Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

madeyoulooknana

Rank #13828 on Comments
madeyoulooknana Avatar Level 219 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to madeyoulooknana Block madeyoulooknana Invite madeyoulooknana to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 23
Date Signed Up:8/11/2010
Last Login:12/21/2014
Location:CA
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#13828
Highest Content Rank:#1403
Highest Comment Rank:#4019
Content Thumbs: 6694 total,  7607 ,  913
Comment Thumbs: 1966 total,  2746 ,  780
Content Level Progress: 93% (93/100)
Level 166 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 167 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 55% (55/100)
Level 219 Comments: Comedic Genius → Level 220 Comments: Mind Blower
Subscribers:1
Content Views:410045
Times Content Favorited:423 times
Total Comments Made:1458
FJ Points:8947
Favorite Tags: no (2) | the (2) | why (2) | your (2)
JIZZ. IN. MY. PANTS.

latest user's comments

#269 - hmm. . . . thats funny. all I did was JIZZ. IN. MY. PANTS. 12/09/2010 on 12 DAYS OF FUNNYJUNK... +6
#123 - Picture 12/09/2010 on Best Part of my day +1
#319 - NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.  [+] (1 new reply) 12/07/2010 on Worlds Largest and Unheard... 0
#320 - commandress (12/07/2010) [-]
now give me that helmet
#160 - thankies :) in exchange for your help, wanna get naughty? lmfao jk 12/07/2010 on Joke of the day Sunday 0
#38 - for future reference, so is your mother.  [+] (2 new replies) 12/06/2010 on The Walrus +11
User avatar #70 - britishknee (12/06/2010) [-]
She has a glandular problem!
User avatar #41 - DemonX (12/06/2010) [-]
Pwned
#177 - you never said please. now you get none.  [+] (3 new replies) 12/06/2010 on Worlds Largest and Unheard... +3
User avatar #219 - commandress (12/06/2010) [-]
can i have a helmet pleeaseeee? or die.
#319 - madeyoulooknana (12/07/2010) [-]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
#320 - commandress (12/07/2010) [-]
now give me that helmet
#113 - Someone! where is this avatar ^ from originally?! looks hella funny.  [+] (2 new replies) 12/06/2010 on Joke of the day Sunday 0
User avatar #123 - Schlongman (12/06/2010) [-]
Entourage.
#160 - madeyoulooknana (12/07/2010) [-]
thankies :) in exchange for your help, wanna get naughty? lmfao jk
#106 - I know!! 12/06/2010 on CHALLENGE ACCEPTED. +5
#104 - Wow. your name kinda fits your response to the previous commen…  [+] (1 new reply) 12/06/2010 on CHALLENGE ACCEPTED. +2
User avatar #105 - CapObvious (12/06/2010) [-]
Why yes, yes it does. Thank you, kind sir.
#182 - Picture 12/06/2010 on Penis Growth +2
#181 - Picture 12/06/2010 on Penis Growth +1
#180 - ^ lmfao 12/06/2010 on Penis Growth +3
#4 - <--- and here is the bridge operators face lmao 12/05/2010 on FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU... +3
#3 - THIS IS GREAT!!! 12/05/2010 on 4chan Christmas +1
#1651 - would I ever be concerned if someone found my search list from… 12/05/2010 on 1 to 10 in the comments... +1
#1321 - unless its a mac  [+] (1 new reply) 12/03/2010 on 1 to 10 in the comments... +4
User avatar #1326 - Deputychewie (12/03/2010) [-]
touche kind sir...
#1320 - hey, you forgot that there is no physical proof that shows tha…  [+] (3 new replies) 12/03/2010 on 1 to 10 in the comments... 0
User avatar #1324 - Deputychewie (12/03/2010) [-]
your family lives in an office building?
User avatar #1651 - madeyoulooknana (12/05/2010) [-]
would I ever be concerned if someone found my search list from work? 99% of the time: no, not likely. its called WORK for a reason, and let me tell you something my fine fellow, if I ever had my own office and thusly meaning I held some sort of high importance in a company, wtf would I be doing on google?! My ass would be in the bathroom spanking myself with twenty's while snorting coke off a whores ass just like the rest of the higher ups.
#1385 - Chizypuff (12/03/2010) [-]
#136 - Picture 12/03/2010 on WHAT THE FUCK? +1
#1297 - <-- problem solved. Where's your proof now ****** …  [+] (8 new replies) 12/03/2010 on 1 to 10 in the comments... +2
User avatar #1300 - Deputychewie (12/03/2010) [-]
still in the office, on the hard drive, no memory is stored in the monitor...
#1321 - madeyoulooknana (12/03/2010) [-]
unless its a mac
User avatar #1326 - Deputychewie (12/03/2010) [-]
touche kind sir...
User avatar #1309 - blackhawknl (12/03/2010) [-]
Pwned x)
#1320 - madeyoulooknana (12/03/2010) [-]
hey, you forgot that there is no physical proof that shows that I was the one who typed in those searches! I have 1 family computer at home, that's it. no cameras or whatever, so how do you know it was me?
User avatar #1324 - Deputychewie (12/03/2010) [-]
your family lives in an office building?
User avatar #1651 - madeyoulooknana (12/05/2010) [-]
would I ever be concerned if someone found my search list from work? 99% of the time: no, not likely. its called WORK for a reason, and let me tell you something my fine fellow, if I ever had my own office and thusly meaning I held some sort of high importance in a company, wtf would I be doing on google?! My ass would be in the bathroom spanking myself with twenty's while snorting coke off a whores ass just like the rest of the higher ups.
#1385 - Chizypuff (12/03/2010) [-]
#2 - lmfao hahaha 12/02/2010 on bengay 0
#1528 - Picture 12/01/2010 on Things 90's Kids Realize 0
#251 - i win lmao 12/01/2010 on Around the Interwebz: part 23 +1
#250 - **** yeah for college humor and pranked!! XD 12/01/2010 on Around the Interwebz: part 23 +1
#297 - dadday! 12/01/2010 on OC is back? 0
#296 - no more. . . 12/01/2010 on OC is back? 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 950

