x
Click to expand

godlessgod

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:5/21/2011
Last Login:3/26/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#24287
Highest Content Rank:#1775
Highest Comment Rank:#5175
Content Thumbs: 10395 total,  11315 ,  920
Comment Thumbs: 1750 total,  2320 ,  570
Content Level Progress: 9% (9/100)
Level 201 Content: Comedic Genius → Level 202 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 17% (17/100)
Level 216 Comments: Comedic Genius → Level 217 Comments: Comedic Genius
Subscribers:5
Content Views:277107
Times Content Favorited:545 times
Total Comments Made:616
FJ Points:11780
Favorite Tags: is (3) | a (2) | black (2) | i (2) | lol (2) | Melon (2) | the (2) | You (2)

latest user's comments

#28 - **godlessgod rolled a random image posted in comment #14 at… 09/04/2013 on Banana 0
#499 - **godlessgod rolled a random image posted in comment #134981… 07/18/2013 on I hate you all -1
#19 - Suck dick 06/07/2013 on Fuck you, Dinkleberg +2
#48 - haha thank you, at least one funny "content" on the fp 05/30/2013 on Beer Goggles -2
#7 - ****** . 05/24/2013 on What Internet looked like... +1
#122 - Comment deleted 05/21/2013 on A Flashback to the Not So... 0
#97 - ****** plz xoxoxo 05/14/2013 on It's a small world 0
#5 - Because there is no apple on it  [+] (2 new replies) 05/11/2013 on my thoughts exactly +22
#66 - anonymous (05/12/2013) [-]
god dammit dinkelberg, ill kick you in the clit if you keep that shit up
User avatar #13 - digitroll (05/11/2013) [-]
but it has round edges and will break if dropped
#34 - Comment deleted 05/11/2013 on MFW 0
#10 - faggot. 05/11/2013 on Whoops 0
#42 - Don't wish for it op, just go out, find a girl (/grill) and yo… 05/11/2013 on I wish my controller did that 0
#16 - Schnell, ab in den Bunker!! 05/10/2013 on Country's Now and Then -1
#47 - that would be a infinite loop and nobody would give a ****… 05/10/2013 on This feels weird 0
#756 - Well, I guess you have to surrender France. DJ 4DM1N has his t…  [+] (1 new reply) 04/29/2013 on Blue names 0
User avatar #758 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Shit, I better build up my lego defense in response
#746 - well I'm afraid now, Pony's always attract... DJ 4DM1N  [+] (3 new replies) 04/29/2013 on Blue names 0
#753 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Oh no...fire hide the missiles!
User avatar #756 - godlessgod (04/29/2013) [-]
Well, I guess you have to surrender France. DJ 4DM1N has his toy rockets and he's damn sure about them
User avatar #758 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Shit, I better build up my lego defense in response
#736 - **godlessgod rolled a random image posted in comment #1 at …  [+] (8 new replies) 04/29/2013 on Blue names 0
#740 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
**dyllygaf rolled a random image posted in comment #4155111 at My Little Pony fanfiction, backgrounds, songs, lyrics, and GIFs. **
Strangely also relevant...

Let's see what I can roll :D
#808 - roll (04/29/2013) [-]
User avatar #746 - godlessgod (04/29/2013) [-]
well I'm afraid now, Pony's always attract... DJ 4DM1N
#753 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Oh no...fire hide the missiles!
User avatar #756 - godlessgod (04/29/2013) [-]
Well, I guess you have to surrender France. DJ 4DM1N has his toy rockets and he's damn sure about them
User avatar #758 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Shit, I better build up my lego defense in response
User avatar #741 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
God damnit....
#738 - roll (04/29/2013) [-]
nah im not a brony.
#730 - **godlessgod rolled a random comment #1916289 posted by on…  [+] (10 new replies) 04/29/2013 on Blue names 0
User avatar #731 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
That's probably the most neutral response you could have rolled to your comment

Apparently the roll gods are indifferent to your anger
#736 - godlessgod (04/29/2013) [-]
**godlessgod rolled a random image posted in comment #1 at Justin cage **
I bet this roll has something to do with mlp..
I think the roll gods are against me
#740 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
**dyllygaf rolled a random image posted in comment #4155111 at My Little Pony fanfiction, backgrounds, songs, lyrics, and GIFs. **
Strangely also relevant...

Let's see what I can roll :D
#808 - roll (04/29/2013) [-]
User avatar #746 - godlessgod (04/29/2013) [-]
well I'm afraid now, Pony's always attract... DJ 4DM1N
#753 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Oh no...fire hide the missiles!
User avatar #756 - godlessgod (04/29/2013) [-]
Well, I guess you have to surrender France. DJ 4DM1N has his toy rockets and he's damn sure about them
User avatar #758 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
Shit, I better build up my lego defense in response
User avatar #741 - dyllygaf (04/29/2013) [-]
God damnit....
#738 - roll (04/29/2013) [-]
nah im not a brony.
#59 - Checking if Morbid... okay, can watch.. 04/12/2013 on Bad ass indians 0
#34 - Picture 04/08/2013 on this is my fetish +10
#40 - And now wait for college :D 04/08/2013 on Our geography teacher 0
#19 - my ass when farting 04/06/2013 on :() :| :() :| :() :| :() :|... +5
#213 - **godlessgod rolled a random image posted in comment #133415… 03/30/2013 on Flanders 0
#139 - **godlessgod rolled a random image posted in comment #339310… 03/27/2013 on irishLad +1
#39 - **godlessgod rolled a random image posted in comment #86 at… 02/27/2013 on son of a bitch! 0
#2302 - **godlessgod rolled user mikelan ** that serious ******  [+] (1 new reply) 02/21/2013 on Which FJ User Will be the... 0
User avatar #2498 - mikelan (02/21/2013) [-]
no
no pls no
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #7 to #6 - godlessgod (07/04/2014) [-]
why a picture of Sarah Jessica Parker?

Why not somebody important like Admin or Hitler?
User avatar #3 - soundofwinter (06/20/2014) [-]
**** you
User avatar #4 to #3 - godlessgod (06/20/2014) [-]
op actually delivered,

I love you
User avatar #5 to #4 - soundofwinter (06/20/2014) [-]
based soundofwinter loves you too
 Friends (0)