Upload
Login or register

mjohnsononefive

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Consoles Owned: xbox
Video Games Played: skyrim, call of duty
X-box Gamertag: CMJ1511
Date Signed Up:1/14/2012
Last Login:3/11/2013
Location:Minnesota
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 21366 total,  23921 ,  2555
Comment Thumbs: 1839 total,  2584 ,  745
Content Level Progress: 35.7% (357/1000)
Level 221 Content: Mind Blower → Level 222 Content: Mind Blower
Comment Level Progress: 37% (37/100)
Level 218 Comments: Comedic Genius → Level 219 Comments: Comedic Genius
Subscribers:3
Content Views:720249
Times Content Favorited:1378 times
Total Comments Made:848
FJ Points:23375
Favorite Tags: Hitler (10) | did (9) | Nothing (9) | wrong (8) | i love you (3) | a (2) | Call of duty (2) | facebook (2) | forever alone (2) | Google (2) | nigger (2) | nine eleven (2) | obama (2) | reddit (2) | tags (2) | why (2) | youtube (2)

  • Views: 72743
    Thumbs Up 3538 Thumbs Down 168 Total: +3370
    Comments: 213
    Favorites: 98
    Uploaded: 09/07/12
    Urban Dictionary Urban Dictionary
  • Views: 51917
    Thumbs Up 2514 Thumbs Down 191 Total: +2323
    Comments: 92
    Favorites: 98
    Uploaded: 05/26/12
    Best 4chan pickup lines Best 4chan pickup lines
  • Views: 73386
    Thumbs Up 2513 Thumbs Down 222 Total: +2291
    Comments: 325
    Favorites: 714
    Uploaded: 09/19/12
    beta turned alpha beta turned alpha
  • Views: 53714
    Thumbs Up 2123 Thumbs Down 307 Total: +1816
    Comments: 98
    Favorites: 78
    Uploaded: 11/08/12
    Glenn Glenn
  • Views: 45774
    Thumbs Up 1849 Thumbs Down 87 Total: +1762
    Comments: 65
    Favorites: 89
    Uploaded: 09/14/12
    Facebook (1) Facebook (1)
  • Views: 43827
    Thumbs Up 1734 Thumbs Down 296 Total: +1438
    Comments: 216
    Favorites: 71
    Uploaded: 09/07/12
    North America North America

latest user's comments

#60 - "Does a halfassed job at the last minute, blames everyone… 01/13/2013 on In a nutshell... +3
#127 - **mjohnsononefive rolls 4,257** 12/09/2012 on The suit 0
#182 - I don't think Canadians swear... 12/07/2012 on Nothing But Badasses In... 0
#38 - Something I've had saved for awhile  [+] (1 new reply) 11/30/2012 on *enter punchline here* +22
#62 - ohgodwaitimatheist (11/30/2012) [-]
I like this one.
#130 - It looks like she's ******* 12...  [+] (2 new replies) 11/29/2012 on You rage you lose 0
User avatar
#155 - johnylingo (11/29/2012) [-]
nah man only 11.....


her boyfriends second cousin wants to take it slow
User avatar
#149 - gladiator (11/29/2012) [-]
fucking 12 what?

