Upload
Login or register
45 comments displayed.
#12147 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
This image has expired
#12235 to #13260 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Ugh, I hat Mouse and Keyboard
#12238 to #13348 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
I don't know why, but I am better with a mouse than with a controller.
#12241 to #13351 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
not me, i barely win at shooting games with controller, m&k would be worse
#12242 to #13354 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
My computer is **** though, so only games I play TF2 and minecraft.
#12185 to #13260 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Hate school in general? The way it works? the work given? The subjects? The teachers?
#12189 to #13298 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
The teachers and the work, mostly.
#12191 to #13302 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Have you talked to any of the higher ups about it?
#12196 to #13304 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Yeah, I'm just gonna have to deal with it and get it over with.
#12197 to #13309 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Well good luck, hope for the best, prepare for the worst
#12201 to #13310 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Thanks. I'm trying alot harder too.
#12203 to #13314 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Good to know
#12206 to #13316 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
What have you been up to?
#12208 to #13319 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Not much, just gaming and drawing and watching movies
#12209 to #13321 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
What game?
#12213 to #13322 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
The Darkness
#12215 to #13326 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Never heard of it.
#12216 to #13328 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
seriously?
#12220 to #13329 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
No, what kind of game is it?
#12223 to #13333 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Sci-fi horror FPS
#12225 to #13336 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Sounds cool, what console do you use?
#12226 to #13338 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
PS3
#12228 to #13339 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
I have a 360.
#12232 to #13341 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Of course

no one has a PS3...
#12233 to #13345 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
360s are bad IMO because online costs money. If I could afford id, I would be a PC gamer
#12148 to #13260 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
*hugs*

Hey
#12149 to #13261 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
What's up?
#12150 to #13262 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Just chilling, gonna eat home made pizza soon
#12151 to #13263 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Neat, I love pizza
#12152 to #13264 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Yep, but unheatlthy as hell
#12153 to #13265 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Yup I don't eat it much because of that and because I'm broke as ****
#12154 to #13266 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
True, we hardly have any food in the house myself
#12155 to #13267 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
I know, I need a job too. You got one?
#12156 to #13268 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Yeah, part time at a cafe
#12157 to #13269 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Is it a good job?
#12158 to #13270 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Meh, the job itself sucks, minimum pay, but free food and drink and I get to use the net
#12160 to #13271 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
You still in school?
#12162 to #13273 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Nah, you?
#12163 to #13275 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Yeah, I got held back.
#12164 to #13276 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Oh...how do you mean?
#12167 to #13277 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
I didn't have enough credits, so I had to redo my Junior year.
#12171 to #13280 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
Oh im sorry...

Any reason why?
#12177 to #13284 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
Because I was stupid and slacked off, so now I need to clean up my mess.
#12178 to #13290 - malizlewaa
(07/04/2012) [-]
I know that feel
#12181 to #13291 - FrankReal
(07/04/2012) [-]
They say people tend to do good at things they like, well I hate school.