Upload
Login or register

beatmasterz

Last status update:
-
Gender: male
Age: 20
Date Signed Up:3/06/2011
Location:Netherlands
FunnyJunk Career Stats
Content Thumbs: 741 total,  998 ,  257
Comment Thumbs: 13750 total,  17809 ,  4059
Content Level Progress: 10% (1/10)
Level 74 Content: FJ Cultist → Level 75 Content: FJ Cultist
Comment Level Progress: 9.2% (92/1000)
Level 313 Comments: Wizard → Level 314 Comments: Wizard
Subscribers:2
Content Views:5947
Times Content Favorited:2 times
Total Comments Made:5935
FJ Points:4408

latest user's comments

#17 - So you're out of arguments then. Alright I was going to sleep …  [+] (28 new replies) 11/17/2015 on John Oliver, Ladies and... +7
#18 - dzimo (11/17/2015) [-]
i am not outta arguments. but whatever i say now wont matter right?

good night
User avatar
#19 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
well if it's stupid shit it won't matter no. how are 2nd generation immigrants related to the refugee crisis exactly?
#20 - dzimo (11/17/2015) [-]
the point is they are not integrated into society in the country they live and the new imigratns... well it more than likely that the situation will repeat since the political situation is as is and its more likely than ever that ghettos will prosper.
User avatar
#22 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
So you're saying this attack was because a failed integration and not because of a terrorist group in the middle east?
#23 - dzimo (11/17/2015) [-]
yes and no. those things are tied together. unluckily. its like charlie hebdo again. or madrid bombing.
User avatar
#24 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
You can't blame that completely on failed integration.
#25 - dzimo (11/17/2015) [-]
well failed intergration kinda equals posibility of higher radicalization. i presume the attackers were muslim right? and radical islam is a thing thanks to allmighty koran. i am not saying every muslim. but i am kinda saying almost every muslim
User avatar
#26 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Literally less than 1% of muslims is radical. It's not the koran trust me.
#74 - anon (11/17/2015) [-]
where are you getting less than 1%?
www.breitbart.com/national-security/2014/09/04/myth-tiny-radical-minority/

I can't take anything you say seriously if you're willing to fabricate statistics to further your agenda, and nobody else should either
User avatar
#75 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Fabricate? Did you even read the article I posted?
#76 - anon (11/17/2015) [-]
Okay, deliberately misconstrue. Did you read my article?
User avatar
#77 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Yeah I did, it looks pretty out of date.
#40 - dzimo (11/17/2015) [-]
thats my opinion. its not a fact. i know not all muslim are vigilant enemies of mankind. i actually have few muslim friends. ofc my prejudice is in a way a little bit. but thats the way i am . i am just not as openminded as you are mate
and now i am going. you can still prove me wrong on the sources on the page.
i didnt ignore it. it just didnt change my opinion after reading it. and i read koran. i know whats written there and how easily those parts can be cut to serve your purpose. so yeah. basically i get that almost none of muslim are terrorist as i understand almost none of catholic are pedophiles. yet i wouldnt feel safe areound muslims i dont as i wouldnt feel safe around catholics priests.
User avatar
#41 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Well at least you're admitting it. I'm sorry I failed to convince you. G'night.
#27 - dzimo (11/17/2015) [-]
well. i wont trust you. go to bed now. cause i am going . trust me
#38 - dzimo (11/17/2015) [-]
its a website about bad side of islam. of course they wont write good stuff there. like. its going to porn site expecting ice hockey match there.
still doesnt take credibility for that.
knock some sense into people i kinda have this weird image about you. but yeah.
alright now i am going if you want check the sources and if you find some bogus there feel free to educate me.
#51 - shaddyz (11/17/2015) [-]
User avatar
#39 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
You said almost all muslims are extremists. I show you a credible, impartial source showing you that they're not. You ignore that article and send me a propaganda website. What are you trying to tell me?
#37 - dzimo (11/17/2015) [-]
and shit mate. the sources there seem more legit than your trust me its not reliable
#35 - dzimo (11/17/2015) [-]
i didnt take any writing class. dunno how that is related. but hte fact is those are credible sources if i am right. and it seems so. so i wouldnt think my opinion is discarded.
anyway. if not muslim why so into defending that religion? is there any reason or you just like debating like this?
User avatar
#36 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
If the website is aimed at making Islam look bad, how can you possibly believe the sources and numbers are legitimate? Do you think they'd include anything that WOULDN'T harm the religion? Find an impartial one like mine and we'll talk. You don't need writing class to understand this shit, just common sense.

