Upload
Login or register

invaderchase

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 27
Date Signed Up:12/29/2010
Location:North Carolina
FunnyJunk Career Stats
Comment Ranking:#14972
Highest Content Rank:#2177
Highest Comment Rank:#5920
Content Thumbs: 1168 total,  1316 ,  148
Comment Thumbs: 1406 total,  1701 ,  295
Content Level Progress: 40% (4/10)
Level 91 Content: Srs Business → Level 92 Content: Srs Business
Comment Level Progress: 27% (27/100)
Level 212 Comments: Comedic Genius → Level 213 Comments: Comedic Genius
Subscribers:0
Content Views:56486
Times Content Favorited:102 times
Total Comments Made:535
FJ Points:2166
Too rad.

latest user's comments

#8 - Comment deleted 04/28/2015 on will pls 0
#6 - Comment deleted  [+] (2 new replies) 04/28/2015 on will pls 0
#7 - baconator (04/28/2015) [-]
**baconator used "*roll picture*"**
**baconator rolled image** You didn't post as anon. Just saying.
#8 - invaderchase has deleted their comment.
#10 - I think this is source? 04/24/2015 on Ops, my bad (or maybe not) 0
#16 - Alien in the sheets  [+] (2 new replies) 04/20/2015 on Predator +15
#33 - solarisofcelestia (04/21/2015) [-]
Alien in her mouth.
#34 - solarisofcelestia (04/21/2015) [-]
Android in sticky white stuff.
#25 - So, you like butt stuff? 04/08/2015 on bizarre deaths 0
#128 - If it helps your day, I love your theme (white knighting)  [+] (1 new reply) 03/20/2015 on The Funny Behind the Junk +1
#129 - skeletorexplains (03/20/2015) [-]
White knighting is best theme!
#119 - I just wanted to ask how your day was going?  [+] (3 new replies) 03/20/2015 on The Funny Behind the Junk +1
#125 - skeletorexplains (03/20/2015) [-]
Been better, Mudkip seems to want the last word on everything..So just gonna let him have it like the Egotistical twat he is.
User avatar
#128 - invaderchase (03/20/2015) [-]
If it helps your day, I love your theme (white knighting)
#129 - skeletorexplains (03/20/2015) [-]
White knighting is best theme!
#55 - Make it suddle, or scribble it on your hand  [+] (6 new replies) 03/12/2015 on Something fishy 0
User avatar
#57 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i will figure something out, it would be sweet if i got a copy of the episode on DVD and i could post it. its subtle btw
User avatar
#76 - ThatsSoFunnyHeHe (03/12/2015) [-]
Fuck subtly. Buy a FJ shirt. Cover yourself in show polish. Call her a nigger.
User avatar
#82 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
lmao, it aint live so that shit would hit the cutting room floor so fast
User avatar
#120 - tsoper (03/12/2015) [-]
This is awesome. Please make sure to mention my name whenever you upload the video/link.
User avatar
#174 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i will be sure to, im sure they will tell me when the episode will air too
User avatar
#85 - ThatsSoFunnyHeHe (03/12/2015) [-]
Are you kidding? Youd be their ticket to a billion viewers
#52 - just mouth "Fj" on air every now and then  [+] (10 new replies) 03/12/2015 on Something fishy +12
User avatar
#53 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
lol should i wear green and purple?
User avatar
#56 - heartlessrobot (03/12/2015) [-]
Hell yeah.
User avatar
#58 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
mayhaps
User avatar
#55 - invaderchase (03/12/2015) [-]
Make it suddle, or scribble it on your hand
User avatar
#57 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i will figure something out, it would be sweet if i got a copy of the episode on DVD and i could post it. its subtle btw
User avatar
#76 - ThatsSoFunnyHeHe (03/12/2015) [-]
Fuck subtly. Buy a FJ shirt. Cover yourself in show polish. Call her a nigger.
User avatar
#82 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
lmao, it aint live so that shit would hit the cutting room floor so fast
User avatar
#120 - tsoper (03/12/2015) [-]
This is awesome. Please make sure to mention my name whenever you upload the video/link.
User avatar
#174 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i will be sure to, im sure they will tell me when the episode will air too
User avatar
#85 - ThatsSoFunnyHeHe (03/12/2015) [-]
Are you kidding? Youd be their ticket to a billion viewers
#45 - make a post if this happens  [+] (12 new replies) 03/12/2015 on Something fishy +11
User avatar
#51 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i was supposed to leave today, the taping had to be re-scheduled i think because they couldnt get us a flight. but dont worry i will let the community know what happens
User avatar
#52 - invaderchase (03/12/2015) [-]
just mouth "Fj" on air every now and then
User avatar
#53 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
lol should i wear green and purple?
User avatar
#56 - heartlessrobot (03/12/2015) [-]
Hell yeah.
User avatar
#58 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
mayhaps
User avatar
#55 - invaderchase (03/12/2015) [-]
Make it suddle, or scribble it on your hand
User avatar
#57 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i will figure something out, it would be sweet if i got a copy of the episode on DVD and i could post it. its subtle btw
User avatar
#76 - ThatsSoFunnyHeHe (03/12/2015) [-]
Fuck subtly. Buy a FJ shirt. Cover yourself in show polish. Call her a nigger.
User avatar
#82 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
lmao, it aint live so that shit would hit the cutting room floor so fast
User avatar
#120 - tsoper (03/12/2015) [-]
This is awesome. Please make sure to mention my name whenever you upload the video/link.
User avatar
#174 - thatscrewedupkid (03/12/2015) [-]
i will be sure to, im sure they will tell me when the episode will air too
User avatar
#85 - ThatsSoFunnyHeHe (03/12/2015) [-]
Are you kidding? Youd be their ticket to a billion viewers