x
Click to expand

cakefaceify

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 20
Youtube Channel: Caekfaceify
Steam Profile: fatteh24
Consoles Owned: Shitty laptop
Video Games Played: Errything
Interests: Gaming, Smoking, Partying, Socialising
Date Signed Up:6/05/2011
Last Login:6/29/2015
Location:Falmouth Cornwall
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#18224
Highest Content Rank:#11322
Highest Comment Rank:#1998
Content Thumbs: 13 total,  61 ,  48
Comment Thumbs: 2562 total,  2821 ,  259
Content Level Progress: 28.81% (17/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 54% (54/100)
Level 223 Comments: Mind Blower → Level 224 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:8264
Total Comments Made:846
FJ Points:2402
Stoner studying business in rainy Cornwall, it is what it is.

latest user's comments

#3247 - I like anything to do with weed, computer games, dancing and u… 03/05/2015 on Hook up with an FJer 0
#943 - I wish I'd seen the original post, would definitely have taken… 03/05/2015 on FJ Dances to Get Lucky! 0
#105 - I'm a super deep sleeper, just kind of blurrily looked at my f… 03/04/2015 on Wha- oh, shit! +2
#88 - Dude this happened to me at 4am and this was my exact reaction…  [+] (2 new replies) 03/04/2015 on Wha- oh, shit! +2
#94 - atma (03/04/2015) [-]
I probably would have kicked them instinctually
unless I got lucky and my mind assumed I was sleeping at my parents' place or something
User avatar #105 - cakefaceify (03/04/2015) [-]
I'm a super deep sleeper, just kind of blurrily looked at my friend, mistook him for a crazy monkey and that snapped me wide awake haha
#610 - Cheers buddy, you stay strong, reality will sink in, but even … 02/27/2015 on Feels 0
#608 - Three years single so far so good, **** bitches get mon… 02/27/2015 on Feels 0
#604 - Its some complicated medical condition, basically she had a we…  [+] (4 new replies) 02/26/2015 on Feels 0
User avatar #609 - ohhh (02/27/2015) [-]
Hope you can get through and someone else someday. Don't give up.
User avatar #610 - cakefaceify (02/27/2015) [-]
Cheers buddy, you stay strong, reality will sink in, but even when it does you've got people to lean on, it's what we're for
User avatar #607 - ohhh (02/27/2015) [-]
Aw shit man, i'm really sorry to hear that. Don't worry man, you'll find someone someday. I'm sure of it.
User avatar #608 - cakefaceify (02/27/2015) [-]
Three years single so far so good, fuck bitches get money. I try to not let myself think about it much, it's fine though, kinda
#37 - I do **** like this all the time, it has to do with bei… 02/25/2015 on Awkward 0
#110 - If you say so, I'm pretty content without an app to waste more…  [+] (1 new reply) 02/25/2015 on Poop all over the new FJ... 0
User avatar #123 - indonesia (02/25/2015) [-]
you already on FJ.
what's more waste of time in your life rather than that?
#104 - admin could just make it a webapp type thingie so it's just a …  [+] (3 new replies) 02/25/2015 on Poop all over the new FJ... +1
User avatar #108 - indonesia (02/25/2015) [-]
yeah, it's called bookmarking funnyjunk and open it as a page startup.
we need MOAR than that
User avatar #110 - cakefaceify (02/25/2015) [-]
If you say so, I'm pretty content without an app to waste more of my life
User avatar #123 - indonesia (02/25/2015) [-]
you already on FJ.
what's more waste of time in your life rather than that?
#597 - my ex, I guess.  [+] (6 new replies) 02/25/2015 on Feels 0
User avatar #600 - ohhh (02/26/2015) [-]
Sorry man, what happened? It's okay if you'd rather not say.
User avatar #604 - cakefaceify (02/26/2015) [-]
Its some complicated medical condition, basically she had a weak heart and after getting really upsetting news (caused by me) she went into cardiac arrest.