I like arguing and I feel a weird obligation to try to knock sense into the people around me.
#33 - dzimo (11/17/2015) [-]
i wanted to reply but there is not button.

propaganda? for what? there are sources . seems legit.
User avatar
#34 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
The whole website is based on villainizing islam. Did you take any writing class? Those kind of sources are incredibly unreliable.
#31 - dzimo (11/17/2015) [-]
just btw you muslim?
User avatar
#32 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
ofc not
#29 - dzimo (11/17/2015) [-]
i can play this game.

www.thereligionofpeace.com/
and dont shush me. thx.
User avatar
#30 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Propaganda website. Opinion discarded.
#4 - >Implying the bible isn't filled with violent **** either  [+] (1 new reply) 11/17/2015 on Mudslimes +1
#5 - bible (11/17/2015) [-]
Im trying to get help.
#5 - I don't get this meme. Why do college kids become jobless? Isn…  [+] (1 new reply) 11/17/2015 on Youth Today 0
#6 - anon (11/17/2015) [-]
There are thousands of jobs that do not require a college degree. Many only require a period of training, or a class on that specific subject. Electricians, plumbers, carpenters, miners, people who do the hard labor that keeps countries running, these things don't' require college education and there are more of them then there are jobs that need a degree.

College is not as important as the popular sentiment is trying to make it out to be. it's true that you can get a good paying job easier with that degree, but it's not the only way, and college is not for every one. This retarded push to make every one go to college is just a way for those in charge to indoctrinate another generation. if you've noticed, the grand majority of college kids think and act the exact same. that aint cause of youthful idiocy. it's ingrained bullshit poured into their heads by Libs who control the education system.
#15 - Really dude?  [+] (30 new replies) 11/17/2015 on John Oliver, Ladies and... +6
#16 - dzimo (11/17/2015) [-]
yeah i really mean it. good for you
User avatar
#17 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
So you're out of arguments then. Alright I was going to sleep anyway. good day m8
#18 - dzimo (11/17/2015) [-]
i am not outta arguments. but whatever i say now wont matter right?

good night
User avatar
#19 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
well if it's stupid shit it won't matter no. how are 2nd generation immigrants related to the refugee crisis exactly?
#20 - dzimo (11/17/2015) [-]
the point is they are not integrated into society in the country they live and the new imigratns... well it more than likely that the situation will repeat since the political situation is as is and its more likely than ever that ghettos will prosper.
User avatar
#22 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
So you're saying this attack was because a failed integration and not because of a terrorist group in the middle east?
#23 - dzimo (11/17/2015) [-]
yes and no. those things are tied together. unluckily. its like charlie hebdo again. or madrid bombing.
User avatar
#24 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
You can't blame that completely on failed integration.
#25 - dzimo (11/17/2015) [-]
well failed intergration kinda equals posibility of higher radicalization. i presume the attackers were muslim right? and radical islam is a thing thanks to allmighty koran. i am not saying every muslim. but i am kinda saying almost every muslim
User avatar
#26 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Literally less than 1% of muslims is radical. It's not the koran trust me.
#74 - anon (11/17/2015) [-]
where are you getting less than 1%?
www.breitbart.com/national-security/2014/09/04/myth-tiny-radical-minority/

