x
Click to expand

jurisultima

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:8/15/2011
Last Login:4/01/2015
Location:East Coast
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#2801
Comment Ranking:#8191
Highest Content Rank:#2798
Highest Comment Rank:#7683
Content Thumbs: 1523 total,  1847 ,  324
Comment Thumbs: 827 total,  1084 ,  257
Content Level Progress: 13% (13/100)
Level 113 Content: Funny Junkie → Level 114 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 40% (4/10)
Level 175 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 176 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:7
Content Views:55487
Times Content Favorited:30 times
Total Comments Made:809
FJ Points:30

Funny Text/Links

Funny Pictures

  • Views: 2258
    Thumbs Up 23 Thumbs Down 1 Total: +22
    Comments: 5
    Favorites: 0
    Uploaded: 12/22/13
    Doing this next year Doing this next year
  • Views: 440
    Thumbs Up 10 Thumbs Down 0 Total: +10
    Comments: 2
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/06/11
    Uhm Admin Uhm Admin
  • Views: 535
    Thumbs Up 12 Thumbs Down 4 Total: +8
    Comments: 10
    Favorites: 0
    Uploaded: 10/21/11
    My facebook win My facebook win
  • Views: 516
    Thumbs Up 9 Thumbs Down 3 Total: +6
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/30/11
    Confused me at first lol Confused me at first lol
  • Views: 614
    Thumbs Up 8 Thumbs Down 3 Total: +5
    Comments: 0
    Favorites: 0
    Uploaded: 09/06/11
    uhm Admin? uhm Admin?
  • Views: 482
    Thumbs Up 4 Thumbs Down 1 Total: +3
    Comments: 2
    Favorites: 0
    Uploaded: 10/06/11
    omegle win omegle win
1 2 > [ 12 ]

YouTube Videos

  • Views: 6274
    Thumbs Up 68 Thumbs Down 37 Total: +31
    Comments: 22
    Favorites: 13
    Uploaded: 02/17/12
    My Little Skyrim My Little Skyrim
  • Views: 1674
    Thumbs Up 11 Thumbs Down 3 Total: +8
    Comments: 0
    Favorites: 2
    Uploaded: 03/11/15
    This is great This is great
  • Views: 502
    Thumbs Up 10 Thumbs Down 2 Total: +8
    Comments: 0
    Favorites: 1
    Uploaded: 10/07/11
    some more awesome some more awesome
  • Views: 912
    Thumbs Up 9 Thumbs Down 3 Total: +6
    Comments: 7
    Favorites: 1
    Uploaded: 02/22/12
    Wow... Dumbass Wow... Dumbass
  • Views: 945
    Thumbs Up 6 Thumbs Down 0 Total: +6
    Comments: 1
    Favorites: 0
    Uploaded: 02/17/12
    New Epic Rap battle New Epic Rap battle
  • Views: 485
    Thumbs Up 6 Thumbs Down 2 Total: +4
    Comments: 0
    Favorites: 1
    Uploaded: 10/07/11
    been a while been a while
1 2 > [ 9 ]

Funny Gifs

user's channels

Join Subscribe omegle-win

items

Total unique items point value: 374 / Total items point value: 1751
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #33 - garymotherfingoak (02/24/2015) [-]
hows the insurance issue coming along?
User avatar #34 to #33 - jurisultima (02/24/2015) [-]
They are starting to be helpful, I have a rental now, still waiting on money for the car
User avatar #35 to #34 - garymotherfingoak (02/24/2015) [-]
alright, that's good to hear.
User avatar #36 to #35 - jurisultima (02/24/2015) [-]
yeah, it sucks, but nothing I can do
User avatar #37 to #36 - garymotherfingoak (02/24/2015) [-]
im sure they'll cooperate.
User avatar #38 to #37 - jurisultima (02/24/2015) [-]
I hope so,
User avatar #39 to #38 - garymotherfingoak (02/24/2015) [-]
Милые котята have some cute
#32 - finalfantasyfan (06/29/2013) [-]
Happy Birthday.
#31 - anonymous (06/29/2013) [-]
Happy Bithday.
User avatar #30 - herodan (06/29/2013) [-]
Happy Birthday!
User avatar #28 - jessieqwertyu (06/29/2013) [-]
Happy Birthday. Dont get ********* .
User avatar #29 to #28 - jurisultima (06/29/2013) [-]
I am already on my way there lol
#24 - talr (11/30/2011) [-]
HIIIIIIIIIIIIIIII
HIIIIIIIIIIIIIIII
User avatar #25 to #24 - jurisultima (12/03/2011) [-]
lol that is awesome. hi to you too
User avatar #3 - malachiiii (11/01/2011) [-]
sorry, it wouldn't let me reply on your post, so i guess i'll do it here haha

