Upload
Login or register

exicuton

Last status update:
-
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:6/06/2011
Last Login:1/24/2014
Location:Denmark
Stats
Content Thumbs: 1110 total,  1280 ,  170
Comment Thumbs: 2348 total,  2765 ,  417
Content Level Progress: 20% (10/50)
Level 110 Content: Funny Junkie → Level 111 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 47% (47/100)
Level 223 Comments: Mind Blower → Level 224 Comments: Mind Blower
Subscribers:1
Content Views:42772
Times Content Favorited:10 times
Total Comments Made:581
FJ Points:3526

latest user's comments

#168 - You guys having fun?  [+] (3 replies) 04/27/2013 on Beta to Alpha +6
User avatar
#173 - twi (04/27/2013) [-]
yeh
User avatar
#170 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Yeh
User avatar
#175 - exicuton (04/27/2013) [-]
That makes me very delighted to hear so.
#146 - Dicks are stupid, ponies are stupid, my comments are ******* s…  [+] (14 replies) 04/27/2013 on Beta to Alpha +5
#148 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
Do you wanna talk about it?
#147 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
not really, just bored so I post ponies
I'm like level 339 on comments, I can do anything I fucking want
User avatar
#149 - miscarriage (04/27/2013) [-]
whoa

3edgy
#150 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
User avatar
#151 - miscarriage (04/27/2013) [-]
omg ur so ghey
User avatar
#153 - twi (04/27/2013) [-]
omg missy pls
#155 - miscarriage (04/27/2013) [-]
twicakespls
#157 - twi (04/27/2013) [-]
missypls
User avatar
#159 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Dat invisitext
User avatar
#168 - exicuton (04/27/2013) [-]
You guys having fun?
User avatar
#173 - twi (04/27/2013) [-]
yeh
User avatar
#170 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Yeh
User avatar
#175 - exicuton (04/27/2013) [-]
That makes me very delighted to hear so.
User avatar
#163 - twi (04/27/2013) [-]
pls
#142 - Not really blaming anyone for anything.. Just pointing out the…  [+] (16 replies) 04/27/2013 on Beta to Alpha +6
User avatar
#143 - miscarriage (04/27/2013) [-]
dicks
User avatar
#146 - exicuton (04/27/2013) [-]
Dicks are stupid, ponies are stupid, my comments are fucking stupid. No one really cares.. Well twi did.
#148 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
Do you wanna talk about it?
#147 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
not really, just bored so I post ponies
I'm like level 339 on comments, I can do anything I fucking want
User avatar
#149 - miscarriage (04/27/2013) [-]
whoa

3edgy
#150 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
User avatar
#151 - miscarriage (04/27/2013) [-]
omg ur so ghey
User avatar
#153 - twi (04/27/2013) [-]
omg missy pls
#155 - miscarriage (04/27/2013) [-]
twicakespls
#157 - twi (04/27/2013) [-]
missypls
User avatar
#159 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Dat invisitext
User avatar
#168 - exicuton (04/27/2013) [-]
You guys having fun?
User avatar
#173 - twi (04/27/2013) [-]
yeh
User avatar
#170 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Yeh
User avatar
#175 - exicuton (04/27/2013) [-]
That makes me very delighted to hear so.
User avatar
#163 - twi (04/27/2013) [-]
pls
#132 - Thank you, Twi. I love you. Dicks are pretty stupid though..  [+] (36 replies) 04/27/2013 on Beta to Alpha +9
User avatar
#139 - miscarriage (04/27/2013) [-]
You should blame me
User avatar
#142 - exicuton (04/27/2013) [-]
Not really blaming anyone for anything.. Just pointing out the obvious.
User avatar
#143 - miscarriage (04/27/2013) [-]
dicks
User avatar
#146 - exicuton (04/27/2013) [-]
Dicks are stupid, ponies are stupid, my comments are fucking stupid. No one really cares.. Well twi did.
#148 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
Do you wanna talk about it?
#147 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
not really, just bored so I post ponies
I'm like level 339 on comments, I can do anything I fucking want
User avatar
#149 - miscarriage (04/27/2013) [-]
whoa