I can't take anything you say seriously if you're willing to fabricate statistics to further your agenda, and nobody else should either
User avatar
#75 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Fabricate? Did you even read the article I posted?
#76 - anon (11/17/2015) [-]
Okay, deliberately misconstrue. Did you read my article?
User avatar
#77 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Yeah I did, it looks pretty out of date.
#40 - dzimo (11/17/2015) [-]
thats my opinion. its not a fact. i know not all muslim are vigilant enemies of mankind. i actually have few muslim friends. ofc my prejudice is in a way a little bit. but thats the way i am . i am just not as openminded as you are mate
and now i am going. you can still prove me wrong on the sources on the page.
i didnt ignore it. it just didnt change my opinion after reading it. and i read koran. i know whats written there and how easily those parts can be cut to serve your purpose. so yeah. basically i get that almost none of muslim are terrorist as i understand almost none of catholic are pedophiles. yet i wouldnt feel safe areound muslims i dont as i wouldnt feel safe around catholics priests.
User avatar
#41 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Well at least you're admitting it. I'm sorry I failed to convince you. G'night.
#27 - dzimo (11/17/2015) [-]
well. i wont trust you. go to bed now. cause i am going . trust me
#38 - dzimo (11/17/2015) [-]
its a website about bad side of islam. of course they wont write good stuff there. like. its going to porn site expecting ice hockey match there.
still doesnt take credibility for that.
knock some sense into people i kinda have this weird image about you. but yeah.
alright now i am going if you want check the sources and if you find some bogus there feel free to educate me.
#51 - shaddyz (11/17/2015) [-]
User avatar
#39 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
You said almost all muslims are extremists. I show you a credible, impartial source showing you that they're not. You ignore that article and send me a propaganda website. What are you trying to tell me?
#37 - dzimo (11/17/2015) [-]
and shit mate. the sources there seem more legit than your trust me its not reliable
#35 - dzimo (11/17/2015) [-]
i didnt take any writing class. dunno how that is related. but hte fact is those are credible sources if i am right. and it seems so. so i wouldnt think my opinion is discarded.
anyway. if not muslim why so into defending that religion? is there any reason or you just like debating like this?
User avatar
#36 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
If the website is aimed at making Islam look bad, how can you possibly believe the sources and numbers are legitimate? Do you think they'd include anything that WOULDN'T harm the religion? Find an impartial one like mine and we'll talk. You don't need writing class to understand this shit, just common sense.

I like arguing and I feel a weird obligation to try to knock sense into the people around me.
#33 - dzimo (11/17/2015) [-]
i wanted to reply but there is not button.

propaganda? for what? there are sources . seems legit.
User avatar
#34 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
The whole website is based on villainizing islam. Did you take any writing class? Those kind of sources are incredibly unreliable.
#31 - dzimo (11/17/2015) [-]
just btw you muslim?
User avatar
#32 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
ofc not
#29 - dzimo (11/17/2015) [-]
i can play this game.

www.thereligionofpeace.com/
and dont shush me. thx.
User avatar
#30 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Propaganda website. Opinion discarded.
#3 - Lol no they didn't. Give me a source  [+] (32 new replies) 11/17/2015 on oh wow -7
User avatar
#25 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
"Greek police are not ruling out that the Syrian passport changed hands before the attacks."
#26 - lostabyss (11/17/2015) [-]
again, some "french" guy went to syria, radicalized, couldnt get back into the country because terror watchlist, and just walked in with refugees.

sounds like a perfectly sound reason for why refugees should be heavily screened and not have an open door policy
User avatar
#9 - schnizel (11/17/2015) [-]
Man you got owned.
User avatar
#10 - darthtomale (11/17/2015) [-]
www.wsj.com/video/what-we-know-about-the-paris-attack-perpetrators/BA54B0BF-6441-47F9-B07F-3FC0EAC52DAE.html

not entirely true. some were syrian. some were even already being watched/had outstanding warrants for terrorism which begs the question

