Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

alchemicfreak    

Rank #20 on Subscribers
alchemicfreak Avatar Level 269 Comments: Pure Win
Offline
Send mail to alchemicfreak Block alchemicfreak Invite alchemicfreak to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Youtube Channel: alchemicfreak13
PSN: alchemicfreak
Date Signed Up:1/15/2011
Last Login:11/01/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Ranking:#5854
Comment Ranking:#10426
Highest Content Rank:#175
Highest Comment Rank:#1859
Content Thumbs: 70201 total,  84630 ,  14429
Comment Thumbs: 7027 total,  8847 ,  1820
Content Level Progress: 66.3% (663/1000)
Level 269 Content: Pure Win → Level 270 Content: Ninja Pirate
Comment Level Progress: 47% (47/100)
Level 269 Comments: Pure Win → Level 270 Comments: Ninja Pirate
Subscribers:1675
Content Views:2547383
Times Content Favorited:4772 times
Total Comments Made:4098
FJ Points:8688
Favorite Tags: homestuck (3) | paperchild (3) | paperchildren (2)

Rewards

latest user's comments

#351 - well **** , apparently not 09/30/2011 on How to punish your little... 0
#1 - so ******* true 09/30/2011 on Whip Yo Kids 0
#52 - 10th one down reminds me of Sollux for some reason... 09/30/2011 on Massive Random Comp 4 0
#47 - dude, just stop ******* complaining about it. it'… 09/30/2011 on it needs to stop 0
#174 - stfu who cares who posted it, i laughed  [+] (1 new reply) 09/30/2011 on Suicide -7
#186 - anon (09/30/2011) [-]
eat a sack of baby dicks bitch
#173 - no, they were all FAGGOTS. THEY WERE GAY. UP THE ASS. 09/30/2011 on Suicide -13
#1913 - yeah i can't tyoe worht a **** lol 09/30/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1911 - i haven't read that much of thab manga eith lol and uh …  [+] (2 new replies) 09/30/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1912 - seelcudoom has deleted their comment.
#1913 - alchemicfreak (09/30/2011) [-]
yeah i can't tyoe worht a shit lol
#1908 - well i haben't watched ehough btotherhood to decide trally. …  [+] (4 new replies) 09/30/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1910 - seelcudoom has deleted their comment.
#1911 - alchemicfreak (09/30/2011) [-]
i haven't read that much of thab manga eith lol

and uh
i'njust really talkinrve

and i can't type
adn

i keep telling myself ot shichg
#1912 - seelcudoom has deleted their comment.
#1913 - alchemicfreak (09/30/2011) [-]
yeah i can't tyoe worht a shit lol
#317 - **** that **** , make her listen to s…  [+] (2 new replies) 09/30/2011 on How to punish your little... -5
#346 - spazzin (09/30/2011) [-]
Do you not get the joke?
#351 - alchemicfreak (09/30/2011) [-]
well shit, apparently not
#210 - well, practice makes... not perfect, but at least better 09/30/2011 on Memory Foam Mattresses +1
#528 - surely you know the only thing you'll accomplish with this is … 09/29/2011 on i tried. +5
#785 - Picture 09/29/2011 on Good Advice Duck 0
#1905 - no, it's just taking a while for the next update.... it could …  [+] (1 new reply) 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1906 - hellfang (09/29/2011) [-]
I would be to if I've been waiting 3 weeks.
#4 - yeah how bout no. 09/29/2011 on Lonely +1
#1900 - told ya Crayola rocks lol 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
#2 - i'm single and lovin' the **** out of it  [+] (2 new replies) 09/29/2011 on Lonely +2
#3 - hoifoichoi (09/29/2011) [-]
we can change that, ;)
#4 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
yeah how bout no.
#1896 - Crayola. Crayola anything. Crayola is amazing.  [+] (3 new replies) 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1899 - ranklb has deleted their comment.
#1900 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
told ya Crayola rocks lol
#1897 - ranklb has deleted their comment.
#455 - COLO YOU'RE ALIIIVE! 09/29/2011 on Paper Claws +1
#1894 - lol yeah, that's the only thing that sucks about them XD but i…  [+] (5 new replies) 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1895 - ranklb has deleted their comment.
#1896 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
Crayola. Crayola anything. Crayola is amazing.
#1899 - ranklb has deleted their comment.
#1900 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
told ya Crayola rocks lol
#1897 - ranklb has deleted their comment.
#452 - everyone has different opinions on what's funny and what's not… 09/29/2011 on Paper Claws 0
#1892 - thanks :3 i use Faber-Castell Artist markers. the red is a Pri…  [+] (7 new replies) 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1893 - ranklb has deleted their comment.
#1894 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
lol yeah, that's the only thing that sucks about them XD but i found some at the arts and crafts store near here, and i'm kinda hooked on using them lol
#1895 - ranklb has deleted their comment.
#1896 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
Crayola. Crayola anything. Crayola is amazing.
#1899 - ranklb has deleted their comment.
#1900 - alchemicfreak (09/29/2011) [-]
told ya Crayola rocks lol
#1897 - ranklb has deleted their comment.
#1890 - BECAUSE YOU'RE NEVER ONLINE ANYMORE, YA DOUCHEBAG!!!! G…  [+] (2 new replies) 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
User avatar #1932 - RageMuffin (10/01/2011) [-]
XD sorry i dont go on fj often
#1934 - alchemicfreak (10/02/2011) [-]
i don't mean just fj, you're not even on msn or fb... at least when i'm on you're not...
#1889 - was it in the middle of nowhere in Wisconsin?  [+] (1 new reply) 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
#1898 - tytanium has deleted their comment.
#1888 - i have a couple newer ones in my profile pics if you wanna see them 09/29/2011 on alchemicfreak's profile 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 52885 / Total items point value: 52935

Comments(3693):

[ 3693 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#3889 - zahidlol (10/30/2014) [-]
Hey, I've been subscribed to you for a while, but you haven't made oc that has broken the roof lately.

