Home Funny Pictures YouTube Funny Videos Funny GIFs Text/Links Channels Search

lyraheartstrings    

Rank #6435 on Subscribers
lyraheartstrings Avatar Level 310 Comments: Wizard
Offline
Send mail to lyraheartstrings Block lyraheartstrings Invite lyraheartstrings to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Facebook Profile: facebook.com/jamesracewolf
Consoles Owned: Xbox
Video Games Played: Halo, Cod, TF2 sometimes, the basic stuff
X-box Gamertag: MeatlessCashew
Interests: Ponies
Date Signed Up:4/16/2012
Last Login:4/16/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#21650
Highest Content Rank:#417
Highest Comment Rank:#74
Content Thumbs: 14017 total,  16523 ,  2506
Comment Thumbs: 11310 total,  13937 ,  2627
Content Level Progress: 92% (920/1000)
Level 213 Content: Comedic Genius → Level 214 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 42.6% (213/500)
Level 310 Comments: Wizard → Level 311 Comments: Wizard
Subscribers:11
Content Views:749326
Times Content Favorited:161 times
Total Comments Made:21144
FJ Points:848

Show:
Sort by:
Order:

funny text/links

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 42407
    Thumbs Up 842 Thumbs Down 167 Total: +675
    Comments: 365
    Favorites: 27
    Uploaded: 07/24/13
    Front Page These Days Front Page These Days
  • Views: 36920
    Thumbs Up 675 Thumbs Down 53 Total: +622
    Comments: 25
    Favorites: 18
    Uploaded: 08/12/13
    Taco Bell is smooth Taco Bell is smooth
  • Views: 28675
    Thumbs Up 613 Thumbs Down 64 Total: +549
    Comments: 69
    Favorites: 18
    Uploaded: 12/27/13
    I'd buy it I'd buy it
  • Views: 25914
    Thumbs Up 572 Thumbs Down 44 Total: +528
    Comments: 44
    Favorites: 9
    Uploaded: 08/17/13
    I Found the Gates of Hell I Found the Gates of Hell
  • Views: 22386
    Thumbs Up 461 Thumbs Down 67 Total: +394
    Comments: 86
    Favorites: 10
    Uploaded: 07/25/13
    IT ALL MAKES SENSE NOW IT ALL MAKES SENSE NOW
  • Views: 1517
    Thumbs Up 12 Thumbs Down 2 Total: +10
    Comments: 4
    Favorites: 0
    Uploaded: 11/10/13
    Confession Bear Confession Bear
1 2 > [ 7 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

  • Views: 1019
    Thumbs Up 5 Thumbs Down 2 Total: +3
    Comments: 1
    Favorites: 1
    Uploaded: 07/10/13
    I am Holding a Yam I am Holding a Yam

latest user's comments

#3986 - Or yellow?  [+] (1 new reply) 18 hours ago on elmarcocfc's profile 0
User avatar #3987 - elmarcocfc (3 hours ago) [-]
In terms of those pictures, yellow looks much better.
#3985 - Need an opinion, black?  [+] (2 new replies) 18 hours ago on elmarcocfc's profile 0
#3986 - lyraheartstrings (18 hours ago) [-]
Or yellow?
User avatar #3987 - elmarcocfc (3 hours ago) [-]
In terms of those pictures, yellow looks much better.
#1178452 - Yep! I don't personally think it turned out as well tho. But i… 21 hours ago on Friendly +1
#1178446 - Hello! 21 hours ago on Friendly +1
#1178442 - idk I might be, this is mine haha. I'm the guy that did the ba…  [+] (1 new reply) 21 hours ago on Friendly +1
User avatar #1178472 - wiredguy (21 hours ago) [-]
that's the one I was thinking of, indeed
#1178431 - Well according to funnyjunk my account is 2 years old right no…  [+] (7 new replies) 21 hours ago on Friendly +3
User avatar #1178450 - ocanom (21 hours ago) [-]
i remember when you did batman chest hair

you did superman too i think
User avatar #1178452 - lyraheartstrings (21 hours ago) [-]
Yep! I don't personally think it turned out as well tho. But it was still cool
User avatar #1178436 - wiredguy (21 hours ago) [-]
you're the one with the really cute IRL, right~?

