Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

jmezfm    

Rank #556 on Subscribers
jmezfm Avatar Level 316 Comments: Wizard
Offline
Send mail to jmezfm Block jmezfm Invite jmezfm to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 18
Youtube Channel: JmezFM
Consoles Owned: Xbox
Video Games Played: Battlefield 3, Halo 4
X-box Gamertag: Jmezfm
Date Signed Up:12/30/2010
Last Login:7/20/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#13436
Highest Content Rank:#27
Highest Comment Rank:#123
Content Thumbs: 70793 total,  77596 ,  6803
Comment Thumbs: 16784 total,  25529 ,  8745
Content Level Progress: 68.7% (687/1000)
Level 270 Content: Ninja Pirate → Level 271 Content: Ninja Pirate
Comment Level Progress: 65.2% (652/1000)
Level 316 Comments: Wizard → Level 317 Comments: Wizard
Subscribers:142
Content Views:739607
Times Content Favorited:6139 times
Total Comments Made:35431
FJ Points:329316
Favorite Tags: You won the game (78)
You're on my profile, so you might as well friend me.

latest user's comments

#4857262 - Picture  [+] (1 new reply) 04/10/2014 on Play items +1
User avatar #4857267 - iatedub (04/10/2014) [-]
10/10 would bang
#27 - You're the one who wanted deepthroat practice. 04/10/2014 on Phanact & Admin party stories +3
#4857256 - probably chaospool you retard 04/10/2014 on Play items +5
#25 - Choke on a fucking vaccuum cleaner  [+] (3 new replies) 04/10/2014 on Phanact & Admin party stories +4
#26 - jingleforth has deleted their comment.
User avatar #29 - jmezfm (04/10/2014) [-]
oh shoot you got me
red thumbs hurt
ow ow ow
User avatar #27 - jmezfm (04/10/2014) [-]
You're the one who wanted deepthroat practice.
#23 - Why the fuck would anyone want more of this shitty story. …  [+] (5 new replies) 04/10/2014 on Phanact & Admin party stories +83
#24 - jingleforth has deleted their comment.
User avatar #25 - jmezfm (04/10/2014) [-]
Choke on a fucking vaccuum cleaner
#26 - jingleforth has deleted their comment.
User avatar #29 - jmezfm (04/10/2014) [-]
oh shoot you got me
red thumbs hurt
ow ow ow
User avatar #27 - jmezfm (04/10/2014) [-]
You're the one who wanted deepthroat practice.
#4857110 - Picture 04/10/2014 on Play items +1
#4857104 - Thank you so much rulethirtyfourchan, I've now reached 10000 l…  [+] (2 new replies) 04/10/2014 on Play items +4
#4857107 - tallywacker (04/10/2014) [-]
User avatar #4857106 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
WHOOOOOOOOO!
#4857100 - nope, but I'm trading for the as we speak  [+] (1 new reply) 04/10/2014 on Play items 0
User avatar #4857101 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Hell yeah
#4158 - and plus I'm just planning to dump whatever items i have left … 04/10/2014 on rulethirtyfourchan's profile 0
#4157 - haha you're the best man, but i should probably at least try t… 04/10/2014 on rulethirtyfourchan's profile 0
#4155 - please take something in return you brilliant man  [+] (3 new replies) 04/10/2014 on rulethirtyfourchan's profile 0
User avatar #4156 - rulethirtyfourchan (04/10/2014) [-]
I'm only really trying to get fj points, but rather than wait for admin to fix it you can have the other 400 something badges if you trade applejuice whatever he was trying to trade you for
User avatar #4158 - jmezfm (04/10/2014) [-]
and plus I'm just planning to dump whatever items i have left on him once I get to 10k
User avatar #4157 - jmezfm (04/10/2014) [-]
haha you're the best man, but i should probably at least try to get some work done. I might take you up on that later. I can also pay you for them in points if you'd like.
#4857091 - eh i wouldn't be too pissed. id just give you all my items…  [+] (3 new replies) 04/10/2014 on Play items 0
User avatar #4857099 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Are they popping up yet?
User avatar #4857100 - jmezfm (04/10/2014) [-]
nope, but I'm trading for the as we speak
User avatar #4857101 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Hell yeah
#4857089 - lol couldn't find the badges?  [+] (5 new replies) 04/10/2014 on Play items 0
User avatar #4857090 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
nope and got really scared that 9500 badges just disappeared lol
User avatar #4857091 - jmezfm (04/10/2014) [-]
eh i wouldn't be too pissed.
id just give you all my items and get my homework done lol
User avatar #4857099 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Are they popping up yet?
User avatar #4857100 - jmezfm (04/10/2014) [-]
nope, but I'm trading for the as we speak
User avatar #4857101 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Hell yeah
#4857080 - Admin if you fix the badges I'll send you a picture of my sweet pecs  [+] (9 new replies) 04/10/2014 on Play items 0
User avatar #4857088 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
ignore that. I was being blind and retarded.
User avatar #4857089 - jmezfm (04/10/2014) [-]
lol couldn't find the badges?
User avatar #4857090 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
nope and got really scared that 9500 badges just disappeared lol
User avatar #4857091 - jmezfm (04/10/2014) [-]
eh i wouldn't be too pissed.
id just give you all my items and get my homework done lol
User avatar #4857099 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Are they popping up yet?
User avatar #4857100 - jmezfm (04/10/2014) [-]
nope, but I'm trading for the as we speak
User avatar #4857101 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Hell yeah
#4857086 - applejuiceforme has deleted their comment.
User avatar #4857082 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
...do it admin. It's worth it.
#4857073 - my b 04/10/2014 on Play items 0
#4857071 - its fantastic 04/10/2014 on Play items 0
#4857069 - haven't dropped since the party. also this might jus… 04/10/2014 on Play items 0
#4857068 - FJ Badge level 1 04/10/2014 on Play items +1
#4857060 - admin fix the badges  [+] (2 new replies) 04/10/2014 on Play items +3
User avatar #4857070 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
I keep coming back to this page to watch this. This is one of the best gifs I have ever seen
User avatar #4857071 - jmezfm (04/10/2014) [-]
its fantastic
#4857049 - i agree  [+] (1 new reply) 04/10/2014 on Play items 0
#4857052 - kyronics (04/10/2014) [-]
#4857047 - i picked up a 25 a couple minutes ago 04/10/2014 on Play items 0
#4857043 - Picture 04/10/2014 on Play items +1
#4857042 - admin fucked up items with the party level 1 badges are gone  [+] (6 new replies) 04/10/2014 on Play items 0
User avatar #4857048 - kyronics (04/10/2014) [-]
item are shit
User avatar #4857049 - jmezfm (04/10/2014) [-]
i agree
#4857052 - kyronics (04/10/2014) [-]
User avatar #4857045 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
So are tokens
User avatar #4857047 - jmezfm (04/10/2014) [-]
i picked up a 25 a couple minutes ago
User avatar #4857046 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Admon come fix this
#4857039 - yeah this is strange lol 04/10/2014 on Play items 0
#4857036 - yeah where are they... but I'll figure out when i need to …  [+] (2 new replies) 04/10/2014 on Play items 0
User avatar #4857038 - applejuiceforme (04/10/2014) [-]
Haven't seen a token in a while either...
User avatar #4857039 - jmezfm (04/10/2014) [-]
yeah this is strange lol
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 15050 / Total items point value: 515000