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #38 - gallusxxxreborn (07/19/2014) [-]
You creep on me i creep on you
User avatar #35 - ryanfitzy (01/29/2013) [-]
Can i trade you something for your silver ore?
User avatar #37 to #36 - ryanfitzy (01/29/2013) [-]
maybe fab ore?
#20 - darktoucan (02/05/2012) [-]
who are you???
User avatar #21 to #20 - madeyoulooknana (02/05/2012) [-]
wtf long time no speak stranger lol Still haven't figured it out yet, eh? Im laughing very much at your anguish and confusion right now.
User avatar #22 to #21 - darktoucan (02/05/2012) [-]
well im sitten here jus thinking and boom i remember you and i got very curious again soooo who are ya ???

User avatar #23 to #22 - darktoucan (02/05/2012) [-]
ive deduced already that you are a girl but thats it :P
User avatar #24 to #23 - madeyoulooknana (02/06/2012) [-]
very good watson, but now you need to go a little bit deeper. .. . Think long and hard, The answer you seek is right in front of you mr.Thompson :)
User avatar #25 to #24 - darktoucan (02/23/2012) [-]
your name is whitney i dont know any whitneys you are a liar you smelly liar liar pants on fire
#26 to #25 - madeyoulooknana (02/23/2012) [-]
hahahaha I see you've been investigating me. Thats good, but thats also the problem, your looking at the wrong person. Try going a little bit deeper. .. .
hahahaha I see you've been investigating me. Thats good, but thats also the problem, your looking at the wrong person. Try going a little bit deeper. .. .
#28 to #26 - darktoucan (02/24/2012) [-]
wrong person you said in one of your comments last year that your name is whitney   
   
ahhh man
wrong person you said in one of your comments last year that your name is whitney

