x
Click to expand

eldinarcus

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:9/06/2011
Last Login:3/29/2015
Location:South Africa
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#12496
Highest Comment Rank:#2290
Comment Thumbs: 3218 total,  5517 ,  2299
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 13% (13/100)
Level 231 Comments: Ambassador Of Lulz → Level 232 Comments: Ambassador Of Lulz
Subscribers:0
Total Comments Made:1294
FJ Points:3916

latest user's comments

#51 - I knew I recognized this joke from somewhere, no we just need … 12/25/2012 on The Bet +4
#83 - Nope, it was just a bunch of bad things happening and people s… 12/25/2012 on best shit ive seen in a while -1
#79 - Tough luck mang. 12/25/2012 on best shit ive seen in a while 0
#78 - Nope dude. You had to be there.  [+] (2 new replies) 12/25/2012 on best shit ive seen in a while 0
User avatar #82 - evilpotato (12/25/2012) [-]
Still sounds like bull to me. Wasn't thumbed down and people described it differently
User avatar #83 - eldinarcus (12/25/2012) [-]
Nope, it was just a bunch of bad things happening and people said different parts were gross, and I thumbed it up because it turned me on so much.
#74 - Lol, did you see what he posted though?  [+] (2 new replies) 12/25/2012 on best shit ive seen in a while 0
User avatar #76 - anthonyh (12/25/2012) [-]
no
User avatar #79 - eldinarcus (12/25/2012) [-]
Tough luck mang.
#71 - Omg that is so sexy. I'm masturbating.  [+] (8 new replies) 12/25/2012 on best shit ive seen in a while 0
User avatar #73 - anthonyh (12/25/2012) [-]
What the fuck, I was 0 minutes too late.
User avatar #77 - evilpotato (12/25/2012) [-]
Probably that comment that says reply to this as I posted something disgusting and then I'll delete it
User avatar #78 - eldinarcus (12/25/2012) [-]
Nope dude. You had to be there.
User avatar #82 - evilpotato (12/25/2012) [-]
Still sounds like bull to me. Wasn't thumbed down and people described it differently
User avatar #83 - eldinarcus (12/25/2012) [-]
Nope, it was just a bunch of bad things happening and people said different parts were gross, and I thumbed it up because it turned me on so much.
User avatar #74 - eldinarcus (12/25/2012) [-]
Lol, did you see what he posted though?
User avatar #76 - anthonyh (12/25/2012) [-]
no
User avatar #79 - eldinarcus (12/25/2012) [-]
Tough luck mang.
#373 - Comment deleted  [+] (1 new reply) 12/24/2012 on How Chess Was Meant To Be... 0
#382 - eruptinganus Comment deleted by eldinarcus
#366 - Lol, no it's not a ******* scam. Go on Voobly to see fo… 12/23/2012 on Age of Empires 0
#270 - If anyone wants to play Age of Empires 2, go on Voobly . com, …  [+] (4 new replies) 12/23/2012 on Age of Empires 0
#356 - schmelzofen (12/23/2012) [-]
That's the real shit, Nigger.
User avatar #296 - mrblueftw (12/23/2012) [-]
I smell a scam nearby.
User avatar #366 - eldinarcus (12/23/2012) [-]
Lol, no it's not a fucking scam. Go on Voobly to see for yourself. It has tournaments with the best AOE2 players around. If I was scamming then I'd be a bot or some shit.
#303 - cdula (12/23/2012) [-]
Yup
#34 - Aww, you saved #12's comment. Adorable.  [+] (1 new reply) 12/22/2012 on Go away it's mine +1
User avatar #36 - ofmiceandmen (12/22/2012) [-]
Huh?
#89 - What a classy man. 12/22/2012 on Aliens... +1
#81 - Nice titties. Just waiting for the fags to report this. 12/22/2012 on 2012 -3
#62 - OP said in his description "just found this on the web,&q…  [+] (1 new reply) 12/21/2012 on Cooking Shows +1
User avatar #63 - exicuton (12/21/2012) [-]
I know, I read that part. But OP still posted it.
#64 - His dick should be coming out of her ass. But who knows right? 12/20/2012 on Poor guy 0
#87 - I can type 107 wpm ***** .  [+] (1 new reply) 12/19/2012 on Sticky Fingers! 0
User avatar #97 - garrettjacobsen (12/19/2012) [-]
I need to up my shit.
#86 - I love The Quick Brown Fox. 12/19/2012 on Sticky Fingers! 0
#125 - Comment deleted 12/13/2012 on Magnets 0
#120 - Comment deleted  [+] (2 new replies) 12/13/2012 on Magnets 0
#125 - eldinarcus Comment deleted by eldinarcus
#123 - exoticfarmer Comment deleted by eldinarcus
#33 - I be serious about IBS. 12/13/2012 on Thank You Kind Samaritan 0
#195 - Don't worry, the poor English just makes it more hilarious. 12/13/2012 on so i'm in a nerf battle,... 0
#168 - Die. 12/12/2012 on Interesting +2
#160 - It looks like he is just resting his food on his chin. 12/12/2012 on Watching TV +1
#1046 - We get gallons of milk in Canada too, I've actually never seen… 12/12/2012 on American milk +1
#314 - Who says we're joking? 12/09/2012 on IGPlanet's Learning Corner 0
#41 - It's kay. 12/09/2012 on I'd like a large fries with... 0

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 700
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #7 - eldinarcus (10/26/2012) [-]
almond **** cake
#5 - broskidoo (10/26/2012) [-]
PTRPTRPTRPTRPTRPTPRTPRPTRPTPRTPRTPRPTPRTPTR
#6 to #5 - broskidoo (10/26/2012) [-]
Look at me right in the eyes and tell me you don't want to crit some ****** for 170k with a frost bomb.
User avatar #4 - virginmaker (02/07/2012) [-]
Friend of a friend!
User avatar #3 - eldinarcus (10/03/2011) [-]
**eldinarcus rolled user axlefgk **
User avatar #2 - eldinarcus (10/03/2011) [-]
**eldinarcus rolled user alanrickman **
User avatar #1 - eldinarcus (10/03/2011) [-]
**eldinarcus rolled user catdaddyswag **
 Friends (0)