Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

leetpwnzer

Rank #16383 on Subscribers
leetpwnzer Avatar Level 256 Comments: Contaminated Win
Offline
Send mail to leetpwnzer Block leetpwnzer Invite leetpwnzer to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:2/06/2011
Last Login:9/03/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 6548 total,  7485 ,  937
Comment Thumbs: 5787 total,  7520 ,  1733
Content Level Progress: 0% (0/100)
Level 164 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 165 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 46% (46/100)
Level 256 Comments: Contaminated Win → Level 257 Comments: Contaminated Win
Subscribers:4
Content Views:277902
Times Content Favorited:609 times
Total Comments Made:2645
FJ Points:5207
Favorite Tags: the (14) | are (8) | You (6) | tags (5) | it (4) | Not (4) | fuck (3) | idk (3) | look (3) | name (3) | shame (3) | tag (3) | These (3) | a (2) | at (2) | body (2) | dont (2) | for (2) | haha (2) | is (2)
I'm glad I'm not black.

latest user's comments

#26 - Reminded me of this. 08/07/2013 on Real life QWOP +7
#857 - Picture 08/07/2013 on A Fellow FunnyJunker +1
#61 - Comment deleted 08/04/2013 on Oldie 0
#178 - ******* saved 08/04/2013 on Babies vs. Animals +4
#42 - This couldn't portray my reaction any better. 08/04/2013 on Happy... +1
#50 - What about orange? 08/04/2013 on tit less 0
#73 - Picture 08/04/2013 on Bansky vs Robbo 0
#43 - There ain't nothin natural about that. Cause that stupidity is… 08/03/2013 on Natural selection at its best 0
#281 - Doesn't really sound worth the effort to me. But whatever tick…  [+] (1 new reply) 08/02/2013 on Ideas 0
User avatar #282 - whycanticaps (08/02/2013) [-]
me either, but it could be done
#37 - Tumblr was never classic. 08/02/2013 on Classic Tumblr +2
#277 - "Rent a bucket of flat stones" Good luck fi…  [+] (4 new replies) 08/02/2013 on Ideas +1
User avatar #280 - whycanticaps (08/02/2013) [-]
collect them at the bottom of the lake

Maybe it's a man made one, with a bottom that isn't covered in mud for easy retrieval
User avatar #287 - psychfouronenine (08/03/2013) [-]
Alternatively, fishing nets.
User avatar #281 - leetpwnzer (08/02/2013) [-]
Doesn't really sound worth the effort to me. But whatever tickles your dick, I guess.
User avatar #282 - whycanticaps (08/02/2013) [-]
me either, but it could be done
#137 - Dude, the movie was terribly. 08/02/2013 on Superhero spendings then/now 0
#94 - Oh, they're coming out with a new movie? Cool. 08/02/2013 on god dammit grandpa 0
#77 - No. That never happened. That terrible movie just never happened.  [+] (3 new replies) 08/02/2013 on Superhero spendings then/now -1
#119 - linktheherooftime (08/02/2013) [-]
MFW I had a friend who actually like that movie.
#84 - derpypotato (08/02/2013) [-]
lets just imagine that your comment never happened
User avatar #137 - leetpwnzer (08/02/2013) [-]
Dude, the movie was terribly.
#90 - 1) Why would anyone take a glass from the bottom of a pyramid …  [+] (2 new replies) 08/02/2013 on god dammit grandpa 0
User avatar #93 - fizzor (08/02/2013) [-]
More like it was meant to happen. This is from the new Jackass trailer.
User avatar #94 - leetpwnzer (08/02/2013) [-]
Oh, they're coming out with a new movie? Cool.
#89 - What is this?  [+] (1 new reply) 08/02/2013 on god dammit grandpa 0
#137 - asdflower (08/02/2013) [-]
It's the new Jackass movie. Jackass Presents: Bad Grandpa - Official Trailer
#81 - "Stairfax Temperature" That's a new one.  [+] (1 new reply) 08/01/2013 on Video Game Trivia 5 +3
User avatar #83 - Nazistick (08/01/2013) [-]
Gotta love Jontron
#38 - Having common sense is so ******* rare lately, th…  [+] (1 new reply) 07/30/2013 on So true +12
User avatar #40 - dedaluminus (07/30/2013) [-]
Common-sense man! Still better than aquaman!
#234 - Sweet. Thanks. 07/25/2013 on Experimental 0
#109 - But it'll still be pretty wicked. You really can't compare the… 07/25/2013 on GTA Reenactment +15
#231 - What show is it?  [+] (2 new replies) 07/25/2013 on Experimental 0
#233 - Ulmer (07/25/2013) [-]
Tron: Uprising. Beautiful, well-written show that tells a story between Tron and Tron: Legacy. It's on Netflix currently and I highly recommend it.
User avatar #234 - leetpwnzer (07/25/2013) [-]
Sweet. Thanks.
#187 - These are ******* amazing. Some of the kids from … 07/22/2013 on Bad Kids' Jokes Comp 4 +4
#245 - The last three are just priceless. God what the **** …  [+] (1 new reply) 07/22/2013 on Bad Kid's Jokes Part 3 +1
#264 - thelordofbutthurt (07/22/2013) [-]
was fucking dying at the last three as well
#440 - Picture 07/16/2013 on Better Jaegers [Pacific Rim] +41
#84 - Picture 07/16/2013 on Old but gold 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1300

