Upload
Login or register

genrl

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:10/10/2011
Last Login:7/31/2015
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 13837 total,  15673 ,  1836
Comment Thumbs: 192 total,  274 ,  82
Content Level Progress: 75% (750/1000)
Level 212 Content: Comedic Genius → Level 213 Content: Comedic Genius
Comment Level Progress: 60% (3/5)
Level 115 Comments: Funny Junkie → Level 116 Comments: Funny Junkie
Subscribers:1
Content Views:606709
Times Content Favorited:565 times
Total Comments Made:721
FJ Points:4332
Favorite Tags: These are the ta (27) | THESE ARE TAGS (4) | Girl (3) | girls (2)

  • Views: 55306
    Thumbs Up 2340 Thumbs Down 142 Total: +2198
    Comments: 153
    Favorites: 54
    Uploaded: 09/08/12
    what i came across what i came across
  • Views: 55517
    Thumbs Up 1475 Thumbs Down 114 Total: +1361
    Comments: 343
    Favorites: 67
    Uploaded: 03/12/15
    there are 2 types of girls there are 2 types of girls
  • Views: 28597
    Thumbs Up 1377 Thumbs Down 103 Total: +1274
    Comments: 35
    Favorites: 45
    Uploaded: 04/04/12
    bitch pls :) bitch pls :)
  • Views: 58910
    Thumbs Up 1381 Thumbs Down 168 Total: +1213
    Comments: 123
    Favorites: 111
    Uploaded: 08/13/13
    O rly? O rly?
  • Views: 38563
    Thumbs Up 1194 Thumbs Down 50 Total: +1144
    Comments: 42
    Favorites: 24
    Uploaded: 04/16/14
    just letting you know .... just letting you know ....
  • Views: 37605
    Thumbs Up 1259 Thumbs Down 148 Total: +1111
    Comments: 27
    Favorites: 56
    Uploaded: 12/02/12
    so he exists! so he exists!

latest user's comments

#5051305 - just hit 6k coal with just lost chests lol 12/22/2014 on Play items 0
#5034957 - im good bro my day off and a huge thunderstorm outside …  [+] (1 new reply) 12/10/2014 on Play items +2
User avatar
#5034958 - idrinkslurm (12/10/2014) [-]
cool cool . day off....i dig it
#5034955 - hey buddy long time ;)  [+] (3 new replies) 12/10/2014 on Play items +3
User avatar
#5034956 - idrinkslurm (12/10/2014) [-]
indeed, how the hell are ya?
User avatar
#5034957 - genrl (12/10/2014) [-]
im good bro my day off and a huge thunderstorm outside thought id pop in and say hi ^^
User avatar
#5034958 - idrinkslurm (12/10/2014) [-]
cool cool . day off....i dig it
#5034953 - good morning all xx  [+] (5 new replies) 12/10/2014 on Play items +3
User avatar
#5034954 - idrinkslurm (12/10/2014) [-]
hola
User avatar
#5034955 - genrl (12/10/2014) [-]
hey buddy long time ;)
User avatar
#5034956 - idrinkslurm (12/10/2014) [-]
indeed, how the hell are ya?
User avatar
#5034957 - genrl (12/10/2014) [-]
im good bro my day off and a huge thunderstorm outside thought id pop in and say hi ^^
User avatar
#5034958 - idrinkslurm (12/10/2014) [-]
cool cool . day off....i dig it
#5021986 - meh i started playing league of legends and lost contact to th… 11/28/2014 on Play items +1
#5021980 - i remember you! still playing this game haha!  [+] (2 new replies) 11/28/2014 on Play items +1
User avatar
#5021983 - donor (11/28/2014) [-]
yes, and you should come back too :•D
retro is adding new items you might like
User avatar
#5021986 - genrl (11/28/2014) [-]
meh i started playing league of legends and lost contact to the real world :| and im a noob in items now hard to catch up
#5021975 - heyy alll .. anyone here i know?  [+] (5 new replies) 11/28/2014 on Play items +1
User avatar
#5021982 - pyrain (11/28/2014) [-]
mebeh
User avatar
#5021979 - donor (11/28/2014) [-]
I don't know who you know but I do know that I know you :o
User avatar
#5021980 - genrl (11/28/2014) [-]
i remember you! still playing this game haha!
User avatar
#5021983 - donor (11/28/2014) [-]
yes, and you should come back too :•D
retro is adding new items you might like
User avatar
#5021986 - genrl (11/28/2014) [-]
meh i started playing league of legends and lost contact to the real world :| and im a noob in items now hard to catch up
#4988209 - miss you item board ^^ x  [+] (1 new reply) 09/17/2014 on Play items +1
User avatar
#4988210 - lub (09/17/2014) [-]
fuck off you fucking cunt faggot gib items selling dick
#104 - heyyyy who are you again ?  [+] (2 new replies) 09/17/2014 on genrl's profile 0
User avatar
#105 - infinitereaper (09/17/2014) [-]
Someone who wants to buy god gems and certain weeds
#106 - infinitereaper (09/17/2014) [-]
#4963292 - i forgot i wass sooo opppp in this gameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 07/29/2014 on Play items 0
[ 721 Total ]
Leave a comment Refresh Comments (97)
[ 97 comments ]
Anonymous comments allowed.
24 comments displayed.
#107 - whiteniggers (12/15/2014) [-]
sell your bit pistols to me
#103 - infinitereaper ONLINE (08/19/2014) [-]
are you ever coming back?
#104 to #103 - genrl (09/17/2014) [-]
heyyyy who are you again ?
#105 to #104 - infinitereaper ONLINE (09/17/2014) [-]
Someone who wants to buy god gems and certain weeds
#106 to #105 - infinitereaper ONLINE (09/17/2014) [-]
#102 - ied (07/10/2014) [-]
hey
can we trade
#101 - trilluminati (07/10/2014) [-]
are you selling your rejected thumb badges?
#99 - ied (05/28/2014) [-]
can we trade?
#98 - ied (05/12/2014) [-]
can i buy iron
#96 - charizarddad (05/09/2014) [-]
will you sell that god gem?
#97 to #96 - genrl (05/09/2014) [-]
no sorry buddy only got 1
#94 - anonymousperson (05/09/2014) [-]
we need to chat
#95 to #94 - genrl (05/09/2014) [-]
supp
#92 - mygems (05/06/2014) [-]
#93 to #92 - genrl (05/06/2014) [-]
tysm
#83 - ied (05/04/2014) [-]
can i buy some items?
#84 to #83 - genrl (05/04/2014) [-]
im not selling anything bro sorry
#85 to #84 - ied (05/04/2014) [-]
i just need a few things
#86 to #85 - genrl (05/04/2014) [-]
like?
#87 to #86 - ied (05/04/2014) [-]
Your Iron and Coal
#88 to #87 - genrl (05/04/2014) [-]
going for badges >.< slowly
#89 to #88 - ied (05/04/2014) [-]
Oh pwease!
#90 to #89 - genrl (05/04/2014) [-]
have u seen my profile? im a noob im trying to get better
#91 to #90 - ied (05/04/2014) [-]
You're certainly not a noob, you have a nice collection!
But just the iron then. I would really like to buy it.
I'm going for all the swords and want to reclaim my #1 position.