x

gemmerpants

Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Consoles Owned: PS3, PC
PSN: Gemmerpants
Date Signed Up:3/24/2012
Last Login:9/02/2015
Location:Ireland
FunnyJunk Career Stats
Comment Ranking:#27250
Highest Content Rank:#15552
Highest Comment Rank:#9184
Content Thumbs: 113 total,  170 ,  57
Comment Thumbs: 640 total,  903 ,  263
Content Level Progress: 30% (3/10)
Level 11 Content: New Here → Level 12 Content: New Here
Comment Level Progress: 60% (6/10)
Level 163 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 164 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:0
Content Views:17511
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:352
FJ Points:754
19, Student, Ireland, etc.

Funny Pictures

latest user's comments

#51 - Okaaaaaay but only a little bit lol 5 hours ago on Va-China 0
#14 - Which is what? Controlled by the British? lol Makes sense 5 hours ago on stress 0
#8 - No such thing as stop drinking in Ireland lol  [+] (2 new replies) 08/31/2015 on stress 0
User avatar #11 - Einsty (08/31/2015) [-]
That may be why Ireland is where it is now.
User avatar #14 - gemmerpants (5 hours ago) [-]
Which is what? Controlled by the British? lol Makes sense
#30 - this guy is a mess lol. I hope he never gets his hands on any …  [+] (2 new replies) 08/31/2015 on Va-China +1
User avatar #32 - Sethorein (08/31/2015) [-]
c'mon, there's a little nihilism in all of us that kinda wants to see what'd happen if he became POTUS
User avatar #51 - gemmerpants (5 hours ago) [-]
Okaaaaaay but only a little bit lol
#17 - caaaaaaaaarbs 01/14/2015 on Graaainnss 0
#29 - Aye it'd definitely work on me 01/14/2015 on how to get a gf 0
#75 - I wonder how many people on FJ would be sent to this place lol 08/05/2014 on Internet Addiction... +1
#138 - Hahaha, I've applied that saying to countless situations and i… 07/29/2014 on PEETEEESSDEE 0
#136 - I've heard people arguing other whether or not it's a real thi…  [+] (2 new replies) 07/29/2014 on PEETEEESSDEE +2
User avatar #137 - dharkmoswen (07/29/2014) [-]
Thanks. "It's better to be thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt" as the saying goes sort of works here.
User avatar #138 - gemmerpants (07/29/2014) [-]
Hahaha, I've applied that saying to countless situations and it's always benefited me.
#127 - I developed PTSD when I was 15 and my friend collapsed and die…  [+] (4 new replies) 07/29/2014 on PEETEEESSDEE +3
User avatar #134 - dharkmoswen (07/29/2014) [-]
Exactly. PTSD is a horrible thing. I don't see how people are romanticizing this shit.
User avatar #136 - gemmerpants (07/29/2014) [-]
I've heard people arguing other whether or not it's a real thing because of so many attention seekers. I just keep my mouth shut though.
User avatar #137 - dharkmoswen (07/29/2014) [-]
Thanks. "It's better to be thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt" as the saying goes sort of works here.
User avatar #138 - gemmerpants (07/29/2014) [-]
Hahaha, I've applied that saying to countless situations and it's always benefited me.
[ 352 Total ]

user's channels

Join Subscribe morbid-channel

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1350

Comments(40):

[ 40 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #68 - samxdaxman (03/26/2013) [-]
...... The **** happened on your profile?
Anyway I'm just sayin' hi to all my FJ friends. Whatsup?
User avatar #69 to #68 - gemmerpants (03/29/2013) [-]
I have no clue, I think the internet discovered I was female lol.
Nothin much, don't really get the time to go on FJ anymore so I'm sorry if I haven't replied etc. How about you?
User avatar #70 to #69 - samxdaxman (03/29/2013) [-]
Hahaha its fine :) And I'm good. A bit sore from running around a lot, but I'm good otherwise. Also, if you wanna keep in contact outside of FJ, I know a few messaging things we could use.
User avatar #71 to #70 - gemmerpants (03/29/2013) [-]
Sure, that'd be nice :)
User avatar #72 to #71 - samxdaxman (03/29/2013) [-]
Awesome :D I'll PM you some of the things I use on my phone(can't give you my phone # cuz of ****** international fees)
User avatar #66 - Bravechampion (03/25/2013) [-]
Happy 1 year FJ birthday! lol
User avatar #67 to #66 - gemmerpants (03/26/2013) [-]
I'm only seeing this now! Hahaha thank you :)
#65 - jeffthepony **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #63 - anonymoose (02/03/2013) [-]
Show tits.
I don't know why I'm here, your status brought me
#61 - strangelamps **User deleted account** has deleted their comment [-]
#60 - popviktrade **User deleted account** has deleted their comment [-]
#59 - mrstoney **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #58 - cowpotato (02/03/2013) [-]
Show tits.
User avatar #57 - countmelvin (02/03/2013) [-]
Show tits.
User avatar #56 - PopcornViking (02/03/2013) [-]
Show tits.
#55 - fullretard has deleted their comment [-]
#52 - altamira (02/03/2013) [-]
Show tits.
#51 - theymightbegiants (02/03/2013) [-]
Show tits.
#49 - sunspheres (02/03/2013) [-]
Show tits.
#48 - sirspicy (02/03/2013) [-]
Show tits.
#45 - FapAccount has deleted their comment [-]
User avatar #44 - Obscurity (02/03/2013) [-]
Show tits.
User avatar #38 - nippuhl (02/03/2013) [-]
Show tits.
#37 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #35 - masterboll (01/26/2013) [-]
will you be posting tits?
User avatar #36 to #35 - gemmerpants (01/27/2013) [-]
Leave..
[ 40 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)