ahhh man
User avatar #29 to #28 - madeyoulooknana (02/24/2012) [-]
By wrong person, I meant who your looking at/investigating. Its not what I've been saying is what you need to look at or for. oh boy, now you look like an ass. lmao
User avatar #30 to #29 - darktoucan (02/24/2012) [-]
how the hell else am i supposed to determin whom you are
#31 to #30 - madeyoulooknana (02/24/2012) [-]
seriously, there is NO WAY your this retarded... I really hope I dont have to tell you, if I have to spell it out for you ima feel like the past 2 yrs with you will have been a waste of a good joke. C'mon bro, figure it out, this is KILLING ME. I cant handle all this suspense anymore XD Give u a hint I guess, **** it: When did I first start talking to you? Look at the comments YOU made right before then. Dumbass. *hits head against the desk*
#32 to #31 - darktoucan (03/14/2012) [-]
that makes no sense to me at all
that makes no sense to me at all
User avatar #33 to #32 - madeyoulooknana (03/15/2012) [-]
you're an idiot.
User avatar #34 to #33 - darktoucan (03/15/2012) [-]
i know

User avatar #27 to #26 - madeyoulooknana (02/23/2012) [-]
^ funny gif I just found, just wanted to use it lmaooo
User avatar #17 - royplayer (09/11/2011) [-]
In the DAYS OF MY YOUTH I WAS TOLD WHAT IT MEANS TO BE A MAN!!!
User avatar #18 to #17 - madeyoulooknana (09/12/2011) [-]
and what DID THEY TELL YOU?!!!!!
User avatar #19 to #18 - royplayer (09/13/2011) [-]
NOW I'VE REACHED THAT AGE I TRY TO DO ALL THOSE THINGS THE BEST I CAN!!!!
#15 - royplayer (09/01/2011) [-]
Well, thank you!

Your avatar....is....

........................................

All glory to the hypnotoad....
User avatar #16 to #15 - madeyoulooknana (09/01/2011) [-]
ohh no! **** you you lil..................................*drools* All glory to the hypnotoad........
User avatar #11 - sayankees (02/25/2011) [-]
lmfaooo
it wouldn't matterr, i stopped posting stuff after it all got removed =P
and i know, that is too bad =/
User avatar #12 to #11 - madeyoulooknana (02/26/2011) [-]
so hows new york? Its freakin colder than a witches tit out here in cali (XP) read for 2012 yet? I'll I need is a a surf board, bc thats gonna be the biggest god damn wave you will ever catch. lmfao
User avatar #13 to #12 - sayankees (02/26/2011) [-]
it's only around 25 right noww. it feels colder because it's soo damn windy
and of course i'm ready for 2012! whatever happens, i'm partying my ass off the night before =)
User avatar #14 to #13 - madeyoulooknana (03/17/2011) [-]
ONLY 25?! bitch be trippin balls! In cali, under 70 is freezing and unsurvivable. I hate the cold man XD I have to stay alive for 2012, I already made a FB promise to attend the event "2013" I have to be there, gotta show face :D rofl
User avatar #9 - dguitarhero (01/19/2011) [-]
why u wan be frends?
User avatar #10 to #9 - madeyoulooknana (01/19/2011) [-]
?! did I give that impression? Unless I added you and totally forgot (most likely) then no, I dont want to be your FRIEND. Now kindly **** OFF.
#8 to #7 - madeyoulooknana (01/09/2011) [-]
who the 						****					 are you? lmao
who the **** are you? lmao
User avatar #1 - darktoucan (08/20/2010) [-]
im back
User avatar #2 to #1 - madeyoulooknana (08/21/2010) [-]
Holly crap you found me?! lol yeah they deleted my old profile in the FJ massacre :( so how have you been?
#3 to #2 - darktoucan (08/23/2010) [-]
good just got back from camp
User avatar #4 to #3 - madeyoulooknana (08/24/2010) [-]
cute cat? lol
User avatar #5 to #4 - darktoucan (08/25/2010) [-]
thx just a random pic
User avatar #6 to #5 - madeyoulooknana (08/25/2010) [-]
alrighty then :3
 Friends (0)