x
Click to expand

ljxjlos

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:12/13/2011
Last Login:7/07/2015
Location:Germany
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#1033
Highest Content Rank:#1708
Highest Comment Rank:#197
Content Thumbs: 7778 total,  8910 ,  1132
Comment Thumbs: 40966 total,  47284 ,  6318
Content Level Progress: 32% (32/100)
Level 175 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 176 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 50.8% (508/1000)
Level 335 Comments: Practically Famous → Level 336 Comments: Practically Famous
Subscribers:9
Content Views:340256
Times Content Favorited:381 times
Total Comments Made:20995
FJ Points:4722

Funny Pictures

1 2 3 > [ 14 ]

YouTube Videos

  • Views: 1497
    Thumbs Up 6 Thumbs Down 1 Total: +5
    Comments: 0
    Favorites: 2
    Uploaded: 01/29/13
    Black Metal? Black Metal?

latest user's comments

#91 - Does not mean that a song can´t be great as a rap song as wel…  [+] (1 new reply) 3 hours ago on Kanye's anus is beyond... 0
#93 - anon (3 hours ago) [-]
This wouldn't make a good rap song, yes, that's what I mean.

Paying tribute to someone doesn't equal to singing that persons song, especially if they sound like a screaming cat.
#88 - I really hope you´re trolling. Rap is one of the mos…  [+] (1 new reply) 3 hours ago on Kanye's anus is beyond... -1
#112 - internetnick (1 hour ago) [-]
Being hard =\= being good.
#86 - He is that good, tho - it was a mistake trying to sing because…  [+] (1 new reply) 3 hours ago on Kanye's anus is beyond... 0
#92 - anon (3 hours ago) [-]
He was still incredibly bad, and if someone can't sing they shoudl try it in the first place. It would be better to make something as a tribute for this artist in his own style instead of singing a song which he doesn't have the voice for
#85 - Because he´s a genius performer, too - a rapper, tho, not a s…  [+] (3 new replies) 3 hours ago on Kanye's anus is beyond... -1
#90 - anon (3 hours ago) [-]
A rap version would have been even worse.
He should just not have done it, rap and singing are two completly different things.
User avatar #91 - ljxjlos (3 hours ago) [-]
Does not mean that a song can´t be great as a rap song as well as a sung song.
#93 - anon (3 hours ago) [-]
This wouldn't make a good rap song, yes, that's what I mean.

Paying tribute to someone doesn't equal to singing that persons song, especially if they sound like a screaming cat.
#28 - Exactly, exactly - it gets kinda annoying when you need to wat… 4 hours ago on Sauce is Oglaf 0
#25 - My tip would be to read it. It takes far, far, far less time a…  [+] (2 new replies) 5 hours ago on Sauce is Oglaf 0
#26 - tenychou (5 hours ago) [-]
I agree wholeheatledly. A series with so much content is easier to pick up on paper, because you can advance at your rythm. Plus, Oda's style is very good. Animators themselves said that some scenes were simply copy-pasted from the manga, since the panels are already so dynamic and well-thought.
User avatar #28 - ljxjlos (4 hours ago) [-]
Exactly, exactly - it gets kinda annoying when you need to watch 20 minute for a chapte you could read in 7.

