x
FJ is now mobile friendly. Try it out on your mobile browser!
Click to expand

escalario

Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:12/07/2012
Last Login:3/06/2015
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#13980
Comment Ranking:#12207
Highest Content Rank:#4332
Highest Comment Rank:#8456
Content Thumbs: 1409 total,  1781 ,  372
Comment Thumbs: 442 total,  1099 ,  657
Content Level Progress: 43% (43/100)
Level 113 Content: Funny Junkie → Level 114 Content: Funny Junkie
Comment Level Progress: 40% (4/10)
Level 137 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 138 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:102312
Times Content Favorited:69 times
Total Comments Made:868
FJ Points:1733

Funny Text/Links

Funny Pictures

  • Views: 27433
    Thumbs Up 720 Thumbs Down 63 Total: +657
    Comments: 38
    Favorites: 44
    Uploaded: 01/27/13
    NOPE NOPE
  • Views: 11164
    Thumbs Up 209 Thumbs Down 9 Total: +200
    Comments: 4
    Favorites: 11
    Uploaded: 02/03/14
    Tehehe Tehehe
  • Views: 15950
    Thumbs Up 187 Thumbs Down 23 Total: +164
    Comments: 30
    Favorites: 6
    Uploaded: 10/23/13
    Pokemon Birthday! Pokemon Birthday!
  • Views: 10156
    Thumbs Up 142 Thumbs Down 9 Total: +133
    Comments: 18
    Favorites: 2
    Uploaded: 12/21/13
    Black and White Black and White
  • Views: 7921
    Thumbs Up 137 Thumbs Down 23 Total: +114
    Comments: 84
    Favorites: 5
    Uploaded: 08/21/13
    Hitler did nothing wrong. Hitler did nothing wrong.
  • Views: 2955
    Thumbs Up 17 Thumbs Down 8 Total: +9
    Comments: 11
    Favorites: 0
    Uploaded: 05/15/14
    Less than 4 minute win... Less than 4 minute win...
1 2 3 > [ 15 Funny Pictures Total ]

latest user's comments

#36 - Didn't even know there was a comic! Thanks OP! I hope they mak… 4 hours ago on Bravest Warriors Facts 0
#12 - Yay not the only one to follow this guy on youtube! 4 hours ago on shhhhh 0
#5 - Same actress. 22 hours ago on mashed +8
#31 - Are Magi and Karneval good animes?  [+] (1 new reply) 23 hours ago on Random Anime Facts Part 10 0
User avatar #33 - Zeigh (23 hours ago) [-]
Magi's not bad. Not fantastic by any means but a fun watch none the less.
#24 - Oh come on now, I'm sure if you put something up, people would… 02/28/2015 on POOF DOOF 0
#22 - Well you can't be too shy, considering you're having a proper …  [+] (2 new replies) 02/28/2015 on POOF DOOF 0
#23 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I don't actually go clubbing that much, not in some time, I just noticed that place.
I doubt we have spoken, I don't get out socially much, I go into melbourne for work things and family things mostly, they just happen to come often.
Conversation ain't that hard, it's putting out something I have actually spent time on making that brings out the shyness.
User avatar #24 - escalario (02/28/2015) [-]
Oh come on now, I'm sure if you put something up, people would love it!

I know the feeling all too well about not clubbing often haha
After you've been with someone for 5 years, the clubbing scene tends to bore you haha
But I have been itching to go clubbing sometime soon... Just need to get out there lol
#20 - You'll definitely enjoy a visual arts course. My friend did on…  [+] (4 new replies) 02/28/2015 on POOF DOOF 0
#21 - jaisharha (02/28/2015) [-]
My whole family are visual artists, I go to a family celebration and feel like I am the odd one out by the being... the normal one.

And yeah... maybe eventually I will overcome the crippling shyness and be able to post something. I have ideas for content, just need to actually make it.
User avatar #22 - escalario (02/28/2015) [-]
Well you can't be too shy, considering you're having a proper conversation with a complete random on FJ.