If you want I can give you a few suggestions for a few comics.

I did it for whitecrayon and got him to the front page.

The only reason I'm not making oc myself is that I suck at drawing.

You're pretty popular, and have a quite a few more subscribers than me, so I'm sure more people will see your posts. Expecally if you use the oc-comic makers channel

Even ask whitecrayon if you're unsure. I gave him the joke for "horse in a bar comic" I forgot what it's actual title is

I hope you say yes so we can work together!
User avatar #3890 to #3889 - WhiteCrayon ONLINE (10/30/2014) [-]
^ditto
User avatar #3885 - yojo (10/28/2014) [-]
You should start posting again. If you make more good OC you'll have all the colored text you'll ever need.
User avatar #3887 to #3886 - yojo (10/28/2014) [-]
Why are you acting like colored text isn't the best thing ever?
#3888 to #3887 - alchemicfreak (10/28/2014) [-]
guess i just don't really care about it.
#3884 - funnys ONLINE (10/11/2014) [-]
so i found your youtube channel and i gotta say im
so i found your youtube channel and i gotta say im
#3882 - imashitbricks (09/18/2014) [-]
PINE NUTS
User avatar #3880 - sealofapproval (09/10/2014) [-]
welcome back boo ~~<3

i missed comic makers its all reposts and tumblr nowadays..
#3881 to #3880 - alchemicfreak (09/10/2014) [-]
well technically i never left, but thanks anyways lol
User avatar #3878 - grundo (09/06/2014) [-]
Holy **** you're still here
A remnant of the golden days
#3879 to #3878 - alchemicfreak (09/06/2014) [-]
yup! i really don't post anymore but i'm still here lol
User avatar #3874 - Mandible (09/05/2014) [-]
Why you no post for 2 years?
#3875 to #3874 - alchemicfreak (09/05/2014) [-]
because no good ideas for fj stuff
User avatar #3876 to #3875 - Mandible (09/06/2014) [-]
But...but....YOU"RE a good idea for funnyjunk.
#3870 - seelcudoom (08/31/2014) [-]
do people even know who you are anymore   
or have you just faded out
do people even know who you are anymore
or have you just faded out
#3871 to #3870 - alchemicfreak (08/31/2014) [-]
well apparently some people still remember me, but i guess i've faded for the most part.

but that's okay with me, i don't like a lot of attention

tbh i'm surprised people actually do remember me
#3872 to #3871 - seelcudoom (08/31/2014) [-]
well some of use fomr back when you were popular never got around to getting lives so we are still here
well some of use fomr back when you were popular never got around to getting lives so we are still here
User avatar #3873 to #3872 - alchemicfreak (08/31/2014) [-]
lol i suppose so
User avatar #3868 - ThatGuyWhoTalks (08/28/2014) [-]
Are you still alive? R.I.P. 2010/2011
User avatar #3869 to #3868 - alchemicfreak (08/28/2014) [-]
yup, i live. i just don't post much anymore lol
#3865 - include (08/14/2014) [-]
Just dropping by to say I like your content.
#3864 - imtryingmybest (08/11/2014) [-]
**** me like one of your french girls
#3861 - imashitbricks (07/19/2014) [-]
HAZELNUTS
#3863 to #3861 - imtryingmybest has deleted their comment [-]
User avatar #3854 - qazlord (07/14/2014) [-]
huh so you'ree still alive
User avatar #3857 to #3856 - qazlord (07/14/2014) [-]
weird stuff goin on in this funnyjunk place. people disappearin, then randomly reapearing... kinda spooky stuff goin on
User avatar #3858 to #3857 - alchemicfreak (07/14/2014) [-]
well i never really left, i just barely post any more lol
User avatar #3859 to #3858 - qazlord (07/14/2014) [-]
heh i kinda figured as such its just that ive been here since about late 2009 early 2010 (like as in i frequented because the first time ive been here was like 2003 but i only went like once in a while maybes months in time) so i have seen many frequenting posters come stay a while then leave... then recently in the past year a couple came back and posted a few things and settled in with the common rabble
User avatar #3849 - nITE (07/13/2014) [-]
Hey thanks for accepting my friend request
#3851 to #3850 - nITE (07/13/2014) [-]
So whats good in the neighborhood
So whats good in the neighborhood
#3852 to #3851 - alchemicfreak (07/13/2014) [-]
eh, not much really.
User avatar #3853 to #3852 - nITE (07/14/2014) [-]
Just chilling and relaxing all cool?
User avatar #3855 to #3853 - alchemicfreak (07/14/2014) [-]
pretty much, yeah lol
User avatar #3860 to #3855 - nITE (07/15/2014) [-]
Awesome lol I just came back to FunnyJunk a week ago
User avatar #3848 - rootintootinputin (07/13/2014) [-]
you're SO HURTFUL!
User avatar #3847 - rootintootinputin (07/11/2014) [-]
alchyyyyyyyyyyyyy
#3843 to #3842 - alchemicfreak (07/02/2014) [-]
oooooh cinnamon roasted almonds are goooood
#3839 - imashitbricks (07/01/2014) [-]
PISTACHIOS i'm ashamed to say it took me 3 times to get this right
#3841 to #3840 - imashitbricks (07/01/2014) [-]
Pistachiooooooooohs~ im too tired to sift through my folder and search for the image i was thinking of so
[ 3693 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)