And yes, most people won´t admit it because OP is manga and thus popart, but oda is an amazing artist and storyteller.
#77 - >implying just because it´s forbidden by law makes it a go… 6 hours ago on alternative pay +1
#214 - Tom Cruise is one of the best-known personalities in the world…  [+] (1 new reply) 9 hours ago on Tom Cruise News 0
User avatar #219 - elcreepo (2 hours ago) [-]
>Actually, that'd be a pretty good thing since it'd show just how bad scientology is.
#2944 - Haha, that´s how it will be going for me. Right now I nly hav… 9 hours ago on /hobby/ 0
#2941 - I know, I know, it will take weeks until I feel really safe …  [+] (2 new replies) 16 hours ago on /hobby/ 0
User avatar #2942 - wymlan (15 hours ago) [-]
Im still slightly a novice to longboarding (ive been at it for about 7 or 8 months now). The best thing, like you said you are currently doing, is trying to balance on the board. Slowly progress from holding on to a railing or a wall to find a nice stance you are comfortable with. The next step you would want to learn is to try and move slowly while on the board. For this you can either have a friend gently push you while riding or push yourself from a wall and just continue doing that until you have it down pat. The next step is learning how to push yourself while standing on the board. At first take little baby steps and go slow and progress to larger forceful strides. The best way to push is through the style called "regular". The least preferred style is refered as "Mongo" (go ahead and google regular and mongo to understand what it is I mean) also you wont want to try all of these steps in a single day, try and spread them out until you are sure of your abitilys. Farther down the road you can practice carving and possibly slidding (google those as well ). If these things I have shared dont constitute as tips than my only tips for you is to go slowly with your learning, try to challenge yourself but dont get overwhelmed or discouraged and above all have a blast! The more you get into it the more confidence youll build. Any more advice I could give I'd be glad to help out! Best of luck!
User avatar #2944 - ljxjlos (9 hours ago) [-]
Haha, that´s how it will be going for me. Right now I nly have a skateboard, not a longboard because I didn´t want to buy one before trying it out - and I only had a friend who could lent me a skateboard.
I´ trying to find my balance and stance first bopping back and forth to get used to it, but even that is harsher then I´d have thought in the beginning

I looked those up - I am actually switching right now because I´m not too sure which one feels better...I guess this will crystalize once I get a bit of speed into it and need to feel perfectl safe.

Well, good enough as tips for me, man thanks for that!

user's channels

Join Subscribe marvel

Comments(932):

[ 932 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#956 - atomschlumpf (06/10/2015) [-]
Got kinda quite in here
Got kinda quite in here
User avatar #957 to #953 - ljxjlos (06/10/2015) [-]
The Dubstep-Version is better

and yeah, it got silent, I kinda don´t spend as much time on FJ anymore, as I did. Well, right now I do becase I´m in Paris and there´s nothing else to du until weekend.D
User avatar #958 to #957 - atomschlumpf (06/10/2015) [-]
Ur mums better

But yeah, I don't really either, just when I'm really bored or have nothing better to do...it got kinda bland and with all the *********** the comment section isn't that great anymore either
User avatar #959 to #958 - ljxjlos (06/10/2015) [-]
I do NOT want to discuss that.

Yeh, that´s it. I mean, I still come here, probably will keep doing so, but it´s just not...dunno, not that great anymore, I guess.
User avatar #960 to #959 - atomschlumpf (06/10/2015) [-]
Well just ask her

Damn man, we've become oldfags
User avatar #961 to #960 - ljxjlos (06/10/2015) [-]
...noooop.

