Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

lindsaaay    

lindsaaay Avatar Level 173 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Offline
Send mail to lindsaaay Block lindsaaay Invite lindsaaay to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 21
Date Signed Up:5/11/2011
Last Login:3/19/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 4851 total,  5052 ,  201
Comment Thumbs: 732 total,  871 ,  139
Content Level Progress: 50% (50/100)
Level 148 Content: Faptastic → Level 149 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 20% (2/10)
Level 173 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 174 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:0
Content Views:82330
Times Content Favorited:293 times
Total Comments Made:244
FJ Points:5678

Show:
Sort by:
Order:

funny text/links

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 71251
    Thumbs Up 4865 Thumbs Down 162 Total: +4703
    Comments: 385
    Favorites: 283
    Uploaded: 04/15/12
    Oh Canadians Oh Canadians
  • Views: 906
    Thumbs Up 33 Thumbs Down 4 Total: +29
    Comments: 7
    Favorites: 0
    Uploaded: 10/27/11
    Am I the only one? Am I the only one?
  • Views: 2275
    Thumbs Up 29 Thumbs Down 4 Total: +25
    Comments: 2
    Favorites: 4
    Uploaded: 02/01/13
    Spaghetti Spaghetti
  • Views: 1495
    Thumbs Up 17 Thumbs Down 2 Total: +15
    Comments: 0
    Favorites: 1
    Uploaded: 01/28/12
    what up with that what up with that
  • Views: 1039
    Thumbs Up 15 Thumbs Down 5 Total: +10
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 08/25/12
    Mmm cake Mmm cake
  • Views: 510
    Thumbs Up 11 Thumbs Down 2 Total: +9
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 12/28/11
    And now that he's gone... And now that he's gone...
1 2 > [ 8 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#9 - oh 05/26/2013 on It's Lindsay 0
#31 - wait wtf someone in my school is planning on selling these shi… 05/21/2013 on This repost is worthy of... +1
#30 - Comment deleted 05/21/2013 on This repost is worthy of... 0
#31 - i was actually on gay Street on tuesday for a school project… 05/17/2013 on Me sides -1
#47 - ooo nice  [+] (1 new reply) 03/31/2013 on lindsaaay's profile 0
User avatar #48 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
#45 - lol its good i have a tournament this weekend  [+] (3 new replies) 03/30/2013 on lindsaaay's profile 0
User avatar #46 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Noice. The season just started up again in mass, our first tournament is a few weeks from now.
User avatar #47 - lindsaaay (03/31/2013) [-]
ooo nice
User avatar #48 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
#43 - oof that's rough.  [+] (5 new replies) 03/30/2013 on lindsaaay's profile 0
User avatar #44 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Yeah true. How's ultimate frisbee and shit?
User avatar #45 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
lol its good i have a tournament this weekend
User avatar #46 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Noice. The season just started up again in mass, our first tournament is a few weeks from now.
User avatar #47 - lindsaaay (03/31/2013) [-]
ooo nice
User avatar #48 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
#41 - oh thats cool, im just chilling at home on spring break  [+] (7 new replies) 03/29/2013 on lindsaaay's profile 0
User avatar #42 - samxdaxman (03/29/2013) [-]
Lucky bastard. Mine doesn't start for another two weeks.
User avatar #43 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
oof that's rough.
User avatar #44 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Yeah true. How's ultimate frisbee and shit?
User avatar #45 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
lol its good i have a tournament this weekend
User avatar #46 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Noice. The season just started up again in mass, our first tournament is a few weeks from now.
User avatar #47 - lindsaaay (03/31/2013) [-]
ooo nice
User avatar #48 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
#39 - haha ok not much, how are you?  [+] (9 new replies) 03/28/2013 on lindsaaay's profile 0
User avatar #40 - samxdaxman (03/28/2013) [-]
I'm good. Just got a new phone. You?
User avatar #41 - lindsaaay (03/29/2013) [-]
oh thats cool, im just chilling at home on spring break
User avatar #42 - samxdaxman (03/29/2013) [-]
Lucky bastard. Mine doesn't start for another two weeks.
User avatar #43 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
oof that's rough.
User avatar #44 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Yeah true. How's ultimate frisbee and shit?
User avatar #45 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
lol its good i have a tournament this weekend
User avatar #46 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Noice. The season just started up again in mass, our first tournament is a few weeks from now.
User avatar #47 - lindsaaay (03/31/2013) [-]
ooo nice
User avatar #48 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
#37 - what lol  [+] (11 new replies) 03/27/2013 on lindsaaay's profile 0
User avatar #38 - samxdaxman (03/27/2013) [-]
Lol, I've commented on your profile a lot and you haven't responded. It's fine, but I feel like a dumbass :P Forget about it, whatsup?
User avatar #39 - lindsaaay (03/28/2013) [-]
haha ok not much, how are you?
User avatar #40 - samxdaxman (03/28/2013) [-]
I'm good. Just got a new phone. You?
User avatar #41 - lindsaaay (03/29/2013) [-]
oh thats cool, im just chilling at home on spring break
User avatar #42 - samxdaxman (03/29/2013) [-]
Lucky bastard. Mine doesn't start for another two weeks.
User avatar #43 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
oof that's rough.
User avatar #44 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Yeah true. How's ultimate frisbee and shit?
User avatar #45 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
lol its good i have a tournament this weekend
User avatar #46 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Noice. The season just started up again in mass, our first tournament is a few weeks from now.
User avatar #47 - lindsaaay (03/31/2013) [-]
ooo nice
User avatar #48 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
[ 244 Total ]

