Upload
Login or register

maguitox

Last status update:
-
Date Signed Up:6/16/2013
Last Login:9/01/2016
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#5542
Comment Ranking:#5467
Highest Content Rank:#1779
Highest Comment Rank:#550
Content Thumbs: 1319 total,  1606 ,  287
Comment Thumbs: 11370 total,  12410 ,  1040
Content Level Progress: 80% (8/10)
Level 104 Content: Funny Junkie → Level 105 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 75% (75/100)
Level 288 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor → Level 289 Comments: More Thumbs Than A Hiroshima Survivor
Subscribers:1
Content Views:131005
Times Content Favorited:224 times
Total Comments Made:2912
FJ Points:9948
Favorite Tags: Anime (4) | fate (4) | night (4) | stay (4) | Frisk (3) | papyrus (3) | Sans (3) | Undertale (3) | animu (2) | desu (2) | manga (2) | mangoes (2) | nya (2) | saber (2) | ufotable (2)

latest user's comments

#4 - Animu mango focused, but landscapes are cool too. thx m8  [+] (5 new replies) 05/25/2016 on Anime wallpapers 0
User avatar
#31 - brasssquire (05/28/2016) [-]
Yo, I've posted it, in case you missed it.
/Wallpaper+dump+1/funny-pictures/5931431/
heres the link
#5 - brasssquire (05/25/2016) [-]
Cool, then I'll get back to you in a few days, I suppose.
User avatar
#6 - ultralinkfan (05/25/2016) [-]
could you make a mentin list for that shit, dont wanna miss sme wallpapers i might nt have yet
User avatar
#7 - brasssquire (05/25/2016) [-]
join list: AnimeWallpapers

Did I do it right?
If I did, I guess I just gotta re insert it in the comp, correct?
User avatar
#8 - ultralinkfan (05/25/2016) [-]
you're correct, can't wait for the dump(s)!
#2 - Whatever is easier for you to share is fine  [+] (7 new replies) 05/25/2016 on Anime wallpapers 0
User avatar
#3 - brasssquire (05/25/2016) [-]
Aight, guess I'll post it as content because its easier to mass dump that way.
Any preference? Animu/Mango only, I assume.
Oh, and for the record, I'll probably do that on the weekend, seeing as I have two exams on Friday.
#4 - maguitox (05/25/2016) [-]
Animu mango focused, but landscapes are cool too. thx m8
User avatar
#31 - brasssquire (05/28/2016) [-]
Yo, I've posted it, in case you missed it.
/Wallpaper+dump+1/funny-pictures/5931431/
heres the link
#5 - brasssquire (05/25/2016) [-]
Cool, then I'll get back to you in a few days, I suppose.
User avatar
#6 - ultralinkfan (05/25/2016) [-]
could you make a mentin list for that shit, dont wanna miss sme wallpapers i might nt have yet
User avatar
#7 - brasssquire (05/25/2016) [-]
join list: AnimeWallpapers

Did I do it right?
If I did, I guess I just gotta re insert it in the comp, correct?
User avatar
#8 - ultralinkfan (05/25/2016) [-]
you're correct, can't wait for the dump(s)!
#51 - Picture 05/23/2016 on neengeh 0
#28 - Picture  [+] (1 new reply) 05/22/2016 on Gimmie Dat Butt +51
User avatar
#73 - strangesir (05/23/2016) [-]
The GMod Idiot Box Episode 14 For the peepull that require sawss.
#46 - Im surprised no one posted this one 05/20/2016 on Don't talk to me 0
#10 - Aw yesh, dat screenshot spot 05/15/2016 on Irithyll of the Boreal Valley 0
#9 - damn right, we need more slam  [+] (2 new replies) 05/11/2016 on He shoots he scores +6
#11 - swagbot (05/11/2016) [-]
I got all your slam right here.

comeonandsl.am
User avatar
#22 - regularorange (05/11/2016) [-]
I need that site so bad
#45 - You guys need to up your game of bait pics from Fate 05/10/2016 on Bait Stay Night +2
#459 - That really blows. I don't understand why he would ask you to … 05/10/2016 on Bye, FJ. +1
#80 - I mean, you can always play offline if you wanna just campaign 05/09/2016 on Dark Souls is too hard 0