Comments(5525):

[ 5525 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#6680 - jmezfm (12/03/2013) [+] (1 reply)
stickied by jmezfm
#6241 - jmezfm (07/08/2013) [-]
stickied
User avatar #6961 - PopYoGranny (07/02/2014) [-]
is ded?
User avatar #6962 to #6961 - jmezfm (07/03/2014) [-]
liv
User avatar #6963 to #6962 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
jamessssssssssss
User avatar #6964 to #6963 - jmezfm (07/03/2014) [-]
brunooooooooo
User avatar #6965 to #6964 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
how you doin
User avatar #6966 to #6965 - jmezfm (07/03/2014) [-]
im doin
how u
User avatar #6967 to #6966 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
doin too
i miss you nigga
User avatar #6968 to #6967 - jmezfm (07/03/2014) [-]
I miss you too bruh
bruh
how's skul
User avatar #6969 to #6968 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
summer break
is gud
User avatar #6970 to #6969 - jmezfm (07/03/2014) [-]
ye me 2
i hate summer right now
work sucks
miss friends
im currently taking a shit
User avatar #6971 to #6970 - PopYoGranny (07/03/2014) [-]
i have done absolutely nothing productive this summer
User avatar #6972 to #6971 - jmezfm (07/04/2014) [-]
I've made like $2200 so far but i spent a lot of it on various tickets for things
#6957 - iedd (06/28/2014) [-]
so far
User avatar #6959 to #6957 - jmezfm (06/28/2014) [-]
dude it took me like 3 days to get 10k level ones and youre better than I am now so i bet you could do it even faster
User avatar #6960 to #6959 - iedd (06/28/2014) [-]
well i got that in a week so
iproabably could, and all exams finished yesterday
just homework and school to stay on top of
User avatar #6955 - ied (06/28/2014) [-]
hey
i know it will probably be a no, but i am setting up a badge swap service
if i could swap my level 5 fj badge for your raw level 1s it would help so much
User avatar #6956 to #6955 - jmezfm (06/28/2014) [-]
sorey mang i have no desire for a level 5
User avatar #6958 to #6956 - ied (06/28/2014) [-]
ok no worries
User avatar #6953 - partially (06/13/2014) [-]
What happened?? how did the test go?
User avatar #6954 to #6953 - jmezfm (06/14/2014) [-]
havent gotten the results yet but thanks for your concern
User avatar #6949 - lyraheartstrings (05/20/2014) [-]
Did you pick that weed cuz you like that one or just cuz you can?
User avatar #6950 to #6949 - jmezfm (05/21/2014) [-]
idk i just got it
User avatar #6951 to #6950 - lyraheartstrings (05/21/2014) [-]
let me buy it please
User avatar #6952 to #6951 - jmezfm (05/22/2014) [-]
i dont want items so if you wanna exchange it for another weed thats ok
User avatar #6946 - applejuiceforme (04/21/2014) [-]
I appreciate it but give it to someone who'll use em I'm not really collecting anymore just helping others out
#6944 - Sunset ONLINE (04/12/2014) [-]
User avatar #6947 to #6945 - nippuhl (05/14/2014) [-]
Harrison
User avatar #6941 - applejuiceforme (04/09/2014) [-]
Thanks!
User avatar #6938 - MrMysteriousMagic (04/06/2014) [-]
**MrMysteriousMagic rolls 70** dubs for all your fj points
User avatar #6939 to #6938 - xinzley (04/06/2014) [-]
**xinzley rolls 68**
User avatar #6922 - kolpster (04/02/2014) [-]
Seems legit.
Name: You
Number: Killed
SSN: A
Nostril: Child
User avatar #6923 to #6922 - jmezfm (04/02/2014) [-]
I've since killed 6
#6924 to #6923 - kolpster (04/02/2014) [-]
On cam?
I'd pay for that.