Also the fact that you go clubbing.
I wonder if I've spoken to you before...
#23 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I don't actually go clubbing that much, not in some time, I just noticed that place.
I doubt we have spoken, I don't get out socially much, I go into melbourne for work things and family things mostly, they just happen to come often.
Conversation ain't that hard, it's putting out something I have actually spent time on making that brings out the shyness.
User avatar #24 - escalario (02/28/2015) [-]
Oh come on now, I'm sure if you put something up, people would love it!

I know the feeling all too well about not clubbing often haha
After you've been with someone for 5 years, the clubbing scene tends to bore you haha
But I have been itching to go clubbing sometime soon... Just need to get out there lol
#18 - Ahaha oh the irony! Bachelor of Arts. :/ I wanted…  [+] (6 new replies) 02/28/2015 on POOF DOOF 0
#19 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I wish I had of gone into a degree like that, I have studied too long though... studied too many things on the heavy theoretical side to go back and do something actually enjoyable now.
I am going to do a tafe visual arts course I think though, need some form of creative outlet.
User avatar #20 - escalario (02/28/2015) [-]
You'll definitely enjoy a visual arts course. My friend did one and she absolutely loved it. Also you could use some of your creative outlet on here.
Post some OC pictures and stuff and get some feed back. =)
#21 - jaisharha (02/28/2015) [-]
My whole family are visual artists, I go to a family celebration and feel like I am the odd one out by the being... the normal one.

And yeah... maybe eventually I will overcome the crippling shyness and be able to post something. I have ideas for content, just need to actually make it.
User avatar #22 - escalario (02/28/2015) [-]
Well you can't be too shy, considering you're having a proper conversation with a complete random on FJ.

Also the fact that you go clubbing.
I wonder if I've spoken to you before...
#23 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I don't actually go clubbing that much, not in some time, I just noticed that place.
I doubt we have spoken, I don't get out socially much, I go into melbourne for work things and family things mostly, they just happen to come often.
Conversation ain't that hard, it's putting out something I have actually spent time on making that brings out the shyness.
User avatar #24 - escalario (02/28/2015) [-]
Oh come on now, I'm sure if you put something up, people would love it!

I know the feeling all too well about not clubbing often haha
After you've been with someone for 5 years, the clubbing scene tends to bore you haha
But I have been itching to go clubbing sometime soon... Just need to get out there lol
#16 - It's a bit of reading, and then a couple of questions on the r…  [+] (8 new replies) 02/28/2015 on POOF DOOF 0
#17 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I love that kinda uni work, I have been paid to do it for other people because they are too lazy... with good patience I did those kinda assignments in 20 mins to and hour and got paid like 60 bucks... was very nice.
The first time I was asked to do that it was on a plagarism and work ethics subject...

What course you doing anyway?
User avatar #18 - escalario (02/28/2015) [-]
Ahaha oh the irony!

Bachelor of Arts. :/
I wanted Bachelor of Arts - Drama, yet Deakin knocked me back so Vic Uni offered me just a plain Bachelor of Arts, can't complain though. I'm enjoying it. =)
#19 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I wish I had of gone into a degree like that, I have studied too long though... studied too many things on the heavy theoretical side to go back and do something actually enjoyable now.
I am going to do a tafe visual arts course I think though, need some form of creative outlet.
User avatar #20 - escalario (02/28/2015) [-]
You'll definitely enjoy a visual arts course. My friend did one and she absolutely loved it. Also you could use some of your creative outlet on here.
Post some OC pictures and stuff and get some feed back. =)
#21 - jaisharha (02/28/2015) [-]
My whole family are visual artists, I go to a family celebration and feel like I am the odd one out by the being... the normal one.