Oh **** . OH **** . Seriously. And I didn´t even realize:I
User avatar #962 to #961 - atomschlumpf (06/10/2015) [-]
We should get some rocking chairs and sit in our porch, resting our oldfag bones...
User avatar #963 to #962 - ljxjlos (06/10/2015) [-]
A rocking chair will honetly be one of the first things I´ll buy when I re-move out on my own
User avatar #964 to #963 - atomschlumpf (06/10/2015) [-]
I can't get one, what if a little furry paw or tail would get under it?
User avatar #965 to #964 - ljxjlos (06/10/2015) [-]
That...that actually is a valiant question. Damn.
User avatar #966 to #965 - atomschlumpf (06/10/2015) [-]
Always gotta watch out for those little furry bastards. I'd imagine the rocking chair would completely crush the bone....
User avatar #967 to #966 - ljxjlos (06/10/2015) [-]
Yeah, makes sense....eh, damn. Well, I guess I wouldn´t be allowed to take Cola with me, either way:I
#944 - atomschlumpf (05/06/2015) [-]
These last two are cute but if you don't watch all of them I'm gunna tell ur mum  and yes, there will be a pop quiz
These last two are cute but if you don't watch all of them I'm gunna tell ur mum and yes, there will be a pop quiz
User avatar #945 to #944 - ljxjlos (05/06/2015) [-]
You´re not that evil, you wouldn´t tell me mum.
User avatar #951 to #945 - atomschlumpf (05/06/2015) [-]
Don't ******* test me
User avatar #946 to #943 - ljxjlos (05/06/2015) [-]
si auwl
User avatar #947 to #942 - ljxjlos (05/06/2015) [-]
Josh put toothpastes on his nipples using a lasesword because of this guy. I don´t know what to thnk bout it.
#949 to #947 - atomschlumpf (05/06/2015) [-]
Normal behaviour for Josh I'd say
Normal behaviour for Josh I'd say
User avatar #952 to #949 - ljxjlos (05/06/2015) [-]
I´m afraid that´s not totally wrong.
User avatar #948 to #940 - ljxjlos (05/06/2015) [-]
Ae yu even allowed to use that? With you having a girl and being a normie and all that?
User avatar #950 to #948 - atomschlumpf (05/06/2015) [-]
Who's gonna stop me?
#939 - atomschlumpf (05/06/2015) [-]
My collection is slowly growing so I'm posting a few new ones
My collection is slowly growing so I'm posting a few new ones
User avatar #919 to #918 - ljxjlos (03/19/2015) [-]
SOmetimes I really wonder what the hell is going on in your brain.
User avatar #921 to #920 - ljxjlos (03/19/2015) [-]
...man.

So, other then the fact that you´re up late at night posting webms.

How´s life going?
User avatar #922 to #921 - atomschlumpf (03/19/2015) [-]
Well....I found a shrink but I couldn't get an appointment before the 22.4. so I'm visiting my family in a few days and hope I don't **** myself in the bus....yay

And yours?
User avatar #923 to #922 - ljxjlos (03/19/2015) [-]
Damn, man:I nearly another month to go:I - travel per meinfernbus.com , they have toilets. Or per train.

Eh, okay, I guess:I fighting with the parents is slowly starting to turn into a war, my sleeping problems get worse and worse, but other then that it´s going aight, I guess...
User avatar #924 to #923 - atomschlumpf (03/19/2015) [-]
Nah, we travel Flixbus, but they and MeinFernbus fusioned anyway. We already traveled with them a few times, problem is just about 60% of the travels the toilet was either clogged or full. And I'm just worried that will happen again. And per Train is just too costly, that would be about 80€ per person and trip. For that money we could go back to flying again....

What are you fighting about with them? And maybe you should see a Therapist about those sleeping problems....
User avatar #925 to #924 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
Ah, okay - I meant any type of fernbus, really, meinfernbus is just the one that I know/use.D

Really? Usually it´s okay when I use it...huh.
Oh, shot, yeah, that´d be a bit too much.

Everything, man, everything.

Yeah, I probably should, mayu says the same - but I kinda don´t want, it´s weird.

Hell...I just worked nightshift and was allowed to leave early because I had nothing to do. Came home to find my cat was missing, didn´t come home tonight - usually she ALWAYS comes home at 9.
Just spend an hour walking through the woods with my handy flashlight and a can of catfood to rattle around so I could find her. Seriously. Creepy. As. **** .
User avatar #926 to #925 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
Maybe just bad luck or because it's a not so much used route, dunno. I hope it's better now because of the fusion. Really, toilet is one of the ******* crucial things in those things.

Yeah, that's pretty much the reason why the whole Fernbus business is booming so much right now. DB thought they could just raise praises more and more and nobody would use the bus and now they're ******** enough bricks to build the chinese wall.

Well, maybe that's the reason for your sleeping problems? Hell I ain't no therapist but it pretty much sounds like it. But it would probably still be best if you would see one. I never wanted to go either, never even wanted to see a normal doctor. But at some point it's just necessary....