i've always enjoyed knives as well :D so just a wild question, but are you japanese? haha
User avatar #4 to #3 - jurisultima (11/01/2011) [-]
nah, german, irish, native american, and cuban lol
User avatar #5 to #4 - malachiiii (11/01/2011) [-]
hahaha nevermind then, nice mix though!
User avatar #6 to #5 - jurisultima (11/01/2011) [-]
lol yeah, it just so happens that most of my collection is japanese. also, the brand of knives I like to use, shun, is great for my small hands lol
User avatar #7 to #6 - malachiiii (11/01/2011) [-]
haha i'm glad it suits you well! i mean, who doesn't love japanese knives??? haha
User avatar #8 to #7 - jurisultima (11/01/2011) [-]
I also use kyrocera knives, though they are ceramic, not steel
User avatar #9 to #8 - malachiiii (11/01/2011) [-]
nice nice :D
User avatar #10 to #9 - jurisultima (11/01/2011) [-]
lol, I know a lot about blades, they are literally a huge part of my life
User avatar #11 to #10 - malachiiii (11/01/2011) [-]
haha for me it's mostly just fascination, i know sword techniques and stuff i'll never use in real life, but for you, knowing about this stuff will definitely help haha
User avatar #12 to #11 - jurisultima (11/01/2011) [-]
well martial arts are a big part too, I took a ninjutsu for 16 years. now when I am home I take my muramasa (not the original forger, but 3 generations down from him) and go through forms for like an hour a day to relax lol
User avatar #13 to #12 - malachiiii (11/01/2011) [-]
oh danggg. you've got me beat haha that's so sweet!
User avatar #14 to #13 - jurisultima (11/01/2011) [-]
I am trying to find someone to teach me european forms (not fencing, I know that and I don't really like it) but it is really hard to find anyone
User avatar #15 to #14 - malachiiii (11/01/2011) [-]
true, it's hard to find legit teachers nowadays :\
User avatar #16 to #15 - jurisultima (11/01/2011) [-]
yeah, but it's all good. for now I will just work with my asian forms. Btw, the katana and other "long" sword forms are not ninjutsu but rather a form of taijutsu
User avatar #17 to #16 - malachiiii (11/01/2011) [-]
yeah, i would. it's definitely better than nothing like me :P
User avatar #18 to #17 - jurisultima (11/01/2011) [-]
you should try to learn some, they can be really relaxing
User avatar #19 to #18 - malachiiii (11/01/2011) [-]
i want to, teachers are scarce to none where i live though :P
User avatar #20 to #19 - jurisultima (11/01/2011) [-]
where is that?
User avatar #21 to #20 - malachiiii (11/01/2011) [-]
i live in a small town in michigan :P
User avatar #22 to #21 - jurisultima (11/01/2011) [-]
I am sorry. it is too cold up there for people to live lol. Hell, VA is too cold, and N is barely warm enough
User avatar #23 to #22 - malachiiii (11/01/2011) [-]
hahahaha the summer's fine, it's the winters that get us :P
#1 - assymcgeebitch **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #2 to #1 - jurisultima (09/30/2011) [-]
uhm what lol
 Friends (0)