hah, that's awesome though. happy birthday, I guess
#1178442 - lyraheartstrings (21 hours ago) [-]
idk I might be, this is mine haha. I'm the guy that did the batman chest hair
User avatar #1178472 - wiredguy (21 hours ago) [-]
that's the one I was thinking of, indeed
User avatar #1178433 - fugikuro (21 hours ago) [-]
Oh hey, it's you. Hi.
User avatar #1178446 - lyraheartstrings (21 hours ago) [-]
Hello!
#8495 - Thanks!  [+] (1 new reply) 04/14/2014 on lyraheartstrings's profile 0
User avatar #8496 - luluwho (04/14/2014) [-]
YW
#8494 - Not much. Just trying to get some homework done and failing at…  [+] (1 new reply) 04/14/2014 on lyraheartstrings's profile 0
User avatar #8497 - luluwho (04/14/2014) [-]
I remember homework it does suck.
#49 - I didn't know you didn't know it was me lol. I thought everyon…  [+] (1 new reply) 04/13/2014 on MattBomer's profile 0
User avatar #50 - MattBomer (04/14/2014) [-]
nooo, I like those best too. And I may sell dupes but not certain old magic stuff or favs. I hide this stuff for a reason.
#47 - No I just collect the 3 flowers haha. And yeah I had …  [+] (3 new replies) 04/13/2014 on MattBomer's profile 0
#48 - MattBomer (04/13/2014) [-]
grail fixed me up with all the old rares too, before he left. I miss my old friends so much, I'm glad you turned out to be lyra
User avatar #49 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
I didn't know you didn't know it was me lol. I thought everyone kinda knew that

And would you sell anything on those accounts? I'm interested in your pirate coins cuz I collect those. And other coins as well just to trade for pirate coins
User avatar #50 - MattBomer (04/14/2014) [-]
nooo, I like those best too. And I may sell dupes but not certain old magic stuff or favs. I hide this stuff for a reason.

user's channels

Join Subscribe 4chan
Join Subscribe doctor-who
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 959270 / Total items point value: 5142370

Comments(3308):

[ 3308 comments ]
Per page:
Order:

Show All Replies Show Shortcuts
User avatar #8441 - lyraheartstrings (01/25/2014) [-]
stickied by lyraheartstrings
If you need me, you can find me at:

funnyjunk.com/user/JamesWolf
User avatar #8147 - johndapro ONLINE (12/01/2013) [+] (6 replies)
stickied by lyraheartstrings
We do not flag for videogame Gore.
User avatar #8492 - luluwho (04/14/2014) [-]
YOur garden looks nice
User avatar #8491 - MattBomer (04/13/2014) [-]
and I don't remember that well, but one of her bunches was fortysomething so I gave you 50s just in case. I do remember she was splitting them with me and somebody else, maybe she did mean for me to give them to you IDK tbh but jsut the same
User avatar #8482 - luluwho (04/13/2014) [-]
YOUR James Wolf, lol. OMG. I came to see if you had a white flower yet, glad you got annimione
User avatar #8483 to #8482 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
Yeah that's me haha. How any roses tiger lilies and plumerias do you have of hers?
User avatar #8484 to #8483 - luluwho (04/13/2014) [-]
No, I asked her if she knows anyone with two blue ones, and she sent me that and the flower I collected for her and gave her earlier. Not all of them, and no I'm not selling unless you want my dupe white one.
User avatar #8486 to #8484 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
Why won't you sell them? Aren't you just holding on to them for her?