Aww **** man, that sucks. But yeah, maybe it wouldn't be that creepy if you wouldn't read so many creepypastas. Did you find the kitty?
User avatar #927 to #926 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
Might be, might be - hell, toilets are crucial everywhere. I could probably do without most modern inventions...but damn, the only reason why I wouldn´t want to travel back in time are the ******* ******** .

Yeah, kinda ****** themselves up trying it that way, to be honest.

I guess, I guess - probably the point where I can´t do anything but go see one will come...

Well, that kind of creepy, too - but mostly the " ************ , I KNOW that there are giant-ass Wildschweine around here because I see them all the time while "jogging" and I hear sounds everywhere. I guess getting ****** up by 200 Kilo of pure Wildsau-Rage would be a pretty ******* aweful death"-kind of creepy.
But yeah, I found here - wouldn´t be on, otherwise - I honestly wouldn´t be able to sleep if I knew she was still out
User avatar #928 to #927 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
**** man, I ******* love my toilet. If I had to move somewhere with only an outhouse I probably would die.

But honestly, it's probably better if you go now because if you go when there's no other point you will be quite ****** already

lol yeah, one doesn't really realize it in the daily average life but a Wildschwein is pretty ******* deadly. Those sneaky buggers

Damn, glad to hear that dude
User avatar #929 to #928 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
Same. Toilets and showers. Hell, I´ve nearly had fistfights because people called me gay for paying money to take a shower and a **** in a real toilet on festivals...hygene is ******* important.

Too late, man, too late - I´m already pretty ****** . Nothing big, like in your case, but nearly everything in my body works slightly wrong making it quite impossible for me to EVER be really healthy. Just imagine a lego-set where every second part is one knob too long or too short...that´s basically how I am

Hell, those things will **** you up. My grandpa is a government approved hunter so I got to see those things up close quite often as a kid (dead, tho) - seriously, I wouldn´t want to stand in ones way. And I know that there are several young ones in the forest of our house right now, so the grown-ups are aggressive as **** . I was honestly afraid while I walked through the woods...

Thanks.D
User avatar #930 to #929 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
Eh to be honest if I don't have to go out or I would be on a festival showers aren't that important to me and by now I'm content with any kind if toilet when I go anywhere...but I get where you're coming from And my home toilet still is the best

Well then dude phone a ******* therapist. When even your girlfriend tells you it's probably best...and she should know

Well then it's good you got your kitty back before anything happened to her. Although she could probably outsmart them or dodge them
User avatar #931 to #930 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
Nah, I need my luxury in that case.D And I really like my shower. I´ve never been a goodlooking guy so I have to at least make sure I´m not ugly AND dirty.D

Meeeeeeeeeeh, can´t stand therapists

She could, yeah, but there´s als marders, foxes and other, faster animals...wouldn´t want to risk it, you know...
User avatar #932 to #931 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
Fine by me, I would probably shower a lot more if I didn't have so goddamn long hair

I don't even know if I will, but I really don't have much choice by now. And bruuuuuuuh. I dunno how much it affects her but Mayu is probably worried for you, too. If not for you then go for her

Well it's a risk for her luxury of being able to go outside. Feel kinda bad for our kitties...
User avatar #933 to #932 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
Yeah, I remember how annoying the long hair was while showering. I´m letting mine grow out again...at least the top...not really looking forward to the part where showering gets annoying again, tbh.

Meeeeeeeh, I´ll see.

Well, if they learned how to stay indoors, it´s no problem as lng as they entertain themselves and you make time for them, I think.
User avatar #934 to #933 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
Problem is I look even more stupid with short hair and Vera really likes it So it's defo gonna stay at least for quite some time

Bruuuuh

Yeah they aren't unhappy it's just that for about a year now our building is getting new insulation and we're getting a new balcony...eventually. However the old balcony is alread removed for almost a year now and it was their...well you know, outside connection. They could sniff the wind, watch the birds and all. And that's gone for so long already now...
User avatar #935 to #934 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
Ya, depends on the tastes. I really love the decision to go short, tho. I looked idiotic with long hair and the undercut works wonders...just trying to grow it out so I can pull it back in some kind of samurai-knot so I can save on the ******* hairspray.

