Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

irwincardozo    

Rank #43 on Subscribers
irwincardozo Avatar Level 336 Content: Practically Famous
Offline
Send mail to irwincardozo Block irwincardozo Invite irwincardozo to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:3/01/2012
Last Login:10/30/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#1198
Comment Ranking:#7445
Highest Content Rank:#11
Highest Comment Rank:#335
Content Thumbs: 370239 total,  417424 ,  47185
Comment Thumbs: 10428 total,  12513 ,  2085
Content Level Progress: 54.82% (5482/10000)
Level 336 Content: Practically Famous → Level 337 Content: Practically Famous
Comment Level Progress: 30% (30/100)
Level 303 Comments: Lord Of Laughs → Level 304 Comments: Lord Of Laughs
Subscribers:1050
Content Views:10574591
Times Content Favorited:16845 times
Total Comments Made:16991
FJ Points:710154
Favorite Tags: forever alone (2) | lol (2) | nope (2) | Pokemon (2) | that feel (2)

Rewards

latest user's comments

#4927390 - is the "coloured text" item worth anything?  [+] (3 new replies) 06/11/2014 on Play items +2
User avatar #4927405 - partially (06/11/2014) [-]
well you get colored text
but it's not tradeable so it's only worth something to you
User avatar #4927403 - jeartozaox (06/11/2014) [-]
they cant be traded
User avatar #4927392 - Tygioh (06/11/2014) [-]
no, gib
#16472 - holy sht man, how are you?  [+] (1 new reply) 06/11/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16473 - wrekoj (06/11/2014) [-]
Doin good man. What about you?
#4926561 - hows it going, friends?  [+] (1 new reply) 06/10/2014 on Play items +1
User avatar #4926567 - anonymousperson (06/10/2014) [-]
**anonymousperson rolls 383**
#273 - hello hello 06/10/2014 on godfatherfj's profile 0
#16472 - send gf, take points 05/14/2014 on irwincardozo's profile 0
#78 - i love this game <3  [+] (3 new replies) 05/11/2014 on Win +1
#119 - tippidie (05/11/2014) [-]
And it loves you.
User avatar #125 - speedyonbiscuit (05/11/2014) [-]
WHY DID I READ IN HER VOICE
User avatar #156 - tippidie (05/11/2014) [-]
It's hard not to
#1 - Picture 04/23/2014 on Booty +1
#117 - help him 04/23/2014 on Revenge 0
#16468 - you require a certain qualification for that kind of job??  [+] (1 new reply) 04/20/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16469 - theassmancometh (04/20/2014) [-]
You need experience and references for every damn job these days.... Nothing lined up yet, I'm still submitting (bullshitted) resumes daily for warehouse and trucking jobs. I'm hoping on a good guy employer to call and give me a break one of these days
#16467 - well that's a bummer, any other interviews lined up?? 04/20/2014 on irwincardozo's profile 0
#16464 - wish you the same mah man, how'd the interview go?  [+] (5 new replies) 04/20/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16466 - theassmancometh (04/20/2014) [-]
How much training do you need to move pallets and load trucks? I guess its a legal issue for them tho.
User avatar #16468 - irwincardozo (04/20/2014) [-]
you require a certain qualification for that kind of job??
User avatar #16469 - theassmancometh (04/20/2014) [-]
You need experience and references for every damn job these days.... Nothing lined up yet, I'm still submitting (bullshitted) resumes daily for warehouse and trucking jobs. I'm hoping on a good guy employer to call and give me a break one of these days
User avatar #16465 - theassmancometh (04/20/2014) [-]
I lied for my experience on the resume so not so well. They weren't looking for treinees.
User avatar #16467 - irwincardozo (04/20/2014) [-]
well that's a bummer, any other interviews lined up??
#16462 - I WAS GOING THROUGH A HARD TIME FAGGGOT!! 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
#16460 - i have my moments sometimes 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
#16459 - your highness 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
#16455 - gib her the D man, just give it to her  [+] (1 new reply) 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16453 - because bitches be cray bubba  [+] (3 new replies) 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16451 - fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls  [+] (5 new replies) 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16449 - we like broke up because she was annoying as hell  [+] (7 new replies) 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16450 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL tell me bro
User avatar #16451 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16447 - **** i got no gf tho  [+] (9 new replies) 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16448 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
wtf i thought you were going out with that one french girl? the one i saw on facebook a long time ago lol
User avatar #16449 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
we like broke up because she was annoying as hell
User avatar #16450 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL tell me bro
User avatar #16451 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16445 - supp feg  [+] (11 new replies) 04/17/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16446 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