user's channels

Join Subscribe jokes-and-puns
Join Subscribe whoseline

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #36 - samxdaxman (03/26/2013) [-]
**** , I feel like a pathetic dumbass(I probably am) looking at all the comments i made here that you haven't responded to....... Anyway, whatsup?
User avatar #37 to #36 - lindsaaay (03/27/2013) [-]
what lol
User avatar #38 to #37 - samxdaxman (03/27/2013) [-]
Lol, I've commented on your profile a lot and you haven't responded. It's fine, but I feel like a dumbass :P Forget about it, whatsup?
User avatar #39 to #38 - lindsaaay (03/28/2013) [-]
haha ok not much, how are you?
User avatar #40 to #39 - samxdaxman (03/28/2013) [-]
I'm good. Just got a new phone. You?
User avatar #41 to #40 - lindsaaay (03/29/2013) [-]
oh thats cool, im just chilling at home on spring break
User avatar #42 to #41 - samxdaxman (03/29/2013) [-]
Lucky bastard. Mine doesn't start for another two weeks.
User avatar #43 to #42 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
oof that's rough.
User avatar #44 to #43 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Yeah true. How's ultimate frisbee and **** ?
User avatar #45 to #44 - lindsaaay (03/30/2013) [-]
lol its good i have a tournament this weekend
User avatar #46 to #45 - samxdaxman (03/30/2013) [-]
Noice. The season just started up again in mass, our first tournament is a few weeks from now.
User avatar #47 to #46 - lindsaaay (03/31/2013) [-]
ooo nice
User avatar #48 to #47 - samxdaxman (03/31/2013) [-]
Yep. I can't wait :)
User avatar #35 - samxdaxman (01/10/2013) [-]
hello(for those who are new to my friends list, every once in a while i write on their profiles and say whatsup(i know were messaging n **** , but i wouldnt wanna leave you out :P hahaha)).
so, how are you?
User avatar #34 - samxdaxman (11/20/2012) [-]
making my social rounds again, just checking in on everyone. hows it been?
User avatar #78 to #34 - supername ONLINE (12/15/2013) [-]
Pretty good how's it been mate?
User avatar #79 to #78 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Life's been good to me as of recent. Glad to hear you're good too.
User avatar #80 to #79 - supername ONLINE (12/15/2013) [-]
that's good man and nicely handled troll
User avatar #81 to #80 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Yeah man, haha thanks.
User avatar #49 to #34 - orrisic (12/14/2013) [-]
Pathetic.
User avatar #50 to #49 - samxdaxman (12/14/2013) [-]
Sorry for trying to stay in contact with all my friends on here instead of just a ******** of people I don't know. I always tell people if they find me annoying, delete me. Check all my friends's profiles, you'll find comments from me on all of em.
User avatar #51 to #50 - orrisic (12/14/2013) [-]
most of your "friends" are females on Fj that u hit on.
User avatar #77 to #51 - stripey ONLINE (12/15/2013) [-]
can confirm he does this a lot