Well, that´s all that matters in the end, isn´t it?
Oh, damn:I Ever thought about taking them on a leash? I mean, it´s ******* weird and everything, but at least it´d be something...

By the way, I´ll probably fall asleep rather soon...It´s already nearly 5... **** . *********** . So, either way, if I fall asleep, goodnight write ya later and all that.
User avatar #936 to #935 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
I liked you with long hair, goddamn sexy bruh no homo

Nah, firstly leash is indeed ******* ridiculous and per rent contract they have to be indoors cats. So the balcony was really the best solution, they loved it out there and would always sleep on the laundry rack where Vera always put a blanket over it for them. Probably liked the smell of fresh laundry It's just so goddamn ridiculous because they broke off the balcony around May or June or so last year and then did literally ******* until somewhen around christmas last year. We didn't have a balcony the whole ******* summer, could hardly ventilate the ******* apartment because the windows aren't cat safe and they did no ******* work for most of the year

lol yeah I should probably go, too, but I don't want to :/ Anyway, good night already if you do fall asleep
User avatar #937 to #936 - ljxjlos (03/20/2015) [-]
...naaaaah

Really? that´s rather ****** . No way to get the vermieter to do it due to contract? I think leaving it that long isn´t really legal, as you pay more for a room with balcony then for one without.

Thanks. I´m already up and I´m ******* dying. Need to be ready at 4, need to bring the cat to the doctor because she seems to walk a bit weird, and I feel like I could sleep anpther 34 hours.D
User avatar #938 to #937 - atomschlumpf (03/20/2015) [-]
Yeah it's pretty ****** , apparently there were some architectural problems with the city regulations but no way to know for sure. And we can't force them to do it but we will make a rent reduction once we have the new one and know how long our balcony was gone. Don't think they can do anything about that

Yeah well dude, maybe if you went to a therapist you could sleep better and function better in everyday life
#911 - atomschlumpf (02/28/2015) [-]
It's a little late, but here's a webm for your birthday, bby
It's a little late, but here's a webm for your birthday, bby
User avatar #912 to #911 - ljxjlos (02/28/2015) [-]
Thanks...I guess? You really like that whole Webm-thingie, doya?
#913 to #912 - atomschlumpf (02/28/2015) [-]
What gave me away?
What gave me away?
User avatar #914 to #913 - ljxjlos (03/01/2015) [-]
Shouldn´t have tried to blame the butler for the murder.
User avatar #915 to #914 - atomschlumpf (03/01/2015) [-]
But the butler is always the murderer
User avatar #916 to #915 - ljxjlos (03/01/2015) [-]
NOT THIS TIME!
#917 to #916 - atomschlumpf (03/01/2015) [-]
Seems like a bichs's about to die
User avatar #909 to #908 - ljxjlos (02/24/2015) [-]
That´s seriously creepy and reminds me of Mythbusters. What the hell.
#837 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
D-do you like my webms, ljxjlos-kun?
D-do you like my webms, ljxjlos-kun?
User avatar #859 to #837 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Noice. I guess he didn´t **** up your figurines, then?
User avatar #860 to #859 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Not yet, at least. But Luna did, she threw down a carton with around 30 of them standing on it. Needless to say I wasn't very pleased
User avatar #897 to #860 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I really don´t want to imagine this. Really.

