Upload
Login or register

jmezfm

Last status update:
-
Personal Info
Age: 40
Facebook Profile: http://audisquad.ru
Youtube Channel: http://audisquad.ru
Steam Profile: http://audisquad.ru
Consoles Owned: http://audisquad.ru
Video Games Played: http://audisquad.ru
X-box Gamertag: http://audisquad.ru
PSN: http://audisquad.ru
Interests: http://audisquad.ru
Date Signed Up:12/30/2010
Last Login:5/20/2016
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 70793 total,  77598 ,  6805
Comment Thumbs: 17331 total,  26200 ,  8869
Content Level Progress: 68.7% (687/1000)
Level 270 Content: Ninja Pirate → Level 271 Content: Ninja Pirate
Comment Level Progress: 85.9% (859/1000)
Level 316 Comments: Wizard → Level 317 Comments: Wizard
Subscribers:144
Content Views:743486
Times Content Favorited:6127 times
Total Comments Made:38317
FJ Points:0
Favorite Tags: You won the game (78)
Hacked by http://audisquad.ru

latest user's comments

#62000 - maybe you accidentally hit enter one extra time cause it said …  [+] (1 new reply) 02/23/2016 on Items board 2 0
User avatar
#62001 - luluwho (02/23/2016) [-]
YW, and I wouldn't doubt it. I'm up too late on this game.
#61998 - yeah sorry, 96 would be 384  [+] (3 new replies) 02/23/2016 on Items board 2 0
User avatar
#61999 - luluwho (02/23/2016) [-]
Hmmm, I didn't think I asked for 96, I added it at 40 for every 10, oh well. TY for sending
User avatar
#62000 - jmezfm (02/23/2016) [-]
maybe you accidentally hit enter one extra time cause it said 96 but no worries, all sorted out
thanks for the badges (:
User avatar
#62001 - luluwho (02/23/2016) [-]
YW, and I wouldn't doubt it. I'm up too late on this game.
#61993 - sounds fine to me  [+] (1 new reply) 02/23/2016 on Items board 2 0
User avatar
#61994 - luluwho (02/23/2016) [-]
K, TY
#61991 - Haha I have no idea  [+] (8 new replies) 02/23/2016 on Items board 2 0
User avatar
#61997 - luluwho (02/23/2016) [-]
Math bad again ??? Will you send pelase ?
User avatar
#61998 - jmezfm (02/23/2016) [-]
yeah sorry, 96 would be 384
User avatar
#61999 - luluwho (02/23/2016) [-]
Hmmm, I didn't think I asked for 96, I added it at 40 for every 10, oh well. TY for sending
User avatar
#62000 - jmezfm (02/23/2016) [-]
maybe you accidentally hit enter one extra time cause it said 96 but no worries, all sorted out
thanks for the badges (:
User avatar
#62001 - luluwho (02/23/2016) [-]
YW, and I wouldn't doubt it. I'm up too late on this game.
User avatar
#61992 - luluwho (02/23/2016) [-]
I think it was 4 for 1, is that OK ?
User avatar
#61993 - jmezfm (02/23/2016) [-]
sounds fine to me
User avatar
#61994 - luluwho (02/23/2016) [-]
K, TY
#61989 - got more  [+] (10 new replies) 02/23/2016 on Items board 2 0
User avatar
#61990 - luluwho (02/23/2016) [-]
YAY, what was the rate ?
User avatar
#61991 - jmezfm (02/23/2016) [-]
Haha I have no idea
User avatar
#61997 - luluwho (02/23/2016) [-]
Math bad again ??? Will you send pelase ?
User avatar
#61998 - jmezfm (02/23/2016) [-]
yeah sorry, 96 would be 384
User avatar
#61999 - luluwho (02/23/2016) [-]
Hmmm, I didn't think I asked for 96, I added it at 40 for every 10, oh well. TY for sending
User avatar
#62000 - jmezfm (02/23/2016) [-]
maybe you accidentally hit enter one extra time cause it said 96 but no worries, all sorted out
thanks for the badges (:
User avatar
#62001 - luluwho (02/23/2016) [-]
YW, and I wouldn't doubt it. I'm up too late on this game.
User avatar
#61992 - luluwho (02/23/2016) [-]
I think it was 4 for 1, is that OK ?
User avatar
#61993 - jmezfm (02/23/2016) [-]
sounds fine to me
User avatar
#61994 - luluwho (02/23/2016) [-]
K, TY
#61973 - i dont know like 1 coin per badge or something? 02/23/2016 on Items board 2 0
#61961 - aight 02/23/2016 on Items board 2 0
#61948 - bitch i was #1 02/22/2016 on Items board 2 0
#61947 - buying ancient badges selling everything  [+] (5 new replies) 02/22/2016 on Items board 2 0
User avatar
#61962 - mairon (02/23/2016) [-]
imp gold coin ratio?
User avatar
#61973 - jmezfm (02/23/2016) [-]
i dont know like 1 coin per badge or something?
User avatar
#61959 - fennis (02/22/2016) [-]
how many for a kor check?
User avatar
#61952 - shedrule (02/22/2016) [-]
tell me when you get 25 sky dragon/admin and ill give you another lvl 4
User avatar
#61961 - jmezfm (02/23/2016) [-]
aight
#61928 - idk you can get like 3 tickets per badge or something  [+] (1 new reply) 02/22/2016 on Items board 2 0
User avatar
#61951 - ied (02/22/2016) [-]
send