Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

alphabethsoop

alphabethsoop Avatar Level 171 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Offline
Send mail to alphabethsoop Block alphabethsoop Invite alphabethsoop to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Interests: Punk, Photography, Running, Music, Cello, Fucking Shit Up
Date Signed Up:1/16/2012
Last Login:5/13/2014
Location:Philadelphia
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 71 total,  142 ,  71
Comment Thumbs: 711 total,  894 ,  183
Content Level Progress: 20% (1/5)
Level 4 Content: New Here → Level 5 Content: New Here
Comment Level Progress: 20% (2/10)
Level 171 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 172 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:0
Content Views:7850
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:911
FJ Points:805
Cello
Running
Cello
Running
Cello
Running
Cello
Punk
Rock
Anarchy

Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 2050 / Total items point value: 2250

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#73 - Orc (07/29/2014) [-]
**Orc rolled image** Are you dead?
#72 - anonymous (03/22/2014) [-]
Are you dead?
#71 - nicusor has deleted their comment [-]
#70 - nicusor has deleted their comment [-]
#67 - nicusor has deleted their comment [-]
User avatar #68 to #67 - alphabethsoop (11/13/2013) [-]
Please don't write on here again
#69 to #68 - nicusor has deleted their comment [-]
#66 - anonymous (10/05/2013) [-]
aye cuh u got the dro cuh
#65 - tjcomics has deleted their comment [-]
User avatar #56 - samxdaxman (03/26/2013) [-]
Hey :) just sayin' hi to all my FJ friends. Whatsup?
#55 - samxdaxman has deleted their comment [-]
User avatar #36 - samxdaxman (09/07/2012) [-]
Hey whatsup?
User avatar #37 to #36 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
Hey :) Nothing much how are you?
User avatar #38 to #37 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
im good. just chillin at my moms house. hows it been?
User avatar #39 to #38 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
It's been good started school this week. Right now I'm resting from a XC race before I go off to my cello lesson. How was your week?
User avatar #40 to #39 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
eh ok. i started school about 3 weeks ago and its wicked easy. but not very i teresting. i only have a couple classes with really good friends of mine.
User avatar #41 to #40 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
Ew that sucks I would hate to have school in august. At least the classes are easy haha. Thats too bad that you don't have them in all of your classes. Do you do anything outside of school?
User avatar #42 to #41 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
when it starts up, im joining the ultimate frisbee team. and currently, im on the student council and the debate team.
User avatar #43 to #42 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
Sounds fun :) Ultimate Frisbee is soo awesome haha it's seriously the best sport in the world.
User avatar #44 to #43 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
holy **** you play? ive only met like 4 people on this site that know of it hahaha
User avatar #45 to #44 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
I play it in gym and a ton of my friends are on my school's team. Really I thought everybody knew what it was haha
User avatar #46 to #45 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
haha not in massachusetts. im on a team with about 10-20 people on it. and everyone thats not on it i practically have to explain what a ******* frisbee is.
User avatar #47 to #46 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
Don't I know that pain I still have to say that a cello is a tiny bass to people like come on haha. Youre from Massachusetts? My Aunt lives there and we visit like every month! What part?
User avatar #48 to #47 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
im from a town called easton. were next to sharon and norton. where does your aunt live?
User avatar #49 to #48 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
Milton
User avatar #50 to #49 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
i think thats about 45 minutes-an hour away from where i live.
User avatar #51 to #50 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
Well how about them apples thats really cool!
User avatar #52 to #51 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
weird. where do you live normally?
User avatar #53 to #52 - alphabethsoop (09/08/2012) [-]
I live about ten minutes outside of Philadelphia. Hey I have to go to my lesson I'll talk to you later!
User avatar #54 to #53 - samxdaxman (09/08/2012) [-]
ok bye :)
#34 - anonymous (07/14/2012) [-]
Doesn't this make you laugh now? I'm so glad you found it. funnyjunk.com/dating/12527#12527
User avatar #35 to #34 - alphabethsoop (07/14/2012) [-]
Yeah I really am. See you later :)
User avatar #12 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
You live in Philly? :D
User avatar #13 to #12 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
Yes do you?
User avatar #14 to #13 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
I live like t minutes away. But yeah, close enough.
User avatar #16 to #14 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
I live in Cheltenham which is like 2 mins away! Dude, you keep getting cooler and cooler.
User avatar #15 to #14 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
Ten. It doesn't take the time for me to drink tea.
User avatar #17 to #15 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
Also tea equals stellar
User avatar #18 to #17 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
Well, on a good day it's 10 minutes. XD
We should totally chill sometime. Get an FJers of Philly event going.

And please tell me you like tea. ;~;
User avatar #19 to #18 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
We diffidently should haha and who in their right minds wouldn't like tea :D
User avatar #20 to #19 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
You wouldn't happen to know George Laughlin would you?
User avatar #21 to #20 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
There's three in my school. Could you be more specific?
User avatar #22 to #21 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
Really tall blond kid who is also on fj and is dating Anastasia Jane?
User avatar #23 to #22 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
Nope. I know a short blonde, a medium black, and a tall afro.
User avatar #25 to #23 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
haha so many Georges oh well worth a shot. What school do you go to?
User avatar #24 to #23 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
I go to Radnor, so that might be why.
User avatar #26 to #24 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
What grade are you headed into?
User avatar #28 to #26 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
I'm guessing that your a junior.
Just a guess.
User avatar #27 to #26 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
SENIOR YEAR WOOOOOOOOO
User avatar #29 to #27 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
Awwww man king of the school right here! You ready to **** **** up?
User avatar #31 to #29 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
Indeed, I believe I am properly prepared for such an experience.
User avatar #32 to #31 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
Haha do you have any idea what youre going to do after High School is over?
User avatar #33 to #32 - oldiemongrain (07/03/2012) [-]
Is the IM working for you?
User avatar #30 to #29 - alphabethsoop (07/03/2012) [-]
You would be correct haha
User avatar #1 - nippuhl (06/29/2012) [-]
Why are you up so early?
User avatar #2 to #1 - alphabethsoop (06/29/2012) [-]
Crazy loud thunder how about you?
User avatar #3 to #2 - nippuhl (06/29/2012) [-]
I'm guessing you live on the east coast? Because those thunderstorms were loud as **** .
User avatar #4 to #3 - alphabethsoop (06/30/2012) [-]
You would guess correctly haha what part of the east coast do you live in?
User avatar #5 to #4 - nippuhl (06/30/2012) [-]
Dirty Jersey, you?
User avatar #6 to #5 - alphabethsoop (06/30/2012) [-]
Ha we're neighbors Pennsylvania
User avatar #7 to #6 - nippuhl (06/30/2012) [-]
I've only been to New Hope and a few other places over there, liked it a lot though!
User avatar #8 to #7 - alphabethsoop (06/30/2012) [-]
New Hope is awesome they have some great shops. What part of New Jersey do you live in?
User avatar #9 to #8 - nippuhl (06/30/2012) [-]
Central. I live by nothing important at all, lol.

What's yo name?
User avatar #10 to #9 - alphabethsoop (06/30/2012) [-]
Beth you?
#11 to #10 - nippuhl (06/30/2012) [-]
This image has expired
Mike

I'm gonna do some **** , you can chat me here later or skype or whatever you want.
 Friends (0)