Meh, Videogames are boring. At least to many of those.
User avatar #898 to #897 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Aww cmon, it would be cute

But in Kerbal Space Program you can build rockets and fly to the Mun! Or explode halfway there!
And in Besiege you can build contraptions to kill people and take down fortifications!
User avatar #899 to #898 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
It would be the ******* definition of evil.D

meeeeeeeeh. meeeeeeh. Those are computer games, are they? I can deal with videogames, but I ******* hate playing on a computer, tbh:I
User avatar #900 to #899 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Tell Schnabel to never breed

Duddde, you're saying videogames are lame. Yet you only play on a console? Of course those are ******* lame!
User avatar #901 to #900 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I think he knows that I want him to never breed.

Nah, playing on a computer is annoying as hell - two many ******* buttons...-.- I prefer a controller. Also, portable consoles are the ******* best.
User avatar #902 to #901 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Dude, it's not like most games utilize the whole keyboard Most don't use more buttons than your average controller. And portables are the ******* worst
User avatar #903 to #902 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
ya, but you still have to sit somewhere where you can reach the whole keyboard. Computer gaming ist just annoying to me.

Nah, portables are the best, play everywhere, awesome games, etc.
User avatar #904 to #903 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
I never thought I would have a casual as a friend
User avatar #905 to #904 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Just a casual gamer - I´m non-casual in other stuff to make up for it.
User avatar #906 to #905 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
And still I weep
User avatar #907 to #906 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Meh, I stay casual and proud of it.
User avatar #879 to #860 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Same, same, they are damn fantastic, but unless you´re completely settled, financially, it´s nothing one can justify buying. I´d love the Millenium Falcon, too. Or one of the LotR-Sets. Isengard is fantastic.
User avatar #880 to #879 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Well, to be fair, they kind of are a financiall investment that will pay off. The stuff will only go up in price, at least if you treat it good. Aaand I have the ultimate collectors AT-ST My dad was awesome and got it for me on christmas a few years back
User avatar #881 to #880 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Ye, but still - University isn´t exactly the time to make big financial investments in Lego-Form, eh?
And I think it only grows in worth if you leave it packaged, doesn´t it?

Nice.D I got the first AT-AT that Lego did, it was pretty neat.
User avatar #882 to #881 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Yeah I guess. Problem is, like I said, the stuff will get more expensive so it would be good to buy it as early as possible Or just buy gold, that's most of the time a pretty good investment, too. And yeah, it will be worth more in OVP, but it already is worth a lot if it only has all the parts

Yeah that one was sweet, I got it, too. Bought it a few years back used from eBay, sadly without packaging but eh. I really only wanted it because it's a hella cool model. The motorized one Lego made looks retarded as hell
User avatar #883 to #882 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Sure, sure - but well - can´t buy anything without money.D

It´s neat - yeah, I still got the packaging, but it´s rather damaged
They did a motorized one? NEver saw that one, tbh...oO
#884 to #883 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Sell your ass on the curb

It looks quite retarded and the walking motion even more. You didn't miss much

How's your butt, btw?
User avatar #885 to #884 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Nah, I prefer keeping my anal virginity.

Yah, it looks kinda retarded, I think I prefer the original one.

I think I´m over it - I just hope it stays that way.
#886 to #885 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Well, does a rectal exam count as anal virginity taken? Because I like to think of myself that mine is still intact

Even the second redesign they did for the AT-AT looks worse than the first one. The whole movement away from printing directly on blocks was a general bad move in my opinion

Good to hear, I'll drück dir die daumen, no idea what that is in english
User avatar #887 to #886 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I honestly did not need to know that
But man, I got a Magenspieglung some months ago - it was done orally, tho, because I was 100% against people stuffing stuff up my butt - and damn - I´d do another one every day, the drugged me so goddamn bad, I slept 4 hours in the doctors office and 17 at home - normally I have barely 3 hours of "real" sleep. I´ve never felt as alive as when I woke up afterwards.