does isis need a "trojan horse"? the attackers on 9/11 didnt need one. many many terrorist attacks have been carried out without it. it just takes 9 people, a few rented cars, some explosives, and guns. any one could do something like this so why assume it was because of syrian refugees?
User avatar
#7 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Passport could be forged, stolen, or belonging to the victims. Why would a suicide bomber bring his passport to an occassion such as this, hmm?
#19 - lostabyss (11/17/2015) [-]
why would a "french citizen" have a fake refugee passport?
User avatar
#22 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
To villainize the refugees, which is clearly working.
#24 - lostabyss (11/17/2015) [-]
dont mean to be a dick, but that sounds like the most retarded mental gymnastic i have ever heard
User avatar
#28 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
jihadology.net/2015/09/16/new-video-message-from-the-islamic-state-would-you-exchange-what-is-better-for-what-is-less-wilayat-%E1%B9%A3ala%E1%B8%A5-al-din/

Here. A daesh spokesman openly criticising members going to "infidel" countries rather than residing in a country with sharia law. Isis despises refugees. Their aim is to erase the middle ground on this debate, and they're doing it by pulling shit like this. Don't underestimate the opponent.
#30 - lostabyss (11/17/2015) [-]
so now there is a muslim conspiracy to stop immigration?

it doesnt matter though. there still should have been screening.
User avatar
#32 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
I agree that there should be screening but it's retarded to say this was because of the refugees. And no it's not a conspiracy, it's damn obvious.
#41 - lostabyss (11/18/2015) [-]
no you are right. it isnt the refugees themselves, but the manner in which they came over and the handling of the situation. letting them come over by the thousands in near capsizing boats with no regard for potential terrorists onboard was definitely the problem.
User avatar
#42 - beatmasterz (11/18/2015) [-]
that's only a portion. an the terrorist that did pose as a refugee took the balkan route.
#12 - imho (11/17/2015) [-]
>moving the goal posts
You asked for proof that some posed as refugees and you got it. Accept defeat
User avatar
#13 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
I didn't move the goalpost. The link indeed provided evidence that one of them may have posed as a refugee. It's not evidence that he was. Analysing evidence =/= moving goalposts.
#16 - imho (11/17/2015) [-]
But now you're asking him to prove that the passport was his, which is not the point. It's now up to you to prove that despite having a syrian passport, and having claimed asylum in greece and travelling with refugees he still didn't pose as a refugee
User avatar
#23 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
No, the passport has to be tied to the terrorist for it to be evidence that he was in fact a refugee.
#27 - imho (11/17/2015) [-]
Greece's interior minister, Ioannis Mouzalas, has said fingerprints taken from the remains of one of the bombers match those of a man who registered as a refugee using the name Ahmad al-Mohammad at the Greek island of Leros in early October.
What are your thoughts on that? He was a registered refugee
User avatar
#29 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Do you have sauce?
User avatar
#33 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
mate, before I read it. Do you realize that the headline says it's likely been forged?
#34 - imho (11/17/2015) [-]
yeah but that doesn't matter, just read it
User avatar
#35 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Well I stand corrected.
#36 - imho (11/17/2015) [-]
So knowing this, what are your thoughts on the refugees? Not trying to be rude i'm just wondering
User avatar
#37 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Heavy screening, weed out the ones not from Syria. I doubt it'll decrease the chance of a terrorist attack. Besides Daesh still resents members going to Europe and leaving the caliphate. What do you think?
#38 - imho (11/17/2015) [-]
I'm not sure. I feel like the goal of ISIS is to create a divide between Muslims and the West, so that more of them join their cause, and having the cycle continue. With that said, I have no idea how effective screening is. It has to be next to impossible to tell an extremist muslim from a regular one by any method other than looking into their lives and their past, and seeing who has connections with a terrorist group. And I'm sure the terrorists who are undercover hide it pretty well.

The only solution I see is sending troops to take out their army so that at least the refugees can return there safely. And then we could do a reconstruction plan like after world war 2 in Germany. It's tough, but probably the only way imho
User avatar
#39 - beatmasterz (11/18/2015) [-]
There's a tons of factions fighting for control in Syria though. Assad, Kurds, rebels and ISIS, who all have support from Al Quaida and Hezbollah etc etc.

