Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

darknessthecurse    

no avatar Level -58 Content: disliked
Offline
Send mail to darknessthecurse Block darknessthecurse Invite darknessthecurse to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:4/07/2011
Last Login:4/08/2011
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 58 total,  56 ,  114
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/1)
Level -158 Comment: starting to be hated → Level -157 Comment: starting to be hated
Subscribers:0
Total Comments Made:29
FJ Points:-64

latest user's comments

#5 - found your girlfriend  [+] (4 new replies) 04/08/2011 on Exosing -3
#6 - killyojoy (04/08/2011) [-]
my dick made her mouth big
#7 - thingamajig (04/09/2011) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1382357690
You kinda remind me of this
#8 - killyojoy (04/09/2011) [-]
You remind me of this
#9 - killyojoy (04/09/2011) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1362962809
#3 - thanx 4 the feedback 04/08/2011 on STARING CONTEST? U MAD? -3
#3 - what a shitty comeback u hav there bro  [+] (6 new replies) 04/08/2011 on Exosing -3
#4 - killyojoy (04/08/2011) [-]
since im the higher rank i am better than you nananana bobo stick you head in dodo
#5 - darknessthecurse (04/08/2011) [-]
found your girlfriend
#6 - killyojoy (04/08/2011) [-]
my dick made her mouth big
#7 - thingamajig (04/09/2011) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1382357690
You kinda remind me of this
#8 - killyojoy (04/09/2011) [-]
You remind me of this
#9 - killyojoy (04/09/2011) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1362962809
#1 - troll humor is not funny  [+] (2 new replies) 04/08/2011 on STARING CONTEST? U MAD? +1
User avatar #2 - grimnarsavy (04/08/2011) [-]
tru
#3 - darknessthecurse (04/08/2011) [-]
thanx 4 the feedback
#1 - u sir r a minecraft gawd 04/08/2011 on My Minecraft World. -2
#1 - not that funny  [+] (8 new replies) 04/08/2011 on Exosing -3
#2 - killyojoy (04/08/2011) [-]
(that my rank)
#3 - darknessthecurse (04/08/2011) [-]
what a shitty comeback u hav there bro
#4 - killyojoy (04/08/2011) [-]
since im the higher rank i am better than you nananana bobo stick you head in dodo
#5 - darknessthecurse (04/08/2011) [-]
found your girlfriend
#6 - killyojoy (04/08/2011) [-]
my dick made her mouth big
#7 - thingamajig (04/09/2011) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1382357690
You kinda remind me of this
#8 - killyojoy (04/09/2011) [-]
You remind me of this
#9 - killyojoy (04/09/2011) [-]
Flagged Comment Picture
This image was flagged 1362962809
#5 - the asshole above u may not agree with me but at least u do  [+] (1 new reply) 04/08/2011 on Score! -5
#6 - zzombiee (04/08/2011) [-]
yeah, well i never seen it, so i never reposted it.
#4 - ur full of shit this content has been on funnyjunk 4ever and u… 04/08/2011 on Score! -4
#1 - lol 04/07/2011 on Superman Backwards -1
#22 - like RandomDCE once said in his handy dandy guide "i like…  [+] (4 new replies) 04/07/2011 on OC, Regretful pedobear -13
#37 - anonymous (04/08/2011) [-]
Until you get past the age of twelve and realize reality's a bitch that will shit on you with no provocation. Then imagination starts to seem a bit more vivid~ ;D
#32 - DukeOfMania has deleted their comment.
#28 - Ibiza (04/08/2011) [-]
#27 - anonymous (04/08/2011) [-]
God damn every one that posts furry for..cmon guys your making us look bad.
[ 29 Total ]

user's friends

User avatar spacepimp    

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)