Upload
Login or register

jimothyjenkins

Last status update:
-
Date Signed Up:3/05/2012
Last Login:6/05/2012
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 4014 total,  11946 ,  15960
Comment Thumbs: 5254 total,  13715 ,  8461
Content Level Progress: 0% (0/100)
Level -240 Content: mediocre wizard → Level -239 Content: mediocre wizard
Comment Level Progress: 67% (67/100)
Level 252 Comments: Contaminated Win → Level 253 Comments: Contaminated Win
Subscribers:18
Content Views:320604
Times Content Favorited:948 times
Total Comments Made:2993
FJ Points:797
Favorite Tags: johnson (4) | Long (4) | a (2) | are (2) | tags (2)

latest user's comments

#237 - but why negro:) im sorry but i cant duplicate the awesomen… 05/10/2012 on jimothyjenkins's profile 0
#4132 - of course brother. (no pics allowed now).. you guys.. lol  [+] (1 new reply) 05/06/2012 on June 6, 2012 venus crosses... -68
#4134 - cawkmongler (05/06/2012) [-]
#4130 - thanks ******:)  [+] (3 new replies) 05/06/2012 on June 6, 2012 venus crosses... -70
#4131 - cawkmongler (05/06/2012) [-]
share some chicken with me?

#4132 - jimothyjenkins (05/06/2012) [-]
of course brother. (no pics allowed now).. you guys.. lol
#4134 - cawkmongler (05/06/2012) [-]
#212 - thanls broette. im so lazy.. but im makin one last one to trib… 05/06/2012 on jimothyjenkins's profile 0
#211 - thanks bro. i shared new gifs and pics when i got em for comme…  [+] (1 new reply) 05/06/2012 on jimothyjenkins's profile 0
#228 - elixereight (05/06/2012) [-]
Is it that hard to make a new account. My last account got thumbed down to oblivion too when 2000 other people decided they wanted to get rid of me.
Now I'm on this account.
#210 - no sir. 05/06/2012 on jimothyjenkins's profile 0
#133 - yes. and **** that breivik fag btw.  [+] (1 new reply) 05/05/2012 on jimothyjenkins's profile 0
User avatar
#221 - finnjevel (05/06/2012) [-]
Im a stoner too man! and yeah, fuck breivik lol
#132 - if you say so bro. you obviously really care about your thumbs… 05/05/2012 on jimothyjenkins's profile 0
#266 - guise. this is funny too.. im out soon.. still workin on the l…  [+] (1 new reply) 05/05/2012 on Rik -47
#429 - ixxamxxbatman (05/05/2012) [-]
**ixxamxxbatman rolled a random image posted in comment #4217650 at FJ Pony Thread ** mfw when your an idiot
#94 - meh. i saw it coming. if i didnt know how FJ worked th…  [+] (4 new replies) 05/04/2012 on jimothyjenkins's profile 0
#99 - anon (05/04/2012) [-]
stfu
you dont give a sht about other people getting thumbs
you dont give a fuck about people having fun if u did you'd allow the comments to be there
also ALL OF THIS WAS BECAUSE OF you deleting other people's comments
if u allowed no comments to be deleted then NO ONE WOULD CARE THAT MUCH
and you probably would have kept your thumbs, but no u deleted them thinking that people won't thumb you anymore you thumbwhore. Then you try to make the excuse that you were helping everyone else, really? REALLY?
#132 - jimothyjenkins (05/05/2012) [-]
if you say so bro. you obviously really care about your thumbs to sign out and say that AND say that. if you were there i hope u had fun
User avatar
#118 - sinwraith (05/04/2012) [-]
lol'd
This is by far the best shit storm iv ever been involved in.
In 9hrs, from +1026 to -3000, I had to much fun.
User avatar
#102 - pukingrainbows (05/04/2012) [-]
bravo