The Middle East has been secular ever since the Ottoman empire, which kept all the religious cults seperate. Assad did a good job doing that as well. But now he's lost his power and shit has hit the fan. Syria (and most of the middle east imo) needs a secular dictator with relative modern laws. These people clearly aren't ready for democracy yet.
#4 - HellsSponge (11/17/2015) [-]
Did you just ask me to prove that the undocumented terrorists were part of the tens of thousands of undocumented refugees let into France? Because we both know I can't do that.

I know as much as the next guy correlation isn't causation. However, if you invite multiple homeless people into your house, and shit starts going missing, you don't assume "oh someone probably broke in"

The scariest part of this is that you don't appear to be a troll account.
User avatar
#11 - darthtomale (11/17/2015) [-]
your conclusion is based on a lack of evidence.
User avatar
#8 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
So you can't prove that they were refugees but instead you make some kind of weird analogy. Gotcha.
#13 - I still don't see how that's related to the refugee crisis.  [+] (32 new replies) 11/17/2015 on John Oliver, Ladies and... +6
#14 - dzimo (11/17/2015) [-]
good for you then
User avatar
#15 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Really dude?
#16 - dzimo (11/17/2015) [-]
yeah i really mean it. good for you
User avatar
#17 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
So you're out of arguments then. Alright I was going to sleep anyway. good day m8
#18 - dzimo (11/17/2015) [-]
i am not outta arguments. but whatever i say now wont matter right?

good night
User avatar
#19 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
well if it's stupid shit it won't matter no. how are 2nd generation immigrants related to the refugee crisis exactly?
#20 - dzimo (11/17/2015) [-]
the point is they are not integrated into society in the country they live and the new imigratns... well it more than likely that the situation will repeat since the political situation is as is and its more likely than ever that ghettos will prosper.
User avatar
#22 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
So you're saying this attack was because a failed integration and not because of a terrorist group in the middle east?
#23 - dzimo (11/17/2015) [-]
yes and no. those things are tied together. unluckily. its like charlie hebdo again. or madrid bombing.
User avatar
#24 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
You can't blame that completely on failed integration.
#25 - dzimo (11/17/2015) [-]
well failed intergration kinda equals posibility of higher radicalization. i presume the attackers were muslim right? and radical islam is a thing thanks to allmighty koran. i am not saying every muslim. but i am kinda saying almost every muslim
User avatar
#26 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Literally less than 1% of muslims is radical. It's not the koran trust me.
#74 - anon (11/17/2015) [-]
where are you getting less than 1%?
www.breitbart.com/national-security/2014/09/04/myth-tiny-radical-minority/

I can't take anything you say seriously if you're willing to fabricate statistics to further your agenda, and nobody else should either
User avatar
#75 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Fabricate? Did you even read the article I posted?
#76 - anon (11/17/2015) [-]
Okay, deliberately misconstrue. Did you read my article?
User avatar
#77 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Yeah I did, it looks pretty out of date.
#40 - dzimo (11/17/2015) [-]
thats my opinion. its not a fact. i know not all muslim are vigilant enemies of mankind. i actually have few muslim friends. ofc my prejudice is in a way a little bit. but thats the way i am . i am just not as openminded as you are mate
and now i am going. you can still prove me wrong on the sources on the page.
i didnt ignore it. it just didnt change my opinion after reading it. and i read koran. i know whats written there and how easily those parts can be cut to serve your purpose. so yeah. basically i get that almost none of muslim are terrorist as i understand almost none of catholic are pedophiles. yet i wouldnt feel safe areound muslims i dont as i wouldnt feel safe around catholics priests.
User avatar
#41 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Well at least you're admitting it. I'm sorry I failed to convince you. G'night.
#27 - dzimo (11/17/2015) [-]
well. i wont trust you. go to bed now. cause i am going . trust me
#38 - dzimo (11/17/2015) [-]
its a website about bad side of islam. of course they wont write good stuff there. like. its going to porn site expecting ice hockey match there.
still doesnt take credibility for that.
knock some sense into people i kinda have this weird image about you. but yeah.
alright now i am going if you want check the sources and if you find some bogus there feel free to educate me.
#51 - shaddyz (11/17/2015) [-]
User avatar
#39 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
You said almost all muslims are extremists. I show you a credible, impartial source showing you that they're not. You ignore that article and send me a propaganda website. What are you trying to tell me?
#37 - dzimo (11/17/2015) [-]
and shit mate. the sources there seem more legit than your trust me its not reliable
#35 - dzimo (11/17/2015) [-]
i didnt take any writing class. dunno how that is related. but hte fact is those are credible sources if i am right. and it seems so. so i wouldnt think my opinion is discarded.
anyway. if not muslim why so into defending that religion? is there any reason or you just like debating like this?
User avatar
#36 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
If the website is aimed at making Islam look bad, how can you possibly believe the sources and numbers are legitimate? Do you think they'd include anything that WOULDN'T harm the religion? Find an impartial one like mine and we'll talk. You don't need writing class to understand this shit, just common sense.

