x

mcmanybucks

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 25
Facebook Profile: nah bruh
Youtube Channel: lol
Steam Profile: Mcmanybucks or some shit like that
Consoles Owned: Ps1, Ps2, Ps3, Wii, DS, DSi, 3DS, Sega Genesis, Gameboy, Gameboy Colour, Gameboy Advance
Video Games Played: all of them
X-box Gamertag: lol, playstation masterrace
PSN: fuck if i know
Interests: your mom
Date Signed Up:6/13/2011
Last Login:8/29/2015
Location:Denmarkness
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#1453
Comment Ranking:#1263
Highest Content Rank:#1063
Highest Comment Rank:#1220
Content Thumbs: 9512 total,  11569 ,  2057
Comment Thumbs: 6743 total,  9280 ,  2537
Content Level Progress: 97% (97/100)
Level 185 Content: Anon Annihilator → Level 186 Content: Anon Annihilator
Comment Level Progress: 31% (31/100)
Level 256 Comments: Contaminated Win → Level 257 Comments: Contaminated Win
Subscribers:1
Content Views:424101
Times Content Favorited:423 times
Total Comments Made:3319
FJ Points:14307
Favorite Tags: Muffin (2)
Fuck this site, im going to reddi-..SHIT

Funny Pictures

  • Views: 1636
    Thumbs Up 13 Thumbs Down 3 Total: +10
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 03/16/13
    I findz it funneh.. I findz it funneh..
  • Views: 1517
    Thumbs Up 12 Thumbs Down 2 Total: +10
    Comments: 4
    Favorites: 0
    Uploaded: 07/04/12
    Madagascar 3 Madagascar 3
  • Views: 1540
    Thumbs Up 18 Thumbs Down 8 Total: +10
    Comments: 4
    Favorites: 0
    Uploaded: 03/03/12
    Epic Marine Weapon Epic Marine Weapon
  • Views: 1916
    Thumbs Up 9 Thumbs Down 0 Total: +9
    Comments: 9
    Favorites: 0
    Uploaded: 07/13/14
    Reaction picz, plz? Reaction picz, plz?
  • Views: 641
    Thumbs Up 11 Thumbs Down 3 Total: +8
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 07/26/12
    Niggers Niggers
  • Views: 1118
    Thumbs Up 10 Thumbs Down 3 Total: +7
    Comments: 3
    Favorites: 0
    Uploaded: 03/06/15
    Im sorry, what? Im sorry, what?
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > >> [ 92 ]

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2250
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#9 - anon (01/31/2015) [-]
fag
#7 - anon (07/20/2013) [-]
******* deleting your comments just because you get thumbed down, pathetic, can't believe you give a **** about thumbs so much that you delete all or any negative ones.
User avatar #8 to #7 - mcmanybucks (07/20/2013) [-]
Actually, you're wrong, but thanks for starting a new argument which was what i intended to avoid..i deleted my comments because i didnt want people to reply to me anymore, i wanted the argument to die down.
User avatar #5 - trolljunkusa (05/21/2013) [-]
Hey man you built that PC yet?
User avatar #6 to #5 - mcmanybucks (05/23/2013) [-]
No i just needed some information and tips..i havent gotten the time nor the money yet but i will soon..just checking up on things so i dont buy some complete ****
#4 - ricardobonilla (03/25/2012) [-]
I'm gonna try bumping you back up a little out of the banned zone.. ^_^
User avatar #3 - missfoxgirl (03/02/2012) [-]
hej med dig :)
User avatar #1 - theqk (09/21/2011) [-]
can you delete this post by fckya? http://funnyjunk.com/youtube/2636601/Heman+Singing+D/1#1
I really want to troll him
User avatar #2 to #1 - mcmanybucks (09/24/2011) [-]
whoops :vdidnt come in my inbox xD
 Friends (0)