That one isn´t that bad, tho, imo. The head looks nice.
User avatar #888 to #887 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Huh? I had already told you I had to get a Darmspiegelung. It was okay, they pumped me full of aneastheticum and I slept through all of it. But I had honestly hoped for an experience like you described it I was perfectly fine afterwards

Yeah the head is fine, the rest not so much. Also it looks a good amount smaller then ours and it can't shoot Speederbikes out it's butt
User avatar #889 to #888 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Ya, but I thought it was done orally as it was done with me. Yeah, it was fantastic. But I know the girl who did my aneastheticum (Schnabels GF, if you remember him from school) and told her that she should make sure that I don´t feel ANYTHING

oh damn, I completely forgot that it could do that. I should rebuilt it.D

By the way, I think I´m finally done right now so Imma try to get some sleep because I´m seriously half dead right now. Seeya later.
User avatar #890 to #889 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
I don't think you can look into the intestines through the mouth :o
Schnabel has a doctor girlfriend?

You definitely should!!

Alright, good luck
User avatar #891 to #890 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Nurse, not daughter.D

Ya, I completely destroyed it and built other stuff with it, tbh, as I always do
User avatar #892 to #891 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Daughter?

Yeah I always did that, too. But I left most of my Star Wars sets untouched because tbh those sets are ******* amazing
User avatar #893 to #892 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Oh Goddamn, I´m still dead tired.D Doctor

yeah, they sure are, but I couldn´t ever help me, I had to try to built something better.D
User avatar #894 to #893 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Dude, you got me really confused there. Like "Schnabel...Daughter.....wat...."

Maybe you should try some building computer games
User avatar #895 to #894 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Nah, man, nah.

And...nah, man, nah Not too fond of video games.
User avatar #896 to #895 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
lol I imagine a little girl with his face....

What are you, a casul?
User avatar #861 to #860 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Ouch...oO That doesn´t sound too great. Did anything break?
User avatar #862 to #861 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Well, I got lucky, really. A few things broke but they usually only brake at the glue spots so I could simply glue them back on. And none of the more fragile parts broke because all landed on the carpet.

It could have been worse, like that time when she jumped on the wardrobe and threw every single one down to the floor. A lot more stuff was broken back then, but again I got lucky and could fix most of it
User avatar #863 to #862 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Sounds like a nervewrecking hobby, man Luckily most of my lego-stuff is in my old house where my cat can´t break it, I´m proud of that stuff.
User avatar #864 to #863 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
It really is, with cats. Well they just don't understand the love and nerve put into those things so I can't be more than grumpy, in the end.

You sure your parents won't throw out those things? Or give them away? Because my sister gave some of our old toys to the neighbors kid without asking
User avatar #865 to #864 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Yeah, sure - being mad at them would be kinda void of all reason

Nah, a) they don´t go to the old house anymore, at least not in my room and b) the lego is locked in and I got the key.D That stuff would be worth thousands if I took the time to collect it, sort it, etc.D
User avatar #866 to #865 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Yeah mostly because they don't give a **** as long as the waterpistol stays out.

Wow, you really took precautions about that Mine is mostly still with my parents, apart from my Lego Star Wars collection, but I trust them with it

Jesus christ, ZDFinfo is doing a doku on the Internet, cringe all along
User avatar #867 to #866 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Obviously, that **** is worth money - hell, some of the figurines alone are worth around 30,35 Euro each

I don´t even doubt that.D
User avatar #868 to #867 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Dude, you probably should sell some of that stuff

It's about the same level as the Ragnarök Doku, of you know that one
User avatar #869 to #868 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I definitely should - but I´m too lazy and I´m hoping that they´ll get more expensive by the time. For example, a Lego Boba Fett I got was worth 70 Euro in 2010, now it´s already at 95.D

Oh god, yes - I remember - wasn´t Kevin in there? from the back at least?
User avatar #870 to #869 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Jesus, I really doubt the sanity of people who are willing to pay that much for a plastic figurine. My little Warhammer figures cost around 3€ per figure new and that's already considered overpriced

