Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

jmezfm    

Rank #556 on Subscribers
jmezfm Avatar Level 316 Comments: Wizard
Offline
Send mail to jmezfm Block jmezfm Invite jmezfm to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 18
Youtube Channel: JmezFM
Consoles Owned: Xbox
Video Games Played: Battlefield 3, Halo 4
X-box Gamertag: Jmezfm
Date Signed Up:12/30/2010
Last Login:7/30/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#13403
Highest Content Rank:#27
Highest Comment Rank:#123
Content Thumbs: 70793 total,  77596 ,  6803
Comment Thumbs: 16785 total,  25530 ,  8745
Content Level Progress: 68.7% (687/1000)
Level 270 Content: Ninja Pirate → Level 271 Content: Ninja Pirate
Comment Level Progress: 65.3% (653/1000)
Level 316 Comments: Wizard → Level 317 Comments: Wizard
Subscribers:142
Content Views:739643
Times Content Favorited:6138 times
Total Comments Made:35428
FJ Points:329317
Favorite Tags: You won the game (78)
You're on my profile, so you might as well friend me.

latest user's comments

#3777706 - Hey 05/25/2013 on Play items +2
#3777697 - nigga goml  [+] (2 new replies) 05/25/2013 on Play items +1
#3777699 - MrMysteriousMagic has deleted their comment.
User avatar #3777708 - jmezfm (05/25/2013) [-]
no i dont want to
#8942 - I didn't know you were still around.  [+] (6 new replies) 05/25/2013 on Pictures of you sexy bastards +1
User avatar #8947 - ThePedoBear (05/25/2013) [-]
I lurk.
User avatar #8950 - jmezfm (05/25/2013) [-]
I haven't seen you since back when we all kinda fucking around in the FJ Tinychat with Holly and Anonymoose and shit.

I remember all your contents and shit. I always thought you were so brave for showing your face to FJ. Then I did it and it's so much more fun than hiding it.
User avatar #9027 - ThePedoBear (05/26/2013) [-]
Isn't it?
User avatar #9028 - jmezfm (05/26/2013) [-]
yeah! some of the guys on items are too afraid to show their faces
they would have so much for fun
User avatar #9029 - ThePedoBear (05/26/2013) [-]
Its really a gigantic ego boost, people are a lot nicer on here than they come off to be
User avatar #9030 - jmezfm (05/26/2013) [-]
I thought I'd be made fun of, but they were quite accepting
#3777646 - shut up miss Nebraska 05/25/2013 on Play items 0
#3777640 - yeah 05/25/2013 on Play items 0
#3777637 - Copyright from Betsy Ross  [+] (1 new reply) 05/25/2013 on Play items 0
#3777642 - MrMysteriousMagic has deleted their comment.
#3777634 - i need to stop  [+] (2 new replies) 05/25/2013 on Play items 0
#3777638 - anonymous (05/25/2013) [-]
sucking dick?
User avatar #3777640 - jmezfm (05/25/2013) [-]
yeah
#3777562 - oh ok still the most i think but yeah why tokens? 05/25/2013 on Play items -1
#3777556 - i still have the most of those I think. for the hell …  [+] (2 new replies) 05/25/2013 on Play items -1
#3777559 - anonymous (05/25/2013) [-]
u have 1.147k
User avatar #3777562 - jmezfm (05/25/2013) [-]
oh ok
still the most i think