I like arguing and I feel a weird obligation to try to knock sense into the people around me.
#33 - dzimo (11/17/2015) [-]
i wanted to reply but there is not button.

propaganda? for what? there are sources . seems legit.
User avatar
#34 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
The whole website is based on villainizing islam. Did you take any writing class? Those kind of sources are incredibly unreliable.
#31 - dzimo (11/17/2015) [-]
just btw you muslim?
User avatar
#32 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
ofc not
#29 - dzimo (11/17/2015) [-]
i can play this game.

www.thereligionofpeace.com/
and dont shush me. thx.
User avatar
#30 - beatmasterz (11/17/2015) [-]
Propaganda website. Opinion discarded.
#46 - Nope, but you didn't say some twitfags either. What's your poi… 11/16/2015 on Blame -2
#44 - You're generalising all twitter users. What you're describing … 11/16/2015 on Blame -1
#42 - >All twitfags generalise white people Nice irony t…  [+] (4 new replies) 11/16/2015 on Blame -2
User avatar
#45 - itssakamoto (11/16/2015) [-]
did I ever say "all" twitfags?
Be careful next time. Wanna go on?
User avatar
#46 - beatmasterz (11/16/2015) [-]
Nope, but you didn't say some twitfags either. What's your point here? Are you complaining about stupid people being stupid? Yes some people on twitter say stupid things. WHY DO YOU CARE? Do you care about some guy in some country crashing his bike because he ran it into a tree? Does that upset you too?

Jesus christ.
User avatar
#43 - itssakamoto (11/16/2015) [-]
You keep using that word without knowing its meaning. Nice.

Protip: irony would be if I was generalising all white people and scolding you for doing that ;)
User avatar
#44 - beatmasterz (11/16/2015) [-]
You're generalising all twitter users. What you're describing is hypocrisy.
#40 - I don't ******* get what you are trying to say. Formulate your…  [+] (6 new replies) 11/16/2015 on Blame -1
User avatar
#41 - itssakamoto (11/16/2015) [-]
You, first. I'm talking about how twitfags are the ones doing what is shown in the post and you're talking about cyberbullying. Don't derail, son.
User avatar
#42 - beatmasterz (11/16/2015) [-]
>All twitfags generalise white people

Nice irony there faggot.

User avatar
#45 - itssakamoto (11/16/2015) [-]
did I ever say "all" twitfags?
Be careful next time. Wanna go on?
User avatar
#46 - beatmasterz (11/16/2015) [-]
Nope, but you didn't say some twitfags either. What's your point here? Are you complaining about stupid people being stupid? Yes some people on twitter say stupid things. WHY DO YOU CARE? Do you care about some guy in some country crashing his bike because he ran it into a tree? Does that upset you too?

Jesus christ.
User avatar
#43 - itssakamoto (11/16/2015) [-]
You keep using that word without knowing its meaning. Nice.

Protip: irony would be if I was generalising all white people and scolding you for doing that ;)
User avatar
#44 - beatmasterz (11/16/2015) [-]
You're generalising all twitter users. What you're describing is hypocrisy.