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #77 - ariusbrightwing (01/08/2013) [-]
;n;
User avatar #78 to #77 - leetpwnzer (01/08/2013) [-]
Howdy Stranger.
User avatar #79 to #78 - ariusbrightwing (01/08/2013) [-]
ono
0n0
OnO
ÓnÒ;
*Flies away*
User avatar #81 to #80 - ariusbrightwing (01/08/2013) [-]
Soppy cunt. ♥
User avatar #82 to #81 - leetpwnzer (01/08/2013) [-]
I can't thumb that up on my profile. Sadface.
User avatar #83 to #82 - ariusbrightwing (01/08/2013) [-]
<n> Awrh. Well, good luck to ya!
#72 - dareposta (11/13/2012) [-]
hey dude can i have your fj points? they won't affect your rating or anything, they're used by item collectors and nothing more.
User avatar #73 to #72 - leetpwnzer (11/13/2012) [-]
Don't know how to give. How are they used?
#75 to #73 - dareposta (11/13/2012) [-]
ty :3 <3
#74 to #73 - dareposta (11/13/2012) [-]
go to my profile, go down till you see my items, you'll see at the top right corner an "initiate trade with..." button click then offer your points with the add button next to them and pick anything you like from mines ^.^
User avatar #35 - PSPp (05/01/2011) [-]
say whaa?
User avatar #37 to #35 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
yeah,no idea,im just bored,and i remembered someone mass messaged me about somethin fun or something? gah idk.
User avatar #39 to #37 - PSPp (05/01/2011) [-]
lol check your message box
User avatar #40 to #39 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
i did but its not there o.O or i cant find it. lol ******* mass messages everywhere
User avatar #42 to #40 - PSPp (05/01/2011) [-]
haha true I got to clear out mine too.
>.>
User avatar #43 to #42 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
totally O_O
#44 to #43 - PSPp (05/01/2011) [-]
Comment Picture
#55 to #49 - PSPp (05/01/2011) [-]
Comment Picture
User avatar #57 to #55 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
what the...?
#69 to #57 - PSPp (05/02/2011) [-]
Comment Picture
#33 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #34 to #33 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
wait what?
#38 to #34 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #41 to #38 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
ooooooooooh,thats what you meant by father,LOL and no,im sure it wasnt him.
#45 to #41 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #46 to #45 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
ah,nah that wasn't it but....wow what a dickhead father is,lol
#47 to #46 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#48 to #47 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
lol i just realized everytime you say adddmin,it says father :D
#50 to #48 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #51 to #50 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
oh yeha,i know,im not worried,last time it was like god of the something or something
#52 to #51 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #53 to #52 - leetpwnzer (05/01/2011) [-]
yeah what a ****** ,lol
#54 to #53 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #56 to #54 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
how??

