Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a commission on everything you buy.

hide menu

breezyyB    

breezyyB Avatar Level 131 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to breezyyB Block breezyyB Invite breezyyB to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Age: 23
Date Signed Up:2/12/2010
Last Login:11/24/2011
Location:Atl Hoeee
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 310 total,  510 ,  200
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 131 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 132 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Total Comments Made:496
FJ Points:-3

Show:
Sort by:
Order:

user favorites

latest user's comments

#160 - hide yo kidssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  [+] (1 new reply) 11/20/2011 on Maybe this one will work 0
#162 - FightClub (11/20/2011) [-]
nice cleavage
#1 - oh ***** . 11/19/2011 on good days -2
#613 - an actual church does this, they stand out side with signs lik…  [+] (2 new replies) 10/04/2011 on westboro baptist church 0
#616 - kamilrulez (10/04/2011) [-]
and why does this church picket soldiers?
User avatar #631 - IFailedEnglish (10/04/2011) [-]
They believe dead soldiers is God's punishment for gays. Or some crazy shit like that.

In other words, they are batshit insane.
#638 - poor Charlie :(  [+] (1 new reply) 03/06/2011 on and read the description +1
User avatar #652 - jvair (03/06/2011) [-]
if charlie sheen made evil plans
he would be
Charlie Scheme
#404 - oooohhhh damnn... 07/23/2010 on PWNED +1
#150 - haha i put my ipod in my boobs too :) and your signature th… 06/15/2010 on Random Funny Shit Special... +1
#271 - ewww that girl. her leg is bigger than my bodyyyyy aaaahhhhhh 06/15/2010 on Laugh Till You Piss Comp Pt. 2 +2
#182 - OMG what is that thing? is so cute i want it. 06/15/2010 on The Fuck +2
#197 - i'm going with you then lol i almost peed.  [+] (1 new reply) 06/15/2010 on BP Baby Mop +4
#208 - vikkiiiiix has deleted their comment.
#484 - i'm impressed. these things are good to know, 06/14/2010 on Known Facts Proven Wrong 0

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#61 - anonymous (01/20/2011) [-]
can i **** u?
User avatar #56 - legacyofkain (05/29/2010) [-]
despite certain things,i think i am rather sophisticated. come to me if you have any problems
User avatar #57 to #57 - breezyyB (05/29/2010) [-]
are you from England???
User avatar #58 to #58 - legacyofkain (05/29/2010) [-]
yes. cheltenham
User avatar #59 to #59 - legacyofkain (05/29/2010) [-]
also,when i said come to me,i meant pm or comment on my profile
User avatar #52 - HostileAlex (04/28/2010) [-]
Hey. thanks again for the comments =]
#47 - unicycleguy **User deleted account** (04/02/2010) [-]
u havent uploaded yet?
User avatar #49 to #48 - breezyyB (04/03/2010) [-]
nope.
i just come to look.
User avatar #41 - XAnubusX (04/02/2010) [-]
Hello wife
User avatar #42 to #42 - breezyyB (04/02/2010) [-]
hello hubby :)
User avatar #43 to #43 - XAnubusX (04/02/2010) [-]
I want a sammich and you naked making it by 645pm
User avatar #44 to #44 - breezyyB (04/02/2010) [-]
what ever you want hunnybear.
User avatar #45 to #45 - XAnubusX (04/02/2010) [-]
Along with pictures for a good memory muffin
User avatar #48 to #46 - breezyyB (04/03/2010) [-]
yes master, no problem.
anything else?
#46 to #46 - unicycleguy **User deleted account** (04/02/2010) [-]
wtf is a memory muffin!!!
User avatar #40 - timmay (03/31/2010) [-]
NICE RACK
User avatar #38 - Rodicus (03/30/2010) [-]
you're sexy :D and if you're curious to know who i am, send me a comment. i got a facebook and myspace and can tell you the link.
User avatar #39 to #39 - breezyyB (03/31/2010) [-]
myspace please.
User avatar #36 - SaveFJ (03/28/2010) [-]
wow.. you look really beautiful :3
User avatar #37 to #37 - breezyyB (03/28/2010) [-]
:) thank you.
User avatar #31 - dagurlogi (03/27/2010) [-]
holy ******* **** you are hot but i am not like the other guys i am special and there for better then all the other ones
User avatar #32 to #32 - dagurlogi (03/27/2010) [-]
you are rely pretty and all the other guys can just grow some balls and become ******* polite. It doesn't mater if u are on the internet or not you whoutint say that to her in real life btw is that rely you on that picture
User avatar #34 to #33 - breezyyB (03/27/2010) [-]
yes thats really me.
i have a myspace if you don't believe me.
i'm a real person not a 69 year old man wanting to talk to young boys lol
User avatar #50 to #35 - YourName (04/16/2010) [-]
Good to know. Because I'm starting to find those more often...
man, I haven't used my Myspace in three years... dang. Stupid ex, getting me addicted to facebook!
Oh, I seem to have strayed a bit off topic...
User avatar #35 to #35 - dagurlogi (03/28/2010) [-]
sweet
User avatar #27 - DPiddy (03/23/2010) [-]
I wish I had more thumbs so I could give them tittays 4 thumbs up.
#26 - anonymous (03/15/2010) [-]
HOOKER
#30 to #26 - XTriggerX **User deleted account** (03/26/2010) [-]
u watch urself little boy
#25 - XTriggerX **User deleted account** (03/03/2010) [-]
this is true
User avatar #24 - ThatBoy (03/02/2010) [-]
lol I love how now funnyjunk is turning into MySpace hahaha
#22 - XTriggerX **User deleted account** (02/26/2010) [-]
and u guys sayin u would butt **** her back off. didnt ur mom ever teach u how to treat a lady? whats wrong with u? ur really gonna disrespect her like that?
User avatar #53 to #22 - HostileAlex (04/28/2010) [-]
Amen to that, mate. There's this word that's alot more effective called "hello" lol xD
#54 to #54 - XTriggerX **User deleted account** (04/28/2010) [-]
ty
User avatar #28 to #22 - YourName (03/26/2010) [-]
Finally, another gentleman on this site!
#29 to #29 - XTriggerX **User deleted account** (03/26/2010) [-]
thank you
User avatar #23 to #22 - breezyyB (02/26/2010) [-]
thank you :)