3edgy
#150 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
User avatar
#151 - miscarriage (04/27/2013) [-]
omg ur so ghey
User avatar
#153 - twi (04/27/2013) [-]
omg missy pls
#155 - miscarriage (04/27/2013) [-]
twicakespls
#157 - twi (04/27/2013) [-]
missypls
User avatar
#159 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Dat invisitext
User avatar
#168 - exicuton (04/27/2013) [-]
You guys having fun?
User avatar
#173 - twi (04/27/2013) [-]
yeh
User avatar
#170 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Yeh
User avatar
#175 - exicuton (04/27/2013) [-]
That makes me very delighted to hear so.
User avatar
#163 - twi (04/27/2013) [-]
pls
#137 - twi (04/27/2013) [-]
blame miscarriage, she has my password and we change shit on each others profile a lot, she did that.
#196 - manythingstodohere (04/27/2013) [-]
and you don't bother to change your password, so no blame here
User avatar
#199 - twi (04/27/2013) [-]
it's fun though, I have hers too :3
#205 - manythingstodohere (04/27/2013) [-]
oh in that case, it's ok :3, carry on :3 :3 :3
#207 - twi (04/27/2013) [-]
User avatar
#218 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Why'd i get thumbed down so much?

I didn't think I did anything too bad.
#219 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
no idea
#220 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
I blame you for bringing me here.
#222 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
sowwy bby
#223 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
It's not like I'll pass Steamer anyway..
#224 - twi (04/27/2013) [-]
and I'll never pass phan
User avatar
#226 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Phan is easy though

he barely comments anymore
#230 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
>too lazy to get 5000 thumbs
User avatar
#231 - miscarriage (04/27/2013) [-]
gogogo
User avatar
#233 - twi (04/27/2013) [-]
butwhybutwhyBUTWHY
#234 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
for the glory of satan, of course.
#235 - twi (04/27/2013) [-]
Midna has a great ass
#238 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
Yeh
#123 - Daffodil.. More like daffodick.. You magnificent bastard, OP.  [+] (38 replies) 04/27/2013 on Beta to Alpha +4
#129 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
well that was stupid
#132 - exicuton (04/27/2013) [-]
Thank you, Twi. I love you. Dicks are pretty stupid though..
User avatar
#139 - miscarriage (04/27/2013) [-]
You should blame me
User avatar
#142 - exicuton (04/27/2013) [-]
Not really blaming anyone for anything.. Just pointing out the obvious.
User avatar
#143 - miscarriage (04/27/2013) [-]
dicks
User avatar
#146 - exicuton (04/27/2013) [-]
Dicks are stupid, ponies are stupid, my comments are fucking stupid. No one really cares.. Well twi did.
#148 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
Do you wanna talk about it?
#147 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
not really, just bored so I post ponies
I'm like level 339 on comments, I can do anything I fucking want
User avatar
#149 - miscarriage (04/27/2013) [-]
whoa

3edgy
#150 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
User avatar
#151 - miscarriage (04/27/2013) [-]
omg ur so ghey
User avatar
#153 - twi (04/27/2013) [-]
omg missy pls
#155 - miscarriage (04/27/2013) [-]
twicakespls
#157 - twi (04/27/2013) [-]
missypls
User avatar
#159 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Dat invisitext
User avatar
#168 - exicuton (04/27/2013) [-]
You guys having fun?
User avatar
#173 - twi (04/27/2013) [-]
yeh
User avatar
#170 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Yeh
User avatar
#175 - exicuton (04/27/2013) [-]
That makes me very delighted to hear so.
User avatar
#163 - twi (04/27/2013) [-]
pls
#137 - twi (04/27/2013) [-]
blame miscarriage, she has my password and we change shit on each others profile a lot, she did that.
#196 - manythingstodohere (04/27/2013) [-]
and you don't bother to change your password, so no blame here
User avatar
#199 - twi (04/27/2013) [-]
it's fun though, I have hers too :3
#205 - manythingstodohere (04/27/2013) [-]
oh in that case, it's ok :3, carry on :3 :3 :3
#207 - twi (04/27/2013) [-]
User avatar
#218 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Why'd i get thumbed down so much?

I didn't think I did anything too bad.
#219 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
no idea
#220 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
I blame you for bringing me here.
#222 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
sowwy bby
#223 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
It's not like I'll pass Steamer anyway..
#224 - twi (04/27/2013) [-]
and I'll never pass phan
User avatar
#226 - miscarriage (04/27/2013) [-]
Phan is easy though

he barely comments anymore
#230 - twi (04/27/2013) [-]
This image has expired
>too lazy to get 5000 thumbs
User avatar
#231 - miscarriage (04/27/2013) [-]
gogogo
User avatar
#233 - twi (04/27/2013) [-]
butwhybutwhyBUTWHY
#234 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
for the glory of satan, of course.
#235 - twi (04/27/2013) [-]
Midna has a great ass
#238 - miscarriage (04/27/2013) [-]
This image has expired
Yeh
#1 - Meh. 04/27/2013 on Kim Jung Un +2