With my tf2 spray
User avatar #6925 to #6924 - jmezfm (04/02/2014) [-]
imblying i have time for vidya
User avatar #6926 to #6925 - kolpster (04/02/2014) [-]
imblying someone doesn't vidya
User avatar #6927 to #6926 - jmezfm (04/03/2014) [-]
i haven't played any time of online game in at least 2 years
User avatar #6929 to #6927 - kolpster (04/03/2014) [-]
What do you do?
User avatar #6930 to #6929 - jmezfm (04/03/2014) [-]
study, hang out with gf, go to class, hang out with other friends, do homewrok
User avatar #6931 to #6930 - kolpster (04/03/2014) [-]
You had me hanging at gf and friends.
User avatar #6932 to #6931 - jmezfm (04/03/2014) [-]
do u wand sum broof??
User avatar #6933 to #6932 - kolpster (04/03/2014) [-]
Sure.

But I meant that I don't have either.
Which is why I vidya.
User avatar #6934 to #6933 - jmezfm (04/03/2014) [-]
oh my b i thought you were saying that you didn't believe me.
but you have friends
you have me
User avatar #6935 to #6934 - kolpster (04/03/2014) [-]
Of course I have you.
I know too much... *leaves mysteriously through somewhere*
User avatar #6936 to #6935 - jmezfm (04/04/2014) [-]
r u babman????
User avatar #6937 to #6936 - kolpster (04/04/2014) [-]
I am babman.
User avatar #6920 - puggles (04/02/2014) [-]
i'd love to, but i gave all this information to a nigerian banker and he's planning on putting a bunch of money in my bank account, but only if i don't give anyone else the info until he is able to finish. sorry, but you can't be too careful.
User avatar #6921 to #6920 - jmezfm (04/02/2014) [-]
ok well can i have some of the money thanks you
User avatar #6928 to #6921 - puggles (04/03/2014) [-]
sure. just as soon as he comes through!
User avatar #6919 - PopcornViking (04/02/2014) [-]
Wendell (Big Daddy) Mesa
877-393-4448
P Sherman 42 Wallaby Way
2 cm nostril width
User avatar #6918 - zombiemanic (04/02/2014) [-]
Name: Mohammed 'Opium Field' Jackson
Phone number: 555-618-9000
Address: Somewhere over the rainbow
SSN: something like xxxxxxxxxxxx (i dont know it mightn't work
Widests nostril: approximately 3.14159265359 cm

Good-day to you friend.
User avatar #6917 - jorgethemaster (04/01/2014) [-]
**jorgethemaster rolls 45** Dubs for all your FJ points.
User avatar #6916 - RevengeNL (04/01/2014) [-]
41124
12423
23526735
User avatar #6915 - Sunset ONLINE (04/01/2014) [-]
12
User avatar #6912 - badboywantsu (04/01/2014) [-]
name john smith
phone 911
address 123 fake street ohio 15332
ss 123 45 6789
diameter is 45
User avatar #6913 to #6912 - jmezfm (04/01/2014) [-]
ok can i have the diameter in decimeters pls
#6910 - Tenxseiga (03/30/2014) [-]
Eat shit and die
User avatar #6911 to #6910 - jmezfm (03/30/2014) [-]
you're annoying
#6943 to #6911 - Tenxseiga (04/11/2014) [-]
Your face. Your ass. What's the difference?
User avatar #6909 - MrMysteriousMagic (03/22/2014) [-]
**MrMysteriousMagic rolls 74** dubs for all your fj points
[ 5525 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)