Don't know, to be honest I never watched it completely becaue I just had to stop, but I remember Effibrilium
User avatar #871 to #870 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
In all honesty? I couldn´t care less if they´re sane or not as long as I get my money.D
And hell, if they got the money - why sit on it?
I´m rather sure, tho, that there are also some incredibly expensive Warhammer-Figures.D

Oh goddamn, Yeah - I remember that.D
User avatar #872 to #871 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
That's the spirit! And those people probably have too much money anways

Yeah there are, but they are usually huge chunks of resin Tho I guess there are some old metal figurines that sell for a ridiculous amount of money

That word alone basically discredited the whole doku
User avatar #873 to #872 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
That´s what I mean - hell, the most expensive Lego-Piece is a platinum-bionicle mask worth 15k

User avatar #874 to #873 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Holy moly, and I thought the limited X-Wing canopy windows were expensive
User avatar #875 to #874 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
How much are those? I had 3 X-Wings.D
#876 to #875 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Nah not the normal ones, this one

I can't remember the exact price but they went for a lot of money in the trading forums. Probably even more now
User avatar #877 to #876 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Ah, okay, explains much God, I loved those overly detailed big-ass sets. Nearly bought the Star Destroyer once.
#878 to #877 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Yeah, those are REALLY cool. I really really wanted this one and considered buying it since I saw a "cheap" one on eBay for around 350€ and they will only get more expensive....but then again, I don't I can personally justify paying over 300 bucks for that and I realized I had no idea where to put it in our apartment
User avatar #841 to #840 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I´m sorry, dood:I
User avatar #842 to #841 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
You're just saying that, ljxjlos-kun! I know you're lying!
#843 to #842 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Gotya.

sorry, man, I´m too ****** up to be witty right now, I can hardly even think:I
User avatar #844 to #843 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
We could go to bed, ljxjlos-kun :^)
User avatar #845 to #844 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I´m sparing you the gruesome details, man, but my bowels are literally rebelling against me right now. If your bed is not made of porcelain, I doubt that it would be too great an idea.
User avatar #846 to #845 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
**** man, I know those times. You can only hold onto your surroundings and hope that the gods may grant you a merciful death
User avatar #847 to #846 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
>implying I´m not already praying for a fast and painless death.

Yah, it´s hell...but at least I can be sure that there will be no illness left in me by sunrise. Because there will be literally nothing left.
User avatar #848 to #847 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Well the whole thing would be a lot cooler if nothing left would equal no more cramps. But sadly there can be cramps without ****
User avatar #849 to #848 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Goddamnit. Like, seriously, normally I like to think that gods may exist, but those are the times that shake my belief.
User avatar #850 to #849 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
Maybe they exist and want to see you ******** your intestines out
User avatar #851 to #850 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I...I honestly don´t want to keep thinking that thought.
User avatar #852 to #851 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
You don't need to, there's pictures of that on the internet
User avatar #853 to #852 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
That kinda doesn´t make it better, dood.
User avatar #854 to #853 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
There's also porn of it
User avatar #855 to #854 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
I´m enjoying the fact that I´m not vomiting right now, I would like to keep it that way.

What I´m trying to say: pls stop.
User avatar #856 to #855 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
There is no stopping where this is headed
User avatar #857 to #856 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
pllllllllsssssss.

but seriously, man - no **** . Like. Really. No **** . That **** upsets me right now.

how does your new cat behave?
User avatar #858 to #857 - atomschlumpf (02/12/2015) [-]
It really went surprisingly well. He's a cute little cuddlehungry ****** and he strolled around the apartment like he owns this **** since the day he arrived here. The other two were at first very sceptical and didn't come out of their corners for the whole first day but by now they all three like each other well enough and play together already and even occasionally cuddle with each other
User avatar #838 to #836 - ljxjlos (02/12/2015) [-]
Dood. this again?
#829 - atomschlumpf (02/06/2015) [-]
Fifty Shades of 			****
Fifty Shades of ****
[ 932 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)