And yeah... maybe eventually I will overcome the crippling shyness and be able to post something. I have ideas for content, just need to actually make it.
User avatar #22 - escalario (02/28/2015) [-]
Well you can't be too shy, considering you're having a proper conversation with a complete random on FJ.

Also the fact that you go clubbing.
I wonder if I've spoken to you before...
#23 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I don't actually go clubbing that much, not in some time, I just noticed that place.
I doubt we have spoken, I don't get out socially much, I go into melbourne for work things and family things mostly, they just happen to come often.
Conversation ain't that hard, it's putting out something I have actually spent time on making that brings out the shyness.
User avatar #24 - escalario (02/28/2015) [-]
Oh come on now, I'm sure if you put something up, people would love it!

I know the feeling all too well about not clubbing often haha
After you've been with someone for 5 years, the clubbing scene tends to bore you haha
But I have been itching to go clubbing sometime soon... Just need to get out there lol
#14 - Mines been full of food from Bread Top, mobile games, League, …  [+] (10 new replies) 02/28/2015 on POOF DOOF 0
#15 - jaisharha (02/28/2015) [-]
So long as it ain't a pressing assignment or anything no biggy.
User avatar #16 - escalario (02/28/2015) [-]
It's a bit of reading, and then a couple of questions on the reading. Nothing too important. So I'll be fine. ^_^
#17 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I love that kinda uni work, I have been paid to do it for other people because they are too lazy... with good patience I did those kinda assignments in 20 mins to and hour and got paid like 60 bucks... was very nice.
The first time I was asked to do that it was on a plagarism and work ethics subject...

What course you doing anyway?
User avatar #18 - escalario (02/28/2015) [-]
Ahaha oh the irony!

Bachelor of Arts. :/
I wanted Bachelor of Arts - Drama, yet Deakin knocked me back so Vic Uni offered me just a plain Bachelor of Arts, can't complain though. I'm enjoying it. =)
#19 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I wish I had of gone into a degree like that, I have studied too long though... studied too many things on the heavy theoretical side to go back and do something actually enjoyable now.
I am going to do a tafe visual arts course I think though, need some form of creative outlet.
User avatar #20 - escalario (02/28/2015) [-]
You'll definitely enjoy a visual arts course. My friend did one and she absolutely loved it. Also you could use some of your creative outlet on here.
Post some OC pictures and stuff and get some feed back. =)
#21 - jaisharha (02/28/2015) [-]
My whole family are visual artists, I go to a family celebration and feel like I am the odd one out by the being... the normal one.

And yeah... maybe eventually I will overcome the crippling shyness and be able to post something. I have ideas for content, just need to actually make it.
User avatar #22 - escalario (02/28/2015) [-]
Well you can't be too shy, considering you're having a proper conversation with a complete random on FJ.

Also the fact that you go clubbing.
I wonder if I've spoken to you before...
#23 - jaisharha (02/28/2015) [-]
I don't actually go clubbing that much, not in some time, I just noticed that place.
I doubt we have spoken, I don't get out socially much, I go into melbourne for work things and family things mostly, they just happen to come often.
Conversation ain't that hard, it's putting out something I have actually spent time on making that brings out the shyness.
User avatar #24 - escalario (02/28/2015) [-]
Oh come on now, I'm sure if you put something up, people would love it!

I know the feeling all too well about not clubbing often haha
After you've been with someone for 5 years, the clubbing scene tends to bore you haha
But I have been itching to go clubbing sometime soon... Just need to get out there lol

user's channels

Join Subscribe fallout
Join Subscribe lol-channel
Join Subscribe pokemon
Join Subscribe videogames

user's friends

items

Total unique items point value: 28616 / Total items point value: 41701
[ 111 items Total ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #27 - heartlessrobot (01/19/2014) [-]
Don't make me molest you.
User avatar #28 to #27 - escalario (01/19/2014) [-]
You know I'll enjoy it though. :3

So what's meant to be so scary about it?
User avatar #29 to #28 - heartlessrobot (01/19/2014) [-]
I'll use a horse to molest you.
User avatar #30 to #29 - escalario (01/19/2014) [-]
A horse dick!?