Holly told me specifically that she would let me have her flowers
User avatar #8487 to #8486 - luluwho (04/13/2014) [-]
I thought she did give you the others when she left, I don't know where they went but these plumerias etc are my chest gatherings and forget me nots I picked up for her while she was gone, hoping she would come back some day
User avatar #8488 to #8487 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
No I thought she gave every one of her flowers to you when she left?
User avatar #8493 to #8488 - luluwho (04/14/2014) [-]
she gave me her blue anemone that I was asking her to find for me and I think 40something of a couple of other really, probably tiger lillys becasue I had like 40 more than the other chest flowers. The pink IDK but I just shared anyway. What else are you up to ?
User avatar #8494 to #8493 - lyraheartstrings (04/14/2014) [-]
Not much. Just trying to get some homework done and failing at it cuz I really don't want to do it
User avatar #8497 to #8494 - luluwho (04/14/2014) [-]
I remember homework it does suck.
User avatar #8489 to #8488 - lunacatz (04/13/2014) [-]
No, but I love you. I'll share my flowers anyway
User avatar #8485 to #8484 - luluwho (04/13/2014) [-]
*flowers
User avatar #8481 - thatslovesbanned (03/31/2014) [-]
cHappy birthday
#8463 - parishailsatan (03/26/2014) [-]
You broke my heart trying to get Magenta colored text. ):
#8465 to #8464 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
Because I will always be the Magenta.
#8467 to #8466 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
Damn straight. Lost all passwords lol
User avatar #8468 to #8467 - JamesWolf (03/27/2014) [-]
Aren't you like l33t fj hack3r dude? Can't you just get it back lol?
#8469 to #8468 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
People still remember those days? Nah, Magenta got banned after I left and honestly I rather just keep it as a story.
User avatar #8470 to #8469 - JamesWolf (03/27/2014) [-]
Yeah I remember. Well at least kind of do. I know you did a lot with messing with coding, idk what you did specifically tho
#8471 to #8470 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
Honestly me either, the only thing I truly remember is forging my username to look like Admin's and held a contest for color text with rolling. Oh the rage
User avatar #8472 to #8471 - JamesWolf (03/27/2014) [-]
Are you the one who found out how to get into the comment sections of deleted accounts?
#8473 to #8472 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
Technically my half sister SilverK was first, here's an old screenshot long ago from when she accessed Admin's account when he disabled it
User avatar #8474 to #8473 - JamesWolf (03/27/2014) [-]
Haha nice

I heard really nice things about her. I was sorry I never got the chance to meet her
#8475 to #8474 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
She actually caused a major ********* back in 2010 when you were unable to thumb down Admin's comments. She thumbed it down and deleted it, than everyone started messing with chromes console or something they discovered cheap ways to delete it and everyone just went mad with power. Admin ended up disabling deletion of comments for almost two months because of the exploit.
#8476 to #8475 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
*Delete other comments
User avatar #8477 to #8476 - JamesWolf (03/27/2014) [-]
haha that's awesome! The thing I liked doing was deleting without a trace off of other peoples' profiles
#8478 to #8477 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
Ah yes, that was a exploit using the status comment codes. It's been a long time since I messed with the code on FJ
User avatar #8479 to #8478 - JamesWolf (03/27/2014) [-]
Yeah me too. A lot of things got reported after admin said whoever reported bugs would get colored text and a ton of stuff got patched
#8480 to #8479 - parishailsatan (03/27/2014) [-]
Pretty much he was to lazy to figure it out on his own. lol
#8444 - smashmenao has deleted their comment [-]
User avatar #8443 - garymotherfingoak (01/31/2014) [-]
herro
User avatar #8447 to #8445 - garymotherfingoak (02/02/2014) [-]
how have ya been?
User avatar #8448 to #8447 - JamesWolf (02/02/2014) [-]
Pretty good! You?
User avatar #8449 to #8448 - garymotherfingoak (02/02/2014) [-]
>:c dont do dat

