ 156 Total ]