Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

jacodpwns

Rank #516 on Comments
jacodpwns Avatar Level 313 Comments: Wizard
Offline
Send mail to jacodpwns Block jacodpwns Invite jacodpwns to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Youtube Channel: Jay Gamerson
Consoles Owned: Xbox 360, Wii, Gamecube, PC
Date Signed Up:5/12/2011
Last Login:12/19/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#516
Highest Content Rank:#1765
Highest Comment Rank:#474
Content Thumbs: 6271 total,  7148 ,  877
Comment Thumbs: 15633 total,  17439 ,  1806
Content Level Progress: 39% (39/100)
Level 162 Content: Soldier Of Funnyjunk → Level 163 Content: Soldier Of Funnyjunk
Comment Level Progress: 48.2% (482/1000)
Level 313 Comments: Wizard → Level 314 Comments: Wizard
Subscribers:5
Content Views:223259
Times Content Favorited:580 times
Total Comments Made:4142
FJ Points:3348
Favorite Tags: read (3) | i (2) | the (2) | You (2)

latest user's comments

#30 - ur 1 cheeky kunt m8  [+] (1 new reply) 12/04/2014 on Most Autistic Picture +3
User avatar #32 - corndawg (12/04/2014) [-]
#97 - Picture  [+] (2 new replies) 12/04/2014 on Santa is my spirit animal +2
#100 - lordkaboose (12/04/2014) [-]
I await the shitstorm with baited breath.
#101 - jacodpwns (12/04/2014) [-]
we all do
#31 - Picture 12/04/2014 on Ties +3
#94 - Picture 12/04/2014 on You've met with a terrible... 0
#2 - Picture  [+] (3 new replies) 12/03/2014 on Most Autistic Picture +52
#29 - corndawg (12/04/2014) [-]
#30 - jacodpwns (12/04/2014) [-]
ur 1 cheeky kunt m8
User avatar #32 - corndawg (12/04/2014) [-]
#67 - Picture 12/02/2014 on slow clap 0
#184 - Picture 12/02/2014 on She knows 0
#180 - 14 you say?  [+] (3 new replies) 12/02/2014 on She knows +25
#229 - chrishansenhater (12/03/2014) [-]
Fuck you Chris Hansen
#208 - pedestrianx (12/02/2014) [-]
User avatar #186 - fyaq (12/02/2014) [-]
Fuck you Chris Hansen bitch ass nigga, trying to monopolize the game.

14 is legal in some states, gonna beat that ass up then teach her basic geometry for her test on thursday.
#3 - Picture 12/01/2014 on GTA V racist cops +4
#4 - Picture 12/01/2014 on COLDSTEEL THE HEDGEHEG +1
#2 - Picture 12/01/2014 on Keeping mah channel alive... +1
#12 - yay 12/01/2014 on Thumbwhoring 0
#8 - I didnt thumb it up, does that mean I get nudes?  [+] (2 new replies) 12/01/2014 on Thumbwhoring 0
User avatar #11 - vlemich (12/01/2014) [-]
Uhhh.... sure
User avatar #12 - jacodpwns (12/01/2014) [-]
yay
#2 - Picture 12/01/2014 on FIFTY SHADES OF SANTA +3
#250 - Picture 12/01/2014 on PONY CUM JAR PROJECT +3
#51 - I see the new Funnyjunk content generator is working 12/01/2014 on Average internet user... +1
#55 - **jacodpwns rolls 94** Birdemic 1 and 2 11/29/2014 on Dubs 0
#3 - you gonna finish that joke? 11/29/2014 on she was raped 0
#2 - I couldn't have said it any better 11/29/2014 on Anti-gamergate harassing... +3
#3 - I just searched the image on google, it came up with this, hop… 11/29/2014 on need source 0
#5 - Picture  [+] (19 new replies) 11/29/2014 on Realistic Dinosaurs +17
User avatar #15 - bringmesolo (11/29/2014) [-]
Why do I have the feeling that they somehow managed to control the velociraptors. I hope i'm wrong
User avatar #65 - testaburger (11/30/2014) [-]
....because that's what the fucking gif shows?
User avatar #66 - bringmesolo (11/30/2014) [-]
It was just a guess. If you watch the full trailer it shows them being released on purpose.
#68 - testaburger (11/30/2014) [-]
So why do you sound like you're not sure? It's pretty obvious
User avatar #71 - bringmesolo (11/30/2014) [-]
Because i could be wrong since its just a trailer and the movie isn't even out yet.
User avatar #18 - createdjustnow (11/29/2014) [-]
in the trailer those raptors come out of a gate, so it wold appear they are trained
User avatar #20 - bringmesolo (11/29/2014) [-]
Yeah, that's what I was getting at. I hope i'm wrong.
User avatar #21 - createdjustnow (11/29/2014) [-]
why? trained raptors be phresh as hell
User avatar #22 - bringmesolo (11/29/2014) [-]
Maybe if it's done right. I guess i'm just used to them being a constant threat in all the previous movies. My favorite scenes were the raptor ones. It just feels like if they train them then my favorite part of Jurassic Park is gone.
#36 - burnthewitch (11/30/2014) [-]
There are trained raptors, but they only really listen to their trainer (Chris Pratts chracter)
there are supposedly still wild raptors as well that show up at one point
User avatar #38 - bringmesolo (11/30/2014) [-]
Hmm interesting. I guess only time will tell.
User avatar #29 - joeyliquid (11/30/2014) [-]
Well you know the plot? Well the new dino is the supreme dino, it kills anything and everything. Apart from the liopleurodon, is gonna kill it.
User avatar #30 - bringmesolo (11/30/2014) [-]
Yeah I can't wait.
User avatar #31 - joeyliquid (11/30/2014) [-]
I like you accept it's gonna die by the liopleurodon.
User avatar #34 - bringmesolo (11/30/2014) [-]
Yeah, but its the only thing that makes sense other than everybody escaping and leaving the island.
User avatar #37 - joeyliquid (11/30/2014) [-]
Yeah it really does tbh. That and explosives.
User avatar #32 - joeyliquid (11/30/2014) [-]
i like how*
#26 - furyeh (11/29/2014) [-]
if they like the ones in the first movie.
Kill the leader and show dominance?
User avatar #19 - createdjustnow (11/29/2014) [-]
released from a gate i mean, like a horse race gate
#61 - Picture 11/28/2014 on When you see it +2
#60 - Picture 11/28/2014 on When you see it +15
#59 - Picture 11/28/2014 on When you see it +5
#49 - Picture 11/28/2014 on Holy fucking shit! +2
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 60690 / Total items point value: 60690

Comments(0):

jacodpwns has disabled anonymous comments.
 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
No comments!
 
 Friends (0)