he's just friendly, yo.
User avatar #54 to #51 - KayRed (12/14/2013) [-]
Nah, he actually does this a lot.
User avatar #59 to #54 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
thanks for backing me up. BTW, is it annoying?
User avatar #57 to #54 - orrisic (12/15/2013) [-]
This is belivable.
#52 to #51 - samxdaxman has deleted their comment [-]
User avatar #66 to #52 - chainway (12/15/2013) [-]
I can confirm that he does this a lot
User avatar #53 to #52 - woodenalligator (12/14/2013) [-]
hey bro, what's up? We haven't talked in a long time.
User avatar #55 to #53 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
not much man, dealing with this troll here.
User avatar #58 to #55 - KayRed (12/15/2013) [-]
She's probably a dude.
User avatar #61 to #58 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
I never thought it was a female in the first place.
User avatar #62 to #61 - KayRed (12/15/2013) [-]
Well, there is the fact that her tits are handing out on her profile picture. With that in mind, that shouldn't really be the first think she assumes.
User avatar #63 to #62 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
exactly. It's defintely a back-up account for some other guy.
User avatar #65 to #64 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Thought so. Who's pathetic now orrisic?
User avatar #67 to #65 - KayRed (12/15/2013) [-]
It's ***** like him (and misogynistic neckbeards that do unfortunately frequent this site) that make this place hostile toward women, which I think is a shame.
User avatar #68 to #67 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Yeah, I find it kinda bad that girls do get singled out on this ste, in a good and bad way. On one hand, there's the virgin neckbeard white-knights(which I used to be... *shudder*) and on the other, there's the virgin neckbeard misgynists(i just call them anti-white-knights). Both are equally pathetic.
User avatar #69 to #68 - KayRed (12/15/2013) [-]
What do you mean "virgin neck-beard white knights", cuz that sounds too much like me (minus the neckbeard, obesity, and greasy hair).
User avatar #70 to #69 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
I mean the people who drool over any girl they meet on this site and will do anything to gain their favor in the vain hopes of having sex with them. The people who only add females and stalk them online.Those types. Being a virgin isn't bad(hell, I'm still one myself) and having a neckbeard=/=being a white-knight, but most white-knights have them, and you yourself are a pretty cool guy. So if I offended you, i'm sorry, but I wasn't talking about you.
User avatar #71 to #70 - KayRed (12/15/2013) [-]
Haha, don't worry about it dude, being offended but **** isn't worth it. Nah, nothing wrong with not having sex, especially nowadays.

Yeah, those people annoy (I did used to be one when I was younger, not on this site though, there exist a website specifically for that).

