Upload
Login or register

herecomesjohnny

Last status update:
-
Date Signed Up:7/07/2011
FunnyJunk Career Stats
Content Ranking:#1519
Comment Ranking:#114
Highest Content Rank:#1474
Highest Comment Rank:#31
Content Thumbs: 5566 total,  6404 ,  838
Comment Thumbs: 96105 total,  115333 ,  19228
Content Level Progress: 18% (18/100)
Level 153 Content: Faptastic → Level 154 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 19.9% (199/1000)
Level 387 Comments: Arch Mage → Level 388 Comments: Arch Mage
Subscribers:9
Content Views:158496
Times Content Favorited:699 times
Total Comments Made:53304
FJ Points:30962

latest user's comments

#1468515 - it's valve and people asking valve to make another game  [+] (2 new replies) 07/20/2016 on Video Games Board - console... 0
#1468517 - anon (07/20/2016) [-]
Stop changing your pic
User avatar
#1468541 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
I like it green better!
#1468480 - it ain't indispensable to play pokemon emerald and all that **** 07/20/2016 on Video Games Board - console... 0
#1468474 - i gotta play wonderful 101 still to really be sure  [+] (1 new reply) 07/20/2016 on Video Games Board - console... 0
User avatar
#1468478 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
It made the Wii U of my friend freeze and emit an earpiercing beep of death once
Revengeance never did that to my Xbox so it's better
#1468469 - it's totally fine for genwunners to only like one gen, too  [+] (3 new replies) 07/20/2016 on Video Games Board - console... 0
#1468477 - anon (07/20/2016) [-]
"I love the Harry Potter series!"
"Yeah, I'm glad Harry finally beat Voldermort in the last book"
"Lol, what are you talking about? I only read the first one. It's the only good one"
User avatar
#1468480 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
it ain't indispensable to play pokemon emerald and all that shit
User avatar
#1468479 - Gonnafly (07/20/2016) [-]
that's only bad because 3 is the best one
#1468467 - well let's take a look at stacy mcnormie here. I love pok…  [+] (3 new replies) 07/20/2016 on Video Games Board - console... 0
User avatar
#1468470 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
That's the best Platinum game though
User avatar
#1468474 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
i gotta play wonderful 101 still to really be sure
User avatar
#1468478 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
It made the Wii U of my friend freeze and emit an earpiercing beep of death once
Revengeance never did that to my Xbox so it's better
#1468460 - question is, who was dumb enough to get umbrella corps? a… 07/20/2016 on Video Games Board - console... 0
#1468459 - yeah but riding a confrontational high horse just makes le ebi…  [+] (5 new replies) 07/20/2016 on Video Games Board - console... +1
User avatar
#1468461 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
I know it's autistic but I can see where they are coming from
#1468467 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
well let's take a look at stacy mcnormie here.
I love pokémon: totally understandable if she's really into one game. Hell, a kid can have played pokémon yellow only and it's fine to say "i love pokémon". Same for Go.
Bulbasaur is my favorite: well that's a little shit taste tbh but she might not know about pikachu also being a starter.
What do you mean there's other games, what's a gameboy: heyhey good news for her she might try something new.

What I'm saying is it's fine to like Platinum just because of Metal Gear Revengeance, I guess.
User avatar
#1468470 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
That's the best Platinum game though
User avatar
#1468474 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
i gotta play wonderful 101 still to really be sure
User avatar
#1468478 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
It made the Wii U of my friend freeze and emit an earpiercing beep of death once
Revengeance never did that to my Xbox so it's better
#122 - it's' good she didn't get fired but oh boy that's not gonna lo… 07/20/2016 on Trump is playing chess 0
#1468448 - .................really? the "y'all not REAL fans" *…  [+] (24 new replies) 07/20/2016 on Video Games Board - console... +2
User avatar
#1468466 - volero (07/20/2016) [-]
It's not that. Some act like Pokemon doesn't exist outside of Pokemon Red/Blue and Pokemon Go.
User avatar
#1468469 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
it's totally fine for genwunners to only like one gen, too
#1468477 - anon (07/20/2016) [-]
"I love the Harry Potter series!"
"Yeah, I'm glad Harry finally beat Voldermort in the last book"
"Lol, what are you talking about? I only read the first one. It's the only good one"
User avatar
#1468480 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
it ain't indispensable to play pokemon emerald and all that shit
User avatar
#1468479 - Gonnafly (07/20/2016) [-]
that's only bad because 3 is the best one
User avatar
#1468452 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
It's kinda true though
User avatar
#1468459 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
yeah but riding a confrontational high horse just makes le ebin hardcore fans look cringey
User avatar
#1468461 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
I know it's autistic but I can see where they are coming from
#1468467 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
well let's take a look at stacy mcnormie here.
I love pokémon: totally understandable if she's really into one game. Hell, a kid can have played pokémon yellow only and it's fine to say "i love pokémon". Same for Go.
Bulbasaur is my favorite: well that's a little shit taste tbh but she might not know about pikachu also being a starter.
What do you mean there's other games, what's a gameboy: heyhey good news for her she might try something new.

What I'm saying is it's fine to like Platinum just because of Metal Gear Revengeance, I guess.
User avatar
#1468470 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
That's the best Platinum game though
User avatar
#1468474 - herecomesjohnny (07/20/2016) [-]
i gotta play wonderful 101 still to really be sure
User avatar
#1468478 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
It made the Wii U of my friend freeze and emit an earpiercing beep of death once
Revengeance never did that to my Xbox so it's better
User avatar
#1468454 - bushingenna (07/20/2016) [-]
who the fuck cares?
User avatar
#1468458 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
Nobody, and nobody should really, but i can understand that some long-term PKMN fans get pissed when Stacy McNormie says "I love Porkymans, bulbdinosaur is my favorite! What do you mean there's other games? What the fuck is a Gameboy"
Autistic, but understandable
#1468464 - anon (07/20/2016) [-]
are we back in the 'girls just pretend to like games but know nothing about them' age
User avatar
#1468468 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
Nah, DarianVincent is a girl and knows alot about games
User avatar
#1468472 - Darianvincent (07/20/2016) [-]
I don't understand this meme
User avatar
#1468475 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
Me neither, I'm just parroting ohemgeezus
Isn't that the point of memes
User avatar
#1468476 - Darianvincent (07/20/2016) [-]
ohemgeezus is low tier tho, copying that shows you really hate yourself
#1468488 - anon (07/20/2016) [-]
xD
User avatar
#1468487 - ohemgeezus (07/20/2016) [-]
>calls me low tier
>doesn't know basic memes
Gibusernamepls, give darianvinshit a xD
#1468489 - anon (07/20/2016) [-]
Done
User avatar
#1468483 - gibusernamepls (07/20/2016) [-]
I just want him to stop thumbing me down as anon
And maybe he'll make it to greatness once
He's already temporary king of vgb
Sic parvis magna
User avatar
#1468463 - bushingenna (07/20/2016) [-]
sure, but look at what OP actually said.
"where have you been for the past 15+ years and 5 other gens."

maybe growing up, getting a job, and not buying a nintendo ds to catch all the new retarded looking pokemon im a filthy genwunner
#29 - ca va aller mec, t'es tombé sur une tepu qui t'a fait espére…  [+] (1 new reply) 07/20/2016 on Depressing as F. Anon gets... +3
User avatar
#34 - edraham (07/20/2016) [-]
Ouais ouais, merci mec!