andd yess that really is me i promisee.
lol
#21 - XTriggerX **User deleted account** (02/26/2010) [-]
is that really u in that picture cuz if so ur really pretty.
User avatar #17 - SaveFJ (02/19/2010) [-]
you=hawt ;3
#15 - radioninetwo **User deleted account** (02/17/2010) [-]
do u wana butsecks or sumsing
User avatar #16 to #15 - breezyyB (02/17/2010) [-]
no thanks...
User avatar #19 to #16 - Buttsandwitch (02/22/2010) [-]
wuts up with the dude above you?
User avatar #20 to #19 - breezyyB (02/23/2010) [-]
i don't really know lol.
User avatar #51 to #20 - stevethereaver (04/18/2010) [-]
i guess he really wants buttsex or something but doesnt know how to ask someone for it
#1 - anonymous (02/12/2010) [-]
..l.. ^_^ ..l..
Wish you were dead...
#4 to #1 - EmperorColo **User deleted account** (02/14/2010) [-]
I wish you were...red.
User avatar #5 to #4 - breezyyB (02/14/2010) [-]
i'm not red. or dead you both fail :)
#6 to #5 - EmperorColo **User deleted account** (02/14/2010) [-]
I was talking to the anon.

You want cake?
User avatar #7 to #6 - breezyyB (02/14/2010) [-]
**** yes i want cakee :)
#8 to #7 - EmperorColo **User deleted account** (02/14/2010) [-]
Too bad it's a lie.
User avatar #9 to #8 - breezyyB (02/14/2010) [-]
cake is a lie?
#10 to #9 - EmperorColo **User deleted account** (02/14/2010) [-]
The cake has always been a lie.

You have never had cake, and you never will.
User avatar #11 to #10 - breezyyB (02/14/2010) [-]
i have to had cake.
#12 to #11 - EmperorColo **User deleted account** (02/14/2010) [-]
Those are false memories.

The cake never happened.
#14 to #13 - EmperorColo **User deleted account** (02/14/2010) [-]
Yeah...I said the same thing.
User avatar #2 to #1 - breezyyB (02/12/2010) [-]
ha okay.
but why would you say that?
you don't even know me
User avatar #18 to #2 - AnimalsCousinTwo (02/19/2010) [-]
Be quite woman.
#3 to #2 - evilpenguin (02/12/2010) [-]
It's prolly an ugly girl who's just jealous lol
User avatar #33 to #3 - dagurlogi (03/27/2010) [-]
somewhow that is the disturbing trueth xD I WANT A ******* CAKE FFFUUUUUUUUUUUUU
#55 to #34 - millcreekbulldog **User deleted account** (05/22/2010) [-]
i want cake to
and damn girl u are hottttttttttttt
 Friends (0)