im okay
User avatar #8450 to #8449 - JamesWolf (02/02/2014) [-]
Don't do what lol?
User avatar #8451 to #8450 - garymotherfingoak (02/02/2014) [-]
you know damn well sonny
User avatar #8452 to #8451 - JamesWolf (02/02/2014) [-]
Switch accounts?
User avatar #8454 to #8453 - JamesWolf (02/02/2014) [-]
But I use this account now
User avatar #8455 to #8454 - garymotherfingoak (02/02/2014) [-]
yyyyyyyyyyyyyy
User avatar #8456 to #8455 - JamesWolf (02/02/2014) [-]
Because it's my name and capital letters! And almost dark blue name
#8442 - luluwho (01/30/2014) [-]
Thank You             Holly gave me the flowers she gave you, just cause I asked her the hunt down an anemone flower I didn't have to complete my rare flower set.    She was here about 4 minutes last night      Anyway, she said I should thank you also, and I agree       Thank You
Thank You Holly gave me the flowers she gave you, just cause I asked her the hunt down an anemone flower I didn't have to complete my rare flower set. She was here about 4 minutes last night Anyway, she said I should thank you also, and I agree Thank You
User avatar #8462 to #8442 - luluwho (02/02/2014) [-]
* "that You gave Her".
User avatar #8446 to #8442 - JamesWolf (02/02/2014) [-]
You're welcome!
User avatar #8434 - lavatofire (01/08/2014) [-]
yo
User avatar #8436 to #8435 - lavatofire (01/08/2014) [-]
look what egg i has
User avatar #8437 to #8436 - lyraheartstrings (01/08/2014) [-]
Hatch it and I'll give you a demonic Emo doll
User avatar #8438 to #8437 - lavatofire (01/08/2014) [-]
i dun wanna
User avatar #8439 to #8438 - lyraheartstrings (01/08/2014) [-]
I don't either!
User avatar #8431 - ginsan (01/08/2014) [-]
baby kittens look much better than wise ones
User avatar #8432 to #8431 - lyraheartstrings (01/08/2014) [-]
Yep! That's why I don't grow them! Except for items cat. That's cooler
User avatar #8433 to #8432 - ginsan (01/08/2014) [-]
no, all look good as babies
#8427 - fourkids **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8428 to #8427 - lyraheartstrings (01/07/2014) [-]
I don't want it on this account anymore :/ admin is being a stain
#8429 to #8428 - fourkids **User deleted account** has deleted their comment [-]
#8425 - thatslovesbanned (01/07/2014) [-]
Oh lol does this show up for you?

>dat convo name
User avatar #8426 to #8425 - lyraheartstrings (01/07/2014) [-]
Yeah that shows up for me
User avatar #8423 - thatslovesbanned (01/07/2014) [-]
Get Pom Facebook if you wanna talk more

Yea I drew that. How does the quality of the picture look? In appx. Psi ratio.
User avatar #8424 to #8423 - lyraheartstrings (01/07/2014) [-]
The drawing itself looks amazing.

It's just kinda weird seeing it on colored paper like that
#8413 - fourkids **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8411 - ied (01/06/2014) [-]
would have paid 200k
User avatar #8412 to #8411 - lyraheartstrings (01/06/2014) [-]
I just wanted greagle and he didn't have one
User avatar #8414 to #8412 - ied (01/06/2014) [-]
hate u
User avatar #8415 to #8414 - lyraheartstrings (01/06/2014) [-]
Why would you give an alice 4 free then?
User avatar #8416 to #8415 - ied (01/06/2014) [-]
to mike?
User avatar #8417 to #8416 - lyraheartstrings (01/06/2014) [-]
Ya but if you giv for free u cant get mad if I sell to someone who doesn't have!!
User avatar #8418 to #8417 - ied (01/06/2014) [-]
tru tru
User avatar #8407 - lavatofire (01/06/2014) [-]
u buy greagle off me now?
User avatar #8408 to #8407 - lyraheartstrings (01/06/2014) [-]
No are you srs?!

Jk send :3
User avatar #8410 to #8409 - lyraheartstrings (01/06/2014) [-]
Np! And ty as well
User avatar #8406 - lavatofire (01/05/2014) [-]
i buy alice 4 points
send when ur back
User avatar #8404 - violentmasturbator (01/04/2014) [-]
omg sell me alice
User avatar #8397 - Sasher (01/03/2014) [-]
wat how
User avatar #8401 to #8398 - Sasher (01/03/2014) [-]
u bamboozler
User avatar #8400 to #8398 - Sasher (01/03/2014) [-]
oh its back
User avatar #8399 to #8398 - Sasher (01/03/2014) [-]
where is thine dgt
[ 3308 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)