where dem lady pics of your gf? hueueheuehee
User avatar #16447 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
shit i got no gf tho
User avatar #16448 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
wtf i thought you were going out with that one french girl? the one i saw on facebook a long time ago lol
User avatar #16449 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
we like broke up because she was annoying as hell
User avatar #16450 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL tell me bro
User avatar #16451 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16442 - take it you slut  [+] (14 new replies) 04/16/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16444 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
OI
User avatar #16445 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
supp feg
User avatar #16446 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
where dem lady pics of your gf? hueueheuehee
User avatar #16447 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
shit i got no gf tho
User avatar #16448 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
wtf i thought you were going out with that one french girl? the one i saw on facebook a long time ago lol
User avatar #16449 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
we like broke up because she was annoying as hell
User avatar #16450 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL tell me bro
User avatar #16451 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16443 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
ohhh god yes i love seeing my sand nigger!
#5 - the answer is, yes 04/16/2014 on Nudes +7
#7 - Picture  [+] (1 new reply) 04/14/2014 on Sex Tape +7
#12 - gregy (04/14/2014) [-]
#16437 - wut pics u want now?  [+] (17 new replies) 04/14/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16439 - chewieisthebest (04/14/2014) [-]
and that hot gf
User avatar #16438 - chewieisthebest (04/14/2014) [-]
new pics of you neeegrow
#16442 - irwincardozo (04/16/2014) [-]
take it you slut
User avatar #16444 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
OI
User avatar #16445 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
supp feg
User avatar #16446 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
where dem lady pics of your gf? hueueheuehee
User avatar #16447 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
shit i got no gf tho
User avatar #16448 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
wtf i thought you were going out with that one french girl? the one i saw on facebook a long time ago lol
User avatar #16449 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
we like broke up because she was annoying as hell
User avatar #16450 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL tell me bro
User avatar #16451 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16443 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
ohhh god yes i love seeing my sand nigger!
#16435 - hi neegro  [+] (19 new replies) 04/14/2014 on irwincardozo's profile 0
User avatar #16436 - chewieisthebest (04/14/2014) [-]
yo mangers where dem pics at ?
User avatar #16437 - irwincardozo (04/14/2014) [-]
wut pics u want now?
User avatar #16439 - chewieisthebest (04/14/2014) [-]
and that hot gf
User avatar #16438 - chewieisthebest (04/14/2014) [-]
new pics of you neeegrow
#16442 - irwincardozo (04/16/2014) [-]
take it you slut
User avatar #16444 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
OI
User avatar #16445 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
supp feg
User avatar #16446 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
where dem lady pics of your gf? hueueheuehee
User avatar #16447 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
shit i got no gf tho
User avatar #16448 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
wtf i thought you were going out with that one french girl? the one i saw on facebook a long time ago lol
User avatar #16449 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
we like broke up because she was annoying as hell
User avatar #16450 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL tell me bro
User avatar #16451 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
fo'realsies man... plus she was kinda fat and i dont like fat girls
User avatar #16452 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
LOL so no gf right now? the struggle is real why dont you get a new one?
User avatar #16453 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
because bitches be cray bubba
User avatar #16454 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol btw jabs is coming to my state she wants the D what do?
User avatar #16455 - irwincardozo (04/17/2014) [-]
gib her the D man, just give it to her
User avatar #16456 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
lol should I?
#16443 - chewieisthebest (04/17/2014) [-]
ohhh god yes i love seeing my sand nigger!
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 250500 / Total items point value: 300500