Me, I don't usually end up friending any (men and women) unless I talk about sci-fi or fantasy with them (surprisingly, there are a lot of Wheel of Time fans on this site).
User avatar #72 to #71 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Yeah, i was too, but I was on this site, which is what makes it bad. I friend people if I really connect with them. If I have a brief convo, then I dont, but if it's a long one and They seem cool then yeah. I don't pay much attention to gender on here any more.
User avatar #75 to #72 - KayRed (12/15/2013) [-]
We should probably move this discussion to a different profile. Not that I care much if this dude gets pissed that we are clogging up his profile.
User avatar #76 to #75 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Alright. PM?
User avatar #73 to #72 - KayRed (12/15/2013) [-]
Mostly cuz you can't actually tell.
User avatar #74 to #73 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Yeah, but even if they tell me if they're a guy or a girl, it doesn't matter much. I just like talking to people from all walks of life on here.
User avatar #56 to #55 - woodenalligator (12/15/2013) [-]
Want me to join in on that?
User avatar #60 to #56 - samxdaxman (12/15/2013) [-]
Nah, i got this.
#33 - samxdaxman has deleted their comment [-]
#7 - nippuhl (06/07/2012) [-]
This image has expired
I'm coming for you.
User avatar #17 to #7 - lindsaaay (06/07/2012) [-]
that's not ******* creepy at all...
User avatar #22 to #17 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
hes like this. a lot. i think somethings wrong with him.
User avatar #23 to #22 - lindsaaay (06/07/2012) [-]
do you guys know each other irl?
User avatar #24 to #23 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
nah. we met on a tinychat server and were facebook friends but ive never actually met him.
User avatar #25 to #24 - nippuhl (06/15/2012) [-]
Just read this, ******* lol.
User avatar #26 to #25 - samxdaxman (06/15/2012) [-]
Hahaha lurv yew mike.
User avatar #27 to #26 - nippuhl (06/15/2012) [-]
Girls on FJ get weirded out way too quickly!
User avatar #28 to #27 - samxdaxman (06/15/2012) [-]
Haha nah some are pretty funny and will even joke along.
User avatar #29 to #28 - nippuhl (06/15/2012) [-]
I've only met a few of 'em, lmao. I got finals tomorrow, kill me now please.
User avatar #30 to #29 - samxdaxman (06/15/2012) [-]
I have my last, and easiest, final tomorrow. and then I am officially a sophomore.
User avatar #31 to #30 - nippuhl (06/15/2012) [-]
I HAVE MY FIRST AND SECOND FINAL TOMORROW, THE TWO HARDEST. THEN ON WEDNSDAY I AM OFFICIALLY A SOPHOMORE.
User avatar #32 to #31 - samxdaxman (06/15/2012) [-]
Aww **** dude, that sucks.
#3 - samxdaxman (05/23/2012) [-]
heres me eating my phone and looking like a dumbass hahaha
User avatar #4 to #3 - nippuhl (06/07/2012) [-]
Post your dick, she wants it. If not, I will drive to her house and give it to her for you.
User avatar #5 to #4 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
wat. hahaha im pretty sure due to the fact im a minor id get in deep **** for that.plus my penis is very small. i mean i have a ******* huge dick. yeah....
User avatar #6 to #5 - nippuhl (06/07/2012) [-]
I live in the same state as her...I will bring it to her for you.

I'll drive there when I get my license.
User avatar #8 to #6 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
alright, ill get right on sending it to you. ps, when do you get your license?
User avatar #9 to #8 - nippuhl (06/07/2012) [-]
When I turn like...17.
User avatar #10 to #9 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
**** . thatll be a while. well i wont be a minor anymore so ill be all good.
User avatar #11 to #10 - nippuhl (06/07/2012) [-]
Ehh, it's only 2 more years.
User avatar #12 to #11 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
yep. thats good. haha does she even know you comment and say this stuff?
User avatar #16 to #12 - nippuhl (06/07/2012) [-]
She's a respectable lady.
User avatar #14 to #12 - nippuhl (06/07/2012) [-]
Nope, she doesn't get replies that aren't to her.

Lets rape her.
User avatar #13 to #12 - lindsaaay (06/07/2012) [-]
wait what...
User avatar #15 to #13 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
i dont even know. ask nippuhl (mike) im just playing along.
User avatar #18 to #15 - nippuhl (06/07/2012) [-]
Roleplay is Sam and I's specialty.
User avatar #19 to #18 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
tell that to her, not me. i already know.
User avatar #20 to #19 - nippuhl (06/07/2012) [-]
Ahahaha. LINDDAAAY, ME AND SAM LOVE ROLEPLAY.
User avatar #21 to #20 - samxdaxman (06/07/2012) [-]
nice.jpg
#2 - understandme (01/22/2012) [-]
Why? If you think your pretty, then you should like having your picture spread around. You can be the next Angie Varona. :)
User avatar #1 - ZenMacros ONLINE (11/11/2011) [-]
Taking your comment virginity and there's nothing you can do about it >:D
 Friends (0)