**** ,i just realized,i dont pay attention to mine D:
#58 to #56 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #59 to #58 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
i really dont see the point in rankings.
#60 to #59 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #61 to #60 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
meh,lol yeah thatd be cool
#62 to #61 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #67 to #62 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
lol nah,get over it,all i know is,either way we thumb and whatever we do on fj,father gets paid,so yeh. lol
#68 to #67 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #65 to #62 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
lol,yeah? well,atleast you dont skip without thumbing,i mean i at least want someone to thumb whether it'd be thumb down or up. either way it gives me advice, if they thumb up, i need to keep up with this kinda funny,or if they thumb down,i prolly should stop this.lol
#66 to #65 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #63 to #62 - leetpwnzer (05/02/2011) [-]
thumbs are for showing you,that people think its funny,i really dont give a **** how much thumbs i get,as long as i know,i made someone laugh.
#64 to #63 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#36 to #34 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#1 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #2 to #1 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
lol yeah,im not known bro
#3 to #2 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#4 to #3 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
and i talk to none of them! hahahh
#5 to #4 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #6 to #5 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
and i forgot how i met you sir.... :\ and i love that movie.... the road to el dorado :D
#7 to #6 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #8 to #7 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
hell yeah man! i just wish they had it on instant netflix :\ but yeah,i love it. its pretty epic. and um yeah, seem like a pretty swell guy.
#9 to #8 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #10 to #9 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
yeah i thought it was like 45 min watch,and 70 min wait. i rely on it sometimes when i dont want to pay extra for netflix just so i can get a bloody You need to login to view this link gets under my skin.hah. like the other day i was watching fight club but then got pissed cause of a 70 min wait...god its horrible. oh,and i was talking about you my good sir,seem pretty cool. unlike a few of our unkind funnyjunkie members >.>
#12 to #10 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#11 to #10 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #13 to #11 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
ahha! lol wow, i love that gif you got there sir >.> <.< but um yeah,i usually add people that i have awesome conversations with in the comments of some post,amiright? and yep.
#14 to #13 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #15 to #14 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
haha thats kool,yeah i've met a few peeps from the interwebz also,like omegle. and hell,a few people from my school too,some funnyjunkies,otheres /b/ros,but i make them get an fj account.lol
#16 to #15 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #17 to #16 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
hahahaha dicks everywhere and when you finally get to some one decent,they call you a ****** and disconnect.....bitches.lol yeah i used to get lost on /b/,but i got used to it,and its actually pretty organized. im a funnyjunkie more than i am a /b/tard. but still,they're both nice,but just to make things clear,tumblr sucks
#18 to #17 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #19 to #18 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
LOL hahah,yeah i really dont like tumblr, its a poser! :o and pffft,chat roullette is just as bad as omegle. and yeah,if you havent seen fj or 4chan,or ANY of the chans at that fact (2chan,12chan,9chan,420chan,etc.) you haven't seen THE INTERNET,y'kno? lol
#20 to #19 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#31 to #20 - leetpwnzer (04/30/2011) [-]
dude,that looks like it'll feel funny at first,and then start to hurt like **** later...
#32 to #31 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #29 to #20 - leetpwnzer (04/30/2011) [-]
what the hell are you talking about mate?
User avatar #27 to #20 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
hahaha wth? hand?
#30 to #27 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
#28 to #27 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #25 to #20 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
reply cap? dont know what that is but it gets annoying eh? lol if i find a chan for gore,im linking you to it :D XDDD and yeah, You need to login to view this link has some kool stuff to,mostly gross and SOME gore,not alot,and disease pictures and stuff
#26 to #25 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #23 to #20 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
yeah i think,lol and um yeah,good idea,who knows what lurks the others. lol and for some reason i can't reply to your other comment...? and wow,now i have comments on my profile :D thank you my good sir.
#24 to #23 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #21 to #20 - leetpwnzer (04/29/2011) [-]
well **** theres a 7ch- oh yeah,for the people that get banned from 4chan.lol yeah 420 chan,as the name suggests,is about bud mostly of course :D <3 9chan is about anonymous i think,not entirely sure, ******* can't let me in psn now. 2 chan is how 4chan originated,some japanese crazy **** you know? xD and yeah,12 chan is almost the same as 7 chan i think,not entirely sure either
#22 to #21 - alazandar **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)