Upload
Login or register

kidink

Last status update:
-
Gender: male
Age: 23
Date Signed Up:10/11/2011
Location:Germany belgium
FunnyJunk Career Stats
Comment Ranking:#4134
Highest Content Rank:#2949
Highest Comment Rank:#2337
Content Thumbs: 3261 total,  3587 ,  326
Comment Thumbs: 4953 total,  6498 ,  1545
Content Level Progress: 73% (73/100)
Level 130 Content: Respected Member Of Famiry → Level 131 Content: Respected Member Of Famiry
Comment Level Progress: 55% (55/100)
Level 240 Comments: Doinitrite → Level 241 Comments: Doinitrite
Subscribers:9
Content Views:164772
Times Content Favorited:51 times
Total Comments Made:1588
FJ Points:7174
RALPS Y U NO GIVE ME SKYPE SHOW?

latest user's comments

#18 - There u go 04/30/2016 on Oops! Fat shaming at the... 0
#25 - Hes prepared 04/30/2016 on cat +35
#181 - Keep her u fool, better than a girl that ****** anyone u know.  [+] (4 new replies) 04/28/2016 on Tales of a sex shop worker +1
User avatar
#235 - goobyman (04/28/2016) [-]
well no shit mane
workin on it
User avatar
#257 - sonicserver (05/10/2016) [-]
Update needed
User avatar
#259 - goobyman (05/11/2016) [-]
do you still want updates?
User avatar
#258 - goobyman (05/10/2016) [-]
same as always. nothing changed so far. planning to visit by winter at least once (plane tickets are expensive, my man. As a graduated HS student, i don't exactly have cash)
she's becoming more and more open, no nudes but undie shots
#58 - I am the feeling and i fully agree 04/27/2016 on How feminism works +4
#587 - **kidink used "*roll picture*"** **kidink rolled image ** 04/25/2016 on Gotta roll fast! 0
#583 - **kidink used "*roll picture*"** **kidink rolled image ** 04/25/2016 on Gotta roll fast! 0
#69 - Literally like sorry bruh 04/25/2016 on The Japanese don't mess... 0
#48 - Literally like okay  [+] (2 new replies) 04/24/2016 on The Japanese don't mess... -1
User avatar
#68 - imablackjew (04/25/2016) [-]
That was a junk reply.
User avatar
#69 - kidink (04/25/2016) [-]
Literally like sorry bruh
#172 - Im not gonna Google that. I have that feeling with tiny Europe…  [+] (1 new reply) 04/22/2016 on chew yer food 0
User avatar
#179 - gloriousthighs (04/22/2016) [-]
They are pretty rare these days. I see the occasional cockroach or daddy long legs, not much else. We'll see how it goes when the seasons change, they show up at certain times of the year.
#167 - Hope you had your flamethrower ready for them spiders. i…  [+] (3 new replies) 04/22/2016 on chew yer food 0
User avatar
#171 - gloriousthighs (04/22/2016) [-]
I have trouble with huntsmen. When they grow almost as big as your hand. I can't sleep after seeing one in my room without getting it out first. Feel like it will join me in bed.
User avatar
#172 - kidink (04/22/2016) [-]
Im not gonna Google that. I have that feeling with tiny European spiders. I think if i saw one of those in my room i couldnt sleep for a Week, even when i killed it/let it out. Dont u have those on the daily? Everday those spiders crawl through my open window, but maybe cuz its a roof window, or maybe cuz its hotter inside than Outside, which isnt the case in australia
User avatar
#179 - gloriousthighs (04/22/2016) [-]
They are pretty rare these days. I see the occasional cockroach or daddy long legs, not much else. We'll see how it goes when the seasons change, they show up at certain times of the year.