but yeah why tokens?
#3777540 - help  [+] (1 new reply) 05/25/2013 on Play items -2
User avatar #3777541 - funnyjunknerdd (05/25/2013) [-]
life alert
#3777538 - help  [+] (3 new replies) 05/25/2013 on Play items -2
User avatar #3777539 - funnyjunknerdd (05/25/2013) [-]
o no
User avatar #3777540 - jmezfm (05/25/2013) [-]
help
User avatar #3777541 - funnyjunknerdd (05/25/2013) [-]
life alert
#3777526 - thank you asheyboo 05/25/2013 on Play items -1
#5952 - thanks m8 05/24/2013 on jmezfm's profile 0
#3776786 - shhhhh 05/24/2013 on Play items 0
#3776783 - buying pride and wrath souls 05/24/2013 on Play items 0
#3776738 - safjklajkdsadkls;jdfksjdfkskl;  [+] (1 new reply) 05/24/2013 on Play items 0
User avatar #3776740 - walkingdisaster (05/24/2013) [-]
**walkingdisaster rolled a random comment #4563164 posted by jackthunderjt at My Little Pony fanfiction, backgrounds, songs, lyrics, and GIFs. ** :
okay then i got it
#3776722 - thank you walkingdisaster!!  [+] (3 new replies) 05/24/2013 on Play items 0
#3776724 - anonymous (05/24/2013) [-]
thumbs up gif
User avatar #3776726 - walkingdisaster (05/24/2013) [-]
2slow
User avatar #3776723 - walkingdisaster (05/24/2013) [-]
yw
#3776699 - me i guess 05/24/2013 on Play items 0
#3776617 - yay 1500 uniques 05/24/2013 on Play items 0
#3776602 - nope 05/24/2013 on Play items 0
#3776592 - Picture 05/24/2013 on Play items +1
#3776586 - buying linen fabric 05/24/2013 on Play items 0
#3776583 - i remember when you made that joke the first time  [+] (1 new reply) 05/24/2013 on Play items 0
#3776591 - chewieisthebest (05/24/2013) [-]
this is not a joke anymore yr not gonna wake up with yr account tomorrow HOYHOYOHYOHY
#3776577 - Yay done with slimes 3ever  [+] (5 new replies) 05/24/2013 on Play items 0
#3776582 - chewieisthebest (05/24/2013) [-]
thanks for all the hard work NOW i can hax u gg no re feg
User avatar #3776583 - jmezfm (05/24/2013) [-]
i remember when you made that joke the first time
#3776591 - chewieisthebest (05/24/2013) [-]
this is not a joke anymore yr not gonna wake up with yr account tomorrow HOYHOYOHYOHY
User avatar #3776579 - valesthesia (05/24/2013) [-]
yay gg
User avatar #3776578 - whitehawk (05/24/2013) [-]
3ever? until level 4's come out..
#38 - sorry i got what i needed 05/24/2013 on godofigloocanada's profile 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 15050 / Total items point value: 515000

Comments(5525):

[ 5525 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#6680 - jmezfm (12/03/2013) [+] (1 reply)
stickied by jmezfm
#6241 - jmezfm (07/08/2013) [-]
stickied
User avatar #6961 - PopYoGranny (07/02/2014) [-]
is ded?
User avatar #6962 to #6961 - jmezfm (07/03/2014) [-]
liv
User avatar #6963 to #6962 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
jamessssssssssss
User avatar #6964 to #6963 - jmezfm (07/03/2014) [-]
brunooooooooo
User avatar #6965 to #6964 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
how you doin
User avatar #6966 to #6965 - jmezfm (07/03/2014) [-]
im doin
how u
User avatar #6967 to #6966 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
doin too
i miss you nigga
User avatar #6968 to #6967 - jmezfm (07/03/2014) [-]
I miss you too bruh
bruh
how's skul
User avatar #6969 to #6968 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
summer break
is gud
User avatar #6970 to #6969 - jmezfm (07/03/2014) [-]
ye me 2
i hate summer right now
work sucks
miss friends
im currently taking a shit
User avatar #6971 to #6970 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
i have done absolutely nothing productive this summer
User avatar #6972 to #6971 - jmezfm (07/04/2014) [-]
I've made like $2200 so far but i spent a lot of it on various tickets for things
#6957 - iedd (06/28/2014) [-]
so far
User avatar #6959 to #6957 - jmezfm (06/28/2014) [-]
dude it took me like 3 days to get 10k level ones and youre better than I am now so i bet you could do it even faster
User avatar #6960 to #6959 - iedd (06/28/2014) [-]
well i got that in a week so
iproabably could, and all exams finished yesterday
just homework and school to stay on top of
User avatar #6955 - ied (06/28/2014) [-]
hey
i know it will probably be a no, but i am setting up a badge swap service
if i could swap my level 5 fj badge for your raw level 1s it would help so much
User avatar #6956 to #6955 - jmezfm (06/28/2014) [-]
sorey mang i have no desire for a level 5
User avatar #6958 to #6956 - ied (06/28/2014) [-]
ok no worries
User avatar #6953 - partially (06/13/2014) [-]
What happened?? how did the test go?
User avatar #6954 to #6953 - jmezfm (06/14/2014) [-]
havent gotten the results yet but thanks for your concern
User avatar #6949 - lyraheartstrings (05/20/2014) [-]
Did you pick that weed cuz you like that one or just cuz you can?
User avatar #6950 to #6949 - jmezfm (05/21/2014) [-]
idk i just got it
User avatar #6951 to #6950 - lyraheartstrings (05/21/2014) [-]
let me buy it please
User avatar #6952 to #6951 - jmezfm (05/22/2014) [-]
i dont want items so if you wanna exchange it for another weed thats ok
User avatar #6946 - applejuiceforme (04/21/2014) [-]
I appreciate it but give it to someone who'll use em I'm not really collecting anymore just helping others out
User avatar #6947 to #6945 - nippuhl (05/14/2014) [-]
Harrison
User avatar #6941 - applejuiceforme (04/09/2014) [-]
Thanks!
User avatar #6938 - MrMysteriousMagic (04/06/2014) [-]
**MrMysteriousMagic rolls 70** dubs for all your fj points
User avatar #6939 to #6938 - xinzley (04/06/2014) [-]
**xinzley rolls 68**
User avatar #6922 - kolpster (04/02/2014) [-]
Seems legit.
Name: You
Number: Killed
SSN: A
Nostril: Child
User avatar #6923 to #6922 - jmezfm (04/02/2014) [-]
I've since killed 6
#6924 to #6923 - kolpster (04/02/2014) [-]
On cam?
I'd pay for that.