#233 - Holy crap dude, 5 years and 21 comments? That's gotta be some …  [+] (1 new reply) 11/28/2012 on Went Fishing +1
User avatar
#236 - tony (11/28/2012) [-]
lol, ima start being active now.
#164 - Yeah, but I'm butthurt 11/28/2012 on best use for ex wife's... 0
#220 - But... But hockey rules 11/28/2012 on Went Fishing +2
#219 - Well that sir, is dedication. I for one have a really hard tim…  [+] (3 new replies) 11/28/2012 on Went Fishing -3
User avatar
#223 - tony (11/28/2012) [-]
just never forget, the internet is used to share. i dont go on reddit, so i like it when ppl post reddit juk here. i dont post or comment often, but im going to now, its about time XD.
User avatar
#233 - mjohnsononefive (11/28/2012) [-]
Holy crap dude, 5 years and 21 comments? That's gotta be some kinda record
User avatar
#236 - tony (11/28/2012) [-]
lol, ima start being active now.
#210 - omg im anon im the cancer of the internet  [+] (5 new replies) 11/28/2012 on Went Fishing -2
User avatar
#213 - tony (11/28/2012) [-]
dude, even i dont give a fuck. ive been here for 5 years.
User avatar
#219 - mjohnsononefive (11/28/2012) [-]
Well that sir, is dedication. I for one have a really hard time on this site. I used to be on here for hours a day, but then my friend introduced me to reddit. And coming on the site the next day, half of all frontpage content was straight off of reddit front page. Now this didn't really bug me too badly, but ever since it has just begun to piss me off more and more, especially since a lot of people continue to claim that shit as OC and theirs.
User avatar
#223 - tony (11/28/2012) [-]
just never forget, the internet is used to share. i dont go on reddit, so i like it when ppl post reddit juk here. i dont post or comment often, but im going to now, its about time XD.
User avatar
#233 - mjohnsononefive (11/28/2012) [-]
Holy crap dude, 5 years and 21 comments? That's gotta be some kinda record
User avatar
#236 - tony (11/28/2012) [-]
lol, ima start being active now.
[ 839 Total ]

user's friends

Leave a comment Refresh Comments (21)
Anonymous comments allowed.
21 comments displayed.
#22 - bluemeatmballs (10/26/2012) [-]
Hello sir. I have noticed you aren't an item collector, but you do have a good amount of FJ points.
Now, if you don't collect items, these points are useless to you.
So i'm asking you sincerely, might you be willing to share some of those poins with me?
You could make me very happy, and I will use them for the great cause of item science.
Sorry for bothering you, and thanks for considering.
<3
#20 - alZii
has deleted their comment [-]
#21 to #20 - mjohnsononefive (10/24/2012) [-]
Sure, I don't do anything with them OR understand the purpose, I just collected a few to see what all of the hubbub was about
#6 - anon (09/12/2012) [-]
euro eh? do you live in minnisota?
#7 to #6 - mjohnsononefive (09/12/2012) [-]
I don't know you. Plus you spelled Minnesota wrong faggot. try harder next time
#8 to #7 - anon (09/12/2012) [-]
>Doesn't know someone.
> Calls them a faggot.
#9 to #8 - mjohnsononefive (09/12/2012) [-]
Oh look, I'm like 99% of the internet!
#10 to #9 - anon (09/13/2012) [-]
well i live in minnesota and have AP euro with a test today but soooooooooooory
#11 to #10 - mjohnsononefive (09/13/2012) [-]
what school?
#12 to #11 - anon (09/16/2012) [-]
wayzata highschool
#13 to #12 - mjohnsononefive (09/16/2012) [-]
Well **** me too
#14 to #13 - anon (09/18/2012) [-]
what block do you have it?
#15 to #14 - mjohnsononefive (09/18/2012) [-]
1
#16 to #15 - anon (09/18/2012) [-]
i have it block 2 and Mr. Bernt do you have Prond?
#17 to #16 - mjohnsononefive (09/18/2012) [-]
nah I've got rudell. Whats your name?
#18 to #17 - anon (09/18/2012) [-]
Lucas Robinson
you?
#3 - burnoutlegend (09/12/2012) [-]
So how was the test?
#4 to #3 - mjohnsononefive (09/12/2012) [-]
I DID AMAZING, CAUSE MAN DID I EVER STUDY HARDit went alright, I got a b+ which isn't good, but... eh
#5 to #4 - burnoutlegend (09/12/2012) [-]
A b is good mate, better than i have achieved in the past 2 years, not because im dumb, just because my teachers didnt turn up and my class didnt shut up when they did, but still a few C's is alright i guess, this year is alright because its the final one people are actually shutting the **** up
#1 - anon (09/07/2012) [-]
LOL HEY THERE "HIPSTER"
what makes you so hipster? because you have non-prescription glasses? because you wear slip ons? how many plaid shirts/neckerchiefs do you have?
oh wait shut the **** up faggot