Comments(14335):

[ 14335 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#16543 - cjsixtyseven (10/28/2014) [-]
You can't hide from me forever Iwrin
You can't hide from me forever Iwrin
User avatar #16541 - theassmancometh (10/24/2014) [-]
O India! Our home and native land! True Shria law in all thy sons command! With glowing hearts we see the rise of ISIL, strong and brown. From far and wide, O India, we stand on guard for thee! God keep our land glorious and free. O India we embed terrorists for thee. O India! We embed terrorists, **** thee!
User avatar #16540 - theassmancometh (10/23/2014) [-]
Michael Zehaf-Bibeau

What is your relationship with him? CNN reports per credible sources: "Irwin is a the third cousin of the suspected Jihadist. He has declined further comments"

Wtf are you holding out? Why would your third cousin that you've never met Jihad in Canada? What are your ISIS connections, MR. Cardozo?
User avatar #16539 - theassmancometh (10/18/2014) [-]
Please tell me I have been trolled... I recieved a PM saying you joined the Islamic State. Is that why haven't been answering my emails?! I though you were a pure Catholic...
User avatar #16538 - chewieisthebest ONLINE (10/13/2014) [-]
get new profile pic fag
User avatar #16528 - donor (09/28/2014) [-]
don't let the fame blind you. -Elias
User avatar #16529 to #16528 - irwincardozo (09/28/2014) [-]
wait waht
User avatar #16530 to #16529 - donor (09/28/2014) [-]
elias told me to tell it to you
before he had his surgery
User avatar #16531 to #16530 - irwincardozo (09/28/2014) [-]
oh, whats wrong with him?
User avatar #16532 to #16531 - donor (09/28/2014) [-]
braintumor, they don't know if it's a cancer tumor or not
User avatar #16533 to #16532 - irwincardozo (09/28/2014) [-]
what the ******* **** are you serious?
User avatar #16535 to #16533 - donor (09/28/2014) [-]
im his friend fyi
User avatar #16534 to #16533 - donor (09/28/2014) [-]
yeah, he told me to leave some messages to people
inluding you and mark
User avatar #16536 to #16534 - irwincardozo (09/28/2014) [-]
man, i hope he's fine
User avatar #16537 to #16536 - donor (09/28/2014) [-]
same do i
#16542 to #16537 - lefiddlesticks (10/24/2014) [-]
**lefiddlesticks rolled image** Is Elias kill?
User avatar #16525 - chewieisthebest ONLINE (09/28/2014) [-]
ayyyy ****** was good
#16522 - warioteam (09/28/2014) [-]
lol some fagot dont like your comics
User avatar #16523 to #16522 - irwincardozo (09/28/2014) [-]
ahh... good old optimos
User avatar #16526 to #16523 - optimos (09/28/2014) [-]
Dude, sorry if you're offended **** you warioteam
Your comics in 2012 were the best on the Internet but our mistake was to move to Memecenter in 2013. My comics went to awful **** too.
Again, sorry if I offended you
User avatar #16524 to #16523 - warioteam (09/28/2014) [-]
yep
what a fag
#16521 - spookyscary has deleted their comment [-]
User avatar #16516 - chewieisthebest ONLINE (09/07/2014) [-]
oi young nig was good
User avatar #16517 to #16516 - irwincardozo (09/07/2014) [-]
********* ... im good.. how are you?
User avatar #16518 to #16517 - chewieisthebest ONLINE (09/14/2014) [-]
ayy lmao how is sand life still slaving it out?
User avatar #16520 to #16519 - chewieisthebest ONLINE (09/16/2014) [-]
wats up good nig tell me your life
#16515 to #16514 - irwincardozo (08/30/2014) [-]
wanna cop a feel?
User avatar #16511 - theassmancometh (08/22/2014) [-]
I want to know what love is, Irwin... I want you to show me...

I want to feel what love is, Irwin... I know you can show me..
User avatar #16510 - dalgaard (08/20/2014) [-]
You never online, you never talk or write to me. What is going on?


Are you cheating on me?
User avatar #16512 to #16510 - irwincardozo (08/26/2014) [-]
i've been busy as hell, but i think about you all the time... for real
#16509 - anon (08/13/2014) [-]
the **** man
User avatar #16503 - westsideluigi (07/26/2014) [-]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudeee.
User avatar #16504 to #16503 - irwincardozo (07/27/2014) [-]
hows it going bro?
User avatar #16505 to #16504 - westsideluigi (07/28/2014) [-]
Nottthing much broo.
Same old, same old.

How's it going with you?

Kesa hai? :3
User avatar #16501 - chewieisthebest ONLINE (07/22/2014) [-]
faggggott
User avatar #16500 - countmorgan (07/17/2014) [-]
I remember you, tell me you're coming back to items, you were always such a joy to see.
#16499 - metalheadnv (07/10/2014) [-]
sup brah, any oc coming up?
User avatar #16506 to #16499 - irwincardozo (07/29/2014) [-]
yo man! hows everything?
User avatar #16508 to #16506 - metalheadnv (07/29/2014) [-]
as i see u must be super bus with work....i havent recieved pms of OC in a long time
User avatar #16507 to #16506 - metalheadnv (07/29/2014) [-]
everythings allright thinking about profession i should get xD

btw im in the items slavery again just collected all weed lel
User avatar #16492 - chewieisthebest ONLINE (07/07/2014) [-]
oi baby
User avatar #16493 to #16492 - irwincardozo (07/07/2014) [-]
supp neegro
User avatar #16494 to #16493 - chewieisthebest ONLINE (07/07/2014) [-]
whats up?
User avatar #16495 to #16494 - irwincardozo (07/07/2014) [-]
work man, lots and lots of work
User avatar #16496 to #16495 - chewieisthebest ONLINE (07/07/2014) [-]
damn why are you working soo much lol
User avatar #16497 to #16496 - irwincardozo (07/07/2014) [-]
i got a marketing research project on wednesday and ****** going to be ****** up if it's not done properly
User avatar #16498 to #16497 - chewieisthebest ONLINE (07/07/2014) [-]
sheeet still living in india? you gotta go work somewhere in Europe magners
[ 14335 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)