YAY!
I've heard good things about them from Bad Dragon.
User avatar #32 to #31 - escalario (01/19/2014) [-]
That's not Bad Dragon. You fool!
User avatar #33 to #32 - heartlessrobot (01/19/2014) [-]
You watched it for 3 hours?
User avatar #34 to #33 - escalario (01/19/2014) [-]
No, been playing Xenogears.
User avatar #35 to #34 - heartlessrobot (01/19/2014) [-]
How many times did you watch it?
User avatar #36 to #35 - escalario (01/19/2014) [-]
I didn't. o_o
User avatar #38 to #37 - escalario (01/20/2014) [-]
No thanks. Don't like the idea of someone getting ****** by a horse. Unless it's a horse dick dildo from Bad Dragon.
User avatar #7 - thighhighkneesocks (11/15/2013) [-]
I am honored to begin downvoting your very existence. Tally forth brave soldier!
User avatar #10 to #7 - escalario (11/16/2013) [-]
It's slowly working. We just need people to keep it up!
User avatar #26 to #10 - thighhighkneesocks (11/16/2013) [-]
I'm glad! full support ^_^
User avatar #6 - nigeltheoutlaw (11/15/2013) [-]
You're a pretty high account level to downvote to -400.
User avatar #9 to #6 - escalario (11/16/2013) [-]
Not anymore I'm not. So please keep down thumbing.
User avatar #11 to #9 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
There's a guy already at level -305 or something.
User avatar #12 to #11 - escalario (11/16/2013) [-]
That's awesome! It doesn't bother me that mines now low leveled for no reason haha
User avatar #13 to #12 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
I can't tell if you're serious or not.
User avatar #14 to #13 - escalario (11/16/2013) [-]
Umm it actually seems Admin cracked the ***** with the guy. :/

Also yeah I am serious. I very rarely comment on anything theses days anyway. So it doesn't bother me at all.
User avatar #15 to #14 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
Cracked the ***** ?

Cool. Thumbs don't mean much anymore anyways.
User avatar #16 to #15 - escalario (11/16/2013) [-]
He banned the other guy who was trying to get negative as well.
It's not gonna work now anyways. :/ Admins just gonna ban who ever gets close to getting -400 anyways. I give up.
User avatar #17 to #16 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
That's weak **** . He must have been "lel epic trolling" the site again.
User avatar #18 to #17 - escalario (11/16/2013) [-]
No doubt.

It sucks that there's such a broken system on here. Yet there's nothing we can do about it...
User avatar #19 to #18 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
I guess we could always leave, but I'd rather the site stop sucking rather than leaving.
User avatar #20 to #19 - escalario (11/16/2013) [-]
Amen!

If there were other admins besides just "admin" then they could do something about it. That's always dumbfounded me... Why is there only one admin on this site!?
User avatar #21 to #20 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
phan.act is a psuedo admin, but I couldn't really tell you why admin is the only one running the site.
User avatar #22 to #21 - escalario (11/16/2013) [-]
It's very strange...

Also I thought saying phan.act was fixed so it didn't come up as faggot anymore?
User avatar #23 to #22 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
It is fixed, I just didn't want him to get a possible mention and come in here and be a raging cunthole like he is want to do.
User avatar #24 to #23 - escalario (11/16/2013) [-]
Ah fair point.

Well it's been lovely chatting to you. Yet sadly, my post got me no where.

So I bid you adieu.
User avatar #25 to #24 - nigeltheoutlaw (11/16/2013) [-]
Until next time.
User avatar #5 - greenstrongworld (11/15/2013) [-]
You're the hero that FunnyJunk needs. I've gone and downthumbed every comment you've made. Make me proud, son.
User avatar #8 to #5 - escalario (11/16/2013) [-]
Thanks.
 Friends (0)