With my tf2 spray
User avatar #6925 to #6924 - jmezfm (04/02/2014) [-]
imblying i have time for vidya
User avatar #6926 to #6925 - kolpster (04/02/2014) [-]
imblying someone doesn't vidya
User avatar #6927 to #6926 - jmezfm (04/03/2014) [-]
i haven't played any time of online game in at least 2 years
User avatar #6929 to #6927 - kolpster (04/03/2014) [-]
What do you do?
User avatar #6930 to #6929 - jmezfm (04/03/2014) [-]
study, hang out with gf, go to class, hang out with other friends, do homewrok
User avatar #6931 to #6930 - kolpster (04/03/2014) [-]
You had me hanging at gf and friends.
User avatar #6932 to #6931 - jmezfm (04/03/2014) [-]
do u wand sum broof??
User avatar #6933 to #6932 - kolpster (04/03/2014) [-]
Sure.

But I meant that I don't have either.
Which is why I vidya.
User avatar #6934 to #6933 - jmezfm (04/03/2014) [-]
oh my b i thought you were saying that you didn't believe me.
but you have friends
you have me
User avatar #6935 to #6934 - kolpster (04/03/2014) [-]
Of course I have you.
I know too much... *leaves mysteriously through somewhere*
User avatar #6936 to #6935 - jmezfm (04/04/2014) [-]
r u babman????
User avatar #6937 to #6936 - kolpster (04/04/2014) [-]
I am babman.
User avatar #6920 - puggles (04/02/2014) [-]
i'd love to, but i gave all this information to a nigerian banker and he's planning on putting a bunch of money in my bank account, but only if i don't give anyone else the info until he is able to finish. sorry, but you can't be too careful.
User avatar #6921 to #6920 - jmezfm (04/02/2014) [-]
ok well can i have some of the money thanks you
User avatar #6928 to #6921 - puggles (04/03/2014) [-]
sure. just as soon as he comes through!
User avatar #6919 - PopcornViking (04/02/2014) [-]
Wendell (Big Daddy) Mesa
877-393-4448
P Sherman 42 Wallaby Way
2 cm nostril width
User avatar #6918 - zombiemanic (04/02/2014) [-]
Name: Mohammed 'Opium Field' Jackson
Phone number: 555-618-9000
Address: Somewhere over the rainbow
SSN: something like xxxxxxxxxxxx (i dont know it mightn't work
Widests nostril: approximately 3.14159265359 cm

Good-day to you friend.
User avatar #6917 - jorgethemaster ONLINE (04/01/2014) [-]
**jorgethemaster rolls 45** Dubs for all your FJ points.
User avatar #6916 - RevengeNL (04/01/2014) [-]
41124
12423
23526735
User avatar #6915 - Sunset (04/01/2014) [-]
12
User avatar #6912 - badboywantsu (04/01/2014) [-]
name john smith
phone 911
address 123 fake street ohio 15332
ss 123 45 6789
diameter is 45
User avatar #6913 to #6912 - jmezfm (04/01/2014) [-]
ok can i have the diameter in decimeters pls
#6910 - Tenxseiga (03/30/2014) [-]
Eat shit and die
User avatar #6911 to #6910 - jmezfm (03/30/2014) [-]
you're annoying
#6943 to #6911 - Tenxseiga (04/11/2014) [-]
Your face. Your ass. What's the difference?
User avatar #6909 - MrMysteriousMagic (03/22/2014) [-]
**MrMysteriousMagic rolls 74** dubs for all your fj points
[ 5525 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)