And this is why I don't date.
User avatar #609 - ohhh (02/27/2015) [-]
Hope you can get through and someone else someday. Don't give up.
User avatar #610 - cakefaceify (02/27/2015) [-]
Cheers buddy, you stay strong, reality will sink in, but even when it does you've got people to lean on, it's what we're for
User avatar #607 - ohhh (02/27/2015) [-]
Aw shit man, i'm really sorry to hear that. Don't worry man, you'll find someone someday. I'm sure of it.
User avatar #608 - cakefaceify (02/27/2015) [-]
Three years single so far so good, fuck bitches get money. I try to not let myself think about it much, it's fine though, kinda
#596 - Comment deleted 02/25/2015 on Feels 0
#282 - Hang in there buddy, you're not in it alone.  [+] (9 new replies) 02/24/2015 on Feels +5
#596 - cakefaceify has deleted their comment.
User avatar #594 - ohhh (02/25/2015) [-]
Who'd you lose?
#597 - cakefaceify (02/25/2015) [-]
my ex, I guess.
User avatar #600 - ohhh (02/26/2015) [-]
Sorry man, what happened? It's okay if you'd rather not say.
User avatar #604 - cakefaceify (02/26/2015) [-]
Its some complicated medical condition, basically she had a weak heart and after getting really upsetting news (caused by me) she went into cardiac arrest.

And this is why I don't date.
User avatar #609 - ohhh (02/27/2015) [-]
Hope you can get through and someone else someday. Don't give up.
User avatar #610 - cakefaceify (02/27/2015) [-]
Cheers buddy, you stay strong, reality will sink in, but even when it does you've got people to lean on, it's what we're for
User avatar #607 - ohhh (02/27/2015) [-]
Aw shit man, i'm really sorry to hear that. Don't worry man, you'll find someone someday. I'm sure of it.
User avatar #608 - cakefaceify (02/27/2015) [-]
Three years single so far so good, fuck bitches get money. I try to not let myself think about it much, it's fine though, kinda
#124 - I dance and smoke lots of weed and go to business school and a… 02/24/2015 on Post your BEST picture 0
#48 - You are without a doubt my favourite themed account. Dog gifs … 02/24/2015 on Thank you FJ +2
#83 - Gave up a career in sales and a move across the Atlantic to Ca… 02/23/2015 on Biggest regret in life? 0
#29 - Had #1, now the gf and work parts are starting to fail because… 02/23/2015 on What's the best lifestyle? 0
#42 - I am working towards a coaching certification in business … 02/23/2015 on admin study/work... 0
#276 - My suavest angle 02/18/2015 on Be vain, post your best... +4
#22 - Picture 02/17/2015 on Fetch +6
#33 - This has nothing to do with that though, this is about anxiety… 02/17/2015 on Lying or Dying? 0
#419 - I'll tag along, let's do this **** 02/16/2015 on What games are you playing? 0
#413 - Currently, Besiege, Brutal Legend, any and all total wars, lea… 02/16/2015 on What games are you playing? 0
#1846 - Nah I think you've been round when I've been in before I was p… 02/16/2015 on Where are you from FJ? +1
#1826 - Yeah dude, and like what the **** it's so weird we met …  [+] (3 new replies) 02/16/2015 on Where are you from FJ? 0
User avatar #1854 - Ardoyanconorvich (02/16/2015) [-]
(ran out of reply room) Yeah same, this was fun haha. Night bro
User avatar #1839 - Ardoyanconorvich (02/16/2015) [-]
I know, like I literally only had to set foot in your house the same time as you were there but somehow this happened. She's never going to believe this
User avatar #1846 - cakefaceify (02/16/2015) [-]
Nah I think you've been round when I've been in before I was probably either too hungover to move or too baked to move.. It tends to happen.
I gotta sleep man got an early start at uni tomorrow, this was a crazy coincidence though, I'm looking forward to Alicia's reaction haha
Peace dude

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1400
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1 - izrail (01/05/2012) [-]
i was first :)
User avatar #2 to #1 - cakefaceify (01/05/2012) [-]
So you were, never ever used friends or anything on FJ, bit alien to me :)
Now